Tee tämä ASPERGER-testi ja kerro, paljonko sait pisteitä
Itse en ole ollut testeissä, mutta minulta on usein netissä kysyttykin, onko minulla asperger, joten päätin sitten tehdä testin. Sain 140 pistettä, eli hyvin paljon, mikä viittaa siihen, että minulla voi hyvinkin olla aspergerin syndrooma.
Tässä testi:
Kommentit (566)
"Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 32 sekuntia ja testipistemääräsi on 123 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."
Ei ole, minulla on vain toistuva/jatkuva masennus. Asperger-piirteet kyllä ovat mahdollisia ja lähisukulaisellani on Asperger.
100
Tulos vähän pelotti, mutta olen kai aivan normaali.
Ei onnistu, jään pohtimaan vaihtoehtoja niin pitkäksi aikaa. Eikös jumittaminen ja päätöksen teon vaikeus ole nekin mahdollisia asperger-piirteitä?
Vierailija kirjoitti:
2,39 sek
103
Ei bergeriä....
Aika nopea olit...
89 ei aspergeria, kuten tiesinkin. Olen kyllä mielelläni yksin, rutiinit ovat tärkeitä ja olen aina tuntenut olevani erilainen kuin muut.
133 pistettä eli olen selvä aspergeri ja tiesin tämän itsekin. (ei ole diagnoosia)
95. Olen yksinäinen susi ja arka, joten pisteet johtunevat siitä.
Vierailija kirjoitti:
128. Minulla ei ole diagnoosia mutta kun ensimmäistä kertaa kuulin aspergerista tajusin miksi tunsin lapsena ja nuorena itseni "erilaiseks" kuin muut.
Lapsella samoja piirteitä, mutta diagnoosi oli "piirteitä on, mutta ei voida diagnosoida kuitenkaan aspieksi". No mitä sitten tehdään? Häh? Lapsi ei ole sairas jos ei normaalikaan. Ei ihme, että tuntuu erilaiselta.
58 ja tiesin kyllä etten tulokseksi aspergeria saakaan, mutta oli silti ihan mielenkiintoista kokeilla
Muutaman kerran jouduin yrittämään, mutta sain loppujen lopuksi kuitenkin täydet pisteet! Tämä ei ollutkaan niin helppo.
Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 58 sekuntia ja testipistemääräsi on 73 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa. Lapsena piirteitä oli silti, jotkut jopa epäilivät assia. Se ei kai parane. Mikäköhän sosialisaatiossa meni pieleen.
63 ei ole asberheria, mutta ass:ia kyllä syön
Nää testit ei ole luotettavia. Vain tyhmä uskoo näihin.
Terveisin oikea asperger-piirteinen tyttö jota on tutkittu sentään.
Itse sain 130, enkä yllättynyt lainkaan katsottuani äskeisen ohjelman TV1:ltä. Varsinkin uudissanat(lopputulema, mikä tulema, eikö tulos enää kelpaa?) ja yleistynyt diminutiivin käyttö verbeissä joihin se ei sovi; esimerkkeinä esim. viettää-vietellä, näyttää-näytellä jne. Eivätkö nuo tollot tajua että merkitys muuttuu? Ei viikonloppua voi vietellä, vaan viettää. Ja ikuinen hirveä-adjektiivi. Urheiluselostajien perisynti. Kaikki on "hirveän hyvä syöttö" tai "ei hirveän huonosti pelattu" jne. Suomenkielessä on kyllä muitakin kunnollisia adjektiiveja, ne ovat vain näköjään jääneet koulunpenkille...
"Käytit testin tekemiseen 6 minuuttia 11 sekuntia ja testipistemääräsi on 130 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma." Mulle tuli tollanen vastaus, ei kyllä ole aspergeria todetru
115
Asperger epäilys psykologin vastaanotolla.
88, ei aspergeria. Tiesin sen, sillä tunnen erään jolla on asperger.
2,39 sek
103
Ei bergeriä....