Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä seksikumppanimäärä suuri?

Vierailija
07.12.2016 |

Olen 23v nainen ja kumppaneita ollut yhteensä 15, onko se mielestänne paljon?
Mikä on mielestänne sopiva määrä? Paljonko itsellenne on kertynyt?
Mielestäni ei ole oikeaa vastausta, kunhan halusin avata keskustelua.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon.

Itse olen 32 ja kumppaneita ollut 12. Sekin on mielestäni turhan paljon, mutta minkäs teet, kun on tehnyt mieli.

Vierailija
62/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan se sinusta pajon ihmisenä mutta mihin verraten paljon? Minusta tuo on melko paljon mutta ei nyt vielä mikään huorafiilis tule kuitenkaan, joillain kun saattaa olla lähemmäs sata tai ylikin. Ei sillä ole väliä muille kuin mahdolliselle kumppanille joka voi hämmentyä ja olethan käynyt sukupuolitautitesteissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkö niistä tummista tosiaan se oma bakteerikanta ja se niiden ominaishaju naiseen? Ihan vilpittömästä tätä kyselen kun joskus on hiukan tulle sellainen mieleyhtymä hajun perusteella. [/quote+358415012977]

Puhut sie nyt Mertsist vai kenest tummast? No joo oikeesti. Olin 80-luvulla mustaihoisen miehen kanssa. En muista, että hänestä olisi jäänyt erityistä hajua. Tosin hänen sukunsa oli asunut Amerikassa jo monen sukupolven ajan, olisiko se vähentänyt tummien ominaishajua?

Vierailija
64/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mielestä paljon. Itse olen 19v ja seksikumppaneita on tähän mennessä ollut 30 (ja nyt varmaan haukkuja tulee...)

N19

Vierailija
65/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mun mielestä paljon. Itse olen 19v ja seksikumppaneita on tähän mennessä ollut 30 (ja nyt varmaan haukkuja tulee...)

N19

Onhan siinä tuheroa vingutettu aika huolella. 

Vierailija
66/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Niin ja sitten kun olisi jätkästä kyse niin taputettaisiin vaan päähän ja sanottaisiin "hyvä poika". Vai sanotaanko jätkille "onpas siinä munaa kulutettu"? Niinpä... Emmä ainakaan häpeä että nautin täysillä sinkku vuosistani.

Vierailija
67/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös 23 ja olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa.

Minusta kuulostaa paljolta, mutta eipä se haittaa. Kerran sitä vain nuoria ollaan.

Lisäksi jos olet aloittanut seksielämä paljon minua aikaisemmin, se kyllä vaikuttaa kumppanien määrään.

"Kerran sitä vain nuoria ollaan". Ja vanhanako ei sitten enää seksiä harrasteta? Ei ihme, että ihmiset kärsivät seksittömyydestä, jos asenne on se, että kun aikuistutaan niin ei ole tarkoituskaan nauttia seksistä.

Vierailija
68/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Niin ja sitten kun olisi jätkästä kyse niin taputettaisiin vaan päähän ja sanottaisiin "hyvä poika". Vai sanotaanko jätkille "onpas siinä munaa kulutettu"? Niinpä... Emmä ainakaan häpeä että nautin täysillä sinkku vuosistani.

Tottakai sama sanottaisiin myös miehille. Onhan tuollainen leväperäistä ympäriinsä paneskelua. 

Vierailija
69/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellinen kysymys on "olenko parisuhdeihminen vai en". Parisuhdeihmiselle tuo on paljon ja kertoo siitä, että on halunnut hankkia kokemuksia eli jakaa tavaraansa eli elää villiä nuoruuttaan. Se on kuitenkin vähän pakotettua, jos on oikeasti parisuhdeorientoitunut, mutta päättää alkaa lutkailla vain sen takia, että niin pitäisi tehdä. Sitä saattaa joutua katumaan myöhemmässä elämässä. Sitten taas jos ei ole parisuhdeihminen, niin tuo on normaali lukumäärä. Tällaisen ihmisen on kuitenkin turha kuvitella menestyvänsä parisuhteissa tulevaisuudessa. Seksi ei ole syy tälle, vaan se on seuraus siitä millainen ihminen on. Jos on luonteeltaan menijä, niin sitä on kyllä hautaan saakka eikä tuollaista perusviettiä saa tukahdutettua. Joko sitä menee aikuisenakin tai sitten kärsii niistä henkisistä ongelmista mitä sen vietin tukahduttaminen aiheuttaa ja pilaa parisuhteensa sillä.

Vierailija
70/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Pattayalla (yllätys yllätys) sellaisen 20-vuotiaan baaritytön kanssa. Oltiin viikko yhdessä. Kyselin siltä sitten taustoja ja oli aloittanut 18-vuotiaana hommat. Kysyin, että monen miehen kanssa se suunnilleen oli ollut, niin sanoi että kolmisenkymmentä. Ja tämä siis aito rahalla vuokrattava prostituoitu melkein parin vuoden kokemuksella. Moni asiakas on sen 1-2 viikkoa niin kuin minäkin ja menkkojan aikaan ei välttämättä huvita tehdä duunia ollenkaan ja pari kuukautta se oli ollut ihan vaan tarjoilijana kun "boy friend" lähetti englannista rahaa. Siitä perspektiiviä asiaan kun moni niin kovin vihaa niitä likaisia ja tautisia oikeita huoria, mutta on niin kovin hyväksyvä näitä feminiinisyyttään juhlivia voimautuneita suominaisia kohtaan.

Vierailija
71/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Tottakai sama sanottaisiin myös miehille. Onhan tuollainen leväperäistä ympäriinsä paneskelua. 

Juuuu aivan varmasti niin sanottaisiin miehelle... On se jännä ettei tänä(kään) päivänä nainen saa nauttia seksistä ja tyydyttää tarpeitaan ilman lutkan leimaamista otsaan, kertoo kyllä haukkujasta enemmän. Sulle suosittelisin sinne vällyjen väliin jotain muutakin kuin oman käden ettei noin katkera tarvitse olla.

Vierailija
72/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

Juuuu aivan varmasti niin sanottaisiin miehelle... On se jännä ettei tänä(kään) päivänä nainen saa nauttia seksistä ja tyydyttää tarpeitaan ilman lutkan leimaamista otsaan, kertoo kyllä haukkujasta enemmän. Sulle suosittelisin sinne vällyjen väliin jotain muutakin kuin oman käden ettei noin katkera tarvitse olla.

En tiedä mitä miehelle sanottaisiin kun en tunne yhtään miestä, jolla olisi suuria määriä kumppaneita. Yritys on kyllä kova, mutta osumatarkkuus sitä pienempi. Siinä se oleellinen ero taitaa ollakin. Aktiivista seksielämää elävillä miehillä on parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme