Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkejä uskottomuudesta - mies kyseessä

Vierailija
14.12.2016 |

Nyt kertokaa vihjeitä ja merkkejä miehen uskottomuudesta: olen lähestulkoon vakuuttunut, että miehellä on meneillään jokin sivusuhde. Mm. whatsappissa koko ajan aktiivisena, viimeiseksi ennen nukkumaan menoa ja heti aamulla taas. Lenkkeily on karannut ihan käsistä, ennen ehkä 2-3 krt viikossa, nyt joka toinen päivä vähintään 9 km lenkki vaikka myöhään illalla työmatkan jälkeen. Vaatteita ostanut itselleen lisää. Ei enää nalkuta ja valita minulle, vaan on yllättävän hyväntuulinen.

Kuulostaako tämä tutulta?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Lepakkonainen yllätti jälleen

Vierailija
82/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä  totta. Jos ei miehestään pidä huolta, niin kyllähän se lähtee seikkailemaan. Sama tietysti koskee naisiin, mutta mieheillä tuo on virtaviivaisempaa.

"Sama tietysti koskee naisia" tai: " sama tietysti pätee (myös) naisiin"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö perunamuusia ja tölkkilihapullia vähintään kerran kuukaudessa.

Vierailija
84/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maistuuko peenis erilaiselta kuin ennen?

Hahha, joku heitti tän vitsinä mutta mulle mies jäi kiinni nimenomaan tällä tavalla. Kesken kuusysin aloin ihmetellä kirpeää makua ja kun kysyin peseytyykö mies ikinä, mies heitti minut päältään ja haukkui pystyyn. Selkeämpää ällöttävämpää ja typerämpää tapaa sitten jäädä kiinni.

Vierailija
85/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Väitä joku ilta ettei sun luuri toimi (tee sinne jokin esto hetkeksi) ja tarvitsee lainata miehen luuria kun soitat kaverillesi tmv.

Katso reaktiota. Onko vaikeaa lainata? Ja jos lainaa niin ole sopinut asian etuköteen kaverisi kanssa elinsoitat hänelle oikeasti ja menet eri huoneeseen ja siis kaverisi on langalla koko ajan varalta, mutta rutki se miehesi luuri. Onko viestejä naisilta? Onko yhteystiedoissa outoja ja uusia tuttavuuksia (usein miehet laittaa miehen nimillä ne, mutta ne on silti uusia).

Itse en ole koskaan kumppanini luuriin koskenut, mutta olen oppinut täältä mitä pitää pitää silmällä tuollaisessa tilanteessa jos haluaa asiaa puhelimesta selvittää. :)

Vierailija
86/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap! Väitä joku ilta ettei sun luuri toimi (tee sinne jokin esto hetkeksi) ja tarvitsee lainata miehen luuria kun soitat kaverillesi tmv.

Katso reaktiota. Onko vaikeaa lainata? Ja jos lainaa niin ole sopinut asian (korjaus: niin sovi asia) etuköteen kaverisi kanssa elinsoitat hänelle oikeasti ja menet eri huoneeseen ja siis kaverisi on langalla koko ajan varalta, mutta rutki se miehesi luuri. Onko viestejä naisilta? Onko yhteystiedoissa outoja ja uusia tuttavuuksia (usein miehet laittaa miehen nimillä ne, mutta ne on silti uusia (naisia?)).

Itse en ole koskaan kumppanini luuriin koskenut, mutta olen oppinut täältä mitä pitää pitää silmällä tuollaisessa tilanteessa jos haluaa asiaa puhelimesta selvittää. :)

Kannattaisiko sun opetella kirjoittamaan ja myös hieman katsoa tekstiä ennen kuin lähetät sen? Juu ja syy ei ole sun luurissa (tuliko sanottua nyt varmasti tarpeeksi monta kertaa luuri..?), eikä ennakoivassa tekstinsyötössä, vaan huolimattomuudessasi ja sun typeryydestä. 

Vierailija
87/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen nähny kun se lenkkeilee jonkun isoryntäisen naisen kanssa.

Vierailija
88/107 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maistuuko peenis erilaiselta kuin ennen?

Hahha, joku heitti tän vitsinä mutta mulle mies jäi kiinni nimenomaan tällä tavalla. Kesken kuusysin aloin ihmetellä kirpeää makua ja kun kysyin peseytyykö mies ikinä, mies heitti minut päältään ja haukkui pystyyn. Selkeämpää ällöttävämpää ja typerämpää tapaa sitten jäädä kiinni.

Missä kohtaa tarinaa oli se kiinni jääminen?

Vierailija
89/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso reaktiota. Onko vaikeaa lainata? Ja jos lainaa niin ole sopinut asian (korjaus: niin sovi asia) etuköteen kaverisi kanssa elinsoitat hänelle oikeasti ja menet eri huoneeseen ja siis kaverisi on langalla koko ajan varalta, mutta rutki se miehesi luuri. Onko viestejä naisilta? Onko yhteystiedoissa outoja ja uusia tuttavuuksia (usein miehet laittaa miehen nimillä ne, mutta ne on silti uusia (naisia?)).

Kannattaisiko sun opetella kirjoittamaan ja myös hieman katsoa tekstiä ennen kuin lähetät sen? Juu ja syy ei ole sun luurissa (tuliko sanottua nyt varmasti tarpeeksi monta kertaa luuri..?), eikä ennakoivassa tekstinsyötössä, vaan huolimattomuudessasi ja sun typeryydestä. 

Väärin meni neiti heikkohermo. :)

Niin olet sopinuT asian.

Kuka ottaa noin vakavasti Aihe vapaan ja kommentoinnin?

Taisi kolista omalla kohdallasi. ;D

Vierailija
90/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiselvää, jossain käy jyystämässä. Sanot vaan "lenkin" jälkeen että tämä on tässä, jatka huoraamista keskenäsi!

Vierailija
91/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toisena naisena olleena, ette välttämättä huomaa sitä yhtään mistään..Minä en viestitellyt miehelle koskaan kuin miehen aloitteesta (siitä tiesin että ei ole kotona) tai työpäivän aikana.

Asuimme eri paikkakunnilla, ja näimme vain ja ainoastaan miehen työmatkojen aikana. Siinä ehtii kuulkaa kondomin tuoksut ym.hälvetä, ennenkuin ukko on kotiin takaisin päässyt.

Ainut merkki, jonka voisin kuvitella, olisi se että vaimo kiinnittäisi huomiota siihen pakkaako mies työmatkoille mukaansa tavallista parempia kalsareita, ajaako munakarvansa ym. Siis jos jokin tuossa pakkaamiskäytöksessä muuttuu.

Ihan samaa mieltä. En voi ymmärtää niitä, jotka "antavat" selkeitä merkkejä pettämisestään (puhelimen piilottelu, yllättävästi alkanut myöhäinen lenkkeily ja ehkä paras esimerkki tuo, että mies käy suihkussa ENNEN sali.:D)

Itse olen ollut toinen nainen, myös naimisissa samaan aikaan. Kummankaan puolisot eivät saaneet koskaan tietää, koska olimme hyvin varovaisia lähinnä sen vuoksi, että emme halunneet loukata puolisoitamme. Ja kyllä, olen itse eronnut aikaa sitten.

Myös samaa mieltä. Itse olen toinen nainen ja olen myös naimisissa. Puolisoillamme ei ole aavistustakaan suhteestamme. Emme juuri koskaan viestittele ja tapaamme vain päivisin ruokatunnilla. Eiköhän tämä suhde aikanaan lopahda ihan muihin syihin kuin kiinnijäämiseen.

Vierailija
92/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten huolimattomia ihmiset on noissa tilanteissa!

Puhelimen lokista voi poistaa juuri vain sen yhden viestin tai puhelun jos haluaa. Yhteyttä voi pitää täysin erillisellä sp-tilillä jonka poistaa aina koneen muistista tai käyttää inprivate selainta. Tällöin puhelin ja läppäri voi olla auki pöydällä kaikkien nähtävänä eikä kukaan epäile mitään. Tapaamiset vain puolison työmatkan, lomareissun tai muun poissaolon aikana. Tuolloin ei tarvitse myöskään pukeutumisesta ottaa ongelmaa ja kunnosta pidetään huolta muutenkin. Ei koskaan partavettä tai hajuvettä tapaamisiin. Intiimialue pidetään siistinä myös kotioloissa omaa puolisoa varten.

Ei koskaan mitään yhteydenpitoa kotoa käsin kun perhe on kotona - nuo lenkit ja "työpuhelut" autossa on ihan järjettömiä! Sen verran kyllä malttaa!

Amatöörejä:)

Juurikin näin :D 

Vierailija
93/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten huolimattomia ihmiset on noissa tilanteissa!

Puhelimen lokista voi poistaa juuri vain sen yhden viestin tai puhelun jos haluaa. Yhteyttä voi pitää täysin erillisellä sp-tilillä jonka poistaa aina koneen muistista tai käyttää inprivate selainta. Tällöin puhelin ja läppäri voi olla auki pöydällä kaikkien nähtävänä eikä kukaan epäile mitään. Tapaamiset vain puolison työmatkan, lomareissun tai muun poissaolon aikana. Tuolloin ei tarvitse myöskään pukeutumisesta ottaa ongelmaa ja kunnosta pidetään huolta muutenkin. Ei koskaan partavettä tai hajuvettä tapaamisiin. Intiimialue pidetään siistinä myös kotioloissa omaa puolisoa varten.

Ei koskaan mitään yhteydenpitoa kotoa käsin kun perhe on kotona - nuo lenkit ja "työpuhelut" autossa on ihan järjettömiä! Sen verran kyllä malttaa!

Amatöörejä:)

Juurikin näin :D 

Olette te fiksuja ja tosi taitavia kun osaatte pettää niin ette jää kiinni.

Pisteet teille.

Se ei kuitenkaan tee teistä millään tapaa hyviä ihmisiä, pikemminkin vielä oksettavampia.

Miksi ette kerro puolisoillenne että haluatte avoimen suhteen ja ellei se käy niin sitten ero.

Pettäminen on sitä että tehdään vastoin yhteistä sopimusta.

Käykö teille pettäminen kaikissa muissakin asioissa?

Vierailija
94/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjiltä pitäs munat leikata irti ja pillu kuroa kiinni. Ootte oksettavia.  En tajua teitä keski-ikäsiä. Vaihtakaa ukko/nainen, ottakaa ero, älkääkä tehkö tota selkänne takana. Ootte niin ällöjä

Vierailija
95/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli mieleen, että olisko mies ollut uskoton kun opiskelukaverinsa ilmoitti olevansa raskaana...miehelleni.

Vierailija
96/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjiltä pitäs munat leikata irti ja pillu kuroa kiinni. Ootte oksettavia.  En tajua teitä keski-ikäsiä. Vaihtakaa ukko/nainen, ottakaa ero, älkääkä tehkö tota selkänne takana. Ootte niin ällöjä

Miten paska-aivoinen pitää olla että kykenee pettämään?

Miten pettäjät voivat katsoa itseään peilistä?

Eikö heillä ole minkään näköistä itsekritiikkiä? Täysin mulkkujensa ja vittujensa vietävissä olevia moraalittomia elukoita jokainen.

Eivät ansaitse mielestäni rakkautta keneltäkään tuollaiset saastat.

Vierailija
97/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli mieleen, että olisko mies ollut uskoton kun opiskelukaverinsa ilmoitti olevansa raskaana...miehelleni.

Olet kyllä vainoharhainen ja mustasukkainen hullu.

Tai jos onkin totta tuo asia, niin sinun vika kun teit jotain väärin ja miehen oli pakko pettää.

-Palstalaiset

Vierailija
98/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä vainoharhainen ja mustasukkainen hullu.

Tai jos onkin totta tuo asia, niin sinun vika kun teit jotain väärin ja miehen oli pakko pettää.

-Palstalaiset

Jokainen saa tehdä elämäsä kanssa ihan mitä haluaa, myös minä, enkä koskaan miestäni kieltänyt "pettåmästä", omahan oli elämänsä, eikä hänestä kannattanut mustasukkainen olla, kuten ei hänkään minusta, paperiliitto:)).Kyllä se tyttö oli raskaana ex-miehelleni, kuten pari muutakin aikoinaan, abortteja tekivät ja yksi jopa itsarin.Tyhmää jengiä, kun eivät tajuneet, että mies ei ollut valmis isäksi, vasta kuin vuosikymmenien päästä, pani vaan ketä halusi ja kun minä en tullut raskaasi,tyhmänä uskoi että muutkin naiset olivat mahoja.

Pakko ei ole muuta kuin kuolla.

Vierailija
99/107 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pettäjä pettää eronkin jälkeen uuden puolison kanssa. Syitä on monia, jotkut eivät puhu syitä toiset haukkuu koko ajan, silti jatkavat liittoa. Aina ei erota. Kokemusta toisena naisena olemisesta nuoruudessa, pidin muijia tyhminä. Nuoretkin, vakisuhteessa olevat,  pettävät. Eivät kaikki ole keski-ikäisiä.

Vierailija
100/107 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onpa hän tosiaan ruvennut "unohtamaan" vihkisormuksen kotiin entistä useammin. 

Näitähän tulee koko ajan mieleen lisää.

ap

Meillä se alkoi sormuksen unohtumisilla. Murjotti seurassani, ei kuunnellut, ei puhunut. Näpytteli kännykkäänsä hymyillen. Vietti enemmän aikaa peilin edessä. Kävi patikoimassa. Puhui minulle ylimielisesti.

Näistä merkeistä tiesin että kohta rytisee. Muutaman kuukauden vieraan tapailun jälkeen halusi eron. Se oli ihan ok kun olin saanut rauhassa tulevaan valmistautua.