Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan kannattaa jatkaa tapailua ilman seksiä?

turhautunut_n27
11.12.2016 |

Olen tässä tapaillut miestä jo melkein kolme kuukautta, emmekä vieläkään ole harrastaneet seksiä, sillä mies ei koe vieläkään olevansa valmis seksiin. Hän on muuten todella ihana, mutta minua on alkanut häiritä se, että hän ei ole vieläkään halunnut seksiä kanssani. En jaksaisi jumittua tälle pussailutasolle ja haluan tietää miehen kyvyt sängyssä ennen mitään syvempää sitoutumista. kannattaako vielä odottaa ja jos kannattaa, miten kauan? Mies ei ole kokematon eikä ujo, ja hänellä kyllä on ollut seksikumppaneita aiemminkin.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siihen mitään sääntöä ole. Ihan voit tehdä omat päätöksesi asian suhteen.

Vierailija
2/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyvyt sängyssä? Emmäkään haluaisi petipuuhiin, jos seksi on toiselle jokin suoritus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä sitten on ongelmana? Miksi mies "ei ole valmis seksiin"?

Yrittääkö peitellä erektio ongelmia tai jotain?

Vierailija
4/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ilmeisesti päin vastoin, eli haluaa vähän syvempää sitoutumista ennen sänkypuuhia. On siis sinusta kiinni miten kauan jaksat odotella, et ilmeisesti kauaa koska tapailu on sinulle tavallaan ajan hukkaa kun tuo koeajo on niin tärkeä.

Vierailija
5/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta tarpeeksi, jopa ei yhtään.

Riittääkö?

Vierailija
6/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä kuolet tähän? (Seksi ei kuulu neljän perustarpeen joukkoon..)

Vierailija
7/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan, että miksi mies ei halua vielä. Se on vasta puolikas vastaus, jos sanoo, että ei ole valmis. Ei ole valmis, koska se ei tunnu oikealta, hän ei ole varma mitä tuntee sinua kohtaan, kemiat eivät kohtaa vai jokin ihan muu syy?

Vierailija
8/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaapa kuule sellainen kun

ODOTTAJAN

uutiskirje...

Vierailija
9/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut aina viimeistään toisella tapaamiskerralla, 3 kuukautta olisi mulle liian pitkä aika ellei naisella olisi joku hyvä syy (=sairaus, loukkaantuminen tms).

Vierailija
10/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oisin valmis oottamaan nykyisen kohdalla vaikka kolme vuotta (tosin helppohan se on sanoa, kun ei tarvitse).

Seksiinhän edetään aina sen hitaamman osapuolen mukaan. Ehkä häntä jännittää ettei kelpaakaan?

Vierailija
11/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pelkää kuristuvansa sun neloisleuan alle ja tuupertuvansa hajuun

Vierailija
12/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailetko eksääni? Hän oli juuri tuollainen. Syyksi paljastui, että lääkkeet oli aiheuttanut impotenssin, ja halusi salata asian.

Vierailija
13/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petipuuhat on hirveä sana. Sinuna epäilisin kuppaa. Jos on elohopea- ja arsenikkikuurilla?

Vierailija
14/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies aistii, että haluat "tietää hänen kykynsä". Hirveä turn-off kummalle tahansa sukupuolelle tuollainen asenne.

Vierailija
15/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 deittiä. Jossain on vikaa jos useamman deitin jälkeen seksuaalinen vetovoima ole sitä tasoa osapuolten välillä että vaatteet katoavat.

Vierailija
16/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollanen eksä. Vitutti siinä vaiheessa kun tunteet oli ehtineet jo kehittyä ja selvisi että tyypillä on niin ahdas esinahka että piti varata ympärileikkaus ennen seksiä. Oli siis parikymppinen neitsyt. Jonkun aikaa sitä kattelin mutta ei moneen kuukauteen asiaa edes yrittänyt edistää niin pakkohan se oli jättää.

Hävettää vieläkin että jaksoin tuota tilannetta yli puoli vuotta yhteensä. Tyyppi oli (ehkä tuosta johtuen) muutenkin tosi estynyt. Fyysinen vaiva esti yhdynnän mutta eipä jätkää kiinnostanut minunkaan tyydyttäminen millään tavalla.

Vierailija
17/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 vuotta

Vierailija
18/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyvyt sängyssä? Emmäkään haluaisi petipuuhiin, jos seksi on toiselle jokin suoritus

En minä ihan tuota tarkoittanut, että seksi olisi minulle pelkkä suoritus. Kuitenkin nautin seksistä paljon, ja minusta seksin sujuvuus on tärkeää suhteessa enkä voisi olla sellaisessa suhteessa, jossa seksi ei suju.

Vierailija
19/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä siinä sitten on ongelmana? Miksi mies "ei ole valmis seksiin"?

Yrittääkö peitellä erektio ongelmia tai jotain?

Ei hänellä mitään erektio-ongelmia ole, olen kyllä monesti huomannut kun hänellä seisoo, kun olemme esim. nukkuneet lusikassa tai halineet, suudelleet. Aina kun olen tehnyt aloitteen seksiin hän on torjunut minut, koska ei ole ollut valmis. Viimeksi kun tein aloitteen hän sanoi ettei ole valmis,koska emme muka ole tunteneet tarpeeksi kauan... Ja hän ei siis ole kokematon eikä neitsyt.

Kysyin suoraan, että kiinnostanko minä häntä tarpeeksi ollenkaan ja hän sanoi että kyllä, ja hän kertoi tykkäävänsä minusta niin paljon, ettei halua pilata juttuamme kiirehtimällä. En ymmärrä ollenkaan, ei kai enää tässä iässä tarvitse odottaa kuukausitolkulla ennen kuin menee sänkyyn?

Vierailija
20/32 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on ilmeisesti päin vastoin, eli haluaa vähän syvempää sitoutumista ennen sänkypuuhia. On siis sinusta kiinni miten kauan jaksat odotella, et ilmeisesti kauaa koska tapailu on sinulle tavallaan ajan hukkaa kun tuo koeajo on niin tärkeä.

No kyllä minulle seksi on tärkeää ja en tahtoisi olla ilman seksiä kauaa vain huomatakseni, ettei seksi suju yhtään. En suoraan sanottuna tiedä, jaksanko odotella kauempaa, vaikka mies onkin tosi ihana minun mielestäni. Muuten kyllä varsin varteenotettava miesehdokas, mutta jos seksi hänen kanssaan ei suju ei suhteesta vain tulisi mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi