Miksi sinkkuudesta kärsiviä miehiä on niin paljon enemmän kuin naisia?
Miksi vastentahtoisesti sinkkuna olevia miehiä on ainakin 10 kertaa enemmän kuin naisia? :/
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastentahtoisia sinkkuja on naisissa ehkä siksi, että nainen pesee itse pyykkinsä, siivoaa ja kokkaa eikä tarvitse sitä varten puolisoa niin kuin useimmat miehet.
Kukahan nuo tekee sinkkumiehelle?
M27
Yleensä äiti.
Ajattelit, että äiti tulee monen sadan kilometrin päästä siivomaan sinkkumiehen kämppää?
M27
Kämppä jätetään siivoamatta, syödään ulkona ja jouluksi viedään pyykit äidin pestäväksi. Onhan näitä nähty, paljon. Ei tosin ikinä ketään naispuolista, joka tuota tekisi.
Miehet aina ja naiset ei ikinä koskaan. Huoh. Ilmeisesti kun tuota tarpeeksi hokee, niin itsekin alkaa siihen uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vastentahtoisia sinkkuja on naisissa ehkä siksi, että nainen pesee itse pyykkinsä, siivoaa ja kokkaa eikä tarvitse sitä varten puolisoa niin kuin useimmat miehet.
En tunne yhtäkään sinkkumiestä joka ei pesisi itse pyykkejään, siivoaisi tai kokkaisi. Itseasiassa omassa ikäryhmässäni (n. 30v) miehet tuntuvat panostavan erityisesti kokkaamiseen huomattavasti enemmän kuin naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Yleensä äiti.
Ajattelit, että äiti tulee monen sadan kilometrin päästä siivomaan sinkkumiehen kämppää?
M27
Kämppä jätetään siivoamatta, syödään ulkona ja jouluksi viedään pyykit äidin pestäväksi. Onhan näitä nähty, paljon. Ei tosin ikinä ketään naispuolista, joka tuota tekisi.
Miehet aina ja naiset ei ikinä koskaan. Huoh. Ilmeisesti kun tuota tarpeeksi hokee, niin itsekin alkaa siihen uskoa.
Huoh. En availe roskalehtien juttuja. Niistä ei ole todistusaineistoksi.
Tuohon on varsin yksinkertainen selitys. Suurimmalle osalle naisia parisuhdeasiassa prioriteetit ovat joko
1. parisuhde rakastamansa ihmisen kanssa
2. sinkkuus
3. parisuhde jonkun muun kuin rakastamansa ihmisen kanssa
TAI
1. sinkkuus
2. parisuhde rakastamansa ihmisen kanssa
3. parisuhde jonkun uun kuin rakastamansa ihmisen kanssa
Molemmissa tapauksissa sinkkuus on naiselle toivotumpi vaihtoehto kuin parisuhde jonkun muun kuin rakastamansa ihmisen kanssa.. Miehillä taas usein sinkkuus on sijalla 3 ja sen vuoksi kumpi tahansa parisuhdemalleista olisi toivotumpi kuin sinkkuus.
Koska miehet ovat niin epäviehättäviä ja naiset niin kauniita. Jos miehet yrittäisivät näyttää yhtä viehättäviltä kuin monet naiset tai homomiehet niin tilanne voisi olla erilainen.
Onko nyt kyseessä joku suomi-tilasto, vai yleisesti koko maailma? Sillä esim. Intiassa ja Kiinassa tyttölapsia abortoidaan tai jätetään heitteille, mikä lähtökohtaisesti vähentää naisten määrää, ja kun kaikki naiset eivät parisuhdetta halua, moni mies jää sukupuuhun "kuivaksi oksaksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Yleensä äiti.
M27
Paljon on nähty nimenomaan naispuolisia joilla kämppä on kuin hävityksen kauhistus. Johtunee siitä että tapailen nimenomaan naisia, enkä miehiä. Lonkalta arvioisin, että 90% tapaamistani naisista kämppä on sotkuisempi kuin oma kämppäni. Eikä käy äiti minullakaan siivoomassa.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät tunnusta sitä, mutta monen haaveissa nainen on juuri se keittiössä häärivä, aina iloinen enkeli. Hän leipoo miehelle, hän paistaa ja keittää, tarjoilee ruuan säteilevä hymy kasvoillaan. Kodikkaat ruutuverhot. Talo siivoaa itse itsensä ja pyykit ilmestyvät puhtaana kaappiin, kun naisen taikavoima vaikuttaa talossa.
Jos miehiltä uskaltaisi odottaa samaa hotellitason palvelua, en minäkään viihtyisi sinkkuna. Mutta lähes jokaista naista odottaa pitkä ja väsyttävä taistelu, jos haluaa yhteenmuuton jälkeen miehen tekevän edes oman osansa. Useimmat naiset häviävät tuon taistelun. Ja tietävät sen jo etukäteen.
Varmaan tuollaistakin on mutta kuinka moni mies haaveilee yhteenmuutosta seksin ja muun yhdessä puuhastelun sijaan? Minä en ole ainakaan ikinä haaveillut yhteenmuutosta ja suostuisin siihen vain äärimmäisessä epätoivossa. Olisiko tuossa kyse siitä että nainen painostaa miestä yhteenmuuttoon ja sen jälkeen mies alkaa haaveilla siitä kodinhoitajasta?
Et nyt varsinaisesti kelpaa esimerkiksi normaalin miehen ajatusmaailmasta. Näin ihan suoraan sanottuna.
Olen nähnyt minkälaista se yhteiselo joillakin muilla on; mäkätystä, miehen haukkumista järkyttävän rumilla nimillä lasten kuullen ja hankintoihin painostamista.
Kun pitää tarpeeksi pesäeroa niin kumpikaan osapuoli ei ala pitää toista itsestäänselvyytenä.
Puolensa siinäkin, mutta ei minulla ainakaan mitään yhteiseloa vastaan ole. Noin puolet aikuiselämästäni olen asunut yhdessä, puolet yksin. Haukkumista en ole kokenut, enkä semmoista sietäisi. Hankintoihin painostamista kylläkin.
Tosin omia lapsia ei ole, en tiedä kuinka pitkään jaksaisin useamman lapsen taloudessa. Tuskin minäkään kelpaisin normaalin miehen esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen kämppäni joka on ollut 3 viikkoa edellisen siivouksen jälkeen edelleen siisti eikä epämääräisiä lika/puhdaspyykkikasoja, oli 20 vuotta sitten poikamieskämppäni. Naisen kanssa muutettuani yhteen tuo siisteys on kestänyt max 2 viikkoa, vaikka mitä tekisin niin emakko porsaineen pitää huolen siitä että huusholli on hyrskynmyrskyn. Ja jos erehdyn sanomaan asiasta ääneen, käsketään "ole hiljaa, aina jäkätät epäjärjestyksestä".
Minulle avioliitto on ollut vain asioiden huononemista poikamiesajoista, ei mitään muuta. Onneksi pian pääsee takaisin olotilaan jossa kukaan ei sanele tekemisiäni tai menemisiäni.
Ei ole totta. Itsekin olen sinkkunainen ja haluan suhteen. Haluan kunnollisen empaattisen ja ystävällisen kumppanin. Ei minuakaan kukaan lähesty missään. Tinderiin en halua mennä kun siellä on niin pinnallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Yleensä äiti.
M27
Paljon on nähty nimenomaan naispuolisia joilla kämppä on kuin hävityksen kauhistus. Johtunee siitä että tapailen nimenomaan naisia, enkä miehiä. Lonkalta arvioisin, että 90% tapaamistani naisista kämppä on sotkuisempi kuin oma kämppäni. Eikä käy äiti minullakaan siivoomassa.
Ei heidän kämppänsä ole sotkuinen, vaan sinä olet fanaattinen siivousfriikki.
Sitä minä itsekin joskus mietin ja olen tullut siihen tulokseen, että monet miehet ovat edelleen jumissa vanhanaikaisissa sukupuolirooleissa, joissa miehen menestys mitataan pohjimmiltaan naisen ja perheen kautta, elättäjänä. Kun naista ei sitten löydy niin putoaa pohja kaikelta muultakin pois. Toisaalta tuollaisesta lähtökohdasta sen naisen löytyminen on myös vaikeampaa, koska naiset ovat nykyään itsenäisempiä eivätkä tarvitse elättäjää ja jos tarvitsevatkin, niin sen roolin hoitaa yhteiskunta.
Huomasin itsekin avioeron jälkeen kyseenalaistavani oikeastaan kaiken elämässäni ja ihan aiheellisestikin - tein aika vähän asioita itseäni varten ja suurimman osan ajastani ja energiastani käytin perheidyllikiiltokuvan tavoitteluun. Kallispalkkainen mutta aikaavievä IT-johtajan pesti josta en erityisemmin pitänyt, naurettavan iso kivitalo Espoossa rannikolla, autot joiden hinnalla olisi ostanut pienen asunnon ja tuohon idylliin täydellisesti istuva kuvankaunis vaimo, joka oli jälkikäteen ajateltuna täysin väärä minulle. Lapsia ei onneksi ehtinyt siunaantua, koska sitten tuon kaiken taakse jättäminen olisi ollut paljon vaikeampaa.
Erossa tuo illuusio särkyi ja jouduin pitkän aikaa pohtimaan ensin sitä, että mikä meni pieleen ja myöhemmin sitä, että kuka minä oikeastaan olen ja mitä minä ITSE haluan. Alkuun tunsi itsensä täydelliseksi epäonnistujaksi kun katseli niitä entisen "unelmaelämän" savuavia raunioita, mutta nykyisin näen tuon päinvastoin onnenpotkuna jonka ansiosta elän nykyään sellaista elämää kuin itse haluan, enkä sellaista mitä muut odottavat minun haluavan. Luulen, että moni mies takertuu niihin illuusion rippeisiin, eikä pääse tuosta luuserivaiheesta yli muuten kuin löytämällä uuden naisen ja jos sitä ei löydy niin seurauksena on katkeroituminen, syrjäytyminen, päihdeongelmat jne.
roolit vaihtuneet.
naiset käyttelevät värkkiään urakalla ja miehet toivovat löytävänsä rakkauden
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Itsekin olen sinkkunainen ja haluan suhteen. Haluan kunnollisen empaattisen ja ystävällisen kumppanin. Ei minuakaan kukaan lähesty missään. Tinderiin en halua mennä kun siellä on niin pinnallisia ihmisiä.
Tämä, tosin ymmärrän täysin miksi kukaan ei ikinä lähesty. Varmaan ajoittainen paha olo näkyy minusta enemmän ulospäin kuin itse luulen. Sitten kun on vielä viettänyt liian paljon aikaa yksin niin ei oikein osaa luottaa muihin ihmisiin ja tulee annettua vääriä signaaleja. Vois opetella hymyilemään ja katsomaan muita ihmisiä silmiin.
Naiset älyää sen, että jos ei kumppania löydy, ei se ole niiden kumppanien vika. Miehet tuntuvat luulevan, että se on juuri niiden naisten vika, jos he, luomakunnan kruunut, eivät kelpaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska sinkkumiehet eivät saa satunnaista läheisyyttä ja seksiä samalla tavalla helposti kuin naiset. Sen lisäksi miehillä ei ole läheisiä ystäviä samalla tavalla kuin naisilla ja Suomessa miesten kulttuuriin kuuluu pärjätä yksin. Eli yksinäisyydestään ei saa kertoa kenellekään, tai saa luuserileiman, mikä tietenkin on vahingollista.
Mitä ihmeen hölinää tuo oikein on, satunnaisesta LLLäheisyydestä sössöttäminen? Iljettää jo koko sanakin kielen päällä pyörimässä, samoin kuin kiLLLtti mies. Niistä on saanut kuulla kyllästymiseen asti.
Seksiä voi saada satunnaisesti, mutta ei siihen läheisyys liity millään tavalla. Jotkut luulevat läheisyyden olevan sitä että on fyysisesti lähellä. Saahan ruuhkabussissakin sitä paljon kaivattua LLäheisyyttä.
Ja te miehet teette itse miesten kulttuurinne.
No jos sinä et tykkää läheisyydestä tai seksistä, niin ei se meidän muiden vika ole. Itselläkin oli elämä aika paskaa sinkkuna, kun ikäisiltäni naisilta en saanut mitään kiinnostusta osakseni, vaikka olin tosimielellä liikkeellä. Onneksi sattumalta huomasin, että vanhemmissa naisissa aiheutan kiinnostusta ja löysin vanhemmasta eronneesta naisesta itselleni vakituisen seksikumppanin. Vaikka haaveilen yhä suhteesta ikäiseni naisen kanssa, niin elämä on nyt paljon parempaa, kuin aikaisemmin.
Koska miehen tehtävä on naisesta ja perheestä huolehtiminen. Jos ei ole naista eikä perhettä mistä huolehtia, niin miehellä ei ole mitään virkaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ennemmin sinkkuja kuin huonossa suhteessa vs osalle miehistä kelpaa paskakin suhde.
Miehiä ei juuri suhde kiinnosta. Se on naisille suunnattua roko-elokuvahömppää.
Ainakaan minä en ole elämäni aikana kertaakaan kuullut sitä sanaa miehen suusta.
Miehelle riittää se vaimo semmoosena kun se sattuu tulemaan.
Siksi miehen on helpompi elää naisen kanssa kuin naisen joka joutuu elämään miehen ja suhteen kanssa.
Mä en tajua miksi osa sinkkumiehistä jää vellomaan paskaan oloonsa eikä edes yritä parantaa asioita mitenkään. Ikään kuin olisi jotenkin naisten velvollisuus alkaa heidän kumppaneikseen ja taikoa heidän elämästään parempaa, itsehän omaan elämänlaatuunsa ei mitenkään voi vaikuttaa...
Varmuudella en voi tietää ettei toimisi. Olen lähestynyt ainakin pintapuoleisesti tähän sopivia naisia, tuloksetta. Enhän tutustumatta voi muusta kun pinnasta tietää. Timmi tarkoittaa sitten minulle sali-fitness kroppaa. Joka haluttavuuden lisäksi varmistaa että minäkin viitsin pitää itseni tip-top kunnossa.