Käsitelläänkö yleistuen työttömyysilmoitus automaattisesti?
Jos ei ole mitään muutoksia?
Mietin koska täytin jo yöllä sen vuorokauden vaihduttua ja tämän jälkeen jo ilmestyi maksupäivä ja summa etusivulle.
Kommentit (16)
Miksi kyselet tyhmiä ? Jos kerran maksu näkyy niin mikä on ongelma
Jos ei sinne mitään kirjoita eikä palkkaa ole maksettu niin automaattisesti tuo käsitellään.
Kyllä siellä on automaatti-ilmoitus käytössä. Ohjelma tunnistaa, jos hakemuksessa ei ole mitään muutosta ilmoitettu ja antaa maksutiedot heti hakemuksen tekemisen jälkeen. Näin oli jo vanhan tuen kohdalla. Hakemuksen siis voi tehdä heti, kun keskiyöllä päivä vaihtuu siihen päivään, jolloin aikaisintaan voi tukea hakea.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Mene tukkirekan eteen vitunhomo.
Minä laitoin ilmoituksen työttömyysajasta jo 12.5, eikä ole vieläkään rahoja näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä on automaatti-ilmoitus käytössä. Ohjelma tunnistaa, jos hakemuksessa ei ole mitään muutosta ilmoitettu ja antaa maksutiedot heti hakemuksen tekemisen jälkeen. Näin oli jo vanhan tuen kohdalla. Hakemuksen siis voi tehdä heti, kun keskiyöllä päivä vaihtuu siihen päivään, jolloin aikaisintaan voi tukea hakea.
Ja raha oikeasti tulee siitä kahden päivän päästä eli tässä tapauksessa perjantaina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Mene tukkirekan eteen vitunhomo.
Älä tuota traumoja autonkuljettajalle Hyppää ennemmin kerrostalon katolta
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Haista sinä hevonvittu saatanan ääliö Aloittaja ei puhunut töihinmenosta !
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat
Siinä sulle 11247kpl työtarjousta ole hyvä.
Kyllä käsitellään automaattisesti, jos se on jatkohakemus johon ei tarvita lisäselvityksiä ja työnhakusi on voimassa eli sinulla on ajantasainen työvoimapolittinen lausunto kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Mene tukkirekan eteen vitunhomo.
Homo on se joka imee, ei se jolta imetään. Ja niitä lihapiirakoita olisi taas muuten rotta tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin.
Mene tukkirekan eteen vitunhomo.
Homo on se joka imee, ei se jolta imetään. Ja niitä lihapiirakoita olisi taas muuten rotta tarjolla.
Sano nyt osoittees niin katotaan ootko vielä yhtä kovaa jätkää irl vitu pelle.
Vierailija kirjoitti:
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat
Siinä sulle 11247kpl työtarjousta ole hyvä.
Tukehduppa niihin orja.
Vierailija kirjoitti:
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat
Siinä sulle 11247kpl työtarjousta ole hyvä.
Suomalaisilla on oikeus hakea SUOMALAISILLE tarkoitettuja tukia SUOMESSA. Niin monelle tuntuu olevan hämmentävä asia tajuta tämä.
Toivottavasti öyhötät samalla lailla kaikille tuki-maamuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat
Siinä sulle 11247kpl työtarjousta ole hyvä.
Suomalaisilla on oikeus hakea SUOMALAISILLE tarkoitettuja tukia SUOMESSA. Niin monelle tuntuu olevan hämmentävä asia tajuta tämä.
Toivottavasti öyhötät samalla lailla kaikille tuki-maamuille.
Aha. No meneppä persu töihin. Hae edes johonkin noista. Varmasti löytyy persulle niitä vessojen jynssäämis duunipaikkoja.
Mene töihin.