Merkkejä uskottomuudesta - mies kyseessä
Nyt kertokaa vihjeitä ja merkkejä miehen uskottomuudesta: olen lähestulkoon vakuuttunut, että miehellä on meneillään jokin sivusuhde. Mm. whatsappissa koko ajan aktiivisena, viimeiseksi ennen nukkumaan menoa ja heti aamulla taas. Lenkkeily on karannut ihan käsistä, ennen ehkä 2-3 krt viikossa, nyt joka toinen päivä vähintään 9 km lenkki vaikka myöhään illalla työmatkan jälkeen. Vaatteita ostanut itselleen lisää. Ei enää nalkuta ja valita minulle, vaan on yllättävän hyväntuulinen.
Kuulostaako tämä tutulta?
Kommentit (107)
Miehesi on onnellinen? Ehdottomasti kannattaa puuttua tilanteeseen.
Av-mamma tutkii puhelimen ja tilitiedot, laatii suunnitelman ja palkkaa yksityisetsivän. Voit myös itse alkaa stalkata, mutta siitä on raportoitava tänne. Selvä tapaushan tämä.
Vierailija kirjoitti:
Av-mamma tutkii puhelimen ja tilitiedot, laatii suunnitelman ja palkkaa yksityisetsivän. Voit myös itse alkaa stalkata, mutta siitä on raportoitava tänne. Selvä tapaushan tämä.
En ala kaivelemaan toisen yksityisasioita, se ei kuulu meidän tyyliin. Lähinnä tässä ajattelin muiden vastaavia kokemuksia hakea. Voin kyllä raportoida jos ja kun asia selviää.
ap
Maistuuko peenis erilaiselta kuin ennen?
Käytös viittaa ihastumiseen, ei vielä suhteeseen. Voi mennä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tälle olisi kiva kuulla perusteluja, miksi kyseessä on vasta ihastus mielestäsi?
ap
Noin se meni meilläkin eikä mennyt ohi. Ihan samat, jopa tuo lenkkeily, puhumattakaan vaatteiden ostelusta...
Jos nyt pääsisin aikaan juuri ennen miehen sivusuhdetta, panostaisin huomattavasti enemmän energiaa mieheeni ja suhteeseeni. En tajunnut kuinka ulkopuoliseksi hän tunsi itsensä lapsen myötä.
Silloin kun hän jäi kiinni en ollut huomannut mitään ja suhde iski kuin märkä rätti vasten kasvoja. Jälkikäteen ajateltuna mies vetäytyi entistä enemmän omiin oloihinsa, teki pidempää päivää (osalta varmaan ihan oikeasti ja osalta varmaan vain sanoi olleensa töissä), ja tärkeimpänä se, ettei enää lähennellyt yhtä paljon eikä "pettynyt" samalla tavalla jos sanoin ei.
Vierailija kirjoitti:
Noin se meni meilläkin eikä mennyt ohi. Ihan samat, jopa tuo lenkkeily, puhumattakaan vaatteiden ostelusta...
Mihin ratkaisuun päädyitte? Miten asia kävi ilmi?
ap
Näetkö matkan tohon iltamyöhän lenkkiin, ettei vaan oo luuri korvalla talon nurkalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala kaivelemaan toisen yksityisasioita, se ei kuulu meidän tyyliin. Lähinnä tässä ajattelin muiden vastaavia kokemuksia hakea. Voin kyllä raportoida jos ja kun asia selviää.
ap
Zempit sulle :) Valitettavasti kuulostaa aika tutulta miehen toiminta, eli et ehkä epäile ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Näetkö matkan tohon iltamyöhän lenkkiin, ettei vaan oo luuri korvalla talon nurkalla?
No en itse asiassa näe.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tälle olisi kiva kuulla perusteluja, miksi kyseessä on vasta ihastus mielestäsi?
ap
Ei aloitusviestissä mikään varmasti suhteeseenkaan viittaa. Ihastukseen kyllä.
Koita hankkia yhdeksi illaksi lastenvahti, sitten yllärinä lähdetkin miehen mukaan lenkille. Eiköhän miehen reaktiosta ala nähdä, onko kyse sivusuhteesta vai ei. Jos vastustaa todella voimakkaasti ja on selvästi hermostunut, sitten voit lenkillä kysyä asiaa ihan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä pointti. En ole mitenkään omasta toiminnastani ylpeä, mutta itse sivusuhteen aikana lähdin iltaisin "lenkille" ja puhuin ihastukseni kanssa puhelimessa n. puoli tuntia, ja sitten juoksin n. 20min-puoli tuntia että sain uskottavan hien pintaan. Ot, mutta olen nykyään eronnut.
Piilotteleeko mies puhelintaan? Pitää väärinpäin pöydällä, äänettömällä, ottaa mukanaan vessaan?
Eihän nuo merkit välttämättä suhteeseen viittaa, mutta kyllä minä varuillani ja valppaana olisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei aloitusviestissä mikään varmasti suhteeseenkaan viittaa. Ihastukseen kyllä.
Voi luoja! Kuinka naivi ihmisen pitää olla... Noin minäkin yritin aina selitellä itselleni. Jälkeenpäin mies on kertonut niin kamalaa tarinaa, mitä kaikkea jo tuossa vaiheessa oli tapahtunut... Älkää olko sinisilmäisiä, naiset!
Aika klassiset merkit on kyllä, en malttaisi olla tutkimatta.
Kyllä kuullostaa tutulta, noin se alkaa.....