Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tee tämä ASPERGER-testi ja kerro, paljonko sait pisteitä

Vierailija
10.12.2016 |

Itse en ole ollut testeissä, mutta minulta on usein netissä kysyttykin, onko minulla asperger, joten päätin sitten tehdä testin. Sain 140 pistettä, eli hyvin paljon, mikä viittaa siihen, että minulla voi hyvinkin olla aspergerin syndrooma.

Tässä testi:

http://xestia.net/testit/asperger.php

Kommentit (566)

Vierailija
81/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

71 pistettä, ei Aspergeria.

Vierailija
82/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 96, ei aspergeria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

102 pistettä, minulla on diagnosoitu adhd :) 5 minuuttia 23 sekuntia kesti.

Vierailija
84/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 1 sekuntia ja testipistemääräsi on 89 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Vierailija
85/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

63 eikä Asperger ja 9min meni

Monesta kysymyksestä jäin miettimään että miehelläni on hiukan aspergerisiä piirteitä. Miten vaan saisi tekemään testin.. pitää varmasti tyhmänä.

Myös poikamme saisi paljon enemmän pisteitä.

Sinuna pohtisin ihan tosissaan, että miksi sinulla meni 9 minuuttia testiin johon pitäisi mennä alle 2 minuuttia? Ymmärrän jos äidinkieli on joku muu kuin suomi eikä ymmärrä lukemaansa heti. 

Miettii vastauksia.

On muutakin elämää (vauva herää, lapsi kysyy jotain, tulee puhelu tai viesti, puoliso tulee töistä ym.) 

Lukihäiriö.

Vierailija
86/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 min. 44 sek., mitä merkitystä tekoajalla on? 126, voi olla tai ei ole, mitään en diagnoosilla enää tässä vaiheessa tekisi.

Vierailija
87/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen näytöllä vaikea osua oikeaan paikkaan vastatessa, meni yli 5min. Kuitenkin vain 107.

Oon joskus itse diagnosoinut itseni Asperger tapaukseksi kun sosiaaliset tilanteet erittäin vaikeita. Ehkä introverttius onkin oikea piirre. Enää aikuisena ei välitä siitä ettei sovi muiden joukkoon. Hyväksyy itsensä tällaisena kun teeskentely vie liikaa voimia.

Toki ois kiva voida katsoa ihmisiä silmiin jutellessa ja osoittaa tunteitaan selvemmin. Oma iloisuus ei aina välity muille kun hymyily on vaikeaa.

Vierailija
88/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 91 pistettä ja tein testin 3 min 37 sekunnissa eli minulla ei ole Aspergerin syndroomaa. Tein mielenkiinnosta, epäilen itse adhd:tä.

Vierailija
89/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

111

Vierailija
90/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteitä 93, aikaa meni n. 4 minuuttia. En ole  asperger, mutta introvertti (minkä tiesinkin). Pystyn ja osaan toimia ihmisten kanssa, mutta en halua esim. työn vaatimia pakollisia kuvioita enempää. Jos joudun "sietämään" ihmisten seuraa, tarvitsen vastapainoksi paljon omaa aikaa. Tietokone on siinä mielessä melkein paras kaveri :)

Vierailija
91/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

83 ja en ole asperger

Vierailija
92/566 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 103. Mitä se sitten tarkoittaakaan...

93/566 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin testin tekemiseen 15 min ja 19 s

Pisteet: 80 ei ole aspergeria.

Sen sijaan joku minulla on, kun en ymmärrä yleensä kysymyksiä, sen vuoksi en ole päässyt kirjallisistakaan läpi, eikä siis ajokorttia. Yliopistossa tentit eivät tuota vaikeuksia, olen niistä suoriutunut erittäinkin hyvin.

Aikaraja kuitenkin tekee minulle pahaa. En osaa kirjoittaa lyhyitä viestejäkään, enkä älyä asioita nopeasti. Myös kirjoituksissani on tavuja pois usein.

Vierailija
94/566 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2min ja rapiat, 83p eikä epäilty Aspergeria. En epäile itsekään, mutta introvertti olen.

Vierailija
95/566 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

130, mahdollinen.

Jännittävää huomata, miten paljon yhteisiä piirteitä kyseisen oireyhtymän kanssa on, vaikka artikkeleista oireita en kyllä usko täyttäneeni montaakaan. Kaipa sitä voi olla muullakin tavalla sosiaalisesti häiriintynyt kuin aspergeri :)

Vierailija
96/566 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 26 sekuntia ja testipistemääräsi on 108 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."

Vierailija
97/566 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hitossa se Lähetä-nappi on??

Vierailija
98/566 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit testin tekemiseen 7 minuuttia 6 sekuntia ja testipistemääräsi on 89 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Vierailija
99/566 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettitesti ei kerro mitään, koska Aspergerin oireet voivat olla myös oireita toisista mielisairauksista, kuten ADHD, masennus, persoonallisuushäiriö, ym... Myös miten ihminen on lapsena sosialisoitu muiden kanssa on paljon merkitystä hänen persoonan kehittymisessä ja siinä miten hyvin tulee toimeen toisten kanssa. Aspergerithan ajattelevat maailman huomattavasti eritavalla ja sen yleisemmin näkee heidän puheistaan ja käyttäytymisestä. Myös introvertti persoonalla on paljon samoja piirteitä kuin Aspergerilla, mutta ei se tee Aspergeriksi. Suomalaisissa tuo introvertti puoli näkyy aika vahvasti, varsinkin kun vertaa suomalaisia amerikkalaisiin.

Mielisairauksia on olemassa kaksi : skitsous ja maanis- debress.

Opettele käyttämään termejä oikeissa yhteyksissä.

Vierailija
100/566 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettitesti ei kerro mitään, koska Aspergerin oireet voivat olla myös oireita toisista mielisairauksista, kuten ADHD, masennus, persoonallisuushäiriö, ym... Myös miten ihminen on lapsena sosialisoitu muiden kanssa on paljon merkitystä hänen persoonan kehittymisessä ja siinä miten hyvin tulee toimeen toisten kanssa. Aspergerithan ajattelevat maailman huomattavasti eritavalla ja sen yleisemmin näkee heidän puheistaan ja käyttäytymisestä. Myös introvertti persoonalla on paljon samoja piirteitä kuin Aspergerilla, mutta ei se tee Aspergeriksi. Suomalaisissa tuo introvertti puoli näkyy aika vahvasti, varsinkin kun vertaa suomalaisia amerikkalaisiin.

Mielisairauksia on olemassa kaksi : skitsous ja maanis- debress.

Opettele käyttämään termejä oikeissa yhteyksissä.

Näitä mielisairauksia on siksi vain kahta pääsorttia koska niissä on persoonallisuus jäänyt rakentumatta kun taas neuroosia lievemmissä on rakennuttu mutta vinoon. Ero on iso onko ihminen mielisairas( ei ole rajaa toiseen , realiteettitestaus ei onnaajne) kuin jos muuten perusrakenteiltaan ollaan jääty joko jossain kohtaa vinoon tai vajaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi