Olen 34-vuotias mies ja avovaimoni on 20-vuotias. Onko kysyttävää?
Kommentit (32)
Paljonko tienaat, mistä löysit ja onko kaunis?
Miten henkinen yhteytenne ilmenee?
Rehellsiesti; miksi tyttö asuu sun luonasi?
Vierailija kirjoitti:
520 euroa/kk päivärahoja ja asumislisät päälle. Tapasin lautalla kun olin hakemassa tupakkaa myytäväksi. On kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Rehellsiesti; miksi tyttö asuu sun luonasi?
Asun hänen luona, samalla kun pidän omaa asuntoa lähinnä yhteisenä vapaa-ajan asuntona. Hyvä ainakin kun siitä saa asumistuet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
520 euroa/kk päivärahoja ja asumislisät päälle. Tapasin lautalla kun olin hakemassa tupakkaa myytäväksi. On kaunis.
Ekat ääneennaurut palstalla tänään.
Mitäs ihmeellistä tuossa olisi. Onnea vaan avoparille.
Muistan, kun olin 19v. Ja 31v. Mies yritti kovasti minua iskeä. Mielestäni se mies oli aivan ikäloppu. Suorastaan toinen jalka haudassa :).
Sen jälkeen tapasin nykyisen mieheni joka oli 24v. Ja sekin oli vähän siinä rajalla, että onko liian vanha.
Nyt kun olen itse 33v. Niin tokkaan en mielestäninmitenkään vanha ole.
Ihmettelen vain mitä 20v. tyttö näkee ikäisessäsi miehessä?
Vierailija kirjoitti:
Henkinen yhteys? 20v ja 34v välillä? Ei ole mahdollista. 20v on pelkkä aivoton pikku kana, ihan kakara. Ja en siis ole ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henkinen yhteys? 20v ja 34v välillä? Ei ole mahdollista. 20v on pelkkä aivoton pikku kana, ihan kakara. Ja en siis ole ap.
Ikishän sinä oletkin.
Vastaustensa perustella AP vaikuttaa ei-niin järjen jättiläiseltä ja on siksi henkiseltä iältään 20v tasolla. Ulkoisesti on varmaan joskus ollut komea, ja hänessä lienee vieläkin ripaus komeutta, kuten päivässä joka on jo kääntynyt iltaan. Tyttöä tämä yhdistelmä viehättänee.
Mystery solved.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole vielä vastannut tähän kysymykseen. Ehkä hän ei ole ymmärtänyt sitä. Henkisellä yhteydellä tarkoitan siis kaikkea muuta kuin fyysistä, kuten esimerkiksi arvoja, mieltymyksiä ym.
Tekikö äitisi sinulle tänään kaakaota ja pullaa että piristyisit ja lopettaisit kökköprovotehtailun, ap?
Täällä 29 v vaimo, jolla 48 v mies. Onko kysyttävää? Menen saunaan ja sitten poreilee pihalle - hyvin toimii.
kohta myös äippä
Vierailija kirjoitti:
Vastaustensa perustella AP vaikuttaa ei-niin järjen jättiläiseltä ja on siksi henkiseltä iältään 20v tasolla. Ulkoisesti on varmaan joskus ollut komea, ja hänessä lienee vieläkin ripaus komeutta, kuten päivässä joka on jo kääntynyt iltaan. Tyttöä tämä yhdistelmä viehättänee.
Mystery solved.
Mitä muuta voi odottaa 34v aikuiselta mieheltä joka on samalla tasolla 20v tytön kanssa? Tuollaiset miehet ovat lähes poikkeuksetta jälkeenjääneitä luusereita jotka ovat jämähtäneet jonnekin teini-ikään eivätkä ikinä saisi ikäistään naista. Eli eivät todellakaan mitään järjen jättiläisiä, koska ovat henkiseltä tasoltaan 20v. Ehkä ap on joku rikollinen?
Vierailija kirjoitti:
Vaimon BMI ja vartalon mitat?
Hän on hoikka ja käy kolme kertaa viikossa salilla.
No jo se piti heti aamusta taas aloittaa !
(Eihän tämä olisi av-palsta ilman tätä yhtä, samaa tuttua tapausta )
ps *Enpä nyt sano ketä tarkoitan,arvaatte sen varmaan jo noista jutuista ja tuosta tyylistä jo muutenkin ...
Oletko Ikiksen ex?