9/11: Maailman järjettömin salaliittoteoria
Syyskuun yhdestoista päivä 2001 Al-Qaedan islamistiterroristit, jotka eivät koskaan ennen maailmanhistoriassa ole kaapanneet lentokoneita, kaappaavat neljä matkustajakonetta. Koskaan aiemmin maailmanhistoriassa teräsrakenteinen talo ei ole sortunut tulipalon seurauksena, mutta tällä kertaa kuitenkin näin tapahtuu peräti kolmelle rakennukselle. Maailman johtavan suurvallan ilmavalvontaviranomaiset eivät reagoi mitenkään siihen, että terroristien kaappaama lentokone lentää maailman tarkimmin vartioidun rakennuksen, Pentagonin lähistöllä.
9/11 virallinen "totuus" on maailman typerin salaliittoteoria.
Kommentit (243)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ihan tavallinen humanistinainen, joka ei tiedä mitään rakennustekniikasta, mutta jo ennen wtc:n tapahtumia mulla oli sellainen käsitys, että pilvenpiirtäjää ei saa rakentaa sellaiseksi, että se missään oloissa kippaisi. En tiedä mistä tällainen tiedonmuru on tullut, ehkä Empire State Buildingin turistioppaalta.
Katsoin sortumisen suorana lähetyksenä, ja kyllä eka ajatukseni oli, että nyt se teräs petti.
WTC 1 ja 2:n osalta tuon vielä voisi jotenkuten uskoakin (niidenkin osalta vaikea uskoa, että 2 tornia tulisi niin kliinisen siististi molemmat alas) mutta WTC 7:n osalta ei mitenkään mahdollista kun ei siihen edes osunut mitään lentokonetta.
Idiootit, totta kai matkustajakone pääsee WTC- tornin läpi, jos järkeä käyttää, kyllähän El Alin lento 1862 läpäisi 4 kerroksisen talon.
Yli 700 ruumiinosaa on löytynyt Deutsche Bankin rakennuksesta. Mukana palomiesten osia, eli eivät ole voineet sinkoutua koneen törmäyksen voimasta...
"More than 700 tiny bone fragments found on top of the Deutsche bank"