Miksi sinkkuudesta kärsiviä miehiä on niin paljon enemmän kuin naisia?
Miksi vastentahtoisesti sinkkuna olevia miehiä on ainakin 10 kertaa enemmän kuin naisia? :/
Kommentit (162)
Naiset on ennemmin sinkkuja kuin huonossa suhteessa vs osalle miehistä kelpaa paskakin suhde.
Naisia hävettää sanoa ääneen, että eivät kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastentahtoisesti sinkkuna olevia miehiä on ainakin 10 kertaa enemmän kuin naisia? :/
Koska toisin kuin heidän miesvastineensa, sinkkunaiset saavat seksiä niin paljon kun haluavat. Eihän siinä silloin mitään hättää.
Ja sitten alapeukkuja.
Koska sinkkumiehet eivät saa satunnaista läheisyyttä ja seksiä samalla tavalla helposti kuin naiset. Sen lisäksi miehillä ei ole läheisiä ystäviä samalla tavalla kuin naisilla ja Suomessa miesten kulttuuriin kuuluu pärjätä yksin. Eli yksinäisyydestään ei saa kertoa kenellekään, tai saa luuserileiman, mikä tietenkin on vahingollista.
No monet naiset ei ensinnäkin kärsi sinkkuudesta, koska ainakin minä saan seuraa sormia napsauttamalla... Jos haluan. Juuri nyt en halua, kun on niinnpaljon puuhaa. Olen karsinut elämästäni tänä vuonna kaikki turhat miehet yhteensä 7 kpl. Siis heistä 5 vielä vonkaa perään vuosien jälkeen, mutta mua ei enää kiinnosta niin haluan olla vaan kaveri kaikille...
Kaikille naisille on tarjolla seksiä sinkkunakin, mutta sinkkumiehistä vain pienelle osalle.
Useampi sinkkunainen on sinkkuna ihan tyytyväinen elämäänsä miessinkkuihin verrattuna. Naisilla on usein suurempi ja tiiviimpi ystäväpiiri ja läheisemmät (ja terveemmät) suhteet sukuunsa, on kummilapsia ja yhteistä tekemistä lapsuuden perheen kanssa. Eli heidän elämänsä voi olla heille tyydyttävämpää sinkkuna kuin miehelle sinkkuna, jos tällä ei ole samanlaista sosiaalista elämää kuin naisella.
Matemaattinen mahdottomuus. Parisuhteessa olevia miehiä ja naisia on jotakuinkin yhtä paljon. Näin ollen ilman parisuhdetta on hiukan enemmän miehiä, koska heitä on hitusen enemmän - nuorissa sukupolvissa. Eläkeikäisissä homma taas on toisin päin, koska miehet kuolevat nuorempina.
Eli. Älä ap puhu paskaa.
Koska naiset eivät monesti koe sinkkuutta niin suuresti epäonnistumisena. Naiset eivät yleensä jää yksin, vaikka jäisivät sinkuiksi, koska naisilla on usein syviä ystävyyssuhteita, jotka kestävät parisuhteista huolimatta. Miehet monesti pistävät kaiken ns. yhden kortin varaan, eli se parisuhteeseen saatu nainen on sitten se ainut ystävä, tukija, kuulija, ymmärtäjä. Ainut oikeasti rakas ihminen (ehkä omien perheenjäsenten lisäksi). Ihminen on sosiaalinen eläin, joten loogisesti kun mies ei ole parisuhteessa, hän kokee jäävänsä paljon enemmästä paitsi kuin nainen joka ei ole parisuhteessa.
Siksi naiset eivät koe läheskään kaikkea sinkkuna olemisen aikaa vastentahtoiseksi sinkkuudeksi, vaan moni nainen on täysin onnellinen elämässään ilman parisuhdetta, koska naisten onnellisuus ei rakennu siitä yhdestä ihmissuhteesta, vaan monesta.
Vierailija kirjoitti:
Matemaattinen mahdottomuus. Parisuhteessa olevia miehiä ja naisia on jotakuinkin yhtä paljon. Näin ollen ilman parisuhdetta on hiukan enemmän miehiä, koska heitä on hitusen enemmän - nuorissa sukupolvissa. Eläkeikäisissä homma taas on toisin päin, koska miehet kuolevat nuorempina.
Eli. Älä ap puhu paskaa.
On kyse vastentahtoisesti sinkkuna olevista (en ole ap)
Mä olen käsittänyt, että kyllä vastentahtoisesti sinkkuja on enemmän naisissa. Esim. kun Suomen Kuvalehdessä oli juttu lapsettomista naisista, niin siinä isoimpana syynä naisten lapsettomuudelle oli kyselyssä mainittu"sopivan kumppanin puute". Eli nykyajan miehet eivät enää halua perustaaa perheitä. Perhettä haluavien naisten voi olla vaikea löytää perheenperustamishaluista miestä, ainakaan vielä kolmekymppisistä. Osa miehistä haluaa lapsia vasta myöhemmin, naisille taas asia on kiireellisempi.
🇺🇦🇮🇱
Vastentahtoisia sinkkuja on naisissa ehkä siksi, että nainen pesee itse pyykkinsä, siivoaa ja kokkaa eikä tarvitse sitä varten puolisoa niin kuin useimmat miehet.
No ensinnäkin, kovasti "kärsivät" miehet voisivat keksiä jotain muuta sisältöä elämäänsä kärsimisen sijaan. Vaikka jonkin uuden harrastuksen. Niin taitaa ne kärsivät naisetkin tehdä.
Nainen saa parisuhteen edut sinkkunakin. Kirjoita se taululle sata kertaa Bart.
Itse kyllä olen ollut onnellisin ikävuosina 24-27, sinkkumiehenä jolla hyvä duuni ja silloin tällöin pääsi vähän jörnäisemäänkin naisia. Talouskin alkoi olla opintojen jälkeen kunnossa.
Sitten jämähdin naiseen, josta en ole edes koskaan välittänyt kunnolla. Alkuun säälistä häntä kohtaan koska oli niin palavasti ihastunut minuun, sitten hän oli jonkin aikaa hyvää seuraakin ja lopulta totyumuksesta. Mutta surkea hän on ollut aina seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Koska sinkkumiehet eivät saa satunnaista läheisyyttä ja seksiä samalla tavalla helposti kuin naiset. Sen lisäksi miehillä ei ole läheisiä ystäviä samalla tavalla kuin naisilla ja Suomessa miesten kulttuuriin kuuluu pärjätä yksin. Eli yksinäisyydestään ei saa kertoa kenellekään, tai saa luuserileiman, mikä tietenkin on vahingollista.
Mitä ihmeen hölinää tuo oikein on, satunnaisesta LLLäheisyydestä sössöttäminen? Iljettää jo koko sanakin kielen päällä pyörimässä, samoin kuin kiLLLtti mies. Niistä on saanut kuulla kyllästymiseen asti.
Seksiä voi saada satunnaisesti, mutta ei siihen läheisyys liity millään tavalla. Jotkut luulevat läheisyyden olevan sitä että on fyysisesti lähellä. Saahan ruuhkabussissakin sitä paljon kaivattua LLäheisyyttä.
Ja te miehet teette itse miesten kulttuurinne.
Miehet eivät tunnusta sitä, mutta monen haaveissa nainen on juuri se keittiössä häärivä, aina iloinen enkeli. Hän leipoo miehelle, hän paistaa ja keittää, tarjoilee ruuan säteilevä hymy kasvoillaan. Kodikkaat ruutuverhot. Talo siivoaa itse itsensä ja pyykit ilmestyvät puhtaana kaappiin, kun naisen taikavoima vaikuttaa talossa.
Jos miehiltä uskaltaisi odottaa samaa hotellitason palvelua, en minäkään viihtyisi sinkkuna. Mutta lähes jokaista naista odottaa pitkä ja väsyttävä taistelu, jos haluaa yhteenmuuton jälkeen miehen tekevän edes oman osansa. Useimmat naiset häviävät tuon taistelun. Ja tietävät sen jo etukäteen.
Sosiaalinen konstruktio.