Miksi sinkkuudesta kärsiviä miehiä on niin paljon enemmän kuin naisia?
Miksi vastentahtoisesti sinkkuna olevia miehiä on ainakin 10 kertaa enemmän kuin naisia? :/
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät tunnusta sitä, mutta monen haaveissa nainen on juuri se keittiössä häärivä, aina iloinen enkeli. Hän leipoo miehelle, hän paistaa ja keittää, tarjoilee ruuan säteilevä hymy kasvoillaan. Kodikkaat ruutuverhot. Talo siivoaa itse itsensä ja pyykit ilmestyvät puhtaana kaappiin, kun naisen taikavoima vaikuttaa talossa.
Jos miehiltä uskaltaisi odottaa samaa hotellitason palvelua, en minäkään viihtyisi sinkkuna. Mutta lähes jokaista naista odottaa pitkä ja väsyttävä taistelu, jos haluaa yhteenmuuton jälkeen miehen tekevän edes oman osansa. Useimmat naiset häviävät tuon taistelun. Ja tietävät sen jo etukäteen.
Unohdit mainita tuon lisäksi sen, että kaiken tuon jälkeen mies vielä valittaa siitä, että "vaimo tekee kaikki kodin sisustuspäätökset, eihän mulla oo sanavaltaa mihinkään".
Erityisellä inholla katson ukkomiehiä, jotka jossain vaikkapa juhlissa vaimon ja lasten kuullen valittavat että on se elämä ukkomiehenä rankkaa, toista se oli nuorena kun oli vapaa. Vaimo häärää siinä lasten kanssa ja mies vaan katselee ikään kuin sillä laumalla ei olisi mitään tekemistä hänen kanssaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kukahan nuo tekee sinkkumiehelle?
M27
Ei kukaan, ja siltä ne kämpät myös näyttää.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Kaikille naisille on tarjolla seksiä sinkkunakin, mutta sinkkumiehistä vain pienelle osalle.
En pidä varsinaisena tarjontana niitä mölisijöitä, jotka netissäkin seksiseuraa etsivät. En huolisi niistä miehistä ketään, vaikka joutuisin muuten olla loppuikäni ilman. Onhan miehillekin tarjontaa, jos tyytyy velttoihin, lihaviin pubiruusuihin. Miksi ette riemuitse sellaisten seurasta?
Koska naiset ei kärsi sinkkuudesta? Ainakin mun ystäväpiirissä on monia naisia jotka ovat saaneet aivan tarpeekseen miehistä ja nimenomaan nauttivat sinkkuudesta. Minä myös. Onneksi on joillain sentään onnelliset parisuhteetkin.
Kaffepulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Ei kukaan, ja siltä ne kämpät myös näyttää.
Voit tulla vaikka heti pitämään tupatarkastuksen.
M27
Se että miehellä on nainen kertoo objektiivisesti siitä, että mies on elämässään onnistunut ainakin jollain tasolla. Naiseton mies ikään kuin tahtomattaan säteilee kaikille epäonnistumistaan, koska kaikki ihmiset arvioivat miehen sen perusteella, onko hänellä naista ja millainen se nainen on.
Naiseton mies on siis onnettomampi, koska kaikki tuntemattomatkin pystyvät näkemään hänestä ensisilmäyksellä: tuo mies on epäonnistunut.
Naisten sinkkuushan on vain vahvan naisen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät tunnusta sitä, mutta monen haaveissa nainen on juuri se keittiössä häärivä, aina iloinen enkeli. Hän leipoo miehelle, hän paistaa ja keittää, tarjoilee ruuan säteilevä hymy kasvoillaan. Kodikkaat ruutuverhot. Talo siivoaa itse itsensä ja pyykit ilmestyvät puhtaana kaappiin, kun naisen taikavoima vaikuttaa talossa.
Jos miehiltä uskaltaisi odottaa samaa hotellitason palvelua, en minäkään viihtyisi sinkkuna. Mutta lähes jokaista naista odottaa pitkä ja väsyttävä taistelu, jos haluaa yhteenmuuton jälkeen miehen tekevän edes oman osansa. Useimmat naiset häviävät tuon taistelun. Ja tietävät sen jo etukäteen.
Kun olin nuori halusin seksikästä naista. Sitten välivaiheessa sitä pullantuoksuista iloista ja ystävällistä. Nyt lähes nelikymppisenä niin voisin hyvin tarjota vaikka "hotellitason palvelua", jos timmi ja seksinälkäinen nainen sillä sitoutuisi. Mutta eihän se toimi sillä tavalla.
Samoinhan varmaan moni nainen viihtyisi kodin hengettärinä, jos kumppani olisi joku Christian Grey, tms rikas ja komea. Mutta me tavalliset pulliaiset ehkä ollaan sitten toisillemme semmoiset, low effort, low reward, parit. Surullista, sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastentahtoisia sinkkuja on naisissa ehkä siksi, että nainen pesee itse pyykkinsä, siivoaa ja kokkaa eikä tarvitse sitä varten puolisoa niin kuin useimmat miehet.
M27
Yleensä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori halusin seksikästä naista. Sitten välivaiheessa sitä pullantuoksuista iloista ja ystävällistä. Nyt lähes nelikymppisenä niin voisin hyvin tarjota vaikka "hotellitason palvelua", jos timmi ja seksinälkäinen nainen sillä sitoutuisi. Mutta eihän se toimi sillä tavalla.
Samoinhan varmaan moni nainen viihtyisi kodin hengettärinä, jos kumppani olisi joku Christian Grey, tms rikas ja komea. Mutta me tavalliset pulliaiset ehkä ollaan sitten toisillemme semmoiset, low effort, low reward, parit. Surullista, sanoisin.
Mistä tiedät että ei toimisi? Miten olet kokeillut?
Olen mies ja sinkku - enkä kärsi! Hurraa.
Jotain hyviä puolia siinä että viihtyy yksinkin ilman ahdistusta tai pakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastentahtoisia sinkkuja on naisissa ehkä siksi, että nainen pesee itse pyykkinsä, siivoaa ja kokkaa eikä tarvitse sitä varten puolisoa niin kuin useimmat miehet.
M27
Yleensä äiti.
Ajattelit, että äiti tulee monen sadan kilometrin päästä siivomaan sinkkumiehen kämppää?
M27
Vierailija kirjoitti:
Se että miehellä on nainen kertoo objektiivisesti siitä, että mies on elämässään onnistunut ainakin jollain tasolla. Naiseton mies ikään kuin tahtomattaan säteilee kaikille epäonnistumistaan, koska kaikki ihmiset arvioivat miehen sen perusteella, onko hänellä naista ja millainen se nainen on.
Naiseton mies on siis onnettomampi, koska kaikki tuntemattomatkin pystyvät näkemään hänestä ensisilmäyksellä: tuo mies on epäonnistunut.
Jos olisit menestynyt vaikka töissä tai harrastuksen parissa, et mittaisi onnistumistasi sen perusteella kenen seurassa olet.
Vierailija kirjoitti:
Naisen sinkkuus on vahvuuden merkki jossain Ali Baba kehitysmaassa tai varsinkin villissä luonnossa. Muualla miehet pitävät huolta yhteiskunnan toiminnoista ja palvelujen pyörimisestä ihan riippumatta siitä mitä nainen tekee.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuollaistakin on mutta kuinka moni mies haaveilee yhteenmuutosta seksin ja muun yhdessä puuhastelun sijaan? Minä en ole ainakaan ikinä haaveillut yhteenmuutosta ja suostuisin siihen vain äärimmäisessä epätoivossa. Olisiko tuossa kyse siitä että nainen painostaa miestä yhteenmuuttoon ja sen jälkeen mies alkaa haaveilla siitä kodinhoitajasta?
Huonokin nainen saa seuraa huomattavasti helpommin kuin hyvä / erinomainen mies.
Naiset eivät koe tai pidä sinkkuutta niin pahana koska tietävät että jos tyytyvät vaan ottamaan jonkun olisivat taas parisuhteessa. Näin ei ole miehillä.
Miehillä iskee epätoivo nopeammin ja he luovuttavat helpommin.
Tästä löytyy ihan tutkittua tietoa.
Usein on kuitenkin myös että on tullut torjutuksi niin monta kertaa että ei enää vaan jaksa yrittää väkisin.
Eivät vaan kohtaa sitä oikeaa koskaan, jos sellaista oikeaa nyt edes on olemassakaan.
Korkea-asema, raha , valta on tärkein kriteeri naisilla mitä mieheen tulee , ei siis mikään ihme että niitä eroja tulee jo lähes 7/10 avioliitosta päätyy eroon.
Hypergamia eli naiset tavoittelee itseään selvästi korkeampi tasoisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M27
Yleensä äiti.
Ajattelit, että äiti tulee monen sadan kilometrin päästä siivomaan sinkkumiehen kämppää?
M27
Kämppä jätetään siivoamatta, syödään ulkona ja jouluksi viedään pyykit äidin pestäväksi. Onhan näitä nähty, paljon. Ei tosin ikinä ketään naispuolista, joka tuota tekisi.
Jotenkin näin se menee kirjoitti:
Huonokin nainen saa seuraa huomattavasti helpommin kuin hyvä / erinomainen mies.
Naiset eivät koe tai pidä sinkkuutta niin pahana koska tietävät että jos tyytyvät vaan ottamaan jonkun olisivat taas parisuhteessa. Näin ei ole miehillä.
Miehillä iskee epätoivo nopeammin ja he luovuttavat helpommin.
Tästä löytyy ihan tutkittua tietoa.Usein on kuitenkin myös että on tullut torjutuksi niin monta kertaa että ei enää vaan jaksa yrittää väkisin.
Eivät vaan kohtaa sitä oikeaa koskaan, jos sellaista oikeaa nyt edes on olemassakaan.
Korkea-asema, raha , valta on tärkein kriteeri naisilla mitä mieheen tulee , ei siis mikään ihme että niitä eroja tulee jo lähes 7/10 avioliitosta päätyy eroon.
Hypergamia eli naiset tavoittelee itseään selvästi korkeampi tasoisia miehiä.
Jos mies ei saa naisseuraa vaikka haluaa, hän ei ole hyvä tai erinomainen vaan täysi luuseri parisuhdemarkkinoilla. Miehet eivät tunnu tajuavan tätä millään, naiset tajuavat täysin vaivattomasti. Jos miehet eivät kiinnostu naisesta, nainen ymmärtää että hän ei kiinnosta miehiä. Miehet taas eivät ymmärrä tuota millään. Eivät. Vain. Tajua.
Vaikka kaikki merkit viittaavat siihen, että mies ei ole naisten mielestä hyvä tai kiinnostava, mies rakentelee vaikka mitä omituisia teorioita joiden kaikkien on tarkoitus todistaa että hän on erinomainen mies naisille, vaikka yksikään nainen koko maailmassa ei ole osoittanut vähäisintäkään kiinostusta.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuollaistakin on mutta kuinka moni mies haaveilee yhteenmuutosta seksin ja muun yhdessä puuhastelun sijaan? Minä en ole ainakaan ikinä haaveillut yhteenmuutosta ja suostuisin siihen vain äärimmäisessä epätoivossa. Olisiko tuossa kyse siitä että nainen painostaa miestä yhteenmuuttoon ja sen jälkeen mies alkaa haaveilla siitä kodinhoitajasta?
Et nyt varsinaisesti kelpaa esimerkiksi normaalin miehen ajatusmaailmasta. Näin ihan suoraan sanottuna.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et nyt varsinaisesti kelpaa esimerkiksi normaalin miehen ajatusmaailmasta. Näin ihan suoraan sanottuna.
Olen nähnyt minkälaista se yhteiselo joillakin muilla on; mäkätystä, miehen haukkumista järkyttävän rumilla nimillä lasten kuullen ja hankintoihin painostamista.
Kun pitää tarpeeksi pesäeroa niin kumpikaan osapuoli ei ala pitää toista itsestäänselvyytenä.
M27