Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihavatkin naiset torjuvat meitä peruskomeita miehiä tinderissä

Vierailija
08.12.2016 |

Itse olen pitkä, lihaksikas ja peruskomea mies. Olen keskustelutaitoinen, otan naisen huomioon jne.

Silti jopa vähemmän nätit ja lihavatkin naiset torjuvat. :D Huvittaa tuo siltä kannalta, että reaalimaailmassa olemme ihan eri tasolla mutta nettideitissä tuolla naisella on valta :D Todennäköisesti keskustelee jonkun tinderin komeimman pelimiehen kanssa, johon kuvittelee olevansa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. Ajautuu sitten vain yhden kerran patjaksi näille. :D

Harmi ettei tavallisille miehille naiset anna tinderissä mahdollisuuksia vaan kaikki jahtaavat komeimpaa 10%.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP: Toi on just niin kuin kirjoitit. Kokemusta ei ole Tinderistä, mutta nettitreffeiltä kyllä. Ne mitä sai kovalla vaivalla veivattua treffeille netin kautta ei todellakaan ollut sen kaiken työn arvoista. Oikeasti normaalien miesten kannattaa unohtaa noi nettitreffit ja jättää siellä olevat naiset chattailemaan vain niiden komeimpien poikien kanssa. 

Lisätään tähän vielä, että Tinder voi olla kohtalaisen hyvä paikka laihoille ja lyhyille miehillä, joilla on komeat kasvot. Livenä ovat lyhyitä tikkuja, jotka eivät saisi naisia, mutta helposti netin kautta kyllä. Normaalipituisten ja painoisten ei kannata tuhlata aikaa Tinderiin yms. Livenä saat parempia naisia.

Vierailija
22/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä miehet kuvittelee naisten haluavan ei ole välttämättä se, mitä naiset haluaa.

Itse skippaisin varmaan monia komeita tinder ehdokkaita. Minuun ei vetoa ns nätit pojat, metroseksuaalit, liian timmiin kuntoon vedetyt kropat yms. Ulkonäöllä siellä kuitenkin pelataan. Ei kaikki naiset halua mitään mallimiestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuinka laiha nainen on kerro kaikkea hänen tasostaan, sitten kun ehkä joskus kasvat ja näet maailmaa niin tulet näkemään sen, että todellakin moni pulska nainen voi tienata moninkertaisesti sinua enemmän ja olla sinua älykkäämpi ja menestyneempi ja seurustella juurikin niiden komeiden alfaurosten kanssa.

Mutta ymmärrän että sinne amiksen peräpulpettiin ei ole tämmöiset asiat vielä välittyneet.

Vierailija
24/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitkä, lihaksikas ja peruskomea mies. Olen keskustelutaitoinen, otan naisen huomioon jne.

Silti jopa vähemmän nätit ja lihavatkin naiset torjuvat. :D Huvittaa tuo siltä kannalta, että reaalimaailmassa olemme ihan eri tasolla mutta nettideitissä tuolla naisella on valta :D Todennäköisesti keskustelee jonkun tinderin komeimman pelimiehen kanssa, johon kuvittelee olevansa mahdollisuuksia päästä parisuhteeseen. Ajautuu sitten vain yhden kerran patjaksi näille. :D

Harmi ettei tavallisille miehille naiset anna tinderissä mahdollisuuksia vaan kaikki jahtaavat komeimpaa 10%.

Huomasin että naiset hakevat netissä itseään nuorempia miehiä.Johtuukohan siitä että nettideittailussa on enemmän miehiä kuin naisia?

Vierailija
25/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia ajatusvirheitä sulla. Oletat että ihmiset ovat sillä tavalla samanlaisia että jokaisella on sama ihannekuva ideaalikumppanista ja että jokainen näkee itsensä samalla tavalla ulkoisten ominaisuuksiensa summana kuin sinä näet heidät.

Todellisuudessa eri ihmisiä viehättävät erilaiset piirteet ja ominaisuudet. Ihmisten omanarvontunto ei myöskään rakennu aina juuri niistä palikoista joista juuri sinä sen oletat rakentuvat. Lihava ihminen todellakin voi arvostaa itseään eikä välttämättä odota kumppniltaan "peruskomeutta". Kriteerinä voi olla vaikka samantyylinen arvomaailma, kiinnostuksen kohteet tms. tms. tms. Toisen ihmisen mielestä myös komeuden / viehättävyyden määritelmä voi olla hyvinkin erilainen kuin sinulla.  

Vierailija
26/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ei yleensä edes komeat miehet millään tasolla kiinnosta, päinvastoin. Vaikka omaa miestäni pidänkin maailman komeimpana, niin tiedostan, ettei hän ole sitä. t: lihava ja ruma

Vierailija
27/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä "rumalla" naisella soi hälytyskellot, kun kovin täydellisen oloinen mies pyörii Tinderissä ja kiinnostuu ulkoiseti vähemmän viehättävästä naiseta, vaikka kaikesta päätellen kuitenkin hakee jotakin ihan muuta. Se kertoo, että mies on epätoivoinen ja että hänellä tod. näk. on joku epämiellyttävä luonteenpiirre jota ei edes ulkonäkö ja upeat harrastukset kompensoi. Jos oikeasti on ns. tasokas mies, niin ei tarvitse tindereissä hyljeksittynä pyöriä ja vielä vähemmän vauvapalstalla itkemässä surkeaa kohtaloansa.

Vierailija
28/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset lopettakaa jo toi paskanjauhanta että ette olisi ulkonäkökeskeisiä mies valinnoissa. Ihan oikeasti

Vierailija
29/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset lopettakaa jo toi paskanjauhanta että ette olisi ulkonäkökeskeisiä mies valinnoissa. Ihan oikeasti

Mitä kuvittelet että ulkonäöllä tekee jos on joku persaukinen idiootti joka arvottaa ihmiset painoindeksin mukaan?

Vierailija
30/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ulkonäöllä on väliä, mutta se mitä ap pitää komeana ei välttämättä viehätä ihan jokaikistä naista. On ihan typerää loukkaantua siitä että yrittää iskeaä omasta mielestään epäviehättävää ja tulee torjutuksi. Siinähän kävi ihan hyvin; kumpaakaan ei toinen varsinaiseti kiinnostanut. 

Vierailija
31/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ap on yksi niistä, joiden profiiliteksti on joko tyhjä tai sen anti on "Miehen kokoinen 190 cm" eikä muuta. Kuvissa sitten jotain sumuista festarikuvaa vuodelta 2007, yksi peiliselfie mahasta ja pari kuvaa moottoripyörästä. Juu ei.

Vierailija
32/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsastan komeita miehiä, mutta mies,  jolla on pilke silmäkulmassa, on mielestäni erittäin viehättävä, huolimatta ulkonäöstään. Tai se yleensä tekee miehestä silmissäni komean.

t: se jolla on omasta mielestään maailman komein mies

Vierailija
33/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen olen huomannut, että naiset hakevat selvästi itseään nuorempia miehiä (5-10 vuotta nuorempia). Joten turha tälläkään palstalla lässyttää, että miksi miehet katsovat nuoria naisia. 

Vierailija
34/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit että olet huippuälykäs ja kilttimies.

Lassukka has landed the Palsta. 

Vierailija
35/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sen olen huomannut, että naiset hakevat selvästi itseään nuorempia miehiä (5-10 vuotta nuorempia). Joten turha tälläkään palstalla lässyttää, että miksi miehet katsovat nuoria naisia. 

Naisetko tuota vain tekevät? Vai onko se miehiltä hyväksytympää?

Vierailija
36/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mulle kelpaa mikä tahansa paska mies, koska olen läski. Niin se menee ehdottomasti.

Vierailija
37/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että naiset hakee kaikkea muuta muttei sinua.

Vierailija
38/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetko tuota vain tekevät? Vai onko se miehiltä hyväksytympää?

Miesten mielestä se on molemmilta yhtä hyväksyttyä, mutta naisten mielestä nuorempia naisia katselevat miehet ovat "limaisia" ja "oksettavia". Naiset siis pelaavat kaksilla säännöillä.

Vierailija
39/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pääset treffeille niin aiotko lopuksi sanoa että "oli kivaa, mua ei haittaa että olet läski"?

Vierailija
40/110 |
08.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ulkonäöllä on väliä, mutta se mitä ap pitää komeana ei välttämättä viehätä ihan jokaikistä naista. On ihan typerää loukkaantua siitä että yrittää iskeaä omasta mielestään epäviehättävää ja tulee torjutuksi. Siinähän kävi ihan hyvin; kumpaakaan ei toinen varsinaiseti kiinnostanut. 

Tuota miesten loukkaantumislogiikkaa on tosiaan vaikea ymmärtää. Miehellä on oikeus pitää naista epäviehättävänä ja myöntää se ääneen, mutta nainen ei saisi ajatella miehestä samoin ja toimia sen mukaisesti. Miksi ihmeessä mies pahoittaa mielensä jos ei saa jotakin, mitä ei edes halua? Täysin järjen vastaista. Ilmeisesti miehen mielestä "rumalle" naiselle jokainen mies on lahja, joka pitäisi ottaa iloiten vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi