Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavatkin naiset torjuvat meitä peruskomeita miehiä tinderissä

Vierailija
08.12.2016 |

Itse olen pitkä, lihaksikas ja peruskomea mies. Olen keskustelutaitoinen, otan naisen huomioon jne.

Silti jopa vähemmän nätit ja lihavatkin naiset torjuvat. :D Huvittaa tuo siltä kannalta, että reaalimaailmassa olemme ihan eri tasolla mutta nettideitissä tuolla naisella on valta :D Todennäköisesti keskustelee jonkun tinderin komeimman pelimiehen kanssa, johon kuvittelee olevansa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. Ajautuu sitten vain yhden kerran patjaksi näille. :D

Harmi ettei tavallisille miehille naiset anna tinderissä mahdollisuuksia vaan kaikki jahtaavat komeimpaa 10%.

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies, joka luulee näyttävänsä komealta.

Äitisi mielipide EI kelpaa.

Vierailija
82/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tasoihin. En mieti mitään tasoja "kumppania valitessani", vaan minulle riittää hyvä huumorintaju ja kiinnostus samoihin asioihin kuin minullakin.

Mieheni ja minä olemme nörttejä. Pidämme pelaamisesta, elokuvista, dokumenteista, teknologiasta, samasta musiikista jne. Minä olen taiteellinen, hän musikaalinen. Jaamme samat arvot.

Olin ylipainoinen aloittaessamme seurustelun ja olen sitä edelleen. Mieheni on aina ollut hoikka. Meillä on upea seksielämä ja rakkautta riittää. Ulkonäkö on toissijaista, olemme puhuneet aiheesta paljon. Tarkoitus on viettää loppuelämä yhdessä, ja siinä auttaa enemmän loistava luonne kuin himottava ulkonäkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pääset treffeille niin aiotko lopuksi sanoa että "oli kivaa, mua ei haittaa että olet läski"?

Tohon kun vielä lisää, että ei haittaa, että olet läski, jos saa kerran pilua tai edes suihinotto. Niin sitten on täysin rehellisesti sanottu. 

Vierailija
84/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ystävällinen ihminen laittaa linkin kuvaan, jossa esiintyy peruskomea mies. Tämä on mulle ihan uusi käsite, enkä keksi äkkiseltään esim. yhtään julkkismiestä, joka olisi peruskomea. Sama koskee naisia, minkälainen on peruskaunis nainen?

Milloin tällainen määritelmä on tullut käyttöön ja tarkoittaako se samaa kuin tavallinen? Jos tarkoittaa, niin miksi ei voi sanoa, että tavallisen näköinen? Tavallisesta askel ylöspäinhän on hyvännäköinen, joka ei kyllä sitten ole enää peruskomea.

Jotenkin harhaiselta minäkuvalta kuulostaa kutsua itseään peruskomeaksi.

Peruskomea on sellainen Timo Soinin näköinen. Parempi olisi jo yliyrittämistä ja teeskentelyä.

Vierailija
85/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäkösi olekaan se ongelma, vaan tuo sovinistisen vastenmielinen suhtautuminen naisiin ja seksiin.

Huh.

Vierailija
86/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt voi puhua muiden naisten puolesta, mutta minulle on ihan sama että kuinka komea mies on jos tämä on täysi kusipää. Ei se ulkonäkö auta yhtään, alkaa ällöttää. Jos luonteet ei natsaa niin ei sitä kiinnostusta voi tyhjästäkään repiä.

Komea=kusipää

Ruma=hyväluontoinen

Tässä välissä on paljon potentiaalia josta poimia.

Komea on aina kusipää ja ruma on aina miellyttävä. Isokyrpäinen on aina huono sängyssä ja pienikyrpäinen loistava käsistään ja suustaan. Näin se tuntuu aina menevän jos palstan tekstejä on uskominen... 

Mielestäni jotenkin huvittavaa, että rumana on hyväksyttävää laittaa mahdollisimman edustava kuva itsestään, mutta komeana se kielii jotenkin kusipäisyydestä. 

Vierailija
87/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäkösi olekaan se ongelma, vaan tuo sovinistisen vastenmielinen suhtautuminen naisiin ja seksiin.

Huh.

Mitenhän tuo ilmenee kuvista? 

Taas tehdään naurettava oletus, että AP keskustelisi samalla tavoin naisen kanssa, kuin hän keskustelee täällä. 

Vierailija
88/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa aistittavissa pientä miesvihaa :) Lihavat AV mammat lataa oikein kunnolla.

Jep. Ap tekee asenteellisen ja naisvihamielisen aloituksen (toisensa perään) ja kommentit ovat sitten miesvihaa. Todellankin, eikö sulla olisi vaikka jotain harrastusta johon voisit purkaa tuon turhautumisesi siihen, että olet yksinkertaisesti liian sietämätön löytääksesi naisen paineitasi helpottamaan. 

Mitä naisvihamielistä aloituksessa oli? Sehän oli täyttä totta. 

Vierailija
89/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ystävällinen ihminen laittaa linkin kuvaan, jossa esiintyy peruskomea mies. Tämä on mulle ihan uusi käsite, enkä keksi äkkiseltään esim. yhtään julkkismiestä, joka olisi peruskomea. Sama koskee naisia, minkälainen on peruskaunis nainen?

Milloin tällainen määritelmä on tullut käyttöön ja tarkoittaako se samaa kuin tavallinen? Jos tarkoittaa, niin miksi ei voi sanoa, että tavallisen näköinen? Tavallisesta askel ylöspäinhän on hyvännäköinen, joka ei kyllä sitten ole enää peruskomea.

Aku Hirviniemi, jos pysytään asiallisina, ei Soini!

Vierailija
90/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt voi puhua muiden naisten puolesta, mutta minulle on ihan sama että kuinka komea mies on jos tämä on täysi kusipää. Ei se ulkonäkö auta yhtään, alkaa ällöttää. Jos luonteet ei natsaa niin ei sitä kiinnostusta voi tyhjästäkään repiä.

Komea=kusipää

Ruma=hyväluontoinen

Komea on aina kusipää ja ruma on aina miellyttävä. Isokyrpäinen on aina huono sängyssä ja pienikyrpäinen loistava käsistään ja suustaan. Näin se tuntuu aina menevän jos palstan tekstejä on uskominen... 

Mielestäni jotenkin huvittavaa, että rumana on hyväksyttävää laittaa mahdollisimman edustava kuva itsestään, mutta komeana se kielii jotenkin kusipäisyydestä. 

Sama tuo on naistenkin kohdalla. Jos joku kaunis julkkisnainen kehuu itseään kauniiksi, niin lauma suohirviöitä syö tämän elävältä.

Vierailija
91/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea=kusipää

Ruma=hyväluontoinen

Sama tuo on naistenkin kohdalla. Jos joku kaunis julkkisnainen kehuu itseään kauniiksi, niin lauma suohirviöitä syö tämän elävältä.

Totta. Toki nämä kauniit ja komeat voivat joskus tarkoituksella hieroa sitä ulkonäköään muiden naamaan ja silloin se on tosiaan kusipäisyyttä. Sen sijaan ihan tavallinen edustava kuva Tinderissä on kaikkea muuta kuin turhaa leveilyä. 

Vierailija
92/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itse rumana naisena tiedän, että komea mies ei minua lähesty Tinderissä tai muussa kuvan perusteella tapahtuvassa palvelussa siksi, että olisi kiinnostunut. Luultavasti takana on jokin veto kavereiden kanssa tai muu vastaava naureskelunhalu.

Vierailija
93/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä lihavillakin on välillä yllättävän paljon vientiä. Johtuu varmaan siitä, että kun joku kiinnostuu meistä, he kiinnostuvat luonteen takia. Lihavat eivät voi nojata pelkkään ulkonäköön kun tutustuu toiseen ihmiseen, vaan siinä usein tuo sen oman luonteensa esille. Kun hyvännäköiset naiset ja miehet saattavat (en halua yleistää mutta tätä näkee paljon) vain olla pönöttää, ei tarvitse kun nakata joku pikku vitsi ja naureskella kun on niin hyvännäköinen! Ja sitten kun ovat kuukauden seurustelleet niin huomaavat ettei luonteet sovi yhteen pätkääkään. Lihavat ovat monesti toisessa ihmisessä kiinnostuneita muustakin kuin ulkonäöstä, niiden hutien kanssa ei edes aleta millekään.

Se lihavana olemisessa on hyvä puoli, että kun joku on ystäväsi tai kiinnostunut sinusta parisuhdemielessä, tietää että toinen on kiinnostunut sinusta sinun takia, ei ulkokuoren takia. Siinä aika selkeästi oppii erottamaan ne jotka ovat seurassasi vain säälin takia. Sellaiset oman sädekehänsä kiillottajat "olen ystävällinen tuolle läskille kun se on niin ressukka että kaikki varmasti vain halveksii sitä". Esim. en todellakaan edes vilkaisisi sellaista ihmistä kuin ap, jonka mielestä läskit ovat alinta kastia.

Lihava tai hoikka, miehet aliarvioi aika usein naisten viehästysvoimaa ja mahdollisuuksia. Minunkin ex sanoi vuonna 2013, että en tule ikinä saamaan enää ketään. Vientiä on riittänyt.

Keskustelin aika vasta komean, sinkun arkkitehtimiehen kanssa aiheesta. Hän haluaisi suhteen kanssani ja minulla ei ole kiinnostusta. Olemme kuitenkin ystävystyneet. Hän kertoi, että ihastui ulkonäön liswäksi ystävällisyyteen ja myönteiseen, suvaitsevaiseen elämänaseneteeseeni. Hänelle on myös naisen ulkonäössä tärkeää se, että nainen on osannut valita itselleen sopivan tyylin. Nainen voi hivellä miehen silmää niin monella tavalla. Naisen ulkonäkö voi viehättää ja syyn ei välttämättä tarvitse liittyä vartalon malliin. Myös minulle itselleni tyylitaju ja hyvä pukeutuminen on tärkeää miehessä. Tauski-tyyli ei vaan iske...

Vierailija
94/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä itse rumana naisena tiedän, että komea mies ei minua lähesty Tinderissä tai muussa kuvan perusteella tapahtuvassa palvelussa siksi, että olisi kiinnostunut. Luultavasti takana on jokin veto kavereiden kanssa tai muu vastaava naureskelunhalu.

Eiköhän se ole Mean girls-elokuvien ulkopuolella aika harvinaista, että aikuiset miehet löisi vetoa ja haluaisivat nöyryttää jotakin naista julmasti. Erityisesti itselleen täysin tuntematonta ihmistä. Olet varmaan nätti ja kiva tyyppi ja "peruskomeat" ihmettelee, että miksi ei kelpaa sulle.

Vierailija
95/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei eli peruskomea on sama kuin tavallisen näköinen. Aku Hirviniemihän on niin tavallisen suomalaisen miehen näköinen kuin olla ja osaa. Ulkonäöllisesti vaimonsa Niina Lahtinen on Akua korkeammalla tasolla. Henkisesti vaikuttavat olevan aivan samalla tasolla.

Vierailija
96/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole Mean girls-elokuvien ulkopuolella aika harvinaista, että aikuiset miehet löisi vetoa ja haluaisivat nöyryttää jotakin naista julmasti. Erityisesti itselleen täysin tuntematonta ihmistä. Olet varmaan nätti ja kiva tyyppi ja "peruskomeat" ihmettelee, että miksi ei kelpaa sulle.

Et ole varmaan käynyt ylilaudalla koskaan. Siellä tehdään jatkuvasti keskusteluja, joissa nöyryytetään miehiä ja naisia Tinderissä. 

Vierailija
97/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä idiootti kuvittelet että joku nainen haluaa tutustua sinuun vain koska olet ihan ok näköinen ja se että on lihava pitäisi riittää siihen että kaikki idiootit kelpaavat. Olet säälittävä.

Vierailija
98/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä Tinderissä tulee kyllä helposti torjutuksi. Tavallisessa nettideittipalvelussa on ehkä hiukan pitkäjänteisempää se tutustuminen.

Vierailija
99/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei eli peruskomea on sama kuin tavallisen näköinen. Aku Hirviniemihän on niin tavallisen suomalaisen miehen näköinen kuin olla ja osaa. Ulkonäöllisesti vaimonsa Niina Lahtinen on Akua korkeammalla tasolla. Henkisesti vaikuttavat olevan aivan samalla tasolla.

http://static.iltalehti.fi/viihde/ilonaetuniinalahtiAK15516_vi.jpg

Noh, nuorempana varmaan oli, nyt menee aika tasoihin.

Vierailija
100/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauri Tähkä on peruskomea. Oikeasti komea on sitten kaimansa Tilkanen. Pamela Tola on peruskaunis ja Laura Birn oikeasti kaunis.

Oikeasti komeita ja kauniita on Suomen julkkiksissa ainakin kovin vähän. En ole käynyt ikinä Turussa tai Helsingissä, niin en tiedä tavan tallaajien tarjonnasta niinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme