Merkkejä uskottomuudesta - mies kyseessä
Nyt kertokaa vihjeitä ja merkkejä miehen uskottomuudesta: olen lähestulkoon vakuuttunut, että miehellä on meneillään jokin sivusuhde. Mm. whatsappissa koko ajan aktiivisena, viimeiseksi ennen nukkumaan menoa ja heti aamulla taas. Lenkkeily on karannut ihan käsistä, ennen ehkä 2-3 krt viikossa, nyt joka toinen päivä vähintään 9 km lenkki vaikka myöhään illalla työmatkan jälkeen. Vaatteita ostanut itselleen lisää. Ei enää nalkuta ja valita minulle, vaan on yllättävän hyväntuulinen.
Kuulostaako tämä tutulta?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Aika klassiset merkit on kyllä, en malttaisi olla tutkimatta.
Puhelin on koodin takana joten en sitä saa auki, enkä kyllä muutenkaan haluaisi sitä mennä ronkkimaan. Ei kai tässä auta muu kuin joko odottaa tai ottaa asia puheeksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkastan näkyykö paidan helmoissa huulipunaa tai alushousuissa touhutipan jälkiä. Lasken myös kondomit. Nuuhkaisemalla vaatteita tai ihoa huomaa vieraan hajuveden tuoksun. Jos hän käy suihkussa useammin, vaihtelee vaatteita ja on paljon menossa ja harrastuksissa, niin jokin käryää... Nukkuessaan voi tarkkailla jälkiä ihossa. Puhelimen, kalenterin ja tietsikan käyttöä kannattaa myös seurailla, samoin auton matkamittaria. Vieraita hiuksia voi etsiä vaatteista ja autonistuimilta. Näillä konsteilla pärjää jo hyvin.
:O
Tuli vielä mieleen yksi asia; ennen hänen puhelin oli linkitetty iPadiin, mutta nyt on ilmeisesti katkaissut sen yhteyden koska ne eivät enää peilaa toisiaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytös viittaa ihastumiseen, ei vielä suhteeseen. Voi mennä ohi.
Tälle olisi kiva kuulla perusteluja, miksi kyseessä on vasta ihastus mielestäsi?
ap
Ei aloitusviestissä mikään varmasti suhteeseenkaan viittaa. Ihastukseen kyllä.
Voi luoja! Kuinka naivi ihmisen pitää olla... Noin minäkin yritin aina selitellä itselleni. Jälkeenpäin mies on kertonut niin kamalaa tarinaa, mitä kaikkea jo tuossa vaiheessa oli tapahtunut... Älkää olko sinisilmäisiä, naiset!
A) tulen ennemmin kusetetuksi kuin tuon epäluottamusta avioliittooni
B) Mä itse olen ihastuneena käyttäytynyt samoin eikä se mihinkään johtanut
"Voi luoja!" Voi luoja... Mä en sun miehesi (tai kenenkään muun petturimiehen) antama esimerkin vuoksi pilaisi omaa suhdettani yhtään enempää näin heikoilla todisteilla.
Voimia. Toi on hirveetä aikaa. On se mahdollisuus et ihastus mokaa jotain.
No oletko typerä vai typerä? Älä ole naiivi. Ehdota että menette yhdessä sille 9km lenkille niin saisit tosiaan nähdä että ihanko ukko kävelee melkein 10kilometriä lumessa vaiko lämmittelee jossain sisällä jonkun toisen kanssa.
Mulla itsellä on ollut salasuhde joskus ja kuulostaa kyllä ihan tutulta, itsekin aloin käymään illalla tunnin lenkin, kävelin reippaasti puhuen puhelimessa tämän heilani kanssa. Uusia vaatteitakin ostelin ja olin hyvällä tuulella, ei haitannut yhtään vaikka silloinen mies mitä perseilyä keksi, kas näin sain vain lisää vettä myllyyn jonka paiskata hänen naamalle erotessa.
Näillä kriteereillä siis olisin pettäjä :D olen päättänyt alkaa huolehtimaan itsestäni enemmän ja se näkyy myös hyvänä mielenä. Whatsappia rämppään myös jutellen millon kenenkin kaverin kanssa. Vaatteitakin tulee osteltua kun tekee mieli uudistaa itseäni.
Kumppani varmaan siis nyt luulee että mula on suhde ?
minni_hiiri112 kirjoitti:
No oletko typerä vai typerä? Älä ole naiivi. Ehdota että menette yhdessä sille 9km lenkille niin saisit tosiaan nähdä että ihanko ukko kävelee melkein 10kilometriä lumessa vaiko lämmittelee jossain sisällä jonkun toisen kanssa.
Olenko ainoa, joka tajuaa miehen lenkkeilevän enemmän siksi, että ihastuksen takia on entistä kiinnostuneempi kroppansa ulkonäöstä? Lenkillä hän saa myös yksinäistä aikaa, jona nollata pää arjesta sekä ihastuksesta. Tai käyttää lenkkeilyajan vaarattomaan haaveiluun.
HEL-NYC kirjoitti:
Jos nyt pääsisin aikaan juuri ennen miehen sivusuhdetta, panostaisin huomattavasti enemmän energiaa mieheeni ja suhteeseeni. En tajunnut kuinka ulkopuoliseksi hän tunsi itsensä lapsen myötä.
Silloin kun hän jäi kiinni en ollut huomannut mitään ja suhde iski kuin märkä rätti vasten kasvoja. Jälkikäteen ajateltuna mies vetäytyi entistä enemmän omiin oloihinsa, teki pidempää päivää (osalta varmaan ihan oikeasti ja osalta varmaan vain sanoi olleensa töissä), ja tärkeimpänä se, ettei enää lähennellyt yhtä paljon eikä "pettynyt" samalla tavalla jos sanoin ei.
Oikeassa olet kyllä siinä, että ajoit miehesi sivusuhteeseen. Mr Mela on aivan syytön asiaan.
Kiitos vastauksista. Kerron kun jotain selviää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Näillä kriteereillä siis olisin pettäjä :D olen päättänyt alkaa huolehtimaan itsestäni enemmän ja se näkyy myös hyvänä mielenä. Whatsappia rämppään myös jutellen millon kenenkin kaverin kanssa. Vaatteitakin tulee osteltua kun tekee mieli uudistaa itseäni.
Kumppani varmaan siis nyt luulee että mula on suhde ?
Samoin mun mies:) On niin innoissaan kun on lopultakin saanut karistettua 12 kiloa ja kroppa alkaa olemaan treenistä timmi - kaikki vaatteet meni uusiksi! Olimme juuri ulkomailla ja osti sieltä mm 4 mittatilauspaitaa ja pikkutakin kun entiset (43kpl) on liian isoja! Mä toin hänelle housut Espanjasta, edelliset saman valmistajan jäi nekin isoiksi.
Tosin on aina ollut kiinnostunut vaatteista ja ulkonäöstä jo työn puolesta. Whatsappia ei käyttele mutta mistä tiedän jos vaikka viestittelee tai soittelee - lokin saa putsattua. Enkä urki työmatkojen aikana missä on ja kenen kanssa. Helposti lähestyttävä, ihana mies johon varmasti ihastutaan helposti.
En omista miestäni joten niin kauan kun tulee kotiin eikä multa puutu mitään olen tyytyväinen. Toimii tietty myös toisinpäin. Minuun ihastutaan helposti ja olen ulospäinsuuntautuva joten jos olisi mustasukkainen mies ei tästä tulisi mitään. Molemmilla paljon työmatkoja ja edustamista sekä omia ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
minni_hiiri112 kirjoitti:
Olenko ainoa, joka tajuaa miehen lenkkeilevän enemmän siksi, että ihastuksen takia on entistä kiinnostuneempi kroppansa ulkonäöstä? Lenkillä hän saa myös yksinäistä aikaa, jona nollata pää arjesta sekä ihastuksesta. Tai käyttää lenkkeilyajan vaarattomaan haaveiluun.
Mä tiedän yhden kaverin joka juurikin juoksi päästäkseen tunteistaan ja haluistaan selville ja eroon. Lopulta juoksi maratooneja tukahduttaakseen tarpeensa (vaimo ei antanut ja salasuhde oli 2-3x vuodessa herkkua).
No meillä on kyllä säännöllisesti seksiä, ei nyt paljoa mutta n. kerran viikossa. En tosin muista koska olisin itse tullut tässä aktissa viimeksi tyydytettyä...
ap
Ja onpa hän tosiaan ruvennut "unohtamaan" vihkisormuksen kotiin entistä useammin.
Näitähän tulee koko ajan mieleen lisää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja onpa hän tosiaan ruvennut "unohtamaan" vihkisormuksen kotiin entistä useammin.
ap
Miksi miehesi ottaa sormuksen pois? Omani ottaa ainoastaan maastopyöräillessään (sormet murtuvat helposti jos kaatuu). Ei ottanut suhteensakaan aikana, yök, muuten.
En koe että mieheni suhde oli minun syytäni, mutta olisin minäkin voinut enemmän panostaa. Entä sinä, vai oletko valmis laittamaan pillit pussiin?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi miehesi ottaa sormuksen pois? Omani ottaa ainoastaan maastopyöräillessään (sormet murtuvat helposti jos kaatuu). Ei ottanut suhteensakaan aikana, yök, muuten.
En koe että mieheni suhde oli minun syytäni, mutta olisin minäkin voinut enemmän panostaa. Entä sinä, vai oletko valmis laittamaan pillit pussiin?
Otan itsekin aina sormukset pois nukkumaan mennessä, en näe tässä mitään kummallista.
Ollaan meinattu erota ennenkin, joten tässä nyt on ehkä sitten se viimeinen naula arkkuun tulossa.
ap
Mä kyllä kysyisin suoraan tai jos kieltää täysin, katsoisin miehen puhelinta vaikka on kuinka epäeettistä. Sitten ainakin paljastuu onko itse vainoharhainen vai mies petollinen.
Ymmärrän, että nuo merkit huolestuttaisivat kenet tahansa, ja kannattaa ehdottomasti pitää tilannetta silmällä. Joku kuitenkin ehdotti täällä suoraan kysymistä mieheltä. Itse kehottaisin harkitsemaan todella tarkasti ennen pettämisepäilyjen julki tuomista, että ovatko "todisteet" tarpeeksi yksiselitteiset. Aiheeton uskottomuudesta syyttäminen on nimittäin useimpien ihmisten mielestä erittäin suuri loukkaus. Itse en koskaan pettäisi omaa miestäni, ja olisin verisesti loukkaantunut, mikäli hän ilmaisisi joskus uskovansa minun tekevän sellaista. En kehota sulkemaan silmiä epäilyttävältä käytökseltä, mutta kannattaa olla melkoisen varma asiastaan, ennen kuin ottaa sen riskin, että satuttaa toista pahasti. Ihmisen mieliala ja käytös kun voivat muistakin syistä muuttua kuin salasuhteen takia. Esimerkiksi itse olin paljon omissa ajatuksissani ja paljon kännykkä kädessä, kun paras ystäväni kertoi raskaudestaan aivan alkuvaiheessa. Asia oli vielä salaisuus, joten en voinut juoruta, mutta myötäelin ystäväni jännittävää elämänvaihetta ja olin paljon yhteyksissä. En väitä, että miehellä olisi mistään samankaltaisesta kyse, ja etteikö pettäminen olisi mahdollista, mutta se ei vielä tuon perusteella ole varmaa.
Tarkastan näkyykö paidan helmoissa huulipunaa tai alushousuissa touhutipan jälkiä. Lasken myös kondomit. Nuuhkaisemalla vaatteita tai ihoa huomaa vieraan hajuveden tuoksun. Jos hän käy suihkussa useammin, vaihtelee vaatteita ja on paljon menossa ja harrastuksissa, niin jokin käryää... Nukkuessaan voi tarkkailla jälkiä ihossa. Puhelimen, kalenterin ja tietsikan käyttöä kannattaa myös seurailla, samoin auton matkamittaria. Vieraita hiuksia voi etsiä vaatteista ja autonistuimilta. Näillä konsteilla pärjää jo hyvin.