Merkkejä uskottomuudesta - mies kyseessä
Nyt kertokaa vihjeitä ja merkkejä miehen uskottomuudesta: olen lähestulkoon vakuuttunut, että miehellä on meneillään jokin sivusuhde. Mm. whatsappissa koko ajan aktiivisena, viimeiseksi ennen nukkumaan menoa ja heti aamulla taas. Lenkkeily on karannut ihan käsistä, ennen ehkä 2-3 krt viikossa, nyt joka toinen päivä vähintään 9 km lenkki vaikka myöhään illalla työmatkan jälkeen. Vaatteita ostanut itselleen lisää. Ei enää nalkuta ja valita minulle, vaan on yllättävän hyväntuulinen.
Kuulostaako tämä tutulta?
Kommentit (107)
Ap, et kuulosta yhtään surulliselta, vaan täysin asialliselta. Kuin jopa melkein toivoisit että suhde olisi olemassa. Entä jos itsekin miettisit tilannettanne ja onko liitollanne tulevaisuutta, etkä ikäänkuin vierittäisi vastuuta miehellesi avionrikkojana. Onko suhteenne tullut tiensä päähän? Haluatko jatkaa liittoa vaikkei sivusuhdetta olisikaan? Onko välillänne rakkkautta? Intohimoa? Mitään? Rohkene vastata itsellesi näihin kysymyksiin.
En kyllä kysyisi asiaa mieheltä heti vaan miettisin, saisinko jostain enemmän todisteita. Niin monet pettäjät saattaa kieltää pettämisen viimeiseen saakka, vaikka olisikin jäänyt kiinni :D Tietysti miehen reaktiosta voi olla mahdollista päätellä jotain. Mutta silti, jos mies kieltää, hän osaa olla varovaisempi jatkossa ja sinä olet takaisin alkupisteessä epävarmojen havaintojesi kanssa.
Tai sitten puhuu koko ajan ihastuksensa kanssa. Lenkiltä onnistuu yllättävän hyvin. Kokemusta on. Jos ihminen haluaa jotain, keinot, paikat ja aika löytyvät kyllä aina! Välimatkakaan ei ole este... Valitettavasti...
Voistiko vaikka antaa miehellesi intohimoista seksiä. Kerroppas ap milloin viimeksi ototi mieheltäsi kunnolla suihin?
Tuo on kyllä totta. Jos ei miehestään pidä huolta, niin kyllähän se lähtee seikkailemaan. Sama tietysti koskee naisiin, mutta mieheillä tuo on virtaviivaisempaa.
Vaikea sanoa. Itse olen laihduttanut, alkanut käymään joka ilta kävelylenkeillä (aina kännykkä mukana), ostelen uusia vaatteita ja meikkaan enemmän kuin pari kk sitten. Olen koko ajan aktiivisena mesessä ja whatsappissa ja otan kännykän vessaan aina mukaan. En pahastu jos mies torjuu aloitteeni enkä tee itse enää niin paljon aloitteita. Vaikutan varmaan siltä että olen iloisena omissa maailmoissani. En petä, en ole ihastunut eikä ole mitään toista suhdetta enkä edes haaveile muista. Sattuu vaan jostain syystä olemaan hyvä mieli ja tekee mieli panostaa itseeni. Jos mies alkaisi yhtäkkiä minua syyttämään noilla perusteilla pettämisestä niin kyllähän se pahalta tuntuisi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, et kuulosta yhtään surulliselta, vaan täysin asialliselta. Kuin jopa melkein toivoisit että suhde olisi olemassa. Entä jos itsekin miettisit tilannettanne ja onko liitollanne tulevaisuutta, etkä ikäänkuin vierittäisi vastuuta miehellesi avionrikkojana. Onko suhteenne tullut tiensä päähän? Haluatko jatkaa liittoa vaikkei sivusuhdetta olisikaan? Onko välillänne rakkkautta? Intohimoa? Mitään? Rohkene vastata itsellesi näihin kysymyksiin.
Odotinkin että joku huomaa tämän. Liittomme on puoleltani ohi, ollut jo jonkin aikaa. En pelkää eron ottamista esille, vaan olen odottanut että mieskin kypsyisi tähän tulokseen itse. Nyt näyttää siltä, että näin on käymässä. Joten kyllä, hänen salasuhde olisi minulle helpotus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotinkin että joku huomaa tämän. Liittomme on puoleltani ohi, ollut jo jonkin aikaa. En pelkää eron ottamista esille, vaan olen odottanut että mieskin kypsyisi tähän tulokseen itse. Nyt näyttää siltä, että näin on käymässä. Joten kyllä, hänen salasuhde olisi minulle helpotus.
Ap
Miksi sinulle on tärkeää saada selville juuri se pettämisasia? Eikö olisi aika puhua suhteenne tilasta ihan muutenkin. Eikö olisi aika erota? Ajattele, mitä rakkautta ja intohimoa voisit kokea toisen kanssa! Onko oikeasti edes väliä sillä, mitä miehellä mahdollisesti on meneillään?
Kun mietit asiaa, varmaan oikein tajuat, miten itsekin tahdot taas vihdoin ELÄÄ ja kokea mukavia asioita. Tavata mukavia miehiä ja jossain tulee vastaan ehkä suuri rakkauskin. Ei kannata antaa arvokkaiden vuosien valua hukkaan.
Minun mieheni käytös muuttui seuraavalla tavalla, kun hän alkoi pettää minua. (Sain siis tietäää pettämisestä kun sitä oli jatkunut 6 kk ja alitajuisesti tiesin siitä, koska KAIKKI merkit viittasivat tähän).
- Mies alkoi käydä salilla ja lenkillä, usein myöhään illalla klo 21 jälkeen. Kävi SUIHKUSSA kotona ja laittautui ennen vaikka salille menoa.
- Puhelin jatkuvasti mukana, joka paikassa, ja aina näyttö alaspäin pöydillä.
- Tietokoneen sivumuisti jatkuvasti poistettuna
- Uusien vaatteiden ostelu lähti täysin lapasesta, samoin omaan ulkonäköön huomionkiinnittäminen
- Käytös minua kohtaan muuttui tyytymättömäksi, vittumaiseksi ja ilkeäksi. Muutenkin mies oli jatkuvasti paskalla tuulella ja kireenä.
- Omituiset "työpuhelut" joita hoidettiin autossa pihalla istuen tunti, pari parhaimmillaan.
- Järjetön mustasukkaisuus minusta, kyttäsi tekstareitani, vaati saada lukea facebook keskusteluni jne ja etsi kokoajan syitä epäillä minua pettämisestä
- Viimeisenä kuvioon tuli katoamiset, eli lähti juhlimaan kavereiden kanssa, eikä tullut kotiin yöksi, saati että olisi ilmoittanut asiasta. Kun vihdoin aamulla sain herran kiinni puhelimella, väitti että oli nukahtanut työpaikan sohvalle... Sanoin että asia on helposti varmistettavissa, soitan työlankapuhelimeen, mutta mies raivostui että miten voin edes epäillä häntä ja hän ei noin naurettaviin testeihin suostu ja blaa blaa blaa.
Kyllähän minä tiesin syvällä sisimmässä mistä oli kyse ja kun miehen ystävän vaimo lopulta soitti minulle kertoakseen asiasta, oli se vain helpostus. Palaset loksahti paikalleen, tajusin etten olekaan niin paska ja huono vaimo, ja kyse on kokoajan miehen omasta käytöksestä. Mies kiisti viimeiseen asti pettämisen, ja koska yleensä kun jostain epämiellyttävästä asiasta keskusteltiin, mies reagoi raivokohtauksella, kuvitteli varmaan että saamalla marttyyrimaisen raivarin nytkin, tämäkin lakaistaisiin maton alle. Niin ei kuitenkaan tehty, vaan jätin avioeropaperit. Mies kiisti pettämisen sinnikkäästi, jopa silloin kun puhuin tämän toisen osapuolen kanssa (työkaveri, joka kertoi kuinka rakastuneita mieheni kanssa olivat, eivät vain voineet olla erossa ja kuinka mieheni oli kuukausia luvannut jättää minut, kuinka minä olin sairaalloisen mustasukkainen ja hullu vaimo jne..) mies väitti vaan että tuo nainen on häneen rakastunut, eikä hyväksy ettei miestä kiinnosta. Lopulta tunnusti, ensin väitti ettei olleet menneet sänkyyn asti, mutta kun hankin oman asunnon ja tein muuttoa kotoa, mies tunnusti senkin. Mutta toki kääntäen asian mun syyksi, mä olin kylmä, etäinen, hirveä nainen ja miehen oli pakko hakea lohtua toisen naisen sylistä.
Luojan kiitos jätin mieheni. Löysin pari vuotta eron jälkeen uskollisen, kiltin ja hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni käytös muuttui seuraavalla tavalla, kun hän alkoi pettää minua. (Sain siis tietäää pettämisestä kun sitä oli jatkunut 6 kk ja alitajuisesti tiesin siitä, koska KAIKKI merkit viittasivat tähän).
- Mies alkoi käydä salilla ja lenkillä, usein myöhään illalla klo 21 jälkeen. Kävi SUIHKUSSA kotona ja laittautui ennen vaikka salille menoa.
- Uusien vaatteiden ostelu lähti täysin lapasesta, samoin omaan ulkonäköön huomionkiinnittäminen
- Käytös minua kohtaan muuttui tyytymättömäksi, vittumaiseksi ja ilkeäksi. Muutenkin mies oli jatkuvasti paskalla tuulella ja kireenä.
- Omituiset "työpuhelut" joita hoidettiin autossa pihalla istuen tunti, pari parhaimmillaan.
- Järjetön mustasukkaisuus minusta, kyttäsi tekstareitani, vaati saada lukea facebook keskusteluni jne ja etsi kokoajan syitä epäillä minua pettämisestä
- Viimeisenä kuvioon tuli katoamiset, eli lähti juhlimaan kavereiden kanssa, eikä tullut kotiin yöksi, saati että olisi ilmoittanut asiasta. Kun vihdoin aamulla sain herran kiinni puhelimella, väitti että oli nukahtanut työpaikan sohvalle... Sanoin että asia on helposti varmistettavissa, soitan työlankapuhelimeen, mutta mies raivostui että miten voin edes epäillä häntä ja hän ei noin naurettaviin testeihin suostu ja blaa blaa blaa.
Kyllähän minä tiesin syvällä sisimmässä mistä oli kyse ja kun miehen ystävän vaimo lopulta soitti minulle kertoakseen asiasta, oli se vain helpostus. Palaset loksahti paikalleen, tajusin etten olekaan niin paska ja huono vaimo, ja kyse on kokoajan miehen omasta käytöksestä. Mies kiisti viimeiseen asti pettämisen, ja koska yleensä kun jostain epämiellyttävästä asiasta keskusteltiin, mies reagoi raivokohtauksella, kuvitteli varmaan että saamalla marttyyrimaisen raivarin nytkin, tämäkin lakaistaisiin maton alle. Niin ei kuitenkaan tehty, vaan jätin avioeropaperit. Mies kiisti pettämisen sinnikkäästi, jopa silloin kun puhuin tämän toisen osapuolen kanssa (työkaveri, joka kertoi kuinka rakastuneita mieheni kanssa olivat, eivät vain voineet olla erossa ja kuinka mieheni oli kuukausia luvannut jättää minut, kuinka minä olin sairaalloisen mustasukkainen ja hullu vaimo jne..) mies väitti vaan että tuo nainen on häneen rakastunut, eikä hyväksy ettei miestä kiinnosta. Lopulta tunnusti, ensin väitti ettei olleet menneet sänkyyn asti, mutta kun hankin oman asunnon ja tein muuttoa kotoa, mies tunnusti senkin. Mutta toki kääntäen asian mun syyksi, mä olin kylmä, etäinen, hirveä nainen ja miehen oli pakko hakea lohtua toisen naisen sylistä.
Aika jäätävää.
Tiedätkö, onko exäsi tuon työkaverinsa kanssa vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika jäätävää.
Tiedätkö, onko exäsi tuon työkaverinsa kanssa vielä yhdessä?
Ei, suhde loppui samoihin aikoihin kun minä erosin miehestä. Mies oli ollut niin raivona ja loukkaantunut tuolle sivusuhde naiselle siitä että oli tunnustanut puhelimessa mulle suhteen (olisi pitänyt kai valehdella vielä siinäkin vaiheessa), ja alkanut syyttää tuota naista meidän avioliiton rikkoutumisesta. Mikäänhän ei tietenkään ollut miehen vikaa. Avioeromme ei ollut tullut edes voimaan vielä, olin just muuttanut kotoa (eli olimme eronneet joku 1-2 kk aiemmin) kun mies oli facebookissa suhteessa uuden naisen kanssa. Eri siis kuin tämä jonka kanssa mua petti. Erostamme on nyt 6 vuotta ja mies käsittääkseni hukassa elämänsä kanssa edelleen, vaihtaa naista, pettää kaikkia, koittaa edelleen ajoittain vonkua minua takaisin..
Vierailija kirjoitti:
Tarkastan näkyykö paidan helmoissa huulipunaa tai alushousuissa touhutipan jälkiä. Lasken myös kondomit. Nuuhkaisemalla vaatteita tai ihoa huomaa vieraan hajuveden tuoksun. Jos hän käy suihkussa useammin, vaihtelee vaatteita ja on paljon menossa ja harrastuksissa, niin jokin käryää... Nukkuessaan voi tarkkailla jälkiä ihossa. Puhelimen, kalenterin ja tietsikan käyttöä kannattaa myös seurailla, samoin auton matkamittaria. Vieraita hiuksia voi etsiä vaatteista ja autonistuimilta. Näillä konsteilla pärjää jo hyvin.
Huh huh. Hyvä ettet ole vaimoni. Eihän tuollainen kyttääminen voi jäädä mieheltä huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos jätin mieheni. Löysin pari vuotta eron jälkeen uskollisen, kiltin ja hyvän miehen.
No juuri tätä yritän välttää. Yhtälössä on vielä lapsiakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voistiko vaikka antaa miehellesi intohimoista seksiä. Kerroppas ap milloin viimeksi ototi mieheltäsi kunnolla suihin?
Itse asiassa viime perjantaina.
Ap
Huolehtii itsestään ja haluaa päästä rantakuntoon, ei mitään muuta.
Ja lopeta stalkkaaminen ja kyttääminen.
Se on turhaa.
Voihan olla että mies on "hurahtanut" pitämään itsestään huolta - joku elämän muutos juttu? WhatsApissa voi olla jossain ryhmässä jossa keskustellaan samasta asiasta. Tähän viittaisi se että on lopettanut kiukuttelun sinulle. Yleensä pettämistilanteissa se on juuri päinvastoin, kuten tässäkin ketjussa mainittu. Tosin voihan se olla uusi suhdekin mistä sitä tietää, ennen kuin tietää?
Eniten tälläisissä tilanteissa ihmetyttää se että jos se suhde on jo loppu (kuten ap yllä sanoi) niin odotellaan ja ihmetellään eikä kuitenkaan erota. Tuntuu tässä tapauksessa että ap oikein odottaa sitä suhdetta jotta saa syyn ja voi vierittää eron miehen niskoille.
Vierailija kirjoitti:
Voihan olla että mies on "hurahtanut" pitämään itsestään huolta - joku elämän muutos juttu? WhatsApissa voi olla jossain ryhmässä jossa keskustellaan samasta asiasta. Tähän viittaisi se että on lopettanut kiukuttelun sinulle. Yleensä pettämistilanteissa se on juuri päinvastoin, kuten tässäkin ketjussa mainittu. Tosin voihan se olla uusi suhdekin mistä sitä tietää, ennen kuin tietää?
Eniten tälläisissä tilanteissa ihmetyttää se että jos se suhde on jo loppu (kuten ap yllä sanoi) niin odotellaan ja ihmetellään eikä kuitenkaan erota. Tuntuu tässä tapauksessa että ap oikein odottaa sitä suhdetta jotta saa syyn ja voi vierittää eron miehen niskoille.
Kuten sanoin tästä ei ole kyse. Olen valmis ja halukas ottamaan eron puheeksi, mutta koen että miehelläkin pitää olla siihen henkinen valmius. Muuten homma menee samanlaiseksi helvetiksi kuin tuossa yhdessä viestissä kerrottiin. Sitä yritän välttää tai edes minimoida.
Ap
Up