Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan tätä. Mutta "aistin" ihmisestä, että onko hän "hyvä" vai "paha". Tämä on todella inhottavaa :(

Vierailija
07.12.2016 |

Tarkoitan siis, että kun kohtaan jonkun ihmisen vaikka ensimmäisen kerran, hän saattaa päällisinpuolin vaikuttaa mukavalta, mutta mulle tulee kamala olo hänen seurassaan ja lopulta hän paljastuu vaikka kiusaajaksi.

En usko mihinkään energiajuttuihin/aurahöpinöihin ja siksi tämä ahdistaa. Viimeksi tänään kohtasin erään ihmisen jonka "tunsin olevan " niin täynnä pahaa, että menin vessaan oksentamaan ja sydämeni hakkasi. Mitä ihmettä tämä on?
Inhoan tätä :(

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan olisi niin, että nuo henkilöt herättävät sinussa käsittelemättömiä tunteita. Joku niissä ihmisissä muistuttaa jostain käsittelemättömästä ikävästä asiasta, tilanteesta, traumasta ja tipahdat noissa tilanteissa noihin alitajunnasta nouseviin muistoihin.

Vierailija
102/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko telkkarissa näkemiisi ihmisiin? Mitä olet mieltä OC:n täydellisten naisten Shannonista ja miehestään? Mielestäni molempien katseissa on jotain puistattavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä nyt negatiivista. Toisaalta on kuitenkin niin, että jotkut ihmiset vain huokuu sitä, että ovat hyviä, vilpittömiä ihmisiä. Levittävät hyvää energiaa. Toisilla taas on jatkuvasti päällä negatiivisuus, toisten arvostelu, selän takana etenkin mutta myös piilovittuillen. Jälkimmäiset pitävät itseään usein älykkäinä.

Otetaan nyt vaikka televisiosta esimerkki. Ohjelmaa Toisenlaiset äidit tehdään kunnioittavasti, kuunnellen, positiivisen kautta. Sitten on taas tämmöisiä kuten Yökylässä Maria Veitola ja muut hänen ohjelmat. Siinä on lähinnä pahaa huokuva ihminen.

Vierailija
104/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä voimakas intuitio ja tunneäly.

Itsellä sama 'kyky'. Lohdutan sua... tästä 'taidosta' on enemmän hyötyä kuin haittaa. Osaan pitää sopivaa 'välimatkaa' tiettyihin ihmisiin kun varoitussignaalit ovat tuntuneet alkutapaamisesta lähtien. Kertaakaan en ole ollut väärässä.

Kaikilla on se kyky. Kaikista ihmisistä tulee jonkinlainen tunne. Jos luulee aina olevansa oikeassa, ei luultavasti ole kuitenkaan kaikki ihan kunnossa.

Vierailija
105/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa aistijat, millaise fibat saatte tästä kuvasta.

http://img.scoop.it/7ZrwoWuIte8W6gjYG1dwQzl72eJkfbmt4t8yenImKBVvK0kTmF0…

Vierailija
106/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Se on energiaa. Itse tunnistan pahan energian. Se voi olla joku ihan random tyyppi, joka tulee kadulla vastaan ja jonka kasvoja en edes välttämättä näe. Tunne on erittäin epämielyttävä. Ihminen ei tässä tapauksessa ole paha vaan tällä voi olla suurta vihaa, minkä sinä aistit.

No jos sillä on joku kommandopipo peittämässä kasvot niin ei ole ihme jos tulee sellainen pahis tunne. Et silti voi tietää tutustumatta taisteleeko se silti hyvien asioiden puolesta.

Vierailija
107/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsukaamme sitä..erityisherkkyydeksi. Mulla sama en tiedä mihin lien liittyy. Toinen voi hymyillä ja olla mielinkielin, mutta aistin, mitä aistin ei voi mitään..esim.epärehellisyyden.

Vierailija
108/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, että psykologian johtavat tutkijat että kaikki jotka alalla toimivat toteavat koko ajan, että ihmisen mieli ei ole luettavissa.

Tokihan monikin ihminen voi aiheuttaa pahan olon tunteita johtuen esim. Heidän esiintymisestään joka on jollain tavalla huolta herättävää, mutta et tietäisit onko ihminen hyvä vai paha yliluonnollisesti tuskin.

Ihmiset harvoin myöskään voi jakaa pelkästään hyvään ja pahaan.

Vierailija
109/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi, että ap bongaa toisen tunteet. Sehän on ihan todistetusti totta, että tunteet tarttuvat, eli ihminen erittää feromoneja tms. aineita ilmaan, jotka saavat läsnäolevat tuntemaan samankaltaisia tunteita. Kyse ei siis ole mistään taikauskosta.

On itseasiassa hauskaa lukea kommentteja hörhöilystä tässä yhteydessä, kun ihan parin viikon sisällä ko. asiasta oli jossain lehdessä tmv artikkeli. Tulee mieleen taas näistä skeptikkojen jutuista maapallon pyöreäksi todistaminen ym. Mitkähän kaikki asiat on aikojen saatossa julistettu yliluonnolliseksi huuhaaksi ennen kuin jostain on keksitty oikea tieteellinen selitys?

Vierailija
110/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, että psykologian johtavat tutkijat että kaikki jotka alalla toimivat toteavat koko ajan, että ihmisen mieli ei ole luettavissa.

Tokihan monikin ihminen voi aiheuttaa pahan olon tunteita johtuen esim. Heidän esiintymisestään joka on jollain tavalla huolta herättävää, mutta et tietäisit onko ihminen hyvä vai paha yliluonnollisesti tuskin.

Ihmiset harvoin myöskään voi jakaa pelkästään hyvään ja pahaan.

Entäs mikroilmeet? Nekin ovat tunnettua todellisuutta, ja ihminen lukee jatkuvasti niitä toisista ihmisistä. Itse asiassa ihmisten kommunikoinnissa on paljonkin asioita, joita ei tarkalleen ymmärretä. Mm. silmiin katsomiseen liittyviä asioita, toisen katseen aistimista jne. Ihminenhän aistii hyvin voimakkaasti silmiin katsomisen ja toisen ihmisen katseen suunnan. 

Jos mikroilmeet viestivät eri asioita kuin mitä ihminen puhuu, siitä syntyy ristiriita katsojan mielessä ja epäluotettava, omituinen vaikutelma.

Vierailija
111/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et mene sille epäilysi kohteelle möläyttämään näistä "kyvyistäsi". Itse olen kolmelta ihmiseltä kuullut että "mä vaistoan heti ihmisistä asioita". Kaksi heistä suhtautuvat epäilevästi oikeastaan kaikkeen ja minulla ei ole ikinä hyvä eikä rento olo näiden kanssa kun tuntuu että on jatkuvasti luupin alla, tulee tunne että oikein odottavat milloin kärähdän, enkä edes tiedä mistä voisin kärähtää. Ovat raskasta seuraa. Sitä näkee mitä haluaa nähdä. Jos pidät tasaisesta elämästä näet hyvää jos haluat draamaa näet pahaa.

Sellaiset ihmiset, jotka oikeasti vaistoavat asioita toisista, johtui se sitten eleistä ja ilmeistä tai energioista, eivät yleensä kerro siitä muille. 

Tiedän ihmisistä usein muutaman minuutin tuntemisen jälkeen paljon enemmän kuin he ovat kertoneet, ja pidempi tuttavuus todistaa havaintoni oikeiksi lähes aina. Se on raskasta ja tekee kanssakäymisen ihmisten kanssa vaikeaksi, kun joudun teeskentelemään etten ymmärrä ja havaitse asioita. Ei tulisi mieleenkään mainostaa ominaisuuttani tai kehuskella sillä, paremminkin häpeän sitä.

Vierailija
112/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä ei aiheuta tunteita suuntaan tai toiseen, mutta osasta aistin todella pahaa ja osasta todella hyvää. Tämä on inhottavaa :(

Ap

Äh, käännä se rahantekemiseksi, kun omaat tuollaisen lahjan. Varmaan moni maksaisi sinulle, jos esim. joku pyytäisi sinua selvittämään kaveristaan, että onko paha vai hyvä. Hankkiutuisit vain tutkittavan seuraan ja olisit sen aikaa, kunnes olisit saanut selville tarvittavan. Tsemppiä!

Vierailija
113/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän on pohjimmiltaan siitä, että ihmiset ovat aika samanlaisia. Halutaan, pelätään, vihataan, rakastetaan samoja asioita samalla tavalla. Joten ei ihmisten "lukeminen" näin ollen ole mitenkään erityisen vaikeaa. Kun ihmiset kohtaavat, kohtaavat myös nämä heidän halunsa, pelkonsa, vihansa ja rakkautensa. Ja jos intressit eivät ole yhtenäiväiset (halutaan, jne. samaa asiaa), niin monen mielestä paha ihminenhän siinä on vastassa.

Itselläni on kanssa tämmöinen mielenherkkä kaveri, joka ei voi kaupungissa käydä, kun siellä hän aistii niin kamalasti pahaa energiaa koko ajan ympärillänsä. Oikeasti kysymys on vähiten empaattisesta ihmisestä, jonka tunnen, esim. tosi törkeitä ohareita (olin maksanut meidän MOLEMPIEN Tallinnan matkan, ja edellisenä iltana, jolloin rahoja tietenkään ei voi saada takaisin hän ilmoittaa, ettei lähdekään) voidaan perustella, että nyt on otettava omaa aikaa kun muiden ihmisten paha energia on kuluttanut kaiken oman energian.

Itse ymmärrän jopa psykologisten testien mukaan (tehty työasioissa) erittäin hyvin ihmisten motiiveja. En silti todellakaan kuvittele olevani mikään ihmeellinen näkijä, vaan nimenomaan: ymmärrän, että ihmiset toimivat, kuten toimivat, jonkin asian vuoksi.

Vierailija
114/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ihmisiä joilla on näitä "vahvoja ennakkoaavistuksia" ja jotka sen jälkeen vain etsiskelevät pienimpiäkin merkkejä vahvistuksesta aavistukselleen. 

Vierailija
115/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan et mene sille epäilysi kohteelle möläyttämään näistä "kyvyistäsi". Itse olen kolmelta ihmiseltä kuullut että "mä vaistoan heti ihmisistä asioita". Kaksi heistä suhtautuvat epäilevästi oikeastaan kaikkeen ja minulla ei ole ikinä hyvä eikä rento olo näiden kanssa kun tuntuu että on jatkuvasti luupin alla, tulee tunne että oikein odottavat milloin kärähdän, enkä edes tiedä mistä voisin kärähtää. Ovat raskasta seuraa. Sitä näkee mitä haluaa nähdä. Jos pidät tasaisesta elämästä näet hyvää jos haluat draamaa näet pahaa.

Sellaiset ihmiset, jotka oikeasti vaistoavat asioita toisista, johtui se sitten eleistä ja ilmeistä tai energioista, eivät yleensä kerro siitä muille. 

Tiedän ihmisistä usein muutaman minuutin tuntemisen jälkeen paljon enemmän kuin he ovat kertoneet, ja pidempi tuttavuus todistaa havaintoni oikeiksi lähes aina. Se on raskasta ja tekee kanssakäymisen ihmisten kanssa vaikeaksi, kun joudun teeskentelemään etten ymmärrä ja havaitse asioita. Ei tulisi mieleenkään mainostaa ominaisuuttani tai kehuskella sillä, paremminkin häpeän sitä.

Kuvittelet tietäväsi ja sen jälkeen astuu kuvaan vahvistusvinouma.

Vierailija
116/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut lapsesta saakka tuo sama, mutta se ei käy tuolla tavalla mun "sielun" päälle kuin ap:llä. Siksi en ahdistu tuosta ominaisuudesta, enkä enää kiinnitä siihen juuri huomiotakaan, se on vähän kuin jatko-osa ihmisen ulkonäköön.

Vierailija
117/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on väärä (tai puuttuva) lääkitys. Nyt kipin kapin lääkäriin hakemaan apua harhoihisi. 

Voi olla monelle yllätys, että joillakin vain on syntymästä asti tai kehittyy ajan saatossa todella vahva intuitio, jolla pystyy ennakoimaan monia erinäisiä asioita. Ymmärrän kyllä, jos se kuulostaa hullulta, mutta ne keillä se on tietävät kyllä, että se on mahdollista.

Vierailija
118/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokihan. Mutta se että sä luet sen ristiriitaisuuden ei tarkoita , että toinen olisi vielä paha. Ihmisillä voi välähtää joku oma huoli taustalla tai ajatuski voi olla ruma, mutta ei se ihmisestä vielä pahaa tee. Toisella saattaa olla myös puutteellinen kyky ilmaista itseään yms. Tai sä näet oman pahan toisessa ja tulkitset toisesta jotain.

Mutta sit taas esim. Minä jonka on todella hankala peittää mitään tunteitaan ni on hyvin helppo lukea, jos nyt haluaisin muille pahaa ni kyl sen mun naamasta näkee, mutta se ei ole mitään yliluonnollista. Ja kuten sanoin ajatukset eivät tee kenestäkään vielä pahaa.

Vierailija
119/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on väärä (tai puuttuva) lääkitys. Nyt kipin kapin lääkäriin hakemaan apua harhoihisi. 

Voi olla monelle yllätys, että joillakin vain on syntymästä asti tai kehittyy ajan saatossa todella vahva intuitio, jolla pystyy ennakoimaan monia erinäisiä asioita. Ymmärrän kyllä, jos se kuulostaa hullulta, mutta ne keillä se on tietävät kyllä, että se on mahdollista.

Jeps. Kaverikin uskomattoman vahvan intuitionsa voimalla ennakoi vainoojiensa hyökkäyksen, tuhosi kämpästään kaiken salakuuntelulaitteilla viritellyn elektroniikan ja naulasi ovet ja ikkunat umpeen. Muut eivät uskoneet, mutta hän kyllä tiesi. Sai se jonkun diagnoosinkin siitä ymmärtämättömiltä lääkäreiltä ja intuition tylsistyttäminen alkoi hevosenannoksella psykoosilääkkeittä ja kolmella päivällä lepositeissä.

Vierailija
120/166 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä voimakas intuitio ja tunneäly.

Itsellä sama 'kyky'. Lohdutan sua... tästä 'taidosta' on enemmän hyötyä kuin haittaa. Osaan pitää sopivaa 'välimatkaa' tiettyihin ihmisiin kun varoitussignaalit ovat tuntuneet alkutapaamisesta lähtien. Kertaakaan en ole ollut väärässä.

Miten olet huomannut, että tuntemuksesi oli oikea? Siitä että tuo ihminen alkoi kohdella sinua ikävästi? Se johtui tylyydestäsi ja torjuvasta käytöksestäsi. Ei tuon ihmisen synnynnäisestä pahuudesta.

Tai ehkä tämä ihminen on alkujaankin ollut "paha" ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme