Lue keskustelun säännöt.
Mihin ammattiin minun pitäisi opiskella että pääsisin autismi lasten/nuorten kanssa työskentelemään?
Kommentit (3)
Ettei tarvitse opiskella lähihoitajaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuttuni opiskeli diakoniaopistolla Tuusulassa
Opiskelin lähihoitajaksi ja olin autismiluokalla työharjoittelussa. Se on ollut ehdottomasti mielenkiintoisin työharjoittelu haastava ja antava. Olin myös emu-luokalla jossa asperger poika.