Miksi sinkkuudesta kärsiviä miehiä on niin paljon enemmän kuin naisia?
Miksi vastentahtoisesti sinkkuna olevia miehiä on ainakin 10 kertaa enemmän kuin naisia? :/
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään itäkeskuksen ostoskekuksessa pitkästä aikaa ja huomasin miten moni suomalainen tyttö/nainen oli ulkomaalaisen miehen seurassa. Itsekin 40v. naisena olisin saanut metroa odottaessani seuraa. Voisiko ulkomaalaisten miesten innokkaalla lähestymisellä olla asian kanssa tekemistä? He ovat rohkeita ja lähestyvät naisia. Monet suomalaiset miehet jäävät sinne kotiin koneen äärelle masentumaan, eivätkä uskalla muutoin lähestyä naisia. Ainakaan hyvännäköisiä naisia. Ulkomaalaisille se ei ole ongelma. Rohkaistukaa miehet ja kasvattakaa itsetunto.
Ei tuollainen kuuluu suomalaiseen kulttuuriin ja naiset pelkää, jos suomalainen mies lähestyy muualla, kuin "sallituissa" paikoissa.
Kyllä itsestäni olisi mukavaa,jos joku kiva suomalainen mies lähestyisi vaikka metrossa. Tai vaikka bussipysäkillä. Valitettavasti ainoat, jotka lähestyvät, ovat ulkomaalaisia. N36.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi osa sinkkumiehistä jää vellomaan paskaan oloonsa eikä edes yritä parantaa asioita mitenkään. Ikään kuin olisi jotenkin naisten velvollisuus alkaa heidän kumppaneikseen ja taikoa heidän elämästään parempaa, itsehän omaan elämänlaatuunsa ei mitenkään voi vaikuttaa...
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miksi osa sinkkumiehistä jää vellomaan paskaan oloonsa eikä edes yritä parantaa asioita mitenkään. Ikään kuin olisi jotenkin naisten velvollisuus alkaa heidän kumppaneikseen ja taikoa heidän elämästään parempaa, itsehän omaan elämänlaatuunsa ei mitenkään voi vaikuttaa...
Koska heidän ainoa motivaattori, kuoleman ja kylmän loitolla pitämisen lisäksi, on naisen lämpö. Ilman naista ei viitsi mitään. Jos ei viitsi mitään, ei saa naista. Catch-22.
Naiset ei tätä naisen arvostusta arvosta, tiedetään, mutta näin se toimii monella.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itsestäni olisi mukavaa,jos joku kiva suomalainen mies lähestyisi vaikka metrossa. Tai vaikka bussipysäkillä. Valitettavasti ainoat, jotka lähestyvät, ovat ulkomaalaisia. N36.
Et voi olla tosissasi. Eräänkin kerran vieraalla paikkakunnalla kysyin pysäkillä odottaneelta normaalin näköiseltä naiselta jonkun bussin reitistä kun en ollut varma. Tämä nainen pinkaisi pysäkin taakse piiloon ja luimuili minua sieltä? Se oli häkellyttävää. Olen aivan tavallisen komea suomalainen mies, enkä mielestäni mitenkään pelottava. Naiset on Suomessa niin arkoja. Tai sitten tulee vittuilua päin naamaa. Olen kuulkaa siitä lähtien lopettanut minkäänlaiset keskusteluyrityksen Suomessa naisten kanssa. Mummojen, miesten ja lasten kanssa vielä juttu luistaa. Minun puolestani ei ole ongelma jos seurustelette ulkomaalaisten kanssa. Itse olen luovuttanut. Ehkä niin on parempi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi olla tosissasi. Eräänkin kerran vieraalla paikkakunnalla kysyin pysäkillä odottaneelta normaalin näköiseltä naiselta jonkun bussin reitistä kun en ollut varma. Tämä nainen pinkaisi pysäkin taakse piiloon ja luimuili minua sieltä? Se oli häkellyttävää. Olen aivan tavallisen komea suomalainen mies, enkä mielestäni mitenkään pelottava. Naiset on Suomessa niin arkoja. Tai sitten tulee vittuilua päin naamaa. Olen kuulkaa siitä lähtien lopettanut minkäänlaiset keskusteluyrityksen Suomessa naisten kanssa. Mummojen, miesten ja lasten kanssa vielä juttu luistaa. Minun puolestani ei ole ongelma jos seurustelette ulkomaalaisten kanssa. Itse olen luovuttanut. Ehkä niin on parempi kaikille.
Niin, minäkin puhun vain 40+ naisille tai miehille tuommoisissa tilanteissa, jos on vaihtoehtoja. Nuorempi luulee heti että "yritän jotain", vaikka kysymys olisi täysin neutraali. Joskus nuorempana esiinnyin turistina muutamaan otteeseen, vastaanotto oli aivan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minäkin puhun vain 40+ naisille tai miehille tuommoisissa tilanteissa, jos on vaihtoehtoja. Nuorempi luulee heti että "yritän jotain", vaikka kysymys olisi täysin neutraali. Joskus nuorempana esiinnyin turistina muutamaan otteeseen, vastaanotto oli aivan erilainen.
Jotain tämänkaltaista sen pelokkuuden takana varmasti on. Ulkomailla pystyn aivan helposti jutustelamaa vieraiden naisten kanssa ja he tulevat usein juttelemaan minun kanssani. Suomalainen kulttuuri on kyllä tässä suhteessa aika ainutlaatuinen. Vastaavaa ei ole missään muualla. Matkustan työn takia paljon ulkomailla ja lähes joka kerralla saan uusia naisystäviä. Ja erittäin mukavia sellaisia. Suomessa olen viimeksi tutustunut naiseen hm... ehkä 5 vuotta sitten. Baareissa en käy enkä pahemmin somettele. Olen jo poissulkenut sen ajatuksen että pyytäisin täällä ketään naista kanssani vaikka ihan vaan kahville. Suomessa minulle riittää aivan hyvin työ ja harrastukset. Vapaa-ajankin reissaan mieluummin muualla.
Vierailija kirjoitti:
Matemaattinen mahdottomuus. Parisuhteessa olevia miehiä ja naisia on jotakuinkin yhtä paljon. Näin ollen ilman parisuhdetta on hiukan enemmän miehiä, koska heitä on hitusen enemmän - nuorissa sukupolvissa. Eläkeikäisissä homma taas on toisin päin, koska miehet kuolevat nuorempina.
Eli. Älä ap puhu paskaa.
Poikia syntyy 108. Tyttöjä 100. Siinä suhdeluku. Voi kertoa 1k, 10k, 100k ja gäppi vain kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
lähde?
En lähde.
Lähde itse.
Koska silloin miehet joutuvat kilpailemaan keskenään, kun kaikille ei riitä naisia. Toisin sanoen parisuhteen saavien miesten taso nousee siitä mitä se olisi, jos kaikki saisivat suhteen tekemättä mitään sen eteen. Ja näistä "kärsivistä" miehistä ei ole myöskään liikaa haittaa muille.
Itse saisin sormia napsauttamalla oman tasoiseni miehen jos haluaisin. Oman tasoinen ei kyllä nyt kelpaa joten sitä parempaa odotellessa voin vallan hyvin olla sinkkuna, kun ei tuo minua haittaa mitenkään. Eipähän tarvitse katsella ihmistä, jonka seuraa ei periaatteessa edes kaipaa. Miehet saa ulista ihan rauhassa sinkkuuttaan :)
Vierailija kirjoitti:
Naiset älyää sen, että jos ei kumppania löydy, ei se ole niiden kumppanien vika. Miehet tuntuvat luulevan, että se on juuri niiden naisten vika, jos he, luomakunnan kruunut, eivät kelpaa naisille.
En ole koskaan syyttänyt naisia sinkkuudestani. Sinä sen sijaan syytät yksin jääneitä miehiä katkeriksi ja omahyväisiksi, minuakin siis. Miksi tuollainen syyllistävä viesti saa paljon yläpeukkuja, ja mitä se kertoo palstalaisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kämppä jätetään siivoamatta, syödään ulkona ja jouluksi viedään pyykit äidin pestäväksi. Onhan näitä nähty, paljon. Ei tosin ikinä ketään naispuolista, joka tuota tekisi.
Sellainen kämppäni joka on ollut 3 viikkoa edellisen siivouksen jälkeen edelleen siisti eikä epämääräisiä lika/puhdaspyykkikasoja, oli 20 vuotta sitten poikamieskämppäni. Naisen kanssa muutettuani yhteen tuo siisteys on kestänyt max 2 viikkoa, vaikka mitä tekisin niin emakko porsaineen pitää huolen siitä että huusholli on hyrskynmyrskyn. Ja jos erehdyn sanomaan asiasta ääneen, käsketään "ole hiljaa, aina jäkätät epäjärjestyksestä".
Minulle avioliitto on ollut vain asioiden huononemista poikamiesajoista, ei mitään muuta. Onneksi pian pääsee takaisin olotilaan jossa kukaan ei sanele tekemisiäni tai menemisiäni.
No siinäpä vasta helmi. Kukaan fiksu mies ei nimitä vaimoaan emakoksi.
Lopeta jäkättäminen ja nalkuttaminen, se ärsyttää eikä sillä ole vaikutusta. Opettele elämään sotkussa tai siivoa itse. Niin minäkin olen tehnyt koska meillä nyt vain sattuu miehen (ja lasten) kanssa olemaan erilainen käsitys siisteydestä. Heitä sotku ei häiritse, minua kylläkin joten minä sitten siivoan. Ja meillä ei kämppä pysy siistinä edes kahta päivää, kyllä täällä saa (joutuu) siivoamaan joka päivä. Kyllä minäkin välillä kaihoten muistelen sinkkuaikoja mutta erilaisista siisteysvaatimuksista huolimatta meillä on oikein hyvä parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen huomannut saman asian. En ole sinkku, joten en sen takia lähesty naisia, vaan usein juuri bussipysäkillä, kadulla tai kahvilassa satun kysäisemään jotakin. Vaikka "hei, tiedätkö milloin seuraava bussi tulee?". Olen mielestäni normaalin näköinen mies, kylläkin lyhyt, mutta en pukeudu huonosti, haise pahalta, enkä ole naamaltani käsittääkseni vastenmielisen näköinen. Omanikäiseni naiset eivät juuri koskaan vastaa, vaan kääntyvät tai kävelevät pois, joku on välillä myös vihaisesti äännähtänyt tai lausunut ikävän kommentin, vähintään mulkaissut kuin halpaa makkaraa.
Keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset alkavat sen sijaan mielellään rupattelemaan kanssani, samoin monet muut, mutta eivät 20-40 -vuotiaat naiset. Itse olen vähän yli 30-vuotias mies.
No olisiko, että suomalaiset, valkoihoiset heteromiehet ovat kuraisinta, raiskaavaa misogyynikuraa, mitä tältä maapallolta löytyy? Itse ovat tilanteensa aiheuttaneet ja vielä oikein todistavaat heikkoutensa ja epämiehisyytensä jäämällä itkemään omaa surkeaa elämäänsä.
Ap ei oikein osaa päättää, mitä haluaa (muka) tietää. Siis
vai
Miksi vastentahtoisesti sinkkuna olevia miehiäon ainakin 10 kertaa enemmän kuin naisia?
On eri asia olla sinkku kuin kärsiä sinkkuudesta. Naiset kärsivät sinkkuudesta vähemmän kuin miehet, koska heidän on helppo saada seuraa niin halutessaan.
Tämä ei liene millään tavalla totta. Eiköhän sinkkunaisia ole paljon miehiä enemmän!?
Vierailija kirjoitti:
Ap ei oikein osaa päättää, mitä haluaa (muka) tietää. Siis
vai
Miksi vastentahtoisesti sinkkuna olevia miehiäon ainakin 10 kertaa enemmän kuin naisia?
On eri asia olla sinkku kuin kärsiä sinkkuudesta. Naiset kärsivät sinkkuudesta vähemmän kuin miehet, koska heidän on helppo saada seuraa niin halutessaan.
Tutkimusten mukaan (niiden samojen joita nämä palstamammat tykkää vääristellä) mies joka etsii parisuhdetta on onnettomampi kuin nainen joka ei etsi.
Voitteko kuvitella...
Naiset ovat ihan yhtä onnettomia vastentahtoisesti sinkkuina kuin miehet. Lisäksi naiset ovat useammin vastentahtoisesti sinkkuja koska kokevat ansaitsevansa "hyvän miehen" eli paljon heitä paremman, eivätkä ne sitä tule koskaan saamaan. Miehet taas toteaa "antaa pskan olla" ja keskittyvät johonkin muuhun kuin tuohon rahat vievään pllunkantotelineeseen joka ei tuo mitään positiivista heidän elämään.
Kävin tänään itäkeskuksen ostoskekuksessa pitkästä aikaa ja huomasin miten moni suomalainen tyttö/nainen oli ulkomaalaisen miehen seurassa. Itsekin 40v. naisena olisin saanut metroa odottaessani seuraa. Voisiko ulkomaalaisten miesten innokkaalla lähestymisellä olla asian kanssa tekemistä? He ovat rohkeita ja lähestyvät naisia. Monet suomalaiset miehet jäävät sinne kotiin koneen äärelle masentumaan, eivätkä uskalla muutoin lähestyä naisia. Ainakaan hyvännäköisiä naisia. Ulkomaalaisille se ei ole ongelma. Rohkaistukaa miehet ja kasvattakaa itsetunto.