Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä seksikumppanimäärä suuri?

Vierailija
07.12.2016 |

Olen 23v nainen ja kumppaneita ollut yhteensä 15, onko se mielestänne paljon?
Mikä on mielestänne sopiva määrä? Paljonko itsellenne on kertynyt?
Mielestäni ei ole oikeaa vastausta, kunhan halusin avata keskustelua.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillusi on loppuun ajettu :D

Vierailija
42/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

M26

tilaisuuksia olisi ollut hieman suurempaan lukuun, mutta en enää viitsi antaa, jos ei kiinnosta mikään muu. Noistakin yksi kaduttaa, kun nainen oli epämiellyttävä luonteeltaan ja epävarma kehostaan, mutta himoissani en halunnut lähteä tyhjin käsin. Useimmmiten omat fantasiat, odotukset ja jahtaaminen/flirttailu on parempaa kuin seksin harrastaminen. Hyvä runkku on parempi kuin keskinkertainen pano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka seksikerta 14-v ja sen jälkeen ehkä kymmenen, sitten aloin seurustella ja nyt vuoden sinkkuna olleena määrä on kasvanut vielä seitsemällä eli ehkä 18 tai 19.

N22

Vierailija
44/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista ajattelua. Minä olen ollut yhden ja saman miehen kanssa vähintäänkin 3000 kertaa, mutta se on silti jotenkin vähemmän paha kuin sinkku, jolla on enemmän kumppaneita, mutta aivan varmasti vähemmän seksikertoja.

Vierailija
45/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. N37, 6 kpl.

Vierailija
46/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuluuko kullitkin samalla tavalla, hioutuu teräväksi kuin kynä jyystäessä?

Vierailija
47/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi tuollaista naista vaimokseni.

Vierailija
48/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kumppani. Viimeksi sain ex tempore keittiön pöydällä eilen. Huh huh..

N36

Vierailija
49/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 32, ehkä 50-60 kumppania?

Ei kaduta, ei hävetä, ei kiinnosta mitä joku tuntematon internetissä on tästä mieltä. Aviomieheni mielestä se on kiihottavaa. Tauteja ei ole ollut koskaan, ja ne jotka luulevat pillun kuluvan käytössä, eivät ehkä ole tarpeeksi perillä asioista ollakseen sellaisen kanssa tekemisissä. :)

Vierailija
50/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaduta, ei hävetä, ei kiinnosta mitä joku tuntematon internetissä on tästä mieltä. Aviomieheni mielestä se on kiihottavaa. Tauteja ei ole ollut koskaan, ja ne jotka luulevat pillun kuluvan käytössä, eivät ehkä ole tarpeeksi perillä asioista ollakseen sellaisen kanssa tekemisissä. :)

Miehesi on aisuri?

Vierailija
51/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki alle ja yli yhden on liian vähän tai liikaa. Kun valitsee heti oikean ei tarvitse haeskella. Tarjolla oleva tavara on kuitenkin kuitenkin kaikilla samaa. Korkeintaan sen esillepano voi vähän vaihdella.

Vierailija
52/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v. ja kolmekymmentä.

Vierailija
53/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

M27

Vierailija
54/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 10 on paljon ja luku tulee vaan kasvamaan kun olet noin nuori

Vierailija
55/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Itellä ollut lähes 200, olen keski-ikäinen. Suurin osa yhdenillan jutuista oli 17-21 -vuotiaana, kaksisuuntainen mielialahäiriö ja todella reipasta päihteidenkäyttöä. Elämässäni on ollut kaksi pitkää parisuhdetta, 10 vuotta ja 17 vuotta. Niiden aikana olen ollut uskollinen. Olin kolmekymppinen, kun erosin ensimmäisestä kumppanistani, sen jälkeen oli taas n 30 seksipartneria. Nykyisessä suhteessa olen mieheni toinen partneri. 17 vuodessa olemme oppineet paljon toisistamme, ja olen tyytyväinen suhteeseemme. Vaikka minut nyt leimataan huoraksi, puolustan oikeuttani iloiseen ja intohimoiseen seksiin. En ole käyttäytynyt holtittomasti pitkään aikaan, enkä kadu vilkasta seksielämääni.

Vierailija
56/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi saatana oksettavaa.

Taatusti muutama musta varsinkin on sinua jynssännyt.

Vierailija
57/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi olet löytänyt miehen, jota kiihottaa vaimon lukuisat seksikumppanit.

Vierailija
58/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö niistä tummista tosiaan se oma bakteerikanta ja se niiden ominaishaju naiseen? Ihan vilpittömästä tätä kyselen kun joskus on hiukan tulle sellainen mieleyhtymä hajun perusteella. 

Vierailija
59/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

56 lisää, olen nainen, ja mieheni mielestä näin iso määrä kumppaneita on eroottista.

Vierailija
60/72 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo. Itellä ollut lähes 200, olen keski-ikäinen. Suurin osa yhdenillan jutuista oli 17-21 -vuotiaana, kaksisuuntainen mielialahäiriö ja todella reipasta päihteidenkäyttöä. Elämässäni on ollut kaksi pitkää parisuhdetta, 10 vuotta ja 17 vuotta. Niiden aikana olen ollut uskollinen. Olin kolmekymppinen, kun erosin ensimmäisestä kumppanistani, sen jälkeen oli taas n 30 seksipartneria. Nykyisessä suhteessa olen mieheni toinen partneri. 17 vuodessa olemme oppineet paljon toisistamme, ja olen tyytyväinen suhteeseemme. Vaikka minut nyt leimataan huoraksi, puolustan oikeuttani iloiseen ja intohimoiseen seksiin. En ole käyttäytynyt holtittomasti pitkään aikaan, enkä kadu vilkasta seksielämääni.

Tiedän mitä miehesi sinusta ajattelee, vaikka ei sitä sano ääneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän