Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkejä uskottomuudesta - mies kyseessä

Vierailija
14.12.2016 |

Nyt kertokaa vihjeitä ja merkkejä miehen uskottomuudesta: olen lähestulkoon vakuuttunut, että miehellä on meneillään jokin sivusuhde. Mm. whatsappissa koko ajan aktiivisena, viimeiseksi ennen nukkumaan menoa ja heti aamulla taas. Lenkkeily on karannut ihan käsistä, ennen ehkä 2-3 krt viikossa, nyt joka toinen päivä vähintään 9 km lenkki vaikka myöhään illalla työmatkan jälkeen. Vaatteita ostanut itselleen lisää. Ei enää nalkuta ja valita minulle, vaan on yllättävän hyväntuulinen.

Kuulostaako tämä tutulta?

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että mies on "hurahtanut" pitämään itsestään huolta - joku elämän muutos juttu? WhatsApissa voi olla jossain ryhmässä jossa keskustellaan samasta asiasta. Tähän viittaisi se että on lopettanut kiukuttelun sinulle. Yleensä pettämistilanteissa se on juuri päinvastoin, kuten tässäkin ketjussa mainittu. Tosin voihan se olla uusi suhdekin mistä sitä tietää, ennen kuin tietää?

Eniten tälläisissä tilanteissa ihmetyttää se että jos se suhde on jo loppu (kuten ap yllä sanoi) niin odotellaan ja ihmetellään eikä kuitenkaan erota. Tuntuu tässä tapauksessa että ap oikein odottaa sitä suhdetta jotta saa syyn ja voi vierittää eron miehen niskoille.

Kuten sanoin tästä ei ole kyse. Olen valmis ja halukas ottamaan eron puheeksi, mutta koen että miehelläkin pitää olla siihen henkinen valmius. Muuten homma menee samanlaiseksi helvetiksi kuin tuossa yhdessä viestissä kerrottiin. Sitä yritän välttää tai edes minimoida.

Ap

Siis mitä hevettiä??? "Miehellä henkinen valmius"? Mihin sinä sitä miehen henkistä valmiutta siihen eroon tarvitset? Eikö sen oman pitäisi riittää? Jos odotat sitä miestäsi voi olla että et pysty ikinä eroamaan.

Ihmisillä olisi niin paljon parempi olla jos he ymmärtäisivät erota silloin kuin pitää erota.

Vierailija
62/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen tunnusmerkkejä on:

- toistuva jääkaapilla käynti

- ylityöt

- ryyppääminen kaveriporukassa

- piereskely

- kaljanjuonti

- akku loppu puhelimesta

- ei vastaa puhelimeen 2 sekunnissa

- aktiivinen messengerissä

...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmin ja luotettavin merkki siitä että mies pettää on se, että hänellä on pulssi.

Vierailija
64/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon naisia, jotka tykkää varattujen miesten huomiosta ja niiden tekemistä palveluksista. On mukavaa kun töissä joku maksaa lounaan silloin tällöin ja kuskaa sateella kotiin jne.

Nämä on sellaisia heruttajamuijia, jotka käyttää varattujen miesten ihastusta hyväkseen, mutta "ei sitten ymmärrä antaa".

Ennemminkin kuulostaa siltä, että sun miehellä on tällainen ihastus. Usein tähän liittyy juuri tätä viestittelyä, koska naisella on ongelmia pomon kanssa töissä ja ex-miesten kanssa ja sitten tämä ystävä-mies on se tukija ja ymmärtäjä.

Minä ainakin tunnistan tämmöisiä ystävyyssuhteita töistä paljonkin.

Vierailija
65/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toisena naisena olleena, ette välttämättä huomaa sitä yhtään mistään..Minä en viestitellyt miehelle koskaan kuin miehen aloitteesta (siitä tiesin että ei ole kotona) tai työpäivän aikana.

Asuimme eri paikkakunnilla, ja näimme vain ja ainoastaan miehen työmatkojen aikana. Siinä ehtii kuulkaa kondomin tuoksut ym.hälvetä, ennenkuin ukko on kotiin takaisin päässyt.

Ainut merkki, jonka voisin kuvitella, olisi se että vaimo kiinnittäisi huomiota siihen pakkaako mies työmatkoille mukaansa tavallista parempia kalsareita, ajaako munakarvansa ym. Siis jos jokin tuossa pakkaamiskäytöksessä muuttuu.

Vierailija
66/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisen tunnusmerkkejä on:

- toistuva jääkaapilla käynti

- ylityöt

- ryyppääminen kaveriporukassa

- piereskely

- kaljanjuonti

- akku loppu puhelimesta

- ei vastaa puhelimeen 2 sekunnissa

- aktiivinen messengerissä

...

Yhtäkkinen messengeraktiivisuus on 100% tunnusmerkki. Tämä on lähipiiristä havaittua tietoa.

Vierailija
67/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkastan näkyykö paidan helmoissa huulipunaa tai alushousuissa touhutipan jälkiä. Lasken myös kondomit. Nuuhkaisemalla  vaatteita  tai ihoa huomaa vieraan hajuveden tuoksun. Jos hän käy suihkussa useammin, vaihtelee vaatteita ja on paljon menossa ja harrastuksissa, niin jokin käryää... Nukkuessaan voi tarkkailla jälkiä ihossa. Puhelimen, kalenterin ja tietsikan käyttöä kannattaa  myös seurailla, samoin auton matkamittaria. Vieraita hiuksia voi etsiä vaatteista ja autonistuimilta. Näillä konsteilla pärjää jo hyvin.

Meillä vaimo itse asiassa oli just tämän tyyppinen kyylä. Seuraava vaihe tästä on alkaa popsia mielialanappeja ahdistukseen. Näihin auttaa parhaiten, kun tekee sellaista pientä provosointia jatkuvasti, että käytöksessä on jotain selvästi epäilyttävää, mutta ei sitten tee mitään kuitenkaan. Pidättäytyy seksistä ainakin, mutta ei mene vieraisiin. Kaikkea pientä: Hillitön näpräys kännykän kanssa, sitten jättää puhelimen "vahingossa" pöydälle tongittavaksi. Antaa kyylän marinoitua hiljaisella tulella, niin ei se lopulta enää tajua, että mikä on totta ja mikä kuvitelmaa. 

Vierailija
68/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut toinen nainen (tietämättäni) ja mies kävi tapaamassa minua vain ennen työpäivänsä alkua tai lounastauolla, joten todennäköisesti miehen vaimo ei huomannut yhtään yhtään mitään vaikka tapasimme lähes päivittäin. Asia valkeni minulle kun aloin pyytää miestä toistuvasti kaupungille kahville tai illalla ulos eikä hän koskaan lähtenyt. Jätin hänet heti kun aloin epäillä että olenkin toinen nainen. 

Vierailija
69/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Lähestulkoon hysteerinen puhelimen varjelu ja mukanapitäminen, salaperäiset tekstailut iltamyöhään suljettujen ovien takana, yllättävä ja yhtäkkinen voimakas kiinnostus ulkonäköön ja kuntoiluun: näistä ovat jotkut kärähtäneet.

Vierailija
70/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vasta ihastumisvaihe menossa, kun on sinua kohtaan hyväntuulinen. Sitten kun rakastuu, alkaa negatiivinen kommentointi ulkonäöstäsi, luonteestasi, tilanteestanne jne.....

Viimeisessä vaiheessa -kun on päättänyt jättää- alkaa tahallinen ärsyttäminen ja vittuilu.

Lopullinen tilanne on se, (jos olet kokoajan ollut ihan fine erostanne) että kun löydät uuden kumppanin yrittää exä vielä viehätysvoimaansa (paitsi jos uusi kumppani pitää kynsin hampain kiinni). Jos otat takaisin, tulee tilanne luultavasti toistumaan. Jos et ota takaisin, alkaa kumppanin epäilys ja syyttely: Ei meillä koskaan mitään OIKEATA ollutkaan. Sinä et koskaan rakastanutkaan minua. Olimme yhdessä ihan vääristä syistä. Meidän suhde oli virhe jne....

Nää on niin nähty tässä vuosien varrella. Puolin ja toisin ja tuttavapiirissä.

Vierailija
71/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nykyään jokin mittari seksin paremmuudesta tuo suihin ottaminen?! Yök. Eläimellistä touhua. Itseltäni halu häviäisi siitä. Muutenkin suhteessa on oltava keskinäinen vetovoima ja toistensa kunnioitus luottamuksen lisäksi. Mitään kevytkiimahömppää, ei kiitos.

Vierailija
72/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisi pettäjä noilla kriteereillä. Pidän tietokoneen ja puhelimen yksityisenä (ei ole mitään erityistä syytä, haluan vain pitää omat tietoni ominani), olen laihduttanut vuoden lopulle 15 kg juoksemalla ja lihaskuntotreenillä, ostelen uusia vaatteita (vanhat rikki/liian isoja), en pidä sormusta (iho ei kestä), pidän vähän enemmän huolta ulkonäöstäni. Olen hyvällä mielellä, olen omissa oloissani ja annan puolison olla rauhassa.

Periaatteessa minulla voisi olla syytä etsiä ulkopuolisia suhteita, kun omassa parisuhteessa ei tapahdu kerrassaan minkäänlaista läheisyyttä, mutta eips. Ihan olen tänä syksynä tajunnut vain, että minulla on parempi olla, kun keskityn itseeni enkä stressaa asioista. En jaksa enää murehtia, miksi en kelpaa puolisolleni, mutta voin silti pitää itsestäni huolta. On asioita, joihin en voi vaikuttaa, mutta ainakin itselleni voin tehdä jotain.

Ulospäin varmasti vaikuttaisi epäilyttävältä, mutta itseäni varten tätä teen.

Vierailija
73/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hyvä ja lähde ihmeessä mukaan miehs kanssa lenkille..mä koitin eukon kanssa tota samaa ja ei millään käynyt mun lähteminen mukaansa no kyl mä tiesinkin että joku toinen oli...

Vierailija
74/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä petti mua erään naisen kanssa muutaman kerran. Mulle tuli yhtäkkiä outo tunne, että jotain on tapahtunut. Mies vaikutti jotenkin syylliseltä, kun jälkeen päin mietin. Facebookista huomasin että tykkäsi jonkun naisen kuvista, kysyin kuka tämä nainen oli niin keskustelu meni loppujen lopuksi siihen että mies syytti minua turhasta mustasukkaisuudesta ja sanoi että olen hullu. Juu, no selvisi sitten muita kautta että oli pettänyt. 

Suurin merkki on se outo tunne joka tulee yhtäkkiä. 

Vierailija
75/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten huolimattomia ihmiset on noissa tilanteissa!

Puhelimen lokista voi poistaa juuri vain sen yhden viestin tai puhelun jos haluaa. Yhteyttä voi pitää täysin erillisellä sp-tilillä jonka poistaa aina koneen muistista tai käyttää inprivate selainta. Tällöin puhelin ja läppäri voi olla auki pöydällä kaikkien nähtävänä eikä kukaan epäile mitään. Tapaamiset vain puolison työmatkan, lomareissun tai muun poissaolon aikana. Tuolloin ei tarvitse myöskään pukeutumisesta ottaa ongelmaa ja kunnosta pidetään huolta muutenkin. Ei koskaan partavettä tai hajuvettä tapaamisiin. Intiimialue pidetään siistinä myös kotioloissa omaa puolisoa varten.

Ei koskaan mitään yhteydenpitoa kotoa käsin kun perhe on kotona - nuo lenkit ja "työpuhelut" autossa on ihan järjettömiä! Sen verran kyllä malttaa!

Amatöörejä:)

Vierailija
76/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies tuli saunaillasta selkä kynsittynä kotiin (oli autolla sattuneesta syystä, kun seuraavana aamuna oli yhdeksältä meno) ja koko ajan on roikkunut kännykässä. Myös ruinaamisen on lopettanut pari kk sitten..

Mulle ihan fine. Mulla kun ei haluta tai huvita. Kyllä silti toimeen tullaan ja ihan ok yhdessä elellään. Lapsia kaksi. Lasten jälkeen, vuosia kroonisesta kivusta kärsineenä (nyt leikkauksesta aikaa puolisen vuotta - viimein taas suhteellisen kivutonta elo) ja muuten vaan kyllästyneenä ei mieli tee - koskaan.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan, että hankkii panonsa muualta tässä tilanteessa.

Vierailija
77/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toisena naisena olleena, ette välttämättä huomaa sitä yhtään mistään..Minä en viestitellyt miehelle koskaan kuin miehen aloitteesta (siitä tiesin että ei ole kotona) tai työpäivän aikana.

Asuimme eri paikkakunnilla, ja näimme vain ja ainoastaan miehen työmatkojen aikana. Siinä ehtii kuulkaa kondomin tuoksut ym.hälvetä, ennenkuin ukko on kotiin takaisin päässyt.

Ainut merkki, jonka voisin kuvitella, olisi se että vaimo kiinnittäisi huomiota siihen pakkaako mies työmatkoille mukaansa tavallista parempia kalsareita, ajaako munakarvansa ym. Siis jos jokin tuossa pakkaamiskäytöksessä muuttuu.

Ihan samaa mieltä. En voi ymmärtää niitä, jotka "antavat" selkeitä merkkejä pettämisestään (puhelimen piilottelu, yllättävästi alkanut myöhäinen lenkkeily ja ehkä paras esimerkki tuo, että mies käy suihkussa ENNEN sali.:D)

Itse olen ollut toinen nainen, myös naimisissa samaan aikaan. Kummankaan puolisot eivät saaneet koskaan tietää, koska olimme hyvin varovaisia lähinnä sen vuoksi, että emme halunneet loukata puolisoitamme. Ja kyllä, olen itse eronnut aikaa sitten.

Vierailija
78/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ VIITTAA TROLLIIN

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytös viittaa ihastumiseen, ei vielä suhteeseen. Voi mennä ohi.

Tälle olisi kiva kuulla perusteluja, miksi kyseessä on vasta ihastus mielestäsi?

ap

Vierailija
79/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisi pettäjä noilla kriteereillä. Pidän tietokoneen ja puhelimen yksityisenä (ei ole mitään erityistä syytä, haluan vain pitää omat tietoni ominani), olen laihduttanut vuoden lopulle 15 kg juoksemalla ja lihaskuntotreenillä, ostelen uusia vaatteita (vanhat rikki/liian isoja), en pidä sormusta (iho ei kestä), pidän vähän enemmän huolta ulkonäöstäni. Olen hyvällä mielellä, olen omissa oloissani ja annan puolison olla rauhassa.

Periaatteessa minulla voisi olla syytä etsiä ulkopuolisia suhteita, kun omassa parisuhteessa ei tapahdu kerrassaan minkäänlaista läheisyyttä, mutta eips. Ihan olen tänä syksynä tajunnut vain, että minulla on parempi olla, kun keskityn itseeni enkä stressaa asioista. En jaksa enää murehtia, miksi en kelpaa puolisolleni, mutta voin silti pitää itsestäni huolta. On asioita, joihin en voi vaikuttaa, mutta ainakin itselleni voin tehdä jotain.

Ulospäin varmasti vaikuttaisi epäilyttävältä, mutta itseäni varten tätä teen.

Niin. Avainkäsite lienee kuitenkin käytöksen muuttuminen. Jos aiemmin on vuosia yhdessä oltaessa ollut mobiililaitteiden ym. suhteen todella rento ja avoin linja ja yhtäkkiä muuttuukin mustasukkaisesti niitä vartioivaksi (tyyliin laitteet seuraavat mukana vaikkapa suihkuun) ja niihin ilmestyy ylimääräiset lukot ja salasanat, epäilykset usein heräävät, eivätkä suotta.

Samoin ulkonäön ja kuntoilun suhteen, jos yhtäkkiä yllättäen ja aiemmasta poiketen toisessa herää ylenpalttinen kiinnostus oman olemuksen muokkaamiseen ja ennen rennosti ulkomuotoonsa suhtautuneesta kuoriutuu vimmalla kuosiin pyrkivä, epäilyttävää sekin pidempään rinnalla kulkeneelle kumppanille.

Valitettavasti puoliso aistii sen, milloin tällaisten käytösmuutosten taustalla on muutakin kuin jotain yleistä ja toistaiseksi tuttavapiirissä ilmenneet epäilykset ovat sittemmin osoittautuneet paikkansapitäviksi. Ei kannata jäädä vähättelemään omia tuntemuksiaan ja odottamaan. Herätys voi tulla myöhemmin mitä epämiellyttävimmillä tavoilla, joskus vaikkapa sukupuolitautitartunnan muodossa.

Vierailija
80/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, alkanut pelaamaan Pokemon GO:ta.