Olen 34-vuotias mies ja avovaimoni on 20-vuotias. Onko kysyttävää?
Kommentit (32)
Nolo luuseri olet, ota minusta mallia. Eihän tuo ole mikään ikäero. T: Danny
Vierailija kirjoitti:
Nolo luuseri olet, ota minusta mallia. Eihän tuo ole mikään ikäero. T: Danny
Ääh, voitit!
t. Sauli&Jenni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaustensa perustella AP vaikuttaa ei-niin järjen jättiläiseltä ja on siksi henkiseltä iältään 20v tasolla. Ulkoisesti on varmaan joskus ollut komea, ja hänessä lienee vieläkin ripaus komeutta, kuten päivässä joka on jo kääntynyt iltaan. Tyttöä tämä yhdistelmä viehättänee.
Mystery solved.
Mitä muuta voi odottaa 34v aikuiselta mieheltä joka on samalla tasolla 20v tytön kanssa? Tuollaiset miehet ovat lähes poikkeuksetta jälkeenjääneitä luusereita jotka ovat jämähtäneet jonnekin teini-ikään eivätkä ikinä saisi ikäistään naista. Eli eivät todellakaan mitään järjen jättiläisiä, koska ovat henkiseltä tasoltaan 20v. Ehkä ap on joku rikollinen?
Rikollisista tuli mieleen,että kyllä ne sitä 'Imatran miestä' (s.1993) sanoi uutisissa ihan selväti mieheksi,eikä siis pojaksi.
Ranskassa kun ne terroristit tappoivat sen vanhan papin viime kesänä kesken saarnan,(...pelaako teillä vielä muisti sen verran )
...niin terroristimiehistä uutisissa puhuttiin,vaikka se toinen niistä oli tuskin kerennyt 17 vuotta täyttämään. (kumpikaan heistä ei sitten tosin tule enää täyttämäänkään sen enempää )
Mun sukulaisilla on samoin. Tekee aina lapsen nuorikkonsa kanssa ja sit eroovat ja sama ralli alkaa alusta. Nyt on neljäs lapsi (kaikilla eri äiti)tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten henkinen yhteytenne ilmenee?
Ap ei ole vielä vastannut tähän kysymykseen. Ehkä hän ei ole ymmärtänyt sitä. Henkisellä yhteydellä tarkoitan siis kaikkea muuta kuin fyysistä, kuten esimerkiksi arvoja, mieltymyksiä ym.
Mitä sillä tekee? Ei mitään henkiolentoja nussita.
Vierailija kirjoitti:
Haitko vaimosi thaimaaseesta?
Ei,kun puuceestä...
Mitä itse teit 20 v. iässä? Olit jonkun avopuoliso? Kuinka mones avolitto on menossa?
Ihan sopiva turvaväli idiootille, että kokee olevansa se "fiksumpi" suhteessa.
Eipä kysyttävää, meillä sama ikäero toimii ja on toiminut jo 15 vuotta.
Molemmat älykkäitä, korkeasti koulutettuja ihmisiä, ilman rikosrekisteriä ;)
Onnea ap:lle ja avovaimolle, antakaa muiden puhua jos puhuvat.
Vitun kiinnostavaa. Haluan kysyä kaikkea -.-