Onko kellään tällaista miestä vai olenko itse sekoamassa lopullisesti?
Seurustelen todella hankalan miehen kanssa. Tai omasta mielestäni mies on hankala. Hän on oikein ihana sille päälle sattuessa mutta hän on sillä päällä vain jos minä häntä huomioin ja osoitan tunteita, menen lähelle ym. Oma-aloitteisesti ei hän sitä koskaan tee. Ei edes tervehdi tullessaan kotiin jos en itse tee sitä ensin. Hän myös vaatii hirveän paljon huomiota, mutta ei koskaan anna sitä Oma-aloitteisesti. Loukkaantuu, jos seksiä ei ole tarpeeksi usein mutta ei itse tee senkään asian eteen mitään. Eli seksiä on, jos minä teen aloitteen. Loppujen lopuksi kääntää kaikki asiat niin että minä en huomioi, en tee aloitteita, en rakasta, en tee suhteen eteen hänen mielestään yhtään mitään.
Tuntuu että tukehdun. Vaikka tekisin mitä niin mikään ei riitä, kaikki kääntyy minun syyksi ja nyt viime aikoina mies on alkanut toistaa samoja lauseita ja argumentteja joita olen itse käyttänyt häntä kohtaan. Esimerkkinä nyt vaikka kun eräänkin riidan yhteydessä ihmettelin miksi hän ei koskaan huomioi minua oma-aloitteisesti, vaan odottaa minun huomioivan häntä ja jos en sitä tee niin suuttuu siitä. Hän on siis alkanut käyttämään näitä samoja lauseita minua vastaan, että minä en huomioi häntä lainkaan jos hän ei itse sitä tee..jne. Eli kääntänyt asian aivan päinvastoin. Ja tämä huomio nyt ei ole ainoa asia mikä tässä hiertää vaan muitakin esimerkkejä on lukuisia.
Mies myös valehtelee paljon, jäänyt niistä kiinni ja kirkkain silmin vaan väittää että muut valehtelee vaikka olisi vedenpitävät todisteet hänen valehtelustaan.
Välillä tuntuu että eläisin jonkun lapsen kanssa enkä oikein itsekään osaa kunnolla selittää että minkälaisen ihmisen kanssa elän.
Tuntuu myös että itse tässä olen se joka on ihan sekaisin.
Otsikossa jo tulikin, eli onko kellään tämänkaltaista miestä, kuvittelenko, vai onko mies tavallista hankalampi? Joskus olen miettinyt että onko miehellä jotain narsistisia piirteitä vai mitä ihmettä?
Kommentit (47)
Narsistit tekevät juuri tuota asioiden kääntämistä päinvastoin, eli syyttävät sinua siitä mistä juuri itse syytit häntä.
Narsisteista kannattaa hankkiutua eroon niin, että kun tiedät miehen olevan poissa, pakkaa kaikki tavarasi ja lähde, älä kerro mitään etukäteen, sillä voi käydä fyysisesti päällesi jos meinaat jättää.
Kun olet lähtenyt, blokkaa hänet puhelimestasi, Facebookista ym. äläkä vastaa viesteihin. Ikinä. Vaikka mitä tulisi. Jos viestit ovat uhkaavia, näytä poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Voin miltei vannoa tuntevani tuon miehen. Etunimen eka kirjain T.
Pääse eroon siitä ja äkkiä.
Mullekin tuli tästä mieleen tuttuni mies jonka etunimen ensimmäinen kirjain on T!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka laitoit nimen etukirjaimeksi T, niin voisitko laittaa vaikka toisen kirjaimen vielä? Itsekin tunnen samanlaisen tyypin jonka nimi alkaa T:llä
O.
t. 4
Heh, minäkin tunnen tuollaisen jonka nimi on To...
Mistä päin tuo To... on? Ees suurinpiirtein?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka laitoit nimen etukirjaimeksi T, niin voisitko laittaa vaikka toisen kirjaimen vielä? Itsekin tunnen samanlaisen tyypin jonka nimi alkaa T:llä
O.
t. 4
Minulla se on Ti...
Emme siis tunne kaikki samaa miestä, onneksi.
Tilanne ei muutu, vaikka kuinka monta kertaa kirjoittaisit. Ero on ainoa ratkaisu, sillä mies ei tajua, että hänessä voi olla myös joku vika. Eroa pelätessään voi kyllä niinkin valehdella. Hän ei toimi samoin, kuin tavalliset miehet, vaan on vuosien aikana kehittänyt omat toimintamallit perheensä tuella ja on jumissa niissä.
Ei tietenkään ole mitään pahaa siinä, että kirjoittelet tänne. Tee toki niin vastakin, mutta mies ei meidän mielipiteillä, ja sinun ymmärtämishaluisella luonteella muutu. Ihailtavaa kyllä on se, että näet hänessä hyviäkin puolia.
Irtoa suhteesta. Nyt heti. Toivottavasti selviät sillä, eikä tyyppi ole stalkkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O.
t. 4
Minulla se on Ti...
Emme siis tunne kaikki samaa miestä, onneksi.
Minun exäni? Itsekäs ja välinpitämätön. Valehtelee sukunimestä, iästä, työssäkäynnistä, ja lähes kaikesta muustakin. Sääliksi käy se uusi, vaikka asia ei minulle onneksi kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Tilanne ei muutu, vaikka kuinka monta kertaa kirjoittaisit. Ero on ainoa ratkaisu, sillä mies ei tajua, että hänessä voi olla myös joku vika. Eroa pelätessään voi kyllä niinkin valehdella. Hän ei toimi samoin, kuin tavalliset miehet, vaan on vuosien aikana kehittänyt omat toimintamallit perheensä tuella ja on jumissa niissä.
Ei tietenkään ole mitään pahaa siinä, että kirjoittelet tänne. Tee toki niin vastakin, mutta mies ei meidän mielipiteillä, ja sinun ymmärtämishaluisella luonteella muutu. Ihailtavaa kyllä on se, että näet hänessä hyviäkin puolia.
Jos samasta aiheesta on muitakin ketjuja niin jos joku viitsisi linkittää? Itse nimittäin kirjoitan ensimmäistä kertaa.
Teidän kommentit on vaan tukeneet sitä mitä itsekin olen ajatellut, joten kiitos niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O.
t. 4
Mistä päin tuo To... on? Ees suurinpiirtein?
Minun tuntemani on Uudeltamaalta.
Ihan tyypillinen narsisti jonka kanssa eläessä alkaakin epäillä omaa mielenterveyttään - tod.näk.hänellä on muitakin ongelmia. Pakkaa äkkiä kamasi kaikessa hiljaisuudessa - erosta ei varmaan kannata puhuakaan ennen kuin olet ns. häipynyt - ja aloita kokonaan uusi elämä ilman minkäänlaista kontaktia tuohon mieheen. Tuollaisen ihmisen kanssa minkäänlainen rakentava keskustelu ei koskaan johda mihinkään. Hän on ihana ja osallistuva vain niin kauan kuin se hänelle sopii.
Vierailija kirjoitti:
Narsistit tekevät juuri tuota asioiden kääntämistä päinvastoin, eli syyttävät sinua siitä mistä juuri itse syytit häntä.
Narsisteista kannattaa hankkiutua eroon niin, että kun tiedät miehen olevan poissa, pakkaa kaikki tavarasi ja lähde, älä kerro mitään etukäteen, sillä voi käydä fyysisesti päällesi jos meinaat jättää.
Kun olet lähtenyt, blokkaa hänet puhelimestasi, Facebookista ym. äläkä vastaa viesteihin. Ikinä. Vaikka mitä tulisi. Jos viestit ovat uhkaavia, näytä poliisille.
Muista myös laittaa osoite- ja numerotietosi salaiseksi! Kerro lähipiirillesi tilanteesta, ja kiellät heitä antamasta tietoja sinusta miehelle. Ero narsistista on raskas prosessi, mutta kaiken vaivan arvoista. Omasta erostani en kadu muuta, kuin että en hakenut lähestymiskieltoa.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti.
Ei kuulosta alkuunkaan narsistilta. Tuo mies on vain tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Päässä olevalla kahdella aivosolulla ei pysty kehittämään minkäänlaisia aloitteita tai omia ajatuksia, siksi hän alkaa toistaa sinulta kuulemiasi moitteita.
Miksi ihmeessä kestät tuota, kun upeita miehiä on maailma täynnä?
Miksi sinä tuhlaat omaa mukavaa elämääsi tuollaiset kanssa? Oletko niin epätoivoinen ja pelkäät yksinäisyyttä niin suunnattomasti, että siedät mieluummin mitä lurjusta tahansa, jotta et joudu olemaan ja elämään itseksesi?
Hyvä neuvo tulee tässä: älä edes yritä pelastaa sitä miestä, vaan pelasta ITSESI ajoissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti.
Ei kuulosta alkuunkaan narsistilta. Tuo mies on vain tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Päässä olevalla kahdella aivosolulla ei pysty kehittämään minkäänlaisia aloitteita tai omia ajatuksia, siksi hän alkaa toistaa sinulta kuulemiasi moitteita.
Miksi ihmeessä kestät tuota, kun upeita miehiä on maailma täynnä?
Sinä et sitten tiedä millanen narsisti on. Ihan selvät narsismin oireethan tuolla miehellä on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä tuhlaat omaa mukavaa elämääsi tuollaiset kanssa? Oletko niin epätoivoinen ja pelkäät yksinäisyyttä niin suunnattomasti, että siedät mieluummin mitä lurjusta tahansa, jotta et joudu olemaan ja elämään itseksesi?
Hyvä neuvo tulee tässä: älä edes yritä pelastaa sitä miestä, vaan pelasta ITSESI ajoissa!
Valitettavasti tällaisia surkimusnaisia on ja heitäkään ei voi parantaa siinä missä ap:n miehen kaltaisiakaan ihmisiä. Surkimukset ja mielenterveydeltään ailahtelevaiset ihmiset löytävät toisensa aina ja niin se kuuluu mennä. Tässä ap nyt yrittää hieman tempoilla ja kyseenalaistaa suhdettaan, mutta tekeekö hän oikeasti mitään asioidensa parantamiseksi? Tuskin. Tai jos tekee ja tuosta suhteesta irti pääsee, niin kohta hän on kahta rumemmassa suhteessa "pelastamassa" jotakin toista ihmishylkiötä. Ap:n ystävien ja perheen mielipiteet eivät kiinnosta, he eivät vain ymmärrä tilannetta, he eivät tunne miestä niin hyvin kuin ap tuntee ja he ovat vain kateellisia ap:lle - näin ap luultavasti ajattelee ja homma jatkuu. Onnea matkaan siis ap, teet itse elämäsi valinnat.
Aivan kuin mun mies. Toistelee minun sekä muiden ihmisten sanomisia ominaan, ja kuten joku sanoikin jo (niin itsekin olen todennut), mies on tyhmä aasi.
Meillä kaikki täsmää, tuo tunnekylmyys ja mies ei ikinä pyydä anteeksi. Täällä tilanne jo pahempi, on lapsi sekä turpiini olen myös saanut. Mies sanoo, ettei ole tehnyt mitään. Syyttäjä eri mieltä ja miehellä oikeudenkäynti ym. kuulusteluja pian.
Mies kuolaa muita naisia minkä kerkeää, minua rumempiakin. Henkistä väkivaltaa sekin.
Alussa mies näytteli mahtavaa tyyppiä. Niin ne narskut ja muut psykot toimivat, saadakseen toisen kunnolla koukkuun.
Mies hyväpalkkaisessa työssä, eikä osallistu lapsen hoitoon, jonka takia minä jouduin jättämään kokoaikaisen työni. Mies kuvittelee, että kun hän maksaa suurimman osan kuluistamme, että voi tehdä mitä vain.
Ei vittu sentään! Mun mies samanlainen ja nimi juurikin To-aikuinen. Pahimpana minun syyllistäminen muista miehistä ja mustasukkaisuus vaikka itse säätää jatkuvasti toisten naisten kanssa, on pettänyt, valehtelee, jättää kertomatta... Puhuu mustasta valkoista. Eilen teki viimeisen temppunsa.
Jonkinlainen itsetutkiskelu voisi olla sinulle hyväksi. Mitä saat tuosta suhteesta? Millainen on mielestäsi hyvä parisuhde? Miksi hakeudut kaltoinkohtelevan miehen seuraan? Elätkö omien arvojesi mukaista elämää? Voisit mennä juttelemaan ammattilaisen kanssa, jos omin avuin irrottautuminen (sikäli kun siihen pyrit) tuntuu liian vaikealta. Jos tykkäät lukea, niin tulee mieleen esim. Kimmo Takanen Tunne lukkosi, Melody Beattie Irti läheisriippuvuudesta, Pruuki et al. Pari suhteessa: Tunne itsesi, uskalla rakastaa.
Kuuntele tunteitasi ja voimia!
Vaikea ymmärtää näitä naisia jotka käyvät täällä manaamassa huonoja miehiään.
Totuus on se että teille ei kelpaa kuin huono mies, sellainen joka on vaikea eikä itsekkyyttään anna tarpeeksi huomiota niin sellaisen kanssa kyllä seurustellaan, mitä vittumaisempi mies sitä enemmän kiehtoo.
Ne jotka oikeasti huomio ja antaa rakkautta lempataan, mitä helvettiä!
Joten älä turhaa mieti siellä oletko hullu, jollain tapaa olet. Tulet jossain vaiheessa huomaamaan että kaikki suhteet kariutuu eikä sitä "oikeaa" vain löydy, kaikki miehet ovat aina paljastuneet pettymykseksi.
Siihen on syy, se olet sinä. Naiset ovat hönäytettäviä hölmöjä, ja ne miehet jotka eivät hönäytä eivät kelpaa.
Sitten tullaan tänne avautumaan? Vitun tampiot