Käyttävätkö päihteidenkäyttäjämiehet kondomia?
Sellaiset joiden alkoholinkäyttö ei ole normaalia vaan usein ja keskellä päivää ihmisten ilmoilla päihtyneenä. Joiden elämä pyörii vahvasti sen ympärillä.
Kommentit (12)
Mitäpä lottoat? Eiköhän niiden rahat mene viinaan ja röökiin, ei kortsuihin.
kahdella asialla ei ole mitään korrellaatiota paitsi mahdollisesti käytettävissä olevan rahan kautta
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan käyttänyt kortsua.
Päihteidenkäyttäjämies
En käytä kondoomia edes maksullisten kanssa
Päihteidenkäyttäjämies 2
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan käyttänyt kortsua.
PäihteidenkäyttäjämiesEn käytä kondoomia edes maksullisten kanssa
Päihteidenkäyttäjämies 2
Kuka maksullinen antaa ilman kumia? Joku itärajan puoleinen h*ora ehkä köyhissä oloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo koskaan käyttänyt kortsua.
PäihteidenkäyttäjämiesEn käytä kondoomia edes maksullisten kanssa
Päihteidenkäyttäjämies 2
Kuka maksullinen antaa ilman kumia? Joku itärajan puoleinen h*ora ehkä köyhissä oloissa.
Toiset ei niin ronkelit antaa
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä lottoat? Eiköhän niiden rahat mene viinaan ja röökiin, ei kortsuihin.
Asiantuntija
Kiltit tytötkin antaa ilman, pelkäävät vissiin jäävänsä muuten ilman.
Aluks sievistellään ja kauhistellaan, mut pari hyvää lainii ja vot.
T: Päihteidenkäyttäjämies 3 tai 4.
Ei tietenkään pitää saada mahdollisimman monta ei toivottua lasta. Ne jää sitten valtion rahoilla kasvatettavaksi.
Sittenhän sen näkee käyttääkö sinun kanssa. Jos ei käytä, niin voit olla varma ettei ole käyttänyt muidenkaan kanssa...
En oo koskaan käyttänyt kortsua.
Päihteidenkäyttäjämies