Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ahdistaa jo nyt miehen kuvitelmat jouluseksistä!

Vierailija
14.12.2016 |

Ei kiinnosta ollenkaan. En koe mitään tarvetta seksiin muutenkaan mutta miehen mieliksi välillä suostun. Etenkin lomilla ja erityisesti vielä joulunaikaan mies yrittää heittäytyä romanttiseksi kynttilöiden ja hierontaöljyn kanssa. Huokaus. Haluan tietty itsekin rentoutua ja nauttia joulusta, lukemalla, viinillä ja ihanalla suklaalla. Itseltä menee vaan ihan fiilis kun miehen rentoutumiseen kuuluu naiminen. Jo sen ehdottelu ja vihjailu vie koko joulumielen. Hieronta kelpaa kyllä mutta ne taka ajatukset ei!! Ehdotuksia miten sanon nätisti ettei oikeasti huvita? En jaksa sitä pyhien kestävää lapsellista mökötystä kun kuvittelee saavansa kun on joulukuun odottanut ihan kun lapset paketeitaan.

Kommentit (659)

Vierailija
641/659 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko tähän keskusteluun vielä pano-Paten kertomaan kuinka käsittelyssään vaimonsa pillu huutaa, voivottelee ja syö käden kyynärpäätä myöten?

Vierailija
642/659 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko tähän keskusteluun vielä pano-Paten kertomaan kuinka käsittelyssään vaimonsa pillu huutaa, voivottelee ja syö käden kyynärpäätä myöten?

Ei se kerkee, kun se päivystää toisissa ketjuissa parhaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/659 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, meillä vaimo alkoi pihtaamaan, luuli kouluttavansa, sanoin, että ei sitten ja hommasin itselleni homokaverin. Ottaa poskeen ilman vastapalvelusta eikä ole vielä kieltäytynyt kertaakaan. Rouva yrittää miettiä kun en enää halua ja minä vain myhäilen. Sitä saa mitä tilaa. Hyvää joulua kaikille. :-)

Homoseksuaali olet kuitenkin koko ajan siis ollut, ei ihme, että vaimoa ei haluta. Kannattaa tulla sillekin kaapista vaan reippaasti ulos.

Vierailija
644/659 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on oksettavia...Joulu on lasten juhla ja kaunis Jeesuksen syntymäjuhla. Ei mikään limainen panorietastelufestivaali!

Ei se Jeesuskaan oikeasti ilman seksiä syntynyt!!! Pantiin alulle!

Jeesus on Jumalan poika ja Jumala ei todellakaan mitään seksiä harrastanut. Maria oli neitsyt tullessaan raskaaksi. 

Vierailija
645/659 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet on oksettavia...Joulu on lasten juhla ja kaunis Jeesuksen syntymäjuhla. Ei mikään limainen panorietastelufestivaali!

Ei se Jeesuskaan oikeasti ilman seksiä syntynyt!!! Pantiin alulle!

Jeesus on Jumalan poika ja Jumala ei todellakaan mitään seksiä harrastanut. Maria oli neitsyt tullessaan raskaaksi. 

No mitä ihmettä tässä on? Eikö nyt jotain voi uskookin

Vierailija
646/659 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluavat olla jotain reikiä, joihin työnnytään? Se on tosi alentavaa. Hyvä ap, ettet suostu siihen. Noin mäkin tekisin, lukisin kirjoja ja joisin viiniä.

Vierailija
647/659 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AAAAAAAA kelpais

Vierailija
648/659 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi näitä poika Parkoja, jotka ei ole saanut naista halukkaaksi eikä siten halukasta naista. Lahnailijoita on helppo luoda, 2 minuuttia tökkimistä ja kuorsaamaan pillun päälle...

Vierailija
649/659 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi näitä poika Parkoja, jotka ei ole saanut naista halukkaaksi eikä siten halukasta naista. Lahnailijoita on helppo luoda, 2 minuuttia tökkimistä ja kuorsaamaan pillun päälle...

Sä taidat ihan oikeasti kuvitella olevasi maan ainoa mies, joka saa naisensa valumaan. Tai kestää yli 2 minuuttia. Et sä ole. Vaikka ethän sä sitä kuitenkaan usko etkä edes tajua. Mutta orkkua et vaimollesi pysty enää naimaan. Vaikka kestäisit kaksi tuntia. Moni muu pystyy.

Sä pystyt vaan muistelemaan niitä aikoja. Sun elämäsi onkin vähän kuin entisillä kommunisteilla nykyään. Muistellaan ja hekumoidaan menneisyydellä. Sä olet kyllä niin miespuolinen KH ja sun käytöksessäsi on hirveesti yhtäläisyyksiä yhteen USA:n entiseen presidenttiin. Sekin on täys narsisti (nämä eivät ikinä itse tajua käytöstään). Sulla on niin hirveä tarve tuoda itseäsi esille täällä. Ei se ole ihan tervettä touhua.

Vierailija
650/659 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä taidat ihan oikeasti kuvitella olevasi maan ainoa mies, joka saa naisensa valumaan. Tai kestää yli 2 minuuttia. Et sä ole. Vaikka ethän sä sitä kuitenkaan usko etkä edes tajua. Mutta orkkua et vaimollesi pysty enää naimaan. Vaikka kestäisit kaksi tuntia. Moni muu pystyy.

Sä pystyt vaan muistelemaan niitä aikoja. Sun elämäsi onkin vähän kuin entisillä kommunisteilla nykyään. Muistellaan ja hekumoidaan menneisyydellä. Sä olet kyllä niin miespuolinen KH ja sun käytöksessäsi on hirveesti yhtäläisyyksiä yhteen USA:n entiseen presidenttiin. Sekin on täys narsisti (nämä eivät ikinä itse tajua käytöstään). Sulla on niin hirveä tarve tuoda itseäsi esille täällä. Ei se ole ihan tervettä touhua.

Hah hah, kenelle sä oikein meuhkaat?  Olet niin vainoharhainen että näet mörköjä joka paikassa.  Joku taisi vedättää ja höynäyttää sua tietäen, että pillastut katkerana kuitenkin. Aika säälittävää. 

Tämä oli ainut kirjoitukseni tässä ketjussa t. Pate

Vierailija
651/659 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jo muutama vuosi edetty tällä:

Minä teen joulun, valmistelen käytännössä yksin koko lystin, ja todella ei ole energiaa käytettävissä seksiin.

Muutama vuosi sitten kun tultiin joulusaunasta mies antoi mulle ihanaa suuseksiä ja illalla vielä uudelleen.

Ja minä todella olin pelkästään saamapuolella.

Näin ollaan menty ehkä kolme joulua, ja toivottavasti tänäkin jouluna.

Ajatelin tarjota tänä jouluna posliinisen alustan😊

Vierailija
652/659 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites jos vaihdat osia tänä jouluna 

Vierailija
653/659 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on elämän suola!!

Vierailija
654/659 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voi yleistää mut silti useita naisii vaivaa joku? Minkä ihmeen takia ootte pariutuu, nähdäänkö mies taas ongelmana?

Vierailija
655/659 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, tarkoitin

Vierailija
656/659 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan jo muutama vuosi edetty tällä:

Minä teen joulun, valmistelen käytännössä yksin koko lystin, ja todella ei ole energiaa käytettävissä seksiin.

Muutama vuosi sitten kun tultiin joulusaunasta mies antoi mulle ihanaa suuseksiä ja illalla vielä uudelleen.

Ja minä todella olin pelkästään saamapuolella.

Näin ollaan menty ehkä kolme joulua, ja toivottavasti tänäkin jouluna.

Ajatelin tarjota tänä jouluna posliinisen alustan😊

Jos mies on tyytyväinen mutta ethän kiristänyt mitenkään?

Vierailija
657/659 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavana kommenttina: Oma avioliitto loppui (kuten monien varmaan) just tämmösellä tavalla. Aluksi seksiä oli paljon, lapsia tuli jne... sitten se meni siihen että seksiä oli kerran viikossa. Halusin enemmän, mutta kerran tuli ja aina lauantaisin. Plus aika tylsää kamaa, ei auttanut että leluja hankin, hierntaa oli aina saatavilla, siivosin jne. mitä lie kikkoja, kivat musat, viinit. Ihan sama. Hauskaa sattoi olla mutta seksiä ei olsii halunnut. Ja sai kyllä aina orgasmin, jos seksiä oli. Testattiin sitomiset ja ties mitkä, ei vaan oikeasti kiinnostanut. Olisko ollut hormoneista loppujen lopulta kyse sitten? Noin 45 oltiin kun erottiin. Nyt itse 50+, uusi suhde. Seksiä lähes joka päivä, nainen kyltymätön, yhdessä jo pari vuotta. Nuorempi nainen, alle 40.

Nyt jälkiviisaana sanoisin että olisi pitänyt jotenkin puhua, ei sytyttää kynttilöitä ja ostaa hierontaöljyjä, vaan lähteä siitä että kyse on hormoneista tms. sen tyyppisestä ongelmasta. Mutta toinenhan oli sitä mieltä (kuten monet täällä selvästi) että mitään ongelmaa ei ole, ei vain kiinnosta. Kerta viikossa oli kuulemma aivan kohtuutonta, joten ongelma oli että kerran viikossa = aivan liian vähän minulle, mutta samalla aivan liikaa hänelle. No, onneksi voi erota. Harmi lapsille tietty. Tytär yhtä terapiassa, eipä ollut ongelmia avioliiton aikana.  Exällä uusi suhde myös, nukkuu eri huoneessa miehensä kanssa, sen tiedän. Eipä taida olla sielläkään paljon toimintaa.

Tsempit tätä lukeville miehille ja naisille, jotka rietuvat. Vinkkinä: puhukaa, ottakaa yhteys lääkäriin. Jos ei suostu / ei auta, erotkaa. Parempi yksin kuin katkera. Molemmille.  

Vierailija
658/659 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaista sun joulusi.. "Älä oleurpo, jos housuissasi onturbo.."? ..ignoroi jolulu mielestäsi, tee se.

Vierailija
659/659 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenekään keho ei ole toisen omaisuutta. Jokaisella täytyy olla oikeus päättää omasta kehostaan.[/quote]

Voisi olla paras sopia että mies saa sivusuhteen niin saa hänkin tarvitsemansa hellyyden ja intiimin kanssakäymisen.