Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivot eniten joululahjaksi mutta et saa

Vierailija
08.12.2016 |

halauksia, läheisyyttä, intohimoa..huokaus

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustaa nahkaista LA laukkukeskuksen käsilaukkua, 139,-.

Vaikka olen vuoden sitä mieheltäni toivonut niin tiedän ettei hän saa aikaiseksi hankittua sitä minulle.

Myös haluaisin seesteisen joulun mutta koska saan kaiken tehdä itse jos joulun haluan, niin sitten on vaan venyteltävä pinnaa ja karjuttava jos pinna ei enempään veny.

Sitä laukkua ei voi ostaa itse syystä, että...

Markoilla ei ole voinut ostaa enää vuosiin.

Aivan. Tällä rouvalla ollut viimeksi omaa rahaa markka-aikana isän maksaessa viikkorahaa.

Vierailija
42/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen vuoden sitä mieheltäni toivonut niin tiedän ettei hän saa aikaiseksi hankittua sitä minulle.

Myös haluaisin seesteisen joulun mutta koska saan kaiken tehdä itse jos joulun haluan, niin sitten on vaan venyteltävä pinnaa ja karjuttava jos pinna ei enempään veny.

Täh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että kaikki on hyvin juuri näin. Ihana mies vieressä ja ensimmäinen lapsi tulossa. Ystäviä ja perhe, kaikilla tuntuu tällä hetkellä menevän asiat hyvin ja kaikki ovat terveitä. Rahaa voisi tietenkin olla enemmän, toimeentulotuella kun elellään mutta sekin ehkä korjaantuu pian.

Vierailija
44/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin ettei isäni ja setäni ryyppäisi koko joulua ja tappelisi keskenään.. :/

Vierailija
45/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojackpotin päävoittoa. Se perus 10M€ riittäis ihan hyvin.

Vierailija
46/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen. Mutta se nyt ei oo enää mahdollista, kohtu poistettiin viimeviikolla. Kaikkea muuta sitten kai saankin mitä tahdon, mm matkan Thaimaahan mies varasi, lähdetään heti pyhien jälkeen. Mutta omaa lasta ei voi saada rahalla.

N33

Olen hyvin pahoillani tilanteestanne, mutta ehkä pieni toivo kuitenkin voisi olla saada lapsi adoptiolla tai ulkomailta sijaissynnytyksellä. Esim. Matkalla perheeksi-blogissa ilman kohtua syntynyt nainen sai kaksoset sijaissynnytyksellä. On toki varmasti ihan hirveän vaivalloista ja kallista, mutta mahdollisuus kuitenkin...

Ihanaa joulua ja Thaimaan matkaa teille. Ja sinulle pikaista paranemista leikkauksesta. Itse sain vuosien odotuksen ja toivomisen jälkeen esikoisen sektiolla kuukausi sitten, mahaa parantelen itsekin.

Kiitos, kyllä tästä leikkauksesta pikkuhiljaa toivutaan! Adoptio on toki yksi keino, ollaan matkusteltu paljon aasiassa ja afrikasakin ja nähty on että on paljon lapsia jotka tarvitsisivat hyvän kodin. Olisin vaan halunnut mieheni kanssa edes sen yhden oman, meidän geenit sekoitettuna. Ehkä lapsellinen ja itsekäskin ajatus, tuskin ne meidän geenit niin loistokkaat on että juuri ne pitäisi sekoittaa mutta minkäs sitä toiveilleen mahtaa.

Pikaista paranemista myös sinulle ja onnea pienokaisesta :) <3

N33

Vierailija
47/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tulisin vihdoin raskaaksi lähes 1,5v yrityksen jälkeen.

Lottovoittokin kelpaisi, että voisin mennä vaikka yksityiselle kalliisiin hoitoihin ja tutkimuksiin.

Syntyvyys maailmassa on muutenkin liian suurta. Miksi sinulla olisi oikeus lisääntyä kun kehitysmaiden syntyvyyttäkin halutaan rajoittaa. Oletko mielestäsi erityisasemassa?

Vierailija
48/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkää jääkaappia

Vierailija
49/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkakunnalta ystäviä, joidenkanssa voisi viettää yhdessä edes pikkujoulua tai käydä kahvilla/kaupassa ja olisi kiinnostunut salillakäymisestä, eikä vähättelisi sitä harrastusta. Hyvän työpaikan samasta paikasta ja oman asunnon, ettei tarvitsisi enää 30 vuotiaana vanhempien kotona asua ja työskennellä. 

Vierailija
50/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelukone.

Vierailija
51/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän :/

Vierailija
52/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkaista oman kirjan ja elää jossain mökissä kaukana kaikesta. Ensin pitäisi saada aikaiseksi edes kirjottaa jotain, mutta sempä takia juuri toteutumaton joululahja :D

Vierailija
53/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset realistiset toiveet mutta joita tiedän etten tule saamaan:

- Ulkomaanmatka: millainen tahansa ihan vaikka edes Tallinnaan

- Hieno tyttömäinen kello, sellainen hyvin pelkistetty kellotaulu ja vaaleanpunainen kapeahko nahkaranneke

- Joku ihana hajuvesi

Ei kukaan ikinä tajua ostaa mulle yhtään mitään, mieskin ostaa aina vaan jotain romua tyyliin ison pehmolelun tai vastaavaa, ostaisi samalla rahalla vaikka edes kivat halvat korvikset mitä voisin käyttää, mutta kun ei usko :(

Vierailija
54/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimppakiva kolmen kauniin, fiksun ja ystävällisen naisen kanssa voisi olla kiva. Yksi vaalea, yksi tumma ja yksi punapää. Kaikki luonnollisissa väreissään tietenkin. Tätä edeltäisi mukava illanvietto kyseisten naisten kanssa.

Toisaalta avaan lahjani vanhempieni luona, joten ehkä vain uusi näytönohjain. 

Vierailija
55/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lottovoittokin kelpaisi, että voisin mennä vaikka yksityiselle kalliisiin hoitoihin ja tutkimuksiin.

Syntyvyys maailmassa on muutenkin liian suurta. Miksi sinulla olisi oikeus lisääntyä kun kehitysmaiden syntyvyyttäkin halutaan rajoittaa. Oletko mielestäsi erityisasemassa?

Tekis mieli aina lyödä naamaan sun kaltaisia ääliöitä. Miks sun on pakko avata suus?

Vierailija
56/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Mustaa nahkaista LA laukkukeskuksen käsilaukkua, 139,- eli 139 markkaa. ,- on markanmerkki. Euronmerkki € on näppäimistössä erikseen. (Alt Gr+ e)

Vierailija
57/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli aina lyödä naamaan sun kaltaisia ääliöitä. Miks sun on pakko avata suus?

Koska on oikeus ilmaista mielipiteensä ilman ääliöiden uhkailua väkivallalla?

Vierailija
58/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan.. jo neljäs vuosi kun se on mun hartain toiveeni..

Vierailija
59/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus on kansalaisen perusoikeus, löytyy ihan Suomen perustuslaista. 

Vierailija
60/68 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh?

Mustaa nahkaista LA laukkukeskuksen käsilaukkua, 139,- eli 139 markkaa. ,- on markanmerkki. Euronmerkki € on näppäimistössä erikseen. (Alt Gr+ e)

Pilkku on desimaalin merkki ja sen jälkeen tuleva viiva tarkoittaa samaa kuin 00. Eli 139 yksikköä ja nolla sadasosaa. Merkintä ei viittaa mihinkään rahayksikköön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi