Lihavatkin naiset torjuvat meitä peruskomeita miehiä tinderissä
Itse olen pitkä, lihaksikas ja peruskomea mies. Olen keskustelutaitoinen, otan naisen huomioon jne.
Silti jopa vähemmän nätit ja lihavatkin naiset torjuvat. :D Huvittaa tuo siltä kannalta, että reaalimaailmassa olemme ihan eri tasolla mutta nettideitissä tuolla naisella on valta :D Todennäköisesti keskustelee jonkun tinderin komeimman pelimiehen kanssa, johon kuvittelee olevansa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. Ajautuu sitten vain yhden kerran patjaksi näille. :D
Harmi ettei tavallisille miehille naiset anna tinderissä mahdollisuuksia vaan kaikki jahtaavat komeimpaa 10%.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen olen huomannut, että naiset hakevat selvästi itseään nuorempia miehiä (5-10 vuotta nuorempia). Joten turha tälläkään palstalla lässyttää, että miksi miehet katsovat nuoria naisia.
Naisetko tuota vain tekevät? Vai onko se miehiltä hyväksytympää?
Miesten mielestä se on molemmilta yhtä hyväksyttyä, mutta naisten mielestä nuorempia naisia katselevat miehet ovat "limaisia" ja "oksettavia". Naiset siis pelaavat kaksilla säännöillä.
Hei mulla on tosi villi visio. Voisko hei olla, että ne naiset, jotka ajattelevat nuorempia naisia katselevia miehiä limaisina, eivät itsekään katsele nuorempien miesten perään? Ja ne, jotka katselevat nuorempien miesten perään, eivät myöskään tuomitse miehiä, jotka katsovat vastaavasti nuorempien nasten perään? Että olisi ikään kuin erilaisia ihmisryhmiä kuitenkin olemassa sen sijaan, että olisi yksi yhteneväinen massa nimeltä "naiset", jotka ajattelevat asioista tismalleen samalla lailla??!
Vau, tätä täytyy oikein miettiä.
Millähän logiikalla lihaville tai rumille täytyisi kelvata kuka vaan? Oma ulkonäkö jakaa mielipiteitä. Toisten mielestä olen tosi kaunis ja toisten mielestä ruma. Miksi olisin ottanut miehen, joka pitää mua rumana tai miehen, joka ei miellytä mua, kun saan mua miellyttäviä ja mua kauniina pitäviä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset lopettakaa jo toi paskanjauhanta että ette olisi ulkonäkökeskeisiä mies valinnoissa. Ihan oikeasti
Tottakai ulkonäöllä on väliä, mutta se mitä ap pitää komeana ei välttämättä viehätä ihan jokaikistä naista. On ihan typerää loukkaantua siitä että yrittää iskeaä omasta mielestään epäviehättävää ja tulee torjutuksi. Siinähän kävi ihan hyvin; kumpaakaan ei toinen varsinaiseti kiinnostanut.
Tuota miesten loukkaantumislogiikkaa on tosiaan vaikea ymmärtää. Miehellä on oikeus pitää naista epäviehättävänä ja myöntää se ääneen, mutta nainen ei saisi ajatella miehestä samoin ja toimia sen mukaisesti. Miksi ihmeessä mies pahoittaa mielensä jos ei saa jotakin, mitä ei edes halua? Täysin järjen vastaista. Ilmeisesti miehen mielestä "rumalle" naiselle jokainen mies on lahja, joka pitäisi ottaa iloiten vastaan.
AP ei myöskään ehkä tajua, että kyllä meillä läskeilläkin voi olla vientiä. Tiedän, tiedän. Hirveää ja vastenmielistähän se on, mutta totta silti.
Vierailija kirjoitti:
Olen peruskomea, mutta lyhyehkö mies ja minulle Tinder on loistava kanava treffata upeita naisia, jotka livenä eivät edes pissaisi suuntaani. Vajaan parin kuukauden aikana naiset ovat tehneet hurjasti lähestymisiä ja olen käynyt treffeillä vähän liikaakin. Muutama helmi on osunut haaviin ja niistä yritetään nyt löytää jotain kivaa. Osa naisista etsii parisuhdetta ja osa hauskanpitoa.
Minkä ikäinen aloittaja on? Minä olen hieman alle nelikymppinen ja tässä iässä naisten valttikortit parisuhdemarkkinoilla alkavat hupenemaan.
Tai sitten aloittajan perusnegatiivinen asenne paistaa läpi profiilista ja viesteistä?
Tuo nyt kuulostaa aika oudolta, miten se olisi mahdollista? Miksi livenä eivät "pissaisi suuntaasi" mutta tinderissä ja sen jälkeen livenäkin, olisivat kiinnostuneita? Vai jutteletko vaan tinderissä, et tapaa heitä ikinä?
Moni kakku päältä kaunis. Mutta joo. Itse olen pullukka enkä ole kiinnostunut lihaksikkaista miehistä, sellaisista joista näkee että asuu salilla. Elämäntapamme olisivat liian erilaiset. Usein myös nämä komeat tiedostavat komeutensa ja pitävät itseään muita parempina, ovat koppavia ja ylimielisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset lopettakaa jo toi paskanjauhanta että ette olisi ulkonäkökeskeisiä mies valinnoissa. Ihan oikeasti
Tottakai ulkonäöllä on väliä, mutta se mitä ap pitää komeana ei välttämättä viehätä ihan jokaikistä naista. On ihan typerää loukkaantua siitä että yrittää iskeaä omasta mielestään epäviehättävää ja tulee torjutuksi. Siinähän kävi ihan hyvin; kumpaakaan ei toinen varsinaiseti kiinnostanut.
Tuota miesten loukkaantumislogiikkaa on tosiaan vaikea ymmärtää. Miehellä on oikeus pitää naista epäviehättävänä ja myöntää se ääneen, mutta nainen ei saisi ajatella miehestä samoin ja toimia sen mukaisesti. Miksi ihmeessä mies pahoittaa mielensä jos ei saa jotakin, mitä ei edes halua? Täysin järjen vastaista. Ilmeisesti miehen mielestä "rumalle" naiselle jokainen mies on lahja, joka pitäisi ottaa iloiten vastaan.
AP ei myöskään ehkä tajua, että kyllä meillä läskeilläkin voi olla vientiä. Tiedän, tiedän. Hirveää ja vastenmielistähän se on, mutta totta silti.
Ei tajua myöskään sitä, että syyt miksi tulee torjutuksi, eivät ole ulkoisia kuten kuvittelee. Niin kauan kun näkee itsessä ja toisessa pelkän ulkokuoren, ei tule ymmärtämään sitä, miksi on yksin ja joku "ruma" puolestaan on suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ulkonäöllä on merkitystä. Mutta ei riitä, että mies on komea. Miehen pitää olla naisen mielestä myös seksuaalisesti puoleensavetävän näköinen. Maailmassa on miljoonia komeita miehiä, mutta vain harva heistä on yksittäisen naisen mielestä sellainen, joka kiinnostaisi. Miehen, joka on valmis panemaan kaikkea, mikä liikkuu, on vaikea tätä ymmärtää.
Onhan se kamalaa että minäkin lihavana ja vastenmielisenä naisena olen jo ihan naismisissa asti timmin alfauroksen kanssa ja oikein seksiäkin meillä on useita kertoja viikossa ja jopa useasti päivässä joskus. Joillain varmaan on vaan tälläinen ällöttävä fetissi että eivät voi vastustaa lihavan naisen ihraa?
Tinder on komeiden miesten ja naisten karkkikauppa, ei siellä ole tavismiehelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitkä, lihaksikas ja peruskomea mies. Olen keskustelutaitoinen, otan naisen huomioon jne.
Silti jopa vähemmän nätit ja lihavatkin naiset torjuvat. :D Huvittaa tuo siltä kannalta, että reaalimaailmassa olemme ihan eri tasolla mutta nettideitissä tuolla naisella on valta :D Todennäköisesti keskustelee jonkun tinderin komeimman pelimiehen kanssa, johon kuvittelee olevansa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. Ajautuu sitten vain yhden kerran patjaksi näille. :D
Harmi ettei tavallisille miehille naiset anna tinderissä mahdollisuuksia vaan kaikki jahtaavat komeimpaa 10%.
Kuule poju, sinä olet se joka menettää. Toisilla on näemmä läskiä mahassa ja toisilla päässä.
Olisikohan sinunkin jo aika kasvaa aikuiseksi? Älä vastaa, tähänkään.
Ap, peruskomea ei ole yhtä kuin pöhöttynyt pallinaama.
Ap lienee komea naamastaan, mutta se musta poolopaita hopeisella ysäririipuksella pilaa kaiken. Jos tyyli on sellainen Lothar-henkinen ja kulkupelinä vielä joku typerä mopo, niin ei ihme ettei aikuinen nainen kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo arvio("olen pitkä, lihaksikas ja peruskomea mies. Olen keskustelutaitoinen, otan naisen huomioon") ihan omasta päästäsi vai perustuuko ulkopuolisten havaintoihin sinusta?
En epäile pituuttasi enkä lihaksiasi mutta kauneus ja komeus ovat katsojan silmissä ja keskustelutaitosi arvioi keskustelukumppanisi, et sinä itse. Jotain nuo keskustelukumppanisi sinusta aistivat kun saat pakkeja. Ehkä kuitenkin yliarvioit jotain ominaisuuksiasi.
Kummone o peruskomia miäs? Mul kelpais normaalist peruskomiampi, mut ei perus. Voi vee näit juttui.
Tuli mieleen, että onko ap se mies, joka linkittää palstalle välillä alastonselfiekuviaan. Siinähän on aina tekstinä, että on mielestään tosi komea ja naisten mieleen ja kuvassa on aina hirveän ruma pönäkkä tyyppi.
Lihavatkin?? Hih.
Ap:n ei tarvitse kuin avata suunsa niin kaikki juoksevat.
Ketjussa aistittavissa pientä miesvihaa :) Lihavat AV mammat lataa oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa aistittavissa pientä miesvihaa :) Lihavat AV mammat lataa oikein kunnolla.
Ei ole :) Ap vain saa sitä mitä tilaa.
Onkohan ap joku steroidien vetäjä ja luuli kun muutama lihaskilo tuli, että kaikki naiset kuolaa hänen peräänsä?
Tais unohtua, että niitä aivojakin pitäisi treenata, varsinkin kun steroidit niitäkin vähän pehmentää.
No ehkä sinun keksimässä maailmassa. Niin tyypillistä miehille vain keksiä joku väite ja sitten alkaa vaan väittämään että se on totuus.