Mitä toivot eniten joululahjaksi mutta et saa
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Lapsen. Mutta se nyt ei oo enää mahdollista, kohtu poistettiin viimeviikolla. Kaikkea muuta sitten kai saankin mitä tahdon, mm matkan Thaimaahan mies varasi, lähdetään heti pyhien jälkeen. Mutta omaa lasta ei voi saada rahalla.
N33
Olen hyvin pahoillani tilanteestanne, mutta ehkä pieni toivo kuitenkin voisi olla saada lapsi adoptiolla tai ulkomailta sijaissynnytyksellä. Esim. Matkalla perheeksi-blogissa ilman kohtua syntynyt nainen sai kaksoset sijaissynnytyksellä. On toki varmasti ihan hirveän vaivalloista ja kallista, mutta mahdollisuus kuitenkin...
Ihanaa joulua ja Thaimaan matkaa teille. Ja sinulle pikaista paranemista leikkauksesta. Itse sain vuosien odotuksen ja toivomisen jälkeen esikoisen sektiolla kuukausi sitten, mahaa parantelen itsekin.
Omakotitalo. Jos pistäis vaikka euro-jackpottia taas nii ehkä sit toteutuis.
Onnellisuus ois ihan kiva tämän jatkuvan vitutuksen ja katkeruuden tilalle.
Että tulisin vihdoin raskaaksi lähes 1,5v yrityksen jälkeen.
Lottovoittokin kelpaisi, että voisin mennä vaikka yksityiselle kalliisiin hoitoihin ja tutkimuksiin.
Tänne töihin lisää väkeä niin ei tarvitsisi jo pelätä kevään ruuhkia ja voimien loppumista.
Vierailija kirjoitti:
Lottovoittoa
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Että tulisin vihdoin raskaaksi lähes 1,5v yrityksen jälkeen.
Lottovoittokin kelpaisi, että voisin mennä vaikka yksityiselle kalliisiin hoitoihin ja tutkimuksiin.
Lottovoitto on, että ei ole niitä lapsia.
Että tapaisin yhden miehen vielä kerran tai saisin häneltä edes sähköpostia.
Rahaa minulla on enemmän kuin tarvitsen, mutta tätä ei rahalla saa.
Uuden elämän! Vaikka elämäni on ulkoisesti ok ja minulla ei ole etuoikeutettuna länsimaalaisena oikeutta valittaa, niin kadun tiettyjä valintojani, jotka vaikuttavat koko loppuelämääni.
Pimppiä edes kerran elämässäni, sen jälkeen voin kuolla onnellisena.
Mustaa nahkaista LA laukkukeskuksen käsilaukkua, 139,-.
Vaikka olen vuoden sitä mieheltäni toivonut niin tiedän ettei hän saa aikaiseksi hankittua sitä minulle.
Myös haluaisin seesteisen joulun mutta koska saan kaiken tehdä itse jos joulun haluan, niin sitten on vaan venyteltävä pinnaa ja karjuttava jos pinna ei enempään veny.
Haluaisin lahjaksi kuuman rakkauden.
t. probably forever alone
Haluaisin Tuomaksen ja sitten koulutusta vastaavan työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen vuoden sitä mieheltäni toivonut niin tiedän ettei hän saa aikaiseksi hankittua sitä minulle.
Myös haluaisin seesteisen joulun mutta koska saan kaiken tehdä itse jos joulun haluan, niin sitten on vaan venyteltävä pinnaa ja karjuttava jos pinna ei enempään veny.
Sitä laukkua ei voi ostaa itse syystä, että...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös haluaisin seesteisen joulun mutta koska saan kaiken tehdä itse jos joulun haluan, niin sitten on vaan venyteltävä pinnaa ja karjuttava jos pinna ei enempään veny.Sitä laukkua ei voi ostaa itse syystä, että...
Markoilla ei ole voinut ostaa enää vuosiin.
Tyttöystävää/naisystävää
M27