G: Mitä puoluetta aiot äänestää KUNTAVAALEISSA 2017?
Tieteellinen ja täysin tarkka AV-kysely tulevan vuoden kuntavaaleista
Kommentit (105)
Vasemmistoliitto, ehdokaskin jo tiedossa
Eikö teistä muuten ole aika outoa, että hallitus on päättänyt piilotella seuraavaa leikkauslistaansa kunnallisvaalien selviämiseen asti?
Äänestän taikaseinää eli vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Palsta täynnä vihervassareita?
Usko tai älä, niin erityisesti Vihreiden kannatus on noussut tällä hallituskaudella. Kannattaisi lukea muutakin kuin Ylilautaa.
Jätän äänestämättä tai äänestän tyhjää. Vasemistoliitto olisi muuten ok, mutta heidän mamupolitiikka sotii täysin minun mielipiteitäni vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usko tai älä, niin erityisesti Vihreiden kannatus on noussut tällä hallituskaudella. Kannattaisi lukea muutakin kuin Ylilautaa.
Ainahan opposition kannatus nousee. Joka ikinen hallituskausi.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän taikaseinää eli vasemmistoa.
Hehee, taikaseinä, on se vasemmisto sellainen kun haluaa vaan tulonsiirtoja köyhille. Varsinkin, kun köyhät yleensä ohjaavat kaikki rahansa kulutukseen.
Esimerkiksi kokoomuspolitiikka on paljon reilumpaa ja järkevämpää, kun yhteiskunnan keräämät verovarat ohjataan suoraan osakkeenomistajille ja suuryrityksille erilaisina tulonsiirtoina.
Vierailija kirjoitti:
Jätän äänestämättä tai äänestän tyhjää. Vasemistoliitto olisi muuten ok, mutta heidän mamupolitiikka sotii täysin minun mielipiteitäni vastaan.
Sama täällä. Haluan vastikkeetonta rahaa, mutta en kannata hallitsematonta maahanmuuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta vassareissa on monenlaista mielipidettä maahanmuutosta. Joissain kunnissa ehdolla on umpirasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Haluan vastikkeetonta rahaa, mutta en kannata hallitsematonta maahanmuuttoa.
Lautatrollihan se siinä. Vastikkeeton raha ja hallitsematon maahanmuutto mainittu. Teidän vitsit on näin loppuvuonna 2016 jo vanhentuneet, keksikää uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan opposition kannatus nousee. Joka ikinen hallituskausi.
Semmoinen olisi vähän hassu yhteiskunta, jossa olisi samat tyypit johdossa jatkuvasti. Onhan noita esimerkkejä maailmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemistoliitto olisi myös hyvä vaihtoehto meille pienipalkkaisille työntekijöille. Ei ne pelkästään "pummien" asioita aja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta vassareissa on monenlaista mielipidettä maahanmuutosta. Joissain kunnissa ehdolla on umpirasisteja.
Niinkö? Persuthan on täysin samanlaisia kuin mikä vaan puolue,yksikään ei välitä omasta kansasta ja vasemmistossa on täysin kipeätä porukkaa,kuten kaikissa muissakin puolueissa/ehdokkaissa.
Ylilaudan alt-right-matkijat peppukipeinä ketjussa
Mistä mahtaa johtua, että palstalla on kolme kertaa enemmän vasemmistoliiton kannattajia kuin varsinaisissa vaaleissa?
Vasemmistoliittoa tietenkin, sydän on punainen. Harmi että tässä kaupungissa ei kyllä vasemmisto liiemmin juhli.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliittoa tietenkin, sydän on punainen. Harmi että tässä kaupungissa ei kyllä vasemmisto liiemmin juhli.
Eipä oikeastaan missään muuallakaan. Aika kokoomus-kepu-johtoista on viime vuosina ollut myös kuntien johdossa...
Äänestän persua, joka otti tosissaan erään ympäristöön liittyvän huoleni. Äänestän siis henkilöä, en puoluetta, tällä kertaa.
Väyrysen Kansalaispuoluetta.