Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää juopot mitä ihan oikeasti teette lapsillenne henkisesti yms

Vierailija
10.12.2016 |

Kukaan ei tykkää juopoista vanhemmista. Miksi siis juotte lastenne nähden? Ajatelkaa vähän kun teidän käytös yhtäkkiä muuttuu humalatilan tason muuttuessa. Miten lapsi tämän voi ymmärtää? Hoette samoja asioita ja hoipertelette kotona?

Olkaa edes juomatta lasten nähden. Juokaa itsenne sitten vaikka hengiltä kun lapset muuttaneet pois kotoa.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisteille ja sellaisiksi aikoville on näköjään kova paikka kun joku vetoaa pidättäytymään juomisesta. Omatunto kolkuttaa, mutta ei vaan pysty olemaan juomatta.

Ja jälleen yksi, joka ei käsitä alkoholismin olevan sairaus. Puar jotain patoutumaa menemällä henkilökohtaisuuksiin. Tiedoksesi: alkoholistiksi "ei ryhdytä tai aiota". Terve aikuinen ei voi ryhtyä myöskään anorektikoksi tai työnarkomaaniksi vain tietoisesti niin päättämällä.

On naiivia kuvitella, että kehotus olla juomatta toimisi sairaiden kohdalla. Yhtä tehokasta kuin sanoa anorektikolle, että syö. Tiesitkö, että anoreksia on kuolleisuudeltaan pahin mielenterveysongelma? Sitten voit miettiä, että miksi kehotus ei toimi henkisissä ongelmissa.

Jos aidosti haluaisit muutosta asiantilaan (etkä purkaa vain pahaa oloasi täällä muihin) tukisit päihdetyötä Suomessa. Mutta ei sua aidosti kiinnosta alkoholismista kärsivien läheiset.

Myös sairaat ovat ovat itse vastuussa omasta käyttäytymisestään. Sitä paskaa, miten läheisiään kohtelee ei voi laittaa kokonaisuudessaan sairauden ja/tai alkoholin piikkiin. Juoppojen paapomisella ja loputtomalla ymmärtämisellä läheiset sairastuvat vain itse.

Vierailija
42/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi on sairaus.

Sinä et sitä ymmärrä. Luulet että juopot raitustuvat kun heitä käsketään ja torutaan.

Ei se mene niin. Jos juopot raitistuisivat sillä että sinä heitä torut, ei tässä maassa olisi yhtään juoppoa.

Päin vastoin, he juovat enemmän ja runsaammin, kun heitä on komenneltu ja syyllistetty.

Taisi osua ja upota suhun. Susta pitäisi tehdä lasu.

t: ei-alkoholisti, raittiissa perheessä kasvanut ihminen

Ap. Pyysin, että eivät juo lasten nähden. En pyytänyt ketään raitistumaan...

No hyvä. Nyt olet pyytänyt.

Nyt miljoonat ihmiset tottelevat ja toimivat ohjeesi mukaan.

Ai että kun oli helppoa ja yksinkertaista.

Kylläpä olikin helppo ratkaisu.

Onneksi sinä nerokas ihminen osasit ratkaista ongelman.

Upeaa ja pyytteetöntä ja vaivautumista sinulta.

Miksei tätä jo aijemmin ole keksitty.

Kolottaako kaljahammasta vai miksi olet noin hapan?

Ei kolota kaljahammasta. Ei tee mieli alkoa.

Ärsyttää vain tuo saatanan moinen tyhmyys ja tietämättömyys.

Jos tuo teidän käskeminen/neuvominen/moralisointi tai mikään oikeasti auttaisi, se ei olisi mitään juoppoja. Mikä vittu siinä on niin vaikea ymmärtää.

Ap. Älkää juoko lasten nähden. Juokaa, mutta älkää lasten nähden. Lapsista kyse.

ÄLä sinä ap lyö lapsiasi enää.

Tee mitä tahansa, mutta lopeta pienten lasten potkiminen.

Onko selvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää sekin kun jos tiedän että alkoholismi on sairaus ja se ei käskemällä parane, ja sen tässä kerron, niin syytetään että minä olen joku juoppo.

Tai että en voi mistään mitään tietää kun en ole itse juoppo tai kotonani ei juotu.

Inhottaa YKSINKERTAISET ihmiset.

Kukaan ei pyytänyt paranemaan vaan sitä, että älkää örveltäkö lasten nähden. Lasten nähden !! Onko vaikea ymmärtää?

En ole pyytänyt juoppoja lopettamaan vaan sitä, että ÄLÄ örvellä lasten nähden.

Itse olet tyhmä.

Ja alkoholismi on sairaus, mutta nyt eno uhkunut alkoholisteista vaan niistä jotka juovat yleisesti lasten nähden.

NO NYT OLET PYYTÄNYT!

Mitä luulet että tapahtuu?

EN ÖRVELLÄ LASTEN NÄHDEN!!!

MINÄ EN JUO ALKOA!

EIKÄ MINULLA OLE LAPSIA!

Vierailija
44/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen anorektikko, narkkari, juoppo, tunnesyöjä tms,

ON KUULLUT TUHANSIA KERTOJA: ÄLÄ TEE NOIN!

...älä juo lasten nähden. Kyse lapsista.

En ole juonutkaan. En ole juoppo, eikä minulla ole lapsia.

ÄLÄ minua komentele.

Ja turhaa ketään muutakaan käsket ja kiellät.

Huono vaikuttamis keino sinulla.

Samaa mieltä olen siitä ettei lasten edessä kannattaisi dokata.

Tahalleen ymmärretään väärin ap:n aloitus...

Vierailija
45/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää sekin kun jos tiedän että alkoholismi on sairaus ja se ei käskemällä parane, ja sen tässä kerron, niin syytetään että minä olen joku juoppo.

Tai että en voi mistään mitään tietää kun en ole itse juoppo tai kotonani ei juotu.

Inhottaa YKSINKERTAISET ihmiset.

Kukaan ei pyytänyt paranemaan vaan sitä, että älkää örveltäkö lasten nähden. Lasten nähden !! Onko vaikea ymmärtää?

En ole pyytänyt juoppoja lopettamaan vaan sitä, että ÄLÄ örvellä lasten nähden.

Itse olet tyhmä.

Ja alkoholismi on sairaus, mutta nyt eno uhkunut alkoholisteista vaan niistä jotka juovat yleisesti lasten nähden.

NO NYT OLET PYYTÄNYT!

Mitä luulet että tapahtuu?

EN ÖRVELLÄ LASTEN NÄHDEN!!!

MINÄ EN JUO ALKOA!

EIKÄ MINULLA OLE LAPSIA!

Ap. Ei viesti ollut vain sinulle!!

Vierailija
46/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisteille ja sellaisiksi aikoville on näköjään kova paikka kun joku vetoaa pidättäytymään juomisesta. Omatunto kolkuttaa, mutta ei vaan pysty olemaan juomatta.

Ja jälleen yksi, joka ei käsitä alkoholismin olevan sairaus. Puar jotain patoutumaa menemällä henkilökohtaisuuksiin. Tiedoksesi: alkoholistiksi "ei ryhdytä tai aiota". Terve aikuinen ei voi ryhtyä myöskään anorektikoksi tai työnarkomaaniksi vain tietoisesti niin päättämällä.

On naiivia kuvitella, että kehotus olla juomatta toimisi sairaiden kohdalla. Yhtä tehokasta kuin sanoa anorektikolle, että syö. Tiesitkö, että anoreksia on kuolleisuudeltaan pahin mielenterveysongelma? Sitten voit miettiä, että miksi kehotus ei toimi henkisissä ongelmissa.

Jos aidosti haluaisit muutosta asiantilaan (etkä purkaa vain pahaa oloasi täällä muihin) tukisit päihdetyötä Suomessa. Mutta ei sua aidosti kiinnosta alkoholismista kärsivien läheiset.

Myös sairaat ovat ovat itse vastuussa omasta käyttäytymisestään. Sitä paskaa, miten läheisiään kohtelee ei voi laittaa kokonaisuudessaan sairauden ja/tai alkoholin piikkiin. Juoppojen paapomisella ja loputtomalla ymmärtämisellä läheiset sairastuvat vain itse.

No on tässä jännät ajat edessä.

Kohta loppuu addiktisairaudet kun käsketään ja komennellaan.

Hyvin jännä.

Miten ei aikaisemmin ole tullut mieleen vaan kieltää toisia tekemästä väärin.

Niin simppeliä ja helppoa.

Vierailija
47/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voittehan te aina testata ihan käytännössäkin jos ette usko.

Ottakaa lähin alkoholisti ja käskekää häntä.

Katsokaa toimiiko.

Lue aloitus uudestaan

Vierailija
48/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuohan toimii yhtä hyvin , kuin käskeä kleptomanin lopettaa varastelun tai masentuneen piristyä...

Minä annan paremman vinkin. Kaikille kleptomaaneille, alkkiksille ja mt-ongelmaisille oikea osoite on mielenterveystoimisto. Rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä ja kertomaan ongelmistaan. Apua saa, kunhan pystyy rehellisesti kertomaan ongelmistaan! Kieltämällä ei asiat parane eikä apua tule.

Vierailija
49/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin jännä.

Mielenterveysongelmiin on apua saatavilla. Vaihtoehtoisesti voi tietysti heittäytyä marttyyriksi, tosin se ei ongelmaa paranna.

Vierailija
50/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin jännä.

Voi herran jestas sentään kun et ymmärrä. Kyse siitä, että älkää örveltökö lasten nähden.

Vierailija
51/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaatte vielä lastenne joulun. Ainoa muisto joulusta on känniset aikuiset..,sekö on joulua se?

Juhannus on ryyppäystä varten.

Joulu on lasten juhla.mutta nyt sekin on valjastettu aikuisten kännijuhlaksi.

Vierailija
52/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ottakaa vaikka flunssapotilas/syöpäsairas/masentunut/autisti/skitsofreenikko, sanokaa että ala ottaa niskasta itseäs kiinni, kun MINÄ tässä sinua neuvon ja käsken.

Katsokaa ja ihailkaa hyvyytenne ja laupeutenne tuloksia sitten.

Ei taida sulla olla kaikki artistit finaalissa..,jatka siis juomista!!

En voi jatkaa kun en ole aloittanutkaan.

Lopeta sinä eläimiin sekaantuminen ja vauvojen kuristaminen.

Hellitä vähän sitä mummojen potkimista.

Pyydän tässä vain nätisti koska tämä auttaa ja olen niin hyvä ihminen.

Vierailija
53/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin jännä.

Voi herran jestas sentään kun et ymmärrä. Kyse siitä, että älkää örveltökö lasten nähden.

En örvellä lasten nähden, enkä juo muutenkaan.

SINÄ ET YMMÄRRÄ!

Jankuta enemmän.

Vierailija
54/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voittehan te aina testata ihan käytännössäkin jos ette usko.

Ottakaa lähin alkoholisti ja käskekää häntä.

Katsokaa toimiiko.

Lue aloitus uudestaan

Olen lukenut.

Josko sinäkin lukisit mitä muut sinulle kirjoittavat, etkä vain jankkaisi.

Vierailija
55/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ottakaa vaikka flunssapotilas/syöpäsairas/masentunut/autisti/skitsofreenikko, sanokaa että ala ottaa niskasta itseäs kiinni, kun MINÄ tässä sinua neuvon ja käsken.

Tosi hyvä ihminen olet joo :D

Vierailija
56/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa sanottiin että älkää juopot juoko lasten nähden.

Siihen on vastattu että tuskin juopot ottavat onkeensa ja alkoholismi on sairaus, jossa ei käskemiset ja kieltämiset oikein auta.

Siihen on sitten inisty että OLEN itse juoppo kun noin sanon, tai vaihtoehtoisesti en voi mitään sanoa koska en ole itse juoppo.

Sitten on sanottu että minun pitäisi mennä hoitoon ja olen mielisairas.

OIkeasti, en yhtään ihmettele jos ihmiset juovat liikaa ja haluavat päänsä sekaisin.

Katsokaa lässyttäjät peiliin.

Lässyttämisenne ei auta mitään.

Siitä on vain teille itsellenne hyötyä että saatte komennella ja käskeä toisia ylhäältä päin jeesustellen.

Juopot tuskin tottelevat.

Ainiin nythän ne "juopot" vaihtuivatkin kesken kaiken ihmisiksi jotka eivät ole "juoppoja" mutta muuten vain juovat lasten nähden.

Vierailija
57/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi on ollut haudassa kohta kymmenen vuotta, en usko, että pistää pahakseen mun juomista.

Ja mun 75v äiti on juoppohulluna pöpilässä. Kertaakaan en ole käynyt katsomassa, enkä mene. Kiitos siitä, että pilasi mun lapsuuden (sis. joulut) juomisellaan. Harmi, että 70-90-luvulla sossut eivät olleet niin aktiivisia kuin nykyään, vai oliko niitä ollenkaan. Meilläkin kävi poliisit moneen kertaan, mutta siellä minä vain elin, alkoholistiäidin kanssa. 

Ainiin, mutta sehän on sairaus,  ja lässyn lässyn.

Vierailija
58/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi hyvä ihminen olet joo :D

Sarkasmi tuttua sinulle. Tai parodioiminen.

Vierailija
59/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsi on ollut haudassa kohta kymmenen vuotta, en usko, että pistää pahakseen mun juomista.

Ja mun 75v äiti on juoppohulluna pöpilässä. Kertaakaan en ole käynyt katsomassa, enkä mene. Kiitos siitä, että pilasi mun lapsuuden (sis. joulut) juomisellaan. Harmi, että 70-90-luvulla sossut eivät olleet niin aktiivisia kuin nykyään, vai oliko niitä ollenkaan. Meilläkin kävi poliisit moneen kertaan, mutta siellä minä vain elin, alkoholistiäidin kanssa. 

Ainiin, mutta sehän on sairaus,  ja lässyn lässyn.

Eikö kukaan voinut vain sanoa hänelle ettei joisi?

Ajattele jos joku olisi vain käskenyt olla juomatta?

Harmi kun kukaan ei kieltänyt juomasta tai käskenyt raitistumaan.

Jos joku olisi vain älynnyt kertoa hänelle, niin hän ei olisi juonut.

KYLLÄ SE TAITAA IHAN SAIRAUS OLLA, LÄSSYTTÄJÄT!

Vierailija
60/101 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.

Pyydän sinua että et lasten nähden joisi.

Juo muuten vaikka miten paljon sitä viinaa, mutta LASTEN JUHLAA et pilaa!

Ymmärrätkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan