Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit 165cm/60kg, laihduttaisitko?

Vierailija
14.12.2016 |

Onko tuo siis sopiva/hoikka/plösö, jos on alapainotteinen kroppa eli litteä vatsa, mutta leveä lantio+reidet. Vai pitäisikö saada 5-10kg pois?

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 175 ja 58 kiloa, muut sanoo hoikaksi mutta ite nään peilistä vaan läskiä. Ikuinen laihis päällä. Suurin painoni on ollut 65 kiloa  ja se oli kyllä jo ihan hirveetä.

Vierailija
62/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistettakoon nyt, että jätetään keskustelusta pois kilpaurheilijat, voimanostajat, superhoikat mallit yms. Niin perus-Pirkon sopiva massa on pituus cm miinus 110 = sopiva massa. Eli ap:n, jonka oletan olevan perus-Pirkko: 165-110=55 eli 55 kg on passeli massa ap:lle. 

t. toinen peruspirkko perus-Pirkko 161cm / 52kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata laihduttaa, jos ei ole oikeaa syytä, ts. ylipainoa, joka on haitaksi terveydelle. Laihduttaminen tuhoaa aineenvaihduntaa!

Nyt tuli jo järkyttävää paskaa. Tottakai jokaisesta ylimääräisestä kilosta on haittaa. Se tekee liikkumisestasi raskaampaa ja rasittaa turhaan niveliä. 

Jos nivelien rasitukseen mennään, niin ainakaan liikkumalla ei saa laihduttaa. Jokainen askel, jonka juokset, vie sinua lähemmäs nivelrikkoa. Kannattaa istua, olla syömättä ja odottaa osteoporoosia.

Tai sitten elää normaalipainoisen normaalia elämää.

Itse asiassa liikunta vahvistaa niveliä ja samoin kehittää lihaksistoa, joka taas vähentää nivelrasitusta. 

Mutta lihakset painavat, ja tämän järjen jättiläisen mukaan jokainen kilo rasittaa niveliä.

Vierailija
64/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul on noi mitat ja en laihduta. Haluaisin tietysti olla vähän hoikempi, mutta jos vähennän syömistä nykyisestä, tunnen oloni nälkäiseksi ja viluiseksi. Joten tämä lienee ominaispainoni, tässä pysyn kun syön omien tuntemusteni mukaan sopivasti, myös herkkuja. Olen liikunnallinen, mutta en harrasta vakavasti mitään lajia. 

Vierailija
65/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi olisinko lihaskimppu vai en. Minä olen 165cm ja minulle sopiva paino on noin 51-53kg, alle 50kg näytän kituneelta näin vanhemmiten, teininä se oli ok. Painavimmillani ilman raskauksia olen ollut 58kg ja se oli kyllä minulle aivan liikaa, mutta en ole koskaan ollut kovin lihaksikas, lihaksikkaalle se saattaisi olla juuri sopivasti. Raskaana ollessa olen ollut painavimmillani tuon 60kg.

Sama juttu täällä, sellainen 51-53 kg on just passeli minulle. Olen luonnostaan sirorakenteinen, en yhtään lihaksikas. Painoin myös paksuimmillani tuon 60 kg ja näytin heti tosi pyöreältä. Laihdutin tähän 53 kiloon ja olen taas tyytyväinen. Toisaalta taas eräs ystäväni on myös noin 165 cm ja painaa 62 kiloa, eikä näytä pätkääkään ylipainoiselta tai edes pyöreähköltä. Nämä painojutut riippuvat niin paljon ruumiinrakenteesta.

Vierailija
66/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paino on lihasta, niin ei hätää. Jos taas pehmeää, niin aivan sama vaikka on litteä vatsa, vähän voisi pudottaa.

Voisi vähän pudottaa joo. Voisi myös rakentaa kesämökin, opiskella uuden käyttökielen (venäjä on aina hyödyllinen), voisi alkaa ommella itse vaatteensa, niin ei tarvitsisi tukea orjatyötä. Voisi pitää päiväkirjaa, niin myöhemmin olisi helppoa kirjoittaa muistelmat.

Ja lapsetkin ovat vain kerran pieniä.

T. Se juuri mainitun painoinen, jolla ei ole erityisesti lihaksia muttei mitään hätääkään.

Joo ei kannata välittää turhista. Antaa kiusaajien potkia lastasi sinun katsellessa vierestä, antaa eksyneen lapsen itkeä ja olla auttamatta häntä löytämään vanhempansa, antaa miehen raiskata naista pusikossa...

Meinaatko, että maailmasta loppuvat raiskaukset ja muu pahuus, jos meikäläinen keski-ikäinen frouva vähän kiristää lihaansa normaalipainon sisällä? Jos onnistut vakuuttavasti avaamaan ajatuskulkuasi, alan totta kai heti dieetille!

En, mutta se on oman elämäsi kannalta merkityksellisempi asia kuin jonkun random naisen raiskaus pusikossa. 

Vierailija
67/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuisi olisinko lihaskimppu vai en. Minä olen 165cm ja minulle sopiva paino on noin 51-53kg, alle 50kg näytän kituneelta näin vanhemmiten, teininä se oli ok. Painavimmillani ilman raskauksia olen ollut 58kg ja se oli kyllä minulle aivan liikaa, mutta en ole koskaan ollut kovin lihaksikas, lihaksikkaalle se saattaisi olla juuri sopivasti. Raskaana ollessa olen ollut painavimmillani tuon 60kg.

Sama juttu täällä, sellainen 51-53 kg on just passeli minulle. Olen luonnostaan sirorakenteinen, en yhtään lihaksikas. Painoin myös paksuimmillani tuon 60 kg ja näytin heti tosi pyöreältä. Laihdutin tähän 53 kiloon ja olen taas tyytyväinen. Toisaalta taas eräs ystäväni on myös noin 165 cm ja painaa 62 kiloa, eikä näytä pätkääkään ylipainoiselta tai edes pyöreähköltä. Nämä painojutut riippuvat niin paljon ruumiinrakenteesta.

Mukava saada kauniskin nainen keskusteluun näiden mannerlaattojen sekaan. 

Vierailija
68/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kymmenen senttiä pidempi ja laihdutan silti.

Vierailija
69/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jos en olisi kroppani ulkonäköön tyytyväinen, niin lisäisin liikuntaa ja katsoisin esim. puolen vuoden ajan, että syntyykö sillä positiivisia muutoksia. Sen verran katsoisin syömisiä, että painoa ei liikunnasta tulevan näläntunteen takia tulisi lisää.

Vierailija
70/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 kg pitäisi heti  saada pois. Tuossa painossa olet fäti mätisäkki

Vierailija
71/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos paino on lihasta, niin ei hätää. Jos taas pehmeää, niin aivan sama vaikka on litteä vatsa, vähän voisi pudottaa.

Voisi vähän pudottaa joo. Voisi myös rakentaa kesämökin, opiskella uuden käyttökielen (venäjä on aina hyödyllinen), voisi alkaa ommella itse vaatteensa, niin ei tarvitsisi tukea orjatyötä. Voisi pitää päiväkirjaa, niin myöhemmin olisi helppoa kirjoittaa muistelmat.

T. Se juuri mainitun painoinen, jolla ei ole erityisesti lihaksia muttei mitään hätääkään.

Joo ei kannata välittää turhista. Antaa kiusaajien potkia lastasi sinun katsellessa vierestä, antaa eksyneen lapsen itkeä ja olla auttamatta häntä löytämään vanhempansa, antaa miehen raiskata naista pusikossa...

Meinaatko, että maailmasta loppuvat raiskaukset ja muu pahuus, jos meikäläinen keski-ikäinen frouva vähän kiristää lihaansa normaalipainon sisällä? Jos onnistut vakuuttavasti avaamaan ajatuskulkuasi, alan totta kai heti dieetille!

En, mutta se on oman elämäsi kannalta merkityksellisempi asia kuin jonkun random naisen raiskaus pusikossa. 

Random-naista en ehkä pysty pelastamaan, mutta omat lapseni toivottavasti säästyvät kiusatun tai kiusaajan rooleilta, kun saavat kotoaan sellaisen mallin, että normaalipainoisella ihmisellä on lupa rakastaa itseään sellaisena kuin on.

Vierailija
72/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tuo käsittämätön itsekeskeisyys jurppii läskihysteerikoissa. Ei muuta maailmaa kiinnosta pyllykarvan vertaa, painatko sinä 55 vai 60. Jokaisella on omat huolensa ja haasteensa, useimmilla merkityksellisemmät kuin 5 kg.

Vierailija
73/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihduttaisin. Olen 164cm ja painan n. 49kg. Minulla on kyllä rasvaa sopivasti pyllyssä, lihaksen lisäksi. Minulla on lihaksia, mutta kuvailisin itseäni enemmänkin jänteväksi. Urheilen päivittäin, syön mitä haluan. Esim. eilen poikaystävän kanssa katsottiin futista, juotiin kaljaa ja syötiin nachovuokaa.

Vierailija
74/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kroppasi sopiva paino ja jos alat laihduttamaan huomaatkin pian jojottelevan yhä suuremmissa painoissa etkä enää pääse tuohon lukemaan edes.

Näin on käynyt monille. Jos lihaksia niin todennäköisesti olet sopusuhtainen. Naiselliset muodot kärsii jos menee alle 60kg.

Vierailija
75/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Random-naista en ehkä pysty pelastamaan, mutta omat lapseni toivottavasti säästyvät kiusatun tai kiusaajan rooleilta, kun saavat kotoaan sellaisen mallin, että normaalipainoisella ihmisellä on lupa rakastaa itseään sellaisena kuin on.

Ei kannata opettaa lapsille läskin ihannointia, vaan terveellisyyden ihannointia. Muuten heistä tulee samanlainen ruikuttaja kuin sinusta ja syyttää miehiä siitä, että itse on epähaluttava. 

Vierailija
76/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, olettepas te kevyitä. Itse olen 169/72, vaatekoko 38-40. Lihasmassaa paljon, punttia aktiivisesti. Ihmiset luulevat minun pääsääntöisesti painavan n. 10 kg vähemmän... Eli ei se paino, vaan se koostumus. Ja kuka tykkää mistäkin, minusta on kiva olla vahva.

Vierailija
77/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kroppasi sopiva paino ja jos alat laihduttamaan huomaatkin pian jojottelevan yhä suuremmissa painoissa etkä enää pääse tuohon lukemaan edes.

Näin on käynyt monille. Jos lihaksia niin todennäköisesti olet sopusuhtainen. Naiselliset muodot kärsii jos menee alle 60kg.

Nyt menee kateutesi jo ihan uusiin ulottuvuuksiin. Anna muiden olla kauniista, vaikka itse et ole.

Vierailija
78/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laihduttaisin. Olen 164cm ja painan n. 49kg. Minulla on kyllä rasvaa sopivasti pyllyssä, lihaksen lisäksi. Minulla on lihaksia, mutta kuvailisin itseäni enemmänkin jänteväksi. Urheilen päivittäin, syön mitä haluan. Esim. eilen poikaystävän kanssa katsottiin futista, juotiin kaljaa ja syötiin nachovuokaa.

Tässä näkee myös, miten älytöntä on vertailla eri elämäntilanteita. Itselläni ei ole 15 vuoteen ollut poikaystävää, mikä ei johdu siitä, että olisin liian läski kelvatakseni kenellekään. Myöskään päivittäiseen urheiluun ei ole ollut aikaa moneen vuoteen. Kalja kyllä toisinaan maistuu :)

Vierailija
79/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, olettepas te kevyitä. Itse olen 169/72, vaatekoko 38-40. Lihasmassaa paljon, punttia aktiivisesti. Ihmiset luulevat minun pääsääntöisesti painavan n. 10 kg vähemmän... Eli ei se paino, vaan se koostumus. Ja kuka tykkää mistäkin, minusta on kiva olla vahva.

Niin no miesten mielestä se ei ole kiva, mutta hyvä, että edes itse tykkäät. 

Vierailija
80/114 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata opettaa lapsille läskin ihannointia, vaan terveellisyyden ihannointia. Muuten heistä tulee samanlainen ruikuttaja kuin sinusta ja syyttää miehiä siitä, että itse on epähaluttava. 

Läskin? Mene lääkäriin, jos kaikkialla näkyy läskiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi