Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitelläänkö yleistuen työttömyysilmoitus automaattisesti?

Vierailija
24.06.2026 |

Jos ei ole mitään muutoksia?

 

Mietin koska täytin jo yöllä sen vuorokauden vaihduttua ja tämän jälkeen jo ilmestyi maksupäivä ja summa etusivulle. 

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
2/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet tyhmiä ? Jos kerran maksu näkyy niin mikä on ongelma 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sinne mitään kirjoita eikä palkkaa ole maksettu niin automaattisesti tuo käsitellään.

Vierailija
4/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä on automaatti-ilmoitus käytössä. Ohjelma tunnistaa, jos hakemuksessa ei ole mitään muutosta ilmoitettu ja antaa maksutiedot heti hakemuksen tekemisen jälkeen. Näin oli jo vanhan tuen kohdalla. Hakemuksen siis voi tehdä heti, kun keskiyöllä päivä vaihtuu siihen päivään, jolloin aikaisintaan voi tukea hakea.

Vierailija
5/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Mene tukkirekan eteen vitunhomo. 

Vierailija
6/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin ilmoituksen työttömyysajasta jo 12.5, eikä ole vieläkään rahoja näkynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä on automaatti-ilmoitus käytössä. Ohjelma tunnistaa, jos hakemuksessa ei ole mitään muutosta ilmoitettu ja antaa maksutiedot heti hakemuksen tekemisen jälkeen. Näin oli jo vanhan tuen kohdalla. Hakemuksen siis voi tehdä heti, kun keskiyöllä päivä vaihtuu siihen päivään, jolloin aikaisintaan voi tukea hakea.

Ja raha oikeasti tulee siitä kahden päivän päästä eli tässä tapauksessa perjantaina? 

Vierailija
8/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Mene tukkirekan eteen vitunhomo. 

Älä tuota traumoja autonkuljettajalle Hyppää ennemmin kerrostalon katolta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Haista sinä hevonvittu saatanan ääliö Aloittaja ei puhunut töihinmenosta !

Vierailija
10/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat

Siinä sulle 11247kpl työtarjousta ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käsitellään automaattisesti, jos se on jatkohakemus johon ei tarvita lisäselvityksiä ja työnhakusi on voimassa eli sinulla on ajantasainen työvoimapolittinen lausunto kunnossa. 

Vierailija
12/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Mene tukkirekan eteen vitunhomo. 

Homo on se joka imee, ei se jolta imetään. Ja niitä lihapiirakoita olisi taas muuten rotta tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene töihin.

Mene tukkirekan eteen vitunhomo. 

Homo on se joka imee, ei se jolta imetään. Ja niitä lihapiirakoita olisi taas muuten rotta tarjolla.

Sano nyt osoittees niin katotaan ootko vielä yhtä kovaa jätkää irl vitu pelle.

Vierailija
14/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat

Siinä sulle 11247kpl työtarjousta ole hyvä.

Tukehduppa niihin orja.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat

Siinä sulle 11247kpl työtarjousta ole hyvä.

Suomalaisilla on oikeus hakea SUOMALAISILLE tarkoitettuja tukia SUOMESSA. Niin monelle tuntuu olevan hämmentävä asia tajuta tämä. 

Toivottavasti öyhötät samalla lailla kaikille tuki-maamuille. 

Vierailija
16/16 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat

Siinä sulle 11247kpl työtarjousta ole hyvä.

Suomalaisilla on oikeus hakea SUOMALAISILLE tarkoitettuja tukia SUOMESSA. Niin monelle tuntuu olevan hämmentävä asia tajuta tämä. 

Toivottavasti öyhötät samalla lailla kaikille tuki-maamuille. 

Aha. No meneppä persu töihin. Hae edes johonkin noista. Varmasti löytyy persulle niitä vessojen jynssäämis duunipaikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme