Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin aamulla 3 pulloa siideriä vauva mukanani. Myyjä pyöritteli silmiään. Tuli paha mieli :(

Vierailija
10.12.2016 |

Kävin tänään vaunulenkin ohella kaupassa. Tein ostoksia, mukaan lukien kolme pullollista siideriä illan pikkujouluihin. Mukana oli vaunuissa 10 kk ikäinen vauva. Kassalla maksaessani, myyjä katsoi siidereitäni, pyöritteli silmiään ja tuhahti. Kello oli vasta 9.30. Tuli todella paha mieli ja pikkujoulufiilis poissa. Myyjä varmaan luuli minua päihdeäidiksi, koska ostin aamulla alkoholia. Mitä mieltä olette tapahtuneesta?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtasitkin.

Vierailija
2/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä myyjä. Tai sitten ylireagoit ja kuvittelet myyjän eleet pahemmiksi kuin ne todellisuudessa olivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että tämä on ensimmäinen kerta kun vauvan syntymän jälkeen juon alkoholia. Imetys loppui juuri. Pikkujoulujen ajan vauva on isänsä kanssa. On vaan niin uskomattoman paha mieli. Ap

Vierailija
4/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita palaute kaupalle. Siis oikeesti

Vierailija
5/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös kokenut tuota samaa käytöstä joskus. Kerran olisin halunnut ostaa viiniä Alkosta. Mutta en kehdannut mennä sinne lapsi mukanani. Pelkäsin että minut tuomittaisiin.

Vierailija
6/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää oli mutta mulla on ainakin myyjänä asiakkaita, jotka ostavat alkoholijuomia joka päivä, vaikka heillä on pieniä lapsia. En kyllä tuhahtele enkä pyörittele silmiä, kuten en muillekaan asiakkaille.

Vierailija
7/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla alitajuisesti on huono omatunto kuitenkin, ja projisoit omaa oloasi myyjään.

Vierailija
8/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä! Hän voi kauhistella asias omassa pikkupäässään. Sä kuitenkin tiiät miten asiat oikeasti on :) Nauti pikkujouluista ilman huolen häivää, äidilläkin on oikeus nauttia omasta ajasta.

Vierailija
9/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinhuoltaja, enkä pääse ilman lapsia ikinä kauppaan. Silloin tällöin ostan saunasiiderin. Ja joka kerta hävettää kassalla! En tiedä miksi :D

Vierailija
10/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä saa ajatella, mitä haluaa. Hän ei tunne sua. Itse tiedät, ettet oo päihdeäiti.

Vierailija
11/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hormoonit pinnalla ja tunnet syyllisyyttä pikkujouluista ja siitä että jätät vauvan isän kanssa illaksi. Koska koet itse syyllisyyttä, koet että kaupantätikin syyllisti sinua. Nyt kerjään palstalla syyllistämistä, että voisit nousta sen yli. No minä en syyllistä, olet pikkujoulut ansainnut, pidä hauskaa ja miehellesi tekee ihan hyvää olla ilta itse vastuussa vauvasta eikä vain äidin apulainen.

Vierailija
12/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epäammattimaista käytöstä myyjältä. Älä anna tuollaisen pilata fiilistä, kyllä äiditkin ansaitsee välillä käydä viihteellä.

Vierailija
13/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nuori äiti ja kassa iäkäs? Tämä yhtälö on niin tuttu! Ostatpa mitä tahansa. (esim. joskus karkkia tai sipsejä), huomaa kassan reaktion välittömästi. T. 19 v. äiti

Vierailija
14/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo. Voi olla, että koen vähän huonoa omatuntoa lähteä ilman vauvaa juhlimaan. Mutta silti se katse ja tuhahdus sattui syvälle. Ap

Vierailija
15/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
16/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit ostanut kaljaa.

Vierailija
17/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelet takuulla sen pahimman silmienpyörityksen. Kyllä ne kassat ihan varmasti tietävät, että perheessä voi olla muitakin henkilöitä, vaikka se mies, joka ne siiderit juo. Äideillä taitaa olla myös ystäviä ja sukulaisia.. vai mitä?

Vierailija
18/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen myös kokenut tuota samaa käytöstä joskus. Kerran olisin halunnut ostaa viiniä Alkosta. Mutta en kehdannut mennä sinne lapsi mukanani. Pelkäsin että minut tuomittaisiin.

Tämä on jotain niin suomalaista. Ei Ranskassa tarvitsisi miettiä tuollaista. Tosin siellä ei ole Alkoakaan.

Vierailija
19/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollaiset pelot voivat olla ihan aitoja tunnetiloja.  Minä puolestani tällainen vanhan spurgunnäköinen kun laahustan alkoon, niin koko ajan hirvittää, että millon tulee vartija taluttamaan liikkeestä ulos ja kun ei ole tullut, niin kassaa lähestyttäessä koitan skarpata itseäni vaikka selvistä päin olen, että mulle myytäisiin, eikä kovin tutkivasti katsottaisi. Kassalle mennessä pelottaa vielä sekin, että onko noilla ostosten määrällä mitään pullorajaa. Kerralla kun pari pulloa tulee ostettua. Olisi noloa muiden asiakkaiden kuullessa kun alkaisivat torumaan liian suuria ostoksiani.

Vierailija
20/54 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolustan kyllä myyjää, myyjä ajatteli lvain lapsen parasta, kun te kaikki muut ajattelette koko ajan vain ostajan oikeutta omaan pikkujoulukänniin.