Jos olisit 165cm/60kg, laihduttaisitko?
Onko tuo siis sopiva/hoikka/plösö, jos on alapainotteinen kroppa eli litteä vatsa, mutta leveä lantio+reidet. Vai pitäisikö saada 5-10kg pois?
Kommentit (114)
En, koska se on tavoitepainoni. Olen 165/53 ja saan jatkuvasti kuittailua hoikkuudestani. Viihtyisin muutenkin paremmin kehossani, jos painoa olisi hieman enemmän.
Läskien ulinaa ketju täynnä.
ÄLÄ LAIHDUTA, KOSKA MINÄKÄÄN EN PYSTY!!!! ETHÄN LAIHDUTA! PLIIS!!!
Itse olen tosi epäsopusuhtainen tuon painoisena, joten en varsinaisesti laihduttaisi mutta liikkumalla yrittäisin saada viitisen kiloa pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan älä laihduta jos olet itse tyytyväinen ja laihduttaisit vain muiden mielipiteiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan älä laihduta jos olet itse tyytyväinen ja laihduttaisit vain muiden mielipiteiden vuoksi.
Eihän hän ole edes tyytyväinen. Tietää itsekin, että on ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hän ole edes tyytyväinen. Tietää itsekin, että on ylimääräistä.
Tai sitten on vain huono itsetunto. Ja sehän ei laihduttamalla parane.
Oon itse 162cm ja päärynävartaloinen. Mulle paras paino on alle 50, oon sen siinä pitäny. 48 on varmaankin paras joskus on alle joskus yli. Eli 60kg niin laihduttaisin kyllä!
Laihduttaisin. Olen voimakkaasti päärynä ja 50 kiloisena tuossa pituudessa minulla oli valtavat reidet ja lantio. Vastaus siis riippuu ruumiinrakenteestasi. Jos tuo 60 kiloa on enimmäkseen lihasta, niin sitten ei!
Painoindeksiä ei kannata uskoa vaikkei olisi superliikkujakaan.
Itse 160cm ja 62kg ja nyt sopiva mutta kun paino meni sairastelun vuoksi 55kg alkoi kuulua että olen anorektikko. Vatsa oli olematon ja posket lommoilla. Ei voi tietää mistä lähtee kun laihtuu. Ja takaisin kilot tulee usein eri paikkaan kuin mistä lähti.
Jos on kurvikas reisistä ja pepusta niin se terveempää kuin vatsanseudun tukevuus.
Pari kiloa pudottaisin. Oon itse 165 ja semmoiset 56-57kg, päärynä myös ja tää on mulle hyvä paino.
Ihan sairasta.tosi hoikka olet.
BMI 22 sinulla, eli aika ideaali jopa, ei tarvitse laihduttaa. :)
Oonko mä liian painava 14-vuotiaaksi, kun oon 55kg/164cm? Oon yrittäny laihuttaa, mutta en oo onnistunu. Nyt vaan yritän olla syömättä, mutta se on tosi tuskallista.
En vaan olisin onnellinen
T. 168/75