Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin aamulla 3 pulloa siideriä vauva mukanani. Myyjä pyöritteli silmiään. Tuli paha mieli :(

Vierailija
10.12.2016 |

Kävin tänään vaunulenkin ohella kaupassa. Tein ostoksia, mukaan lukien kolme pullollista siideriä illan pikkujouluihin. Mukana oli vaunuissa 10 kk ikäinen vauva. Kassalla maksaessani, myyjä katsoi siidereitäni, pyöritteli silmiään ja tuhahti. Kello oli vasta 9.30. Tuli todella paha mieli ja pikkujoulufiilis poissa. Myyjä varmaan luuli minua päihdeäidiksi, koska ostin aamulla alkoholia. Mitä mieltä olette tapahtuneesta?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö mitä sä nyt tollasesta mieltäs pahotat? Joku idiootti myyjä mitä sitten? Hauskoja pikkujouluja nauti!!!

Vierailija
22/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjällä ei ole oikeutta arvostella asiakkaiden ostoksia. Tee valitus! Myyjä saa siitä varoituksen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin kerran ostaa pari olutta ennen klo 9. Lapset olivat mukana. Ei käynyt mielessäkään ettei aamulla saa ostaa alkoholia. Myyjä sanoi tosi tylysti ja kovalla äänellä, ettei voi myydä alkoholia aamusta. Kaikki varmasti kuulivat. Jouduin vielä itse palauttamaan pullot hyllyyn. Ja ne katseet.! Harvoin ollut niin nöyryytetty olo.

Joten uskon ap sinua. Ja tiedän tunteen! Yritä silti viettää kiva ilta! :)

Vierailija
24/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sen verran puolustan myyjää, että hän ei välttämättä nähnyt vaunuihin. Luuli ehkä että siellä on vastasyntynyt vauva? Silloinhan alkoholin juominen ei ole oikein.

Vierailija
25/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku viitsii mennä ostamaan kaljaa vaunujen kanssa?!? Huh mitä wt-meininkiä taas...

Vierailija
26/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myyjällä ei ole oikeutta arvostella asiakkaiden ostoksia. Tee valitus! Myyjä saa siitä varoituksen :)

Totta kai on mahdollista, että myyjä on mielessään arvostellut ap:n ostoksia, mutta ihan yhtä hyvin on mahdollista ettei ole arvostellut.

Vierailija
27/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin sen verran puolustan myyjää, että hän ei välttämättä nähnyt vaunuihin. Luuli ehkä että siellä on vastasyntynyt vauva? Silloinhan alkoholin juominen ei ole oikein.

Ei se siltikään myyjälle kuulu, alkoholin ostaminen ei ole mikään todiste siitä että aikoo ylipäätään itse juoda kyseiset juomat.

Vierailija
28/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä WT touhua taas koko palsta täynnä, vedä vaan pää täyteen vaikka joka päivä, seuraavalla kerralla nostat sen vauvan sinne alaosaan ja peittele ne siiderit sinne vaunuosaan

Vierailija
29/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttuli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se siltikään myyjälle kuulu, alkoholin ostaminen ei ole mikään todiste siitä että aikoo ylipäätään itse juoda kyseiset juomat.

Alkon päätttelyn mukaan se on.  Sillon mikäli ei ole alaikäistä mukana jolle olisi ostamassa.

Vierailija
30/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää mielessä, että ei ne juopot osta kolmea pulloa siideriä, vaan korillisen sitä tai kaljaa, eikä mitään muuta (tupakat sallitaan).

Vierailija
31/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut kassa nähdä liikaa sellaisia äitejä jotka aloittavat sidukan kittaamisen heti aamusta, oli pikkujoulu tai ei.

Vierailija
32/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nuori äiti ja kassa iäkäs? Tämä yhtälö on niin tuttu! Ostatpa mitä tahansa. (esim. joskus karkkia tai sipsejä), huomaa kassan reaktion välittömästi. T. 19 v. äiti

Johtuu varmaan nuoruuden epävarmuudesta, että ylipäätään katselee kassahenkilön ilmeitä, saati sitten tulkitsee niitä itselleen epäedullisesti. Näin keski-ikäisenä ei mieti enää yhtään mitä kassa ajattelee ostoksista!

Vierailija
33/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hullulta, koska itse ostan pari kertaa viikossa pullon viiniä ja n. kerran viikossa olutta marketista miehelle lapsi mukanani, enkä ole saanut myyjältä mitään tavallisuudesta poikkeavaa reaktiota kertaakaan. Näin siitä asti kun lapsi oli vauva, nyt 2v. (Tapanani on juoda lasi tai max. kaksi lasia viiniä illalla iltapalan kanssa.)

Oletko varma ettet kuvittele? Joka tapauksessa älä välitä, tee vaikka valitus, tiedät itse ettet tee mitään väärää jos kerran pikkujouluja muutaman siiderin voimin juhlit!

Vierailija
34/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26 v. Ja kassa vaikutti noin viisikymppiseltä. Ap

Vierailija
35/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa itä-Helsinkiin! Voit ostaa vaikka korin kaljaa vastasyntynyt mukanasi. Niin yleistä se täällä on ;)

Vierailija
36/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita palaute kaupalle. Siis oikeesti

Mikä ihme voimannäyte tuo palautteen antaminen on, ei sen perusteella jaeta varoituksia tai kenkää vaan jos mahdollisesti palaute käsitellään niin toinen osapuoli saa kertoa oman versionsa, joka todennäköisesti on ihan vain se, että olet ehkä hieman ylireagoinut, että ei ole tehnyt noin miten kuvailit.

Koska veikkaanpa että ylireagointi on kaikkien todennäköisin vaihtoehto...

Vierailija
37/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjänä kommentoin, että joskus tulee mielessä mietittyä asiakkaan ostoksia. Esimerkiksi jos joku ostaa viisi kääretorttua, pari sipsipussia ja kolme litraa jäätelöä. Asiakkaalla voi olla juhlat tai ahmimishäiriö. Ikinä en kyllä näytä ilmeilläni mitään. Se on epäammattimaista käytöstä.

Vierailija
38/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tänään vaunulenkin ohella kaupassa. Tein ostoksia, mukaan lukien kolme pullollista siideriä illan pikkujouluihin. Mukana oli vaunuissa 10 kk ikäinen vauva. Kassalla maksaessani, myyjä katsoi siidereitäni, pyöritteli silmiään ja tuhahti. Kello oli vasta 9.30. Tuli todella paha mieli ja pikkujoulufiilis poissa. Myyjä varmaan luuli minua päihdeäidiksi, koska ostin aamulla alkoholia. Mitä mieltä olette tapahtuneesta?

Ei myyjät muljauttele kulmiaan kenenkään takia. Ne on niin kyrpiintyneitä elämäänsä, ettei voisi vähempää kiinnostaa. Olisit sanonu, että "vittuako se sulle kuuluu".

Vierailija
39/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljä myyjä. Tänään parhaat päälle, punaa huuliin ja nauti illasta täysin siemauksin! 😊

Vierailija
40/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto, itsetunto....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi