Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit 165cm/60kg, laihduttaisitko?

Vierailija
14.12.2016 |

Onko tuo siis sopiva/hoikka/plösö, jos on alapainotteinen kroppa eli litteä vatsa, mutta leveä lantio+reidet. Vai pitäisikö saada 5-10kg pois?

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Mistä johtuu, että samassa painossa olevia pidetään aivan erikokoisina. Vai miten sen sanoisi! Mitoilla 173cm/69kg minua pidetään isona ja lihavana ihmisenä. Olen kuitenkin useasti saanut lukea, että osaa on pidetty hoikkina tai jopa laihoina suunnilleen samoissa mitoissa.

Mikä tää ilmiö on? Olen siro yläosasta , pylly ja reidet paksut. Vaikuttaako tää kropanmuoto että minua pidetään läskinä vai? en itsekään pidä mittoja hoikan mittoina, mutta ilmeisesti osa on tässä koossa laiha.

Vierailija
82/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Mistä johtuu, että samassa painossa olevia pidetään aivan erikokoisina. Vai miten sen sanoisi! Mitoilla 173cm/69kg minua pidetään isona ja lihavana ihmisenä. Olen kuitenkin useasti saanut lukea, että osaa on pidetty hoikkina tai jopa laihoina suunnilleen samoissa mitoissa.

Mikä tää ilmiö on? Olen siro yläosasta , pylly ja reidet paksut. Vaikuttaako tää kropanmuoto että minua pidetään läskinä vai? en itsekään pidä mittoja hoikan mittoina, mutta ilmeisesti osa on tässä koossa laiha.

Ihmiset valehtelevat eivätkä osaa arvioida. Minä osaan yleensä sanoa ihmisen painon 5kg tarkkuudella häntä katsomalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paino on lihasta, niin ei hätää. Jos taas pehmeää, niin aivan sama vaikka on litteä vatsa, vähän voisi pudottaa.

Voisi vähän pudottaa joo. Voisi myös rakentaa kesämökin, opiskella uuden käyttökielen (venäjä on aina hyödyllinen), voisi alkaa ommella itse vaatteensa, niin ei tarvitsisi tukea orjatyötä. Voisi pitää päiväkirjaa, niin myöhemmin olisi helppoa kirjoittaa muistelmat.

Ja lapsetkin ovat vain kerran pieniä.

T. Se juuri mainitun painoinen, jolla ei ole erityisesti lihaksia muttei mitään hätääkään.

Joo ei kannata välittää turhista. Antaa kiusaajien potkia lastasi sinun katsellessa vierestä, antaa eksyneen lapsen itkeä ja olla auttamatta häntä löytämään vanhempansa, antaa miehen raiskata naista pusikossa...

Meinaatko, että maailmasta loppuvat raiskaukset ja muu pahuus, jos meikäläinen keski-ikäinen frouva vähän kiristää lihaansa normaalipainon sisällä? Jos onnistut vakuuttavasti avaamaan ajatuskulkuasi, alan totta kai heti dieetille!

En, mutta se on oman elämäsi kannalta merkityksellisempi asia kuin jonkun random naisen raiskaus pusikossa. 

Random-naista en ehkä pysty pelastamaan, mutta omat lapseni toivottavasti säästyvät kiusatun tai kiusaajan rooleilta, kun saavat kotoaan sellaisen mallin, että normaalipainoisella ihmisellä on lupa rakastaa itseään sellaisena kuin on.

Ei kannata opettaa lapsille läskin ihannointia, vaan terveellisyyden ihannointia. Muuten heistä tulee samanlainen ruikuttaja kuin sinusta ja syyttää miehiä siitä, että itse on epähaluttava. 

Läskin? Mene lääkäriin, jos kaikkialla näkyy läskiä.

Miten minun lääkäriin menemiseni poistaisi valtakunnallisen ylipaino-ongelman? 

Vierailija
84/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165cm/57kg ja todella hoikka. En usko että sun tarvitsee laihduttaa koska voit laihduttaa 8kg ja olet jo alapainon rajoilla.

Vierailija
85/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, "miehet" eivät halua mua. En tosin tiedä, ketkä miehet, eivätkä he tiedä naamaani, painoani tai ikääni. Voi vahinko sentään.

Vierailija
86/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti! Olen 161 cm ja 85 kg, enkä laihduta nytkään.

Mutta nuorena olin sellainen, että jos meni yli 53 kilon paino, niin oli "pakko" alkaa laihduttamaan kunnes sai 48 kiloon taas... Jossain kolmenkympin iässä aloin siinä painossa näyttää suorastaan surkealta lampaankintulta, ja joku 56-60 kg vakiintui mukavan näköiseksi ja oloiseksi painoksi. Neljänkympin jälkeen sitten tullut painoa vähän turhankin paljon, mutta kokeiltuani Cambridget ja ravitsemusterapeutit ja karppaukset ja aina lihottuani takaisin (+ vähän ekstraa päälle), en enää jaksa yrittää laihduttaa vaan hyväksyn että olen pönäkkä muija.

Vierailija
87/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan valtavasti ihmisen ruumiin rakenteesta kiinni miltä näyttää missäkin painossa. 

Esim. itse kun olin nuori, jo 55 kilon painossa alkoi selvästi olla makkaraa mahalla, naama muuttui kaksoisleukaiseksi ja pyöreäksi, kainaloläskit tursusi. Piti painaa noin 50 kg että näytti ok:lta eikä tursunnut ylimääräistä mistään. Kateeksi kävi rotevamman tekoista kaveriani, joka saman mittaisena painoi 65 kg ja näytti vain kurvikkaalta, ei läskiltä. Hänellä massa meni tisseihin ja takapuoleen ja reisiin, vyötärön pysyessä kapeana, kun taas mulla plösähti naama ja vatsa ensin.

Vierailija
88/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laihduttaisin, koska oon ite 170/55 ja tässäkin pari kiloa liikaa :(

Vierailija
89/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paino on lihasta, niin ei hätää. Jos taas pehmeää, niin aivan sama vaikka on litteä vatsa, vähän voisi pudottaa.

Voisi vähän pudottaa joo. Voisi myös rakentaa kesämökin, opiskella uuden käyttökielen (venäjä on aina hyödyllinen), voisi alkaa ommella itse vaatteensa, niin ei tarvitsisi tukea orjatyötä. Voisi pitää päiväkirjaa, niin myöhemmin olisi helppoa kirjoittaa muistelmat.

Ja lapsetkin ovat vain kerran pieniä.

T. Se juuri mainitun painoinen, jolla ei ole erityisesti lihaksia muttei mitään hätääkään.

Joo ei kannata välittää turhista. Antaa kiusaajien potkia lastasi sinun katsellessa vierestä, antaa eksyneen lapsen itkeä ja olla auttamatta häntä löytämään vanhempansa, antaa miehen raiskata naista pusikossa...

Meinaatko, että maailmasta loppuvat raiskaukset ja muu pahuus, jos meikäläinen keski-ikäinen frouva vähän kiristää lihaansa normaalipainon sisällä? Jos onnistut vakuuttavasti avaamaan ajatuskulkuasi, alan totta kai heti dieetille!

En, mutta se on oman elämäsi kannalta merkityksellisempi asia kuin jonkun random naisen raiskaus pusikossa. 

Random-naista en ehkä pysty pelastamaan, mutta omat lapseni toivottavasti säästyvät kiusatun tai kiusaajan rooleilta, kun saavat kotoaan sellaisen mallin, että normaalipainoisella ihmisellä on lupa rakastaa itseään sellaisena kuin on.

Ei kannata opettaa lapsille läskin ihannointia, vaan terveellisyyden ihannointia. Muuten heistä tulee samanlainen ruikuttaja kuin sinusta ja syyttää miehiä siitä, että itse on epähaluttava. 

Läskin? Mene lääkäriin, jos kaikkialla näkyy läskiä.

Miten minun lääkäriin menemiseni poistaisi valtakunnallisen ylipaino-ongelman? 

Jos itsestäsi se ei tunnu tarpeelliselta, niin muista että miehet pitävät sekopäitä erittäin epäviehättävinä.

Vierailija
90/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuossa samassa ja oloni on mukavampi 5kg kevyempänä. Laihdutan. Sen alle ei sitten tarvitse mennä.

Vierailija
91/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm ja 68 kg, enkä laihduta.

Vierailija
92/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 160 cm ja 68 kg, enkä laihduta.

No hyi

Vierailija
93/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, minulla on o-vartalo ja tolla kilomäärällä mittanauha ei riittäisi vyötärön mittaamiseen

Vierailija
94/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kroppasi sopiva paino ja jos alat laihduttamaan huomaatkin pian jojottelevan yhä suuremmissa painoissa etkä enää pääse tuohon lukemaan edes.

Näin on käynyt monille. Jos lihaksia niin todennäköisesti olet sopusuhtainen. Naiselliset muodot kärsii jos menee alle 60kg.

Ja juuri tämän takia ei kannata laihduttamalla laihduttaa, jos siihen ei ole lääketieteellistä syytä!

Vierailija
95/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduttaisi, etenkin jos se läski tosiaan on reisissä eikä vatsalla. Jos olisin tasapaksu mahakas pötkylä niin sitten ehkä pitäisi.

Liikunta tekee kuitenkin hyvää, oli malli mikä tahansa.

Vierailija
96/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo siis sopiva/hoikka/plösö, jos on alapainotteinen kroppa eli litteä vatsa, mutta leveä lantio+reidet. Vai pitäisikö saada 5-10kg pois?

Tyttöystäväni on 168/45-55 ja on juuri sopiva. Tuolla 55kg kohdalla alkoi olemaan jo vähän liikaa painoa. 

45kg ja 168cm? Kuulostaa, että "tyttöystäväsi" on esipuberteettinen lapsi, tai teillä molemmilla on joku (syömishäiriöön liittyvä?) vääristymä normaalista naisen vartalosta :/

Vierailija
97/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 163cm ja 50kg, pidän itsestäni tällaisena. Eli kyllä laihduttaisin.

Vierailija
98/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 158-senttinen ja 56-kiloinen enkä aio laihduttaa, koska ei ole mitään syytä. Ei ole ap:lläkään.

Vierailija
99/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että 158-senttisen pitäisi painaa 48 kiloa? Juu ei.

Vierailija kirjoitti:

Muistettakoon nyt, että jätetään keskustelusta pois kilpaurheilijat, voimanostajat, superhoikat mallit yms. Niin perus-Pirkon sopiva massa on pituus cm miinus 110 = sopiva massa. Eli ap:n, jonka oletan olevan perus-Pirkko: 165-110=55 eli 55 kg on passeli massa ap:lle. 

t. toinen peruspirkko perus-Pirkko 161cm / 52kg

Vierailija
100/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä paljonko painaa, jos näyttää hyvältä/on tyytyväinen itseensä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän