Jos olisit 165cm/60kg, laihduttaisitko?
Onko tuo siis sopiva/hoikka/plösö, jos on alapainotteinen kroppa eli litteä vatsa, mutta leveä lantio+reidet. Vai pitäisikö saada 5-10kg pois?
Kommentit (114)
Minä varmaan laihduttaisin, mutta eipä tuo mitenkään hirveältä painolta kuulosta kuitenkaan.
No en. Varmasti just kiva vartalo, sopivan timmi, sopivan pehmeä. Voi kun olisikin noi mitat!
Oon ollutkin enkä nähnyt mitään tarvetta ainakaan 5-10kg laihduttamiselle. Ihan normaali paino tuo on.
Melko hintelä, itse hankkisin 5-10 kg lisää massaa.
Riippuu kropan koostumuksesta. Jos se olisi lihasta, niin mitäs sitä laihduttamaan. Mutta jos olisin sohvaperuna, niin laihduttaisin. En nytkään ole mikään timmi jumalatar ja olen 166cm 50kg... ylimäärästä puristeltavaa kyllä löytyy.
Juuri tuollaiset mitat on, enkä laihduta, mutta ei haittaisi, vaikka olisi pari kiloa vähemmän.
En ole koskaan ollut noin hoikka (saati pitkä). Pienimmilläni parikymppisenä opiskelijana olin noin 162 cm ja 59 kg ja aivan tyytyväinen painooni, lähiympäristökin alkoi huomautella että nyt voisit jo lopettaa sen laihduttamisen.
Laihduttaisin. Olen nyt 168cm / 56kg ja silti voisin olla vähän pienempikin, eli jos olisin 165cm niin haluaisin olla enintään 53kg, mielellään alle 50kg.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo siis sopiva/hoikka/plösö, jos on alapainotteinen kroppa eli litteä vatsa, mutta leveä lantio+reidet. Vai pitäisikö saada 5-10kg pois?
Tyttöystäväni on 168/45-55 ja on juuri sopiva. Tuolla 55kg kohdalla alkoi olemaan jo vähän liikaa painoa.
Sen verran tarkennusta, että paino tosiaan pysynyt vankasti tässä viimeiset 10 vuotta, ei tarvitse katsoa syömisten perään, ts. syön mitä mieli tekee ja just niin paljon kuin haluan (siksi paino varmaan tähän aikoinaan nousikin :D). "Liikuntana" se mitä päivittäisestä hyötyliikunnasta nyt tulee. Periaatteessa olen ihan tyytyväinen, mutta välillä ahdistaa oma "plösöys" ja massiiviset reidet, kun ympärillä on kuitenkin niin paljon hoikkia. :/ ap.
Luultavasti treenaisin itseni kivan näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran tarkennusta, että paino tosiaan pysynyt vankasti tässä viimeiset 10 vuotta, ei tarvitse katsoa syömisten perään, ts. syön mitä mieli tekee ja just niin paljon kuin haluan (siksi paino varmaan tähän aikoinaan nousikin :D). "Liikuntana" se mitä päivittäisestä hyötyliikunnasta nyt tulee. Periaatteessa olen ihan tyytyväinen, mutta välillä ahdistaa oma "plösöys" ja massiiviset reidet, kun ympärillä on kuitenkin niin paljon hoikkia. :/ ap.
Tämä epävarmuutesi on suurempi turnoff kuin "plösöys" tai edes plösöys
En todellakaan, olisin ikionnellinen jos olisin noin hoikka.
En laihduttaisi, just sopiva olet varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan oikeassa. 5-10kg voit ottaa pois, mutta ei ole tarvetta mihinkään nopeaan painonpudotukseen. Maltilla ja liikuntaa jatkuvasti harrastaen.
Oon aika lailla tollanen. Pituus hiukan reipas 164 ja paino pyörii 59 kilossa, joskus ollut pienempi (57kg) ja joskus niin suuri että jouduin koulussa painokontrolliin ja sain laihdutusohjeita (67kg). Nyt olen melko tyytyväinen itseeni. Tarkkailen mitä syön ja keväällä tarkoitus pitää kuntokuuri ja hieman kiinteytyä kesää varten :) Tämä paino on täysin normaali, mutta ei tällä instagram malliksi pääse :D ..ellei sitten ole lihaksikas fitness tyyppi :)
En vaan ostaisin salikortin ja treenaisin kuin hullu. Ahdistaisi olla noin kevyt