Voisitko olla parisuhteessa, jossa on seksiä alle 10 kertaa kuukaudessa?
Itse en todellakaan voisi. Jos se olisi minusta kiinni, seksiä olisi arkisin joka päivä ja viikonloppuisin 2-3 kertaa sekä lauantaina että sunnuntaina. Ja yleensä näin onkin. Mutta moni tuttava valittaa, että seksiä on kerran viikossa tai jopa harvemmin. Miksi kukaan on vapaaehtoisesti tuollaisessa suhteessa?
Kommentit (82)
Mieluiten maks 10 krt / kuukaudessa, ei ainakaan yli. 5 krt/kk on lähempänä totuutta meillä onneksi, en jaksa kiinnostua paljoa enemmästä määrästä.
N28, 10v yhdessä ja 2 lasta
30 päivää josta vähentää 7 pv menkkoja (en niidne aikana tykkää sekstailla yleensä vaikka joskus niin tehdäänkin) jaetaan 10 = 2,3. Eli seksiä olisi suunnilleen joka toinen päivä.
Voisin.
Sitä paitsi, ei se määrä vaan laatu.
Meillä on seksiä 3 x vuodessa. Oon pitäny ihan kalenteria tästä joskus, koska halusin nähdä, kuinka helvetin vähän sitä seksiä meillä tosiaan on.
Haluaisin vaikka joka päivä, mutta mies ei. 5v ollaan oltu yhdessä, eikä mies ole koskaan välittänyt paljoa seksistä. Tykkää läheisyydestä paljon ja koskettelee kyllä, mutta on sanonut, ettei se itse yhdyntä vaan niin kiinnosta. On kait joku puol aseksuaali.. Sanoo joskus että "Ei sitä näin vanha mies enään jaksa. Kyllä sitä tuollaset nuoremmat jaksaa" Just.. :D Mies siis 41v ja minä 26v.
Joskus miettiny et oisko pitäny alkaa seukkaamaan jonkun hieman nuoremman kanssa, että jaksaisko sellanen sitten paremmin.. Mut liekkö se ruoho vihreämpää aidan toisella puolen sen kummemmin..
Onnellinen olen kyllä näinkin, mutta onnellisempi olisin jos seksiäkin olisi useammin :(
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas vanha ap olet? :D 16-19 vuotiasko? Seitsemän kertaa kuukaudessa alkaisi olemaan jo aika paljon. Kyllähän se minulla mukavasti menisi, mutta mies ei jaksa. Ja kun minulla on menkat, niin tavaraa tulee kaatamalla muutaman päivän ajan ja silloin minä en edes raota pöksyjäni tai tamponista huolimatta veri tulee yli äyräiden reilussa tunnissa. Haluan parisuhteelta muutakin kuin naimista. Meillä on myös kolme teiniä talossa ja toimintaa ei ole heidän korvilleen mukavaa kuultavaa, joten aamuyön pimeinä tunteina heräämme ehkä toimimaan, aina ei jaksa.
Olen 37-vuotias mies.
1-2 krt viikossa olisi ihan mahtavaa ;)
T. N43 (seitsemättä vuotta sinkkuna...)
Aika katkeraa kirjoittelua monelta. Miten se on alapeukun arvoista, että joillakin on parisuhteessa seksiä joka päivä?
Se on meillä max 10 krt vuodessa koska rouvalla loppui kiinnostus lapsiluvun tultua täyteen. Ei, älkää jäkättäkö "osallistumisesta" tms, ne on täällä hoidossa.
Ja samaan aikaan hänen ystävättrensä kiroilee kun miestä ei kiinnosta, vaikka ystävätär on neljän lapsen jälkeenkin todella timmi pakkaus. Mitähän rouvan tuumais jos ehdottaisin kuinka auttaisin silloin tällöin "auttaa" hänen kaveriansa...
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi vuonna 2002. Mies pihtaa.
Ota yhteyttä! Viimeksi pukilla 1.1.2004 ;-)
Vierailija kirjoitti:
Se on meillä max 10 krt vuodessa koska rouvalla loppui kiinnostus lapsiluvun tultua täyteen. Ei, älkää jäkättäkö "osallistumisesta" tms, ne on täällä hoidossa.
Ja samaan aikaan hänen ystävättrensä kiroilee kun miestä ei kiinnosta, vaikka ystävätär on neljän lapsen jälkeenkin todella timmi pakkaus. Mitähän rouvan tuumais jos ehdottaisin kuinka auttaisin silloin tällöin "auttaa" hänen kaveriansa...
Tätähän moni (sekä nainen että mies!) ei ymmärrä, että jossain vaiheessa se kumppani kyllästyy pihtaukseen ja hakee seksinsä muualta. Siinä on sitten kiva laittaa marttyyrimoodi päälle ja itkeä, että "yhyy, kaikkeni tein ja annoin, mutta sika vain otti ja petti!" :D :D :D
Ikää 47-vuotta. Päivittäinen panovelvollisuus ja lauantai-sunnuntai seksimaratooni joka ainoa viikonloppu kuulostaa lähinnä ahdistavalta.
Olenkin. Pari kertaa viikossa yleensä on, joskus enemmänkin. Olen täysin tyytyväinen!
11 vuotta parisuhteessa, 9 siitä aviossa. Nuorena parina seksiä oli päivittäin, joskus useamman kerran päivässä. Mitäs sitä köyhät opiskelijat muutakaan tekisivät :D Nykyään 2-4 kertaa viikossa, kun seksin harrastamisen lisäksi täytyy hereilläoloaikana käydä töissä, hoitaa lasta ja kotia, harrastaa. Seksi on kyllä vuosien saatossa vain parantunut, että luultavasti laatu korvaa määrän :)
Odotahan kun olet hiukan vanhempi. Olen 35v ja kärsin päivittäisistä, pahoista endometrioosikivuista. Lisäksi neljän lapsen jälkeen on laskeumaa yms. Päivittäin tiputtelee vuotaa eikä se miestä erityisesti kiihota. Miehelläkin on ongelmia, ei meinaa saada enää erektiota ollenkaan (on 45v). Moneen vuoteen ei ole ollut yhtään lapsetonta viikonloppua, emme siis saa puuhastella rauhassa ikinä. Elämässä on onneksi muutakin.
Voisin ja olenkin. Viimeksi seksiä 3 viikkoa sitten. Ihan ok.
Olen ollutkin, mutta toki kaukosuhteessa. Mulla on kyllä kausia, jolloin ei todellakaan tee mieli päivittäin, hyvä jos sen muutaman kerran viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätähän moni (sekä nainen että mies!) ei ymmärrä, että jossain vaiheessa se kumppani kyllästyy pihtaukseen ja hakee seksinsä muualta. Siinä on sitten kiva laittaa marttyyrimoodi päälle ja itkeä, että "yhyy, kaikkeni tein ja annoin, mutta sika vain otti ja petti!" :D :D :D
Ei! Vain raukat toimii näin.
Jos suhteeseen ei ole tyytyväinen, avataan suu ja kerrotaan siitä kumppanille. Näin toimii vastuullinen aikuinen ihminen.
Jos asiassa ei päästä yhteisymmärrykseen, niin silloin lähdetään eri teille. Eikös niin?
Ei ole mitään syytä lähteä vieraisiin, erotaan ja mennään toiseen sänkyyn vasta sitten.
Ai et halua erota? Suhde on hyvä lukuunottamatta seksiä? Ei niitä rusinoita voi pullasta poimia, romuttamalla toisen ihmisen perusturvallisuuden tunnetta.
Näin toimii vain ihmisperseenreikä.
Helposti.
Lahden teinin ja vauvan kanssa on niin väsynyt että kun sänkyyn pääsee, se aika käytetään nukkumiseen.
Ei me aikaisemminkaan mitään panokoneita oltu, ehkä vähän enemmän kuitenkin.
Mua ei vaan nyt kiinnosta pätkääkään enkä usko että univelkainen mies sen innostuneempi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei! Vain raukat toimii näin.
Jos suhteeseen ei ole tyytyväinen, avataan suu ja kerrotaan siitä kumppanille. Näin toimii vastuullinen aikuinen ihminen.
Jos asiassa ei päästä yhteisymmärrykseen, niin silloin lähdetään eri teille. Eikös niin?
Ei ole mitään syytä lähteä vieraisiin, erotaan ja mennään toiseen sänkyyn vasta sitten.
Ai et halua erota? Suhde on hyvä lukuunottamatta seksiä? Ei niitä rusinoita voi pullasta poimia, romuttamalla toisen ihmisen perusturvallisuuden tunnetta.
Näin toimii vain ihmisperseenreikä.
Joo, se on ihan ok romuttaa toisen itsetunto kieltäytymällä seksistä esim. 2 vuoden ajan. Tuollainen ei ole suhde, vaan painajainen.
Sehän on 3 kertaa viikossa. Aivan riittävästi.
Ap, oletpa naiivi. Valaisen sinua että useimmissa parisuhteissa tuskin ylletään tuohon 10 krt kuussa. Pitkät parisuhteet jne kun otetaan huomioon. Oli meilläkin alussa 3-4 krt viikossa mutta nykyään vakiintunut 1-3 kertaan, viikosta riippuen. Mulle tuo riittää, en ole puutteessa. Uusperhe ollaan ja tällaiset asiat asettaa rajoitteita esimerkiksi keskellä päivää puuhailulle, jos lapset täällä yms. Lisäksi on pitkiä työpäiviä, sairastelua joskus, joskus viikonkin työmatkoja, väsymystä. Ei olla koneita, ja seksi ei ole tärkein syy miksi olemme yhdessä, rakastamme toisiamme ihan ihmisinä, monesti läheisyys on kaikki mitä toiselta juuri siinä hetkessä tarvitsee. Et käy mitenkään kateeksi, päinvastoin suorastaan surettaa ajatuskin ettei jonkun päähän mahdu mitään muuta, eikä elämään muuta sisältöä. Mutta jatkakaa toki.