Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tee tämä ASPERGER-testi ja kerro, paljonko sait pisteitä

Vierailija
10.12.2016 |

Itse en ole ollut testeissä, mutta minulta on usein netissä kysyttykin, onko minulla asperger, joten päätin sitten tehdä testin. Sain 140 pistettä, eli hyvin paljon, mikä viittaa siihen, että minulla voi hyvinkin olla aspergerin syndrooma.

Tässä testi:

http://xestia.net/testit/asperger.php

Kommentit (566)

Vierailija
241/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

137, mutta tiesin jo aiemmin, että olen asperger.

Vierailija
242/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 17 sekuntia ja testipistemääräsi on 107 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todettu Aspergerin syndrooma 12-vuotiaana pitkän seurantajakson jälkeen. Näin luotettava tämä testi on:

"Käytit testin tekemiseen 6 minuuttia 23 sekuntia ja testipistemääräsi on 83 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

(Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159. Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!)"

😂

Vierailija
244/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini sai testistä 156 pistettä. Hän käy masennuksen ym. takia terapiassa ja kysyi siellä joskus, että kun epäilee itsellään aspergeria, niin voisiko sitä tutkia. Tutkimukset tehtäisiin kuulemma jotenkin ryhmässä ja sairaalassa - en ihan tajunnut miten, mutta kun lapsi on niin arka, ettei halua mihinkään ryhmätutkimuksiin eikä sairaalaankaan, niin ei sitten tule diagnoosiakaan. Joutuu siis pärjäämään ilman. No onneksi sentään terapiaan pääsi. Ehkä parempikin niin.

Vierailija
245/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

64 pojoa

Vierailija
246/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi tehdä koska sivu ei oo luotettava. Osaan olla hyvin yksin mutta en kaihda seuraakaan. En tykkää jatkuvasti olla seurallinen. 

Vierailija
247/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

85pistettä, 3min meni.

Vierailija
248/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi tehdä koska sivu ei oo luotettava. Osaan olla hyvin yksin mutta en kaihda seuraakaan. En tykkää jatkuvasti olla seurallinen. 

tykkään matkustella yksin mutta saan suun auki ulkomailla. Viihdyn hyvin itseni kanssa. 

Vierailija
249/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kysymys

En pelaa joukkuepeleissä kuten jääkiekkoa tai jalkapalloa,

Tarkoittaako kyllä: kyllä pelaan vai kyllä, väite on oikein.

Ja en ole asberger

Vierailija
250/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on kysymys

En pelaa joukkuepeleissä kuten jääkiekkoa tai jalkapalloa,

Tarkoittaako kyllä: kyllä pelaan vai kyllä, väite on oikein.

Ja en ole asberger

Olet pelkkä Bergeri.

Vierailija
251/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin, en tykkää käydä bileissä tai pelata joukkuelajeja, ja olen hyvä kielissä ja matikassa. Sanoisin kuitenkin, että ihan vain introvertimpi persoona ja hyvä logiikan taju, eikä Asperger. Näillä sekä sillä faktalla että lähipiirissäni on 3 diagnosoitua sain 85.

Vierailija
252/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pma tulo:103, ei aspergeriä ja aika oli noin 4 min. Sinuna juttelisin ammattilaisen kanssa, enkä luottaisi nettitesteihin.

Vierailija
253/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

113

Joitain piirteitä on, se on pakko myöntää, mutta tuossakin testissä vaihtelee mulla pisteet 60-113, riippuen miltä kantilta ajattelen vastaukseni. Sinällään ei ihan paras mahdollinen testi.

Vierailija
254/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi oli minusta vaikea, vaikka sain sen nopeasti tehtyä. Sain 118 pistettä. Osa kysymyksistä tuntui kummallisilta. Eivätkö esimerkiksi kaikki yleensä ole kiinnostuneempia omista kuin toisten asioista?

Vierailija
255/566 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 20 sekuntia ja testipistemääräsi on 82 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Vierailija
256/566 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3min 59s meni, 77 pistettä, ei aspergeria, tosin ”oire”luetteloa lukiessani tunnistin itsessäni joitain piirteitä. Tosin kai kaikilla on, ainakin ajoittain.

257/566 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen tuon testin, ja sain tulokseksi 117. Eli mulla on aspergerille tyypillisiä piirteitä.

Lueskelin netistä tietoa aspergerista, ja tosiaan itsestäni löytyy monia aspergeriin viittaavia piirteitä. Noudatan rutiineja. Menen nukkumaan tiettynä kellon aikana, syön ruokaa tiettyyn aikaan. Viihdyn paljon yksin. Aspergerin omaavilla on usein joku erityinen mielenkiinnon kohde. Teininä kuuntelin paljon Lordia, kun voittivat euroviisut. Hankin yhtyeen historiasta kertovan kirjan jne. Edelleenkin seuraan yhtyeen edesottamuksia, vaikka heidän musiikin kuuntelunsa onkin jäänyt vähemmälle.

Aikuisiällä olen kiinnostunut enempi ja enempi ruokavalioon liittyvistä aioista. Kun laitoin enimmäistä kertaa itse pizzaa, niin luin netistä pizzan historiaa. Kun keksin tehdä pyttipannua, niin luin pyttipannun historiaa netistä. Selasin eri pyttipannu reseptejä, sekä katsoin youtubesta ruuanlaitto videoita, joissa ihmiset kokkasivat pyttipannua. Viime aikoina olen katsonut youtubesta urheilijoiden ruokaan ja ravitsemukseen liittyviä videoita. Alkuviikosta keksin googlettaa tietoa astronauttien ruokavaliosta.

Vierailija
258/566 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 29 sekuntia ja testipistemääräsi on 136 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma.

Minulla on diagnoosi, kuten myös yhdellä lapsistani. 

Vierailija
259/566 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

104 pistettä eli ei aspergeria. Sosiaalisissa tilanteissa en ole luonteva mutta olen yrittänyt "opetella" sosiaalisia taitoja.

Vierailija
260/566 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 min. meni testiin ja pisteitä 100. En ole asperger, mutta introvertti ja tarvitsen päivittäin "lomaa" muista ihmisistä.