Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkäs ikäiselle ei enää tarvii joululahjoja paketoida?

Vierailija
10.12.2016 |

Eli lapset jo yläasteella ja yksi kutosella. Ärsyttää paperin tuhlaus ja muutenkin koko paketointi. Eikö ton ikäiselle voi vain antaa lahjan vaikka lahjakassissa kaikki?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä paketoin kaiken ikäisille.

Vierailija
2/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lahjakassikin paketti! Ne on muuten hyviä kierrättää, ellei ole kirjoittanut pussiin vastaanottajaa. Saahan senkin vaikka tarroilla piiloon. Mä annan aika monet synttärilahjan kasseissa.

P.s. Nythän on kait muotia paketoida sanoma/aikakausilehteen. Kantsii varmaan kattoa, ettei kuolinilmoitusosioon kuitenkaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on mieheni lapsia. Eivät ole aattoa meillä mutta kehtaavat lahjat hakea. Ensivuonna annan rahana käteen niin ei tule tätä probleemaa.

Vierailija
4/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oikein joulumieli ja antamisen ilo tihkuu tästä avauksesta. :D

Vierailija
5/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää olikin provo. No siltä varalta että jollakin tosiaan on tällainen ongelma: lahjakassit ovat ihan sovelias vaihtoehto paketoimiselle. Ovat vaan harmillisen kalliita ne isommat.

Vierailija
6/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketoin ihan kaikki lahjat, myös joululahjat, oli vastaanottaja minkä ikäinen tahansa. Lahjapaperia käytän joskus mutta pääasiassa paketoin sanomalehteen.

Vierailija
7/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paketoin teinien(aikuisten) lahjat paperipusseihin. Niihin, joihin pakataan hedelmät. Kiertoon ja niistä saa vielä biojätepussejakin. Juuttinauhaa ympärille ja valmis.

Vierailija
8/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut niin laiska, etten paketoinut isokokoista Littlest Petshop -taloa paperiin ala-asteikäiselle lapselle. Kyse oli synttärilahjasta. Laitoi laatikon sohvalle, peitin viltillä ja laitoin päälle synttärikortin. Seurauksena oli iloista kiljuntaa, paperilla ei ollut väliä :)

Lahjakassit on käteviä uudelleenkäyttöpotentiaalin vuoksi. Suosin niitä aika paljon, varsinkin aikuisten lahjoissa ja hankalan muotoisissa asioissa.

Vierailija
9/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat 12 ja 15v. Annan nyt ekaa kertaa lahjat pienessä lahjakassissa sillä ovat toivoneet pelejä, pleikkarahaa ja filmejä.

Toinen saa Koronan ja en aio paketoida sitä, kun on niin iso.

Vierailija
10/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat 12 ja 15v. Annan nyt ekaa kertaa lahjat pienessä lahjakassissa sillä ovat toivoneet pelejä, pleikkarahaa ja filmejä.

Koronan jokainen sivu 90 cm.

Vierailija
11/11 |
10.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälleen mäkin aattelin toimia. Eivät usko joulupukkiin ja tietävät saavansa lahjat. Kyse ei tässä oo antamisen tahdosta vaa siitä että turhaa esim lahja paperi kulutusta lopettetas. Enkä oo mitenkään hyvä tekee niitä paketteja vaan ne on lähinnä teipattuna tötsöjä mun paketit. Ap