Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavatkin naiset torjuvat meitä peruskomeita miehiä tinderissä

Vierailija
08.12.2016 |

Itse olen pitkä, lihaksikas ja peruskomea mies. Olen keskustelutaitoinen, otan naisen huomioon jne.

Silti jopa vähemmän nätit ja lihavatkin naiset torjuvat. :D Huvittaa tuo siltä kannalta, että reaalimaailmassa olemme ihan eri tasolla mutta nettideitissä tuolla naisella on valta :D Todennäköisesti keskustelee jonkun tinderin komeimman pelimiehen kanssa, johon kuvittelee olevansa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. Ajautuu sitten vain yhden kerran patjaksi näille. :D

Harmi ettei tavallisille miehille naiset anna tinderissä mahdollisuuksia vaan kaikki jahtaavat komeimpaa 10%.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kusipää luulee tekevänsä naisille palveluksen kun mätchää niiden kanssa tinderissä.

Kunnon järjenköyhä otus.

Vierailija
62/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki naiset pidä siitä komeimmastakaan. Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja ihmiset hakevat nimenomaan itselleen sopivaa kumppania. Jos nainen on kotona viihtyvä, niin ei hän varmaan ensisijaisesti klikkaile sydäntä niille komeille maailmanmatkaajille ellei ole hakemassa pelkkää seksiä.

Sitten on vielä se, että jotkut naiset eivät paina sydäntä liian komeille, koska ei kestä sitä, kun matchia ei tulekaan. Tai sitten naiset ajattelevat pidemmälle ja tuollaisen miehen tapaaminen olisi liian hankalaa, koska osat olisivat kääntyneet ja nainen tuntisi, että hänen pitää miellyttää miestä, eikä hänellä ole miehelle mitään tarjottavaa.

Se on ihan tavallista, että mies on naiselle liian komea ja tällöin nainen ei oikein uskalla tehdä mitään. Moni pitää myös komeimpia automaattisesti pelimiehinä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanpa näkökulmaa:

Mitä, aloittaja, toivot tulevalta elämänkumppaniltasi miellyttävän ulkonäön lisäksi? En usko, että pelkkä ulkonäkö riittää sinullekaan, haluat varmasti myös samanlaista arvomaailmaa, tulevaisuudentoiveita, kiinnostuksenkohteita, intohimoja jne - vai olenko väärässä? Kuka vaan käy, jos vaan on riittävän hyvännäköinen?

Naisena ja muiden naisten kanssa käymieni keskustelujen pohjalta uskallan väittää, että useimmille naisille on ulkonäön lisäksi erittäin tärkeää, että on myös yhdistäviä asioita. Riittävän samanlainen arvomaailma, samoja kiinnostuksen kohteita, samanlaisia toiveita ja odotuksia tulevaisuudelta ja niitä intohimoja. Asioita, joita ihminen edistää tai harrastaa intohimolla.

Vaikka mies olisi kuinka miellyttävän näköinen, niin jos niitä ei ole tai jos arvomaailmat ovat ihan vastakkaiset, niin ei ole mitään syytä ottaa yhteyttä.

Uskallatko kertoa meille, mitä sinun profiilisi kertoo em. asioista? Olisitko valmis käyttämään edes hetken aikaa sen pohtimiseen, johtuuko naisten kiinnostumattomuus oikeasti ulkonäöstäsi vai sittenkin siitä, ettei sinussa vaan ole yhtään mitään muuta, mikä heitä kiinnostaisi?

Vierailija
64/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turhaa valitusta ketju täynnä. Onhan se aivan yleisessä tiedossa oleva fakta, että miehet saavat livenä paljon tasokkaampaa seuraa kuin Tinderissä ja naisten suhteen toisinpäin. Tinder on loistava juttu nimenomaan naisille ja komeimmille miehille. Ainoastaan todella rumat naiset ja tavalliset ja todella rumat miehet jäävät ilman tyydyttävää seuraa tai ehkä kokonaan ilman seuraa. 

Vierailija
65/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on kuitenkin yksiselitteinen.

Lihavilla naisilla on aina mies. Kuikelo pystynokka se jatkaa valkkaamista hamaan hautaan. Tai hyppää yksinaruseen, niinkuin se eräs siinä suomalaisessa tv-realitysarjassa, jonka nimi oli Yksinäiset, tai jotakin sinnepäin.

Vierailija
66/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt voi puhua muiden naisten puolesta, mutta minulle on ihan sama että kuinka komea mies on jos tämä on täysi kusipää. Ei se ulkonäkö auta yhtään, alkaa ällöttää. Jos luonteet ei natsaa niin ei sitä kiinnostusta voi tyhjästäkään repiä.

Vierailija
67/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa aistittavissa pientä miesvihaa :) Lihavat AV mammat lataa oikein kunnolla.

En tiedä miten tämä liittyy miesvihaan. Kommentit olisivat varmasti aika samantyylisiä jos ap olisi nainen ja kirjoittaisi "oon ihan perusnätti ja hyväkroppanen nainen, miksi en kelpaa läskille miehille? Eivätkö ne tajua että olen heitä ylemmällä tasolla? Saisivat olla kiitollisia että joku kiinnostuu!!!"

Vierailija
68/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt voi puhua muiden naisten puolesta, mutta minulle on ihan sama että kuinka komea mies on jos tämä on täysi kusipää. Ei se ulkonäkö auta yhtään, alkaa ällöttää. Jos luonteet ei natsaa niin ei sitä kiinnostusta voi tyhjästäkään repiä.

Komea=kusipää

Ruma=hyväluontoinen

Tässä välissä on paljon potentiaalia josta poimia.

Vierailija
69/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä "peruskomeat ja keskustelutaitoiset" on niitä jotka näyttää roskiksessa asuvilta ja jankkaa viiden minuutin välein omasta pienoismalliharrastuksestaan.

Vierailija
70/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkä, lihaksikas ja peruskomea mies. Olen keskustelutaitoinen, otan naisen huomioon jne.

Silti jopa vähemmän nätit ja lihavatkin naiset torjuvat. :D Huvittaa tuo siltä kannalta, että reaalimaailmassa olemme ihan eri tasolla mutta nettideitissä tuolla naisella on valta :D Todennäköisesti keskustelee jonkun tinderin komeimman pelimiehen kanssa, johon kuvittelee olevansa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. Ajautuu sitten vain yhden kerran patjaksi näille. :D

Harmi ettei tavallisille miehille naiset anna tinderissä mahdollisuuksia vaan kaikki jahtaavat komeimpaa 10%.

Jo ensimmäinen lauseesi karkottaa.

Vierailija
71/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut mieleen, että ihmiset eivät oikeasti valitse kumppaniaan pelkän ulkonäön perusteella? Profiilistasi puuttuu persoonaa.

Vierailija
72/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika korkea rima Tinderissä ja esimerkiksi komeatkin duunarimiehet jätän väliin, koska heidän kanssaan harvemmin juttu luistaa mitenkään erityisen hyvin. Tosi asia on vain yksinkertaisesti se, että olen saanut Tinderin kautta seuraksi ja parisuhteeseen asti todella hyvännäköisiä, hyvätuloisia, akateemisia ja kansainvälisiä miehiä. Miehet ei ehkä oikein hahmota, että miesten taso Tinderissä on aika laadukas ainakin helsingissä.

Vierailija
73/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui kiinnostus näihin:

- olen raamikas ja hyvännäköinen

-näytän itseäni nuoremmalta

-otan naisen huomioon kokonaisvaltaisesti

-olen hyvä puhumaan

-minulla on aina ollut vientiä naisten keskuudessa

-erektioni kestää jopa kaksi tuntia

-pukeudun aina tyylikkäästi

Vierailija
74/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla asenteellasi ei ole mitään vaikutusta asiaan, eihän?

Sinun tasosihan määrittyy juuri sen mukaan, minkä tasoisille naisille kelpaat. Lukemani perusteella tasosi ei juuri päätä huimaa. Ihan itsehän sen jo kerroit.

-hyväkroppainen nainen, joka ei voi sietää kaltaisiasi jurpoja

Siis susiruma. Hahhahah...

Sinkkumies

Vierailija
75/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lihavillakin on välillä yllättävän paljon vientiä. Johtuu varmaan siitä, että kun joku kiinnostuu meistä, he kiinnostuvat luonteen takia. Lihavat eivät voi nojata pelkkään ulkonäköön kun tutustuu toiseen ihmiseen, vaan siinä usein tuo sen oman luonteensa esille. Kun hyvännäköiset naiset ja miehet saattavat (en halua yleistää mutta tätä näkee paljon) vain olla pönöttää, ei tarvitse kun nakata joku pikku vitsi ja naureskella kun on niin hyvännäköinen! Ja sitten kun ovat kuukauden seurustelleet niin huomaavat ettei luonteet sovi yhteen pätkääkään. Lihavat ovat monesti toisessa ihmisessä kiinnostuneita muustakin kuin ulkonäöstä, niiden hutien kanssa ei edes aleta millekään.

Se lihavana olemisessa on hyvä puoli, että kun joku on ystäväsi tai kiinnostunut sinusta parisuhdemielessä, tietää että toinen on kiinnostunut sinusta sinun takia, ei ulkokuoren takia. Siinä aika selkeästi oppii erottamaan ne jotka ovat seurassasi vain säälin takia. Sellaiset oman sädekehänsä kiillottajat "olen ystävällinen tuolle läskille kun se on niin ressukka että kaikki varmasti vain halveksii sitä". Esim. en todellakaan edes vilkaisisi sellaista ihmistä kuin ap, jonka mielestä läskit ovat alinta kastia.

Vierailija
76/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa aistittavissa pientä miesvihaa :) Lihavat AV mammat lataa oikein kunnolla.

Ei ole :) Ap vain saa sitä mitä tilaa.

;)

Vierailija
77/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ap tekee asenteellisen ja naisvihamielisen aloituksen (toisensa perään) ja kommentit ovat sitten miesvihaa. Todellankin, eikö sulla olisi vaikka jotain harrastusta johon voisit purkaa tuon turhautumisesi siihen, että olet yksinkertaisesti liian sietämätön löytääksesi naisen paineitasi helpottamaan. 

Vierailija
78/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Komea=kusipää

Ruma=hyväluontoinen

Tässä välissä on paljon potentiaalia josta poimia.

Kirjoitin varmaan jotenkin epäselvästi. Ihan sama minkä näköinen se mies on, ei kiinnosta jos se on kusipää. Oli sitten ruma tai komea tai mitä vain siltä väliltä. Jos luonteet ei natsaa niin ei kiinnosta.

Verrattuna sellaiseen joka saattaa kiinnostua pelkästä ulkonäöstä ja ihan sama millainen luonne on.

Vierailija
79/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällinen ihminen laittaa linkin kuvaan, jossa esiintyy peruskomea mies. Tämä on mulle ihan uusi käsite, enkä keksi äkkiseltään esim. yhtään julkkismiestä, joka olisi peruskomea. Sama koskee naisia, minkälainen on peruskaunis nainen?

Milloin tällainen määritelmä on tullut käyttöön ja tarkoittaako se samaa kuin tavallinen? Jos tarkoittaa, niin miksi ei voi sanoa, että tavallisen näköinen? Tavallisesta askel ylöspäinhän on hyvännäköinen, joka ei kyllä sitten ole enää peruskomea.

Jotenkin harhaiselta minäkuvalta kuulostaa kutsua itseään peruskomeaksi.

Vierailija
80/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lienee komea naamastaan, mutta se musta poolopaita hopeisella ysäririipuksella pilaa kaiken. Jos tyyli on sellainen Lothar-henkinen ja kulkupelinä vielä joku typerä mopo, niin ei ihme ettei aikuinen nainen kiinnostu. 

Aikuinen nainen ei ole kiinnostunut paidoista ja mopoista.

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä