Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkejä uskottomuudesta - mies kyseessä

Vierailija
14.12.2016 |

Nyt kertokaa vihjeitä ja merkkejä miehen uskottomuudesta: olen lähestulkoon vakuuttunut, että miehellä on meneillään jokin sivusuhde. Mm. whatsappissa koko ajan aktiivisena, viimeiseksi ennen nukkumaan menoa ja heti aamulla taas. Lenkkeily on karannut ihan käsistä, ennen ehkä 2-3 krt viikossa, nyt joka toinen päivä vähintään 9 km lenkki vaikka myöhään illalla työmatkan jälkeen. Vaatteita ostanut itselleen lisää. Ei enää nalkuta ja valita minulle, vaan on yllättävän hyväntuulinen.

Kuulostaako tämä tutulta?

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi harrastus ja harrastuspaikka ihastuksen kohteen lähettyvillä ( tapauksessa jossa on saanut selville ihastuksen kohteen eli sain tietää asiasta niin , että mieheni 33 v moikkaili lukiossa käyvää tyttöä aina hänen tullessaan vastaan , itse en tyttöä tuntenut ja kysyessäni mieheltäni hän vastasi tytön olevan vain tuttu...jälkeenpäin hän paljasti asian oikean laidan , että hänellä oli ollut tytön kanssa suhde ).

Tuntien viipyminen ja aina pitkä suihku sen jälkeen...

Tytön nimi puhelimessa.

Öisiä puheluita , lyhyitä lauseita , mutta erilaisia kuin mieskavereille soitetut.

Seksi vähenee tai ei ollenkaan.

Fritsu kaulassa , jonka väitetään kuitenkin tulleen joltain tuttavalta leikillään...

Hajuveden tuoksu , kun itse et käytä...

Kaikkein ihmeellisin oli sitten toisen naisen kanssa , he istuivat kirkon parkkipaikalla autossa , näin heidät kauempaa...

Vierailija
102/107 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit miehesi toisen naisen kanssa kauempana etkä mennyt katsomaan mitä tapahtuu ja mikä on autossa istumisen aiheena? Voi hyvänen aika sentään!

Aloittajalle: jos miehesi on vaintanut puhtaat sukat aloituksen jälkeen (3 pv) on asia selvä. Miehelläsi on SELVÄSTI uusi nainen kierrossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvä tapaus, tolleen suunilleen alko meitin suhteessa kanssa alamäki, joko päätty sitten salasuhteen paljastumiseen ja pikaiseen eroon. Täysiä kusipäitä nuo äijät on ei niihi voi luottaa, joten en enää aio mitään suhde toimintaa pitää yllä.

Vierailija
104/107 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita hankkia yhdeksi illaksi lastenvahti, sitten yllärinä lähdetkin miehen mukaan lenkille. Eiköhän miehen reaktiosta ala nähdä, onko kyse sivusuhteesta vai ei. Jos vastustaa todella voimakkaasti ja on selvästi hermostunut, sitten voit lenkillä kysyä asiaa ihan suoraan.

Hyvä idea. Yleissääntönä on, että sinun on muutettava jotain yllättäen, jolloin pystyt seuraamaan toisen reaktiota. Esimerkiksi menet salaa katsomaan minne menee lenkille, tai lähdet mukaan. Toinen, ehdota, että tulee mukaan sinun kanssasi ostamaan seksikkäitä alusvaatteita. Lisäksi kehu kovasti, että kiitos, että minun takia haluat olla hyvässä kunnossa ja olet muutenkin hyväntuulinen. On todella outoa jatkuva WhatsAppaaminen.

Se mitä voit sitten myöhemmin tehdä on näyttää oma puhelimesi hänelle ja sanoa: tutki, ja sitten sanot, että nyt haluat luottamuksen osoituksena tutkia puhelimesi, eli siis miehesi.

Minä puhun kokemuksesta, itse olin ikävä kyllä se pahantekijä, ja ei tuollaisesta hyvä seuraa.

Muista nyt kuitenkin, että olet vasta epäilemässä häntä.... teoriassa asia voi olla hyvin viatonta. Siinä vaiheessa menee kiintoiseksi jos alkaa selitellä vkonlopun pakollisista matkoista sinne ja tänne...

Vierailija
105/107 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde miehen mukaan lenkille. Jos sillä kunto ei kestä 9 km, niin se jätkä on valehdellut sulle. Luultavasti notkuu "lenkillään" rööki huulessa talon nurkalla puhelin kourassa. Vaihtoehtoisesti lenkit suuntautuvat tuntemattoman naisen luokse. Alkulämpö 2 km, 5 km rankkaa höyläystä ja 2 km jäähdyttely.

Vierailija
106/107 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä, miksei parisuhteessa oleva ihminen saa havahtua pitämään itsestään parempaa huolta? Kun alkaa niin tehdä eli liikkua enemmän, yleensä se kroppakin alkaa näyttää paremmalta eli tekee mieli ostaa uusia vaatteita JA liikunta tutkitusti nostaa mielialaa, eikä siis ole tarvetta puolisollekkaan niin paljoa kiukutella.  

Tämä voi olla ihan oikeasti kaikki, mitä ap:n mies tekee ja täällä hysteerikot ja ap etunenässä leimaa pettäjäksi. Huhhuh!

Vierailija
107/107 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin klassiset merkit. Ja jos on kova ( ei siis Hyvä) valehtelemaan, saatat uskoa hetken aikaa. Mutta älä jää suhteeseen, tee valmistelut ja lähde. Kokemuksesta voin kertoa että kerran pettäjä pettää aina.

Tiedän suhteen, missä nainen hyväksyy kaiken ja mies käyttää tätä hyväkseen. Paljon avioliiton ulkopuolisia suhteita, esim ulkomailla, kun uskaltaa paremmin. Myös maksullisia. Kotimaassa suhde samaan naiseen yli 20v. Ja avioliitto kestää....