Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kuka pokasi minut eilen baarista ei halunnutkaan seksiä kanssani, itsetuntoni on palasina. Miten selvitä tästä?

Vierailija
06.12.2016 |

Tapasin eilen baarissa tosi komean ja viehättävän miehen, kehen ihastuin melkeinpä ensinäkemältä. Mieskin oli ihan selkeästi lääpällään minuun kun oli lähelläni, kosketteli yms. Kehui viehättäväksi ja hyvännäköiseksi ja ties miksi. Meillä oli ihanat keskustelut ja baarin jälkeen menimme minun luokseni jatkoille. Vaihdoimme siinä samassa vielä puhelinnumeromme ja Facebookkimme. Olimme sitten loppuillasta sängyllä makoilemassa ja siinä vaiheessa olin varma, että saan mieheltä seksiä. Rupesimme suutelemaan ja koskettelemaan toisiamme mutta kun yritin viedä tilannetta pidemmälle hän sanoi ettei tahdo kanssani seksiä, haluaa vain nukkua kanssani. Joten me sitten vain nukuimme ja tänä aamuna hän olikin jo lähtenyt ennen kuin edes ehdin herätä.
En ole vielä viitsinyt ottaa mieheen yhteyttä ja kysyä miksi hän torjui minut, koska itsetuntoni on nyt aika nollassa. Miten ihmeessä mies kuka pokasi minut voikin yhtäkkiä kieltäytyä seksistä?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on pieni.yrittää koukuttaa sut kunnolla,ennenkuin uskaltaa

Vierailija
62/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti alkaa ärsyttämään se että naiset luulee aina että miehet haluaa vaan seksiä ja oikein "olettaa" että se tulee tapahtumaan koska mies osoittaa olevansa kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi haluta heti seksiä? Kai miehilläkin on itsemääräämisoikeus oman kroppansa suhteen. Jos ap olisi mies, niin varmasti saisi haukut täältä, mutta nyt haukutaan vain tuota pihtarimiestä, joka ei ymmärtänyt antaa.

No jos mies ei halua heti seksiä, niin miksi hän sitten edes tuli pokaamaan minua baarissa? Ja vieläpä tuli minun asunnolleni? Hänellä olisi kyllä ollut mahdollisuus olla lähtemättä kanssani luokseni tai perääntyä missä vaiheessa tahansa kun tuli minua iskemään.

Kai sitä voi tutustua ilman että harrastais seksiä?

Vierailija
64/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa sun kanssa enemmänkin kuin vain yhden illan jutun. Itselle kävi noin. Mies pihtasi vielä 2kk lisää, vasta kun seurusteltiin alettiin seksiä harrastaa. pelkäsi että haluan vain munaa ja katoan :D

Vierailija
65/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsi vain yksi kysymys, voiko oikeustieteiden maisterilla olla noin huono suomenkieli kuin ap:lla?

Vierailija
66/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku ja baarissa yrittäisin iskeä naisia ja saisin iskettyäkin, en minäkään olisi heti tapaamisyönä heitä jormaamassa. Muutaman kerran tein sen virheen nuorena, mutten tekisi enää. Ei baariyöseksi tuntemattoman kanssa nimittäin ollut kaksista, vaikka naiset olivat ns. hommassa mukana. Kai sitä mieskin voi olla estoinen?

Vierailija
67/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoehdot on vähissä mutta valinta pakko tehdä: pyydä kahvitreffeille tai unohda koko mies. 

Mun veikkaus: Mies koki alemmuudentuntoa ammattisi vuoksi eikä halunnut tulla heitetyksi ulos panon jälkeen. Niinpä hän pelasti kasvonsa tällä tavalla. Sinun yhteydenotto antaisi hänelle uuden mahdollisuuden. 

On teillä naisella kyllä harhat. :D

Onko se oikeasti niin, että jos mies ei halua panna jonkun baarilorton kanssa, niin jotain vikaa siinä on.

Vierailija
68/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai olisko ollut viksu mies joka ei pane heti vaan tutustuu

Tuo nyt ole mitään tutustumista. Varmaan miehellä joku kompleksi, ei ole saanut joltain niin kiusaa kostoksi muita.

Noin pitkälle minun kanssa nää kiusaajat ei ole edenneet, mutta siinä vaiheessa kun kapakka menee kiinni ja itse miettii sitä perinteistä "teille vai meille" repliikkiä ja tulee kuin kämmenellä korvalle, että hyvää yötä.

Näitä on ollut useammin ja en kyllä koko iltaa enää vietä jonkun tyypin kanssa samassa pöydässä kikattelemassa sen jutuille, luottaen siihen että pääsemme petiin.

Mitä muuta teit itse sen eteen, kuin että otit äijän mukanasi kotiin sen eteen,  että olisit saanut myös häneltä seksiä.   Keimailitko, tuoksuitko hyvältä, vaihdoitko hieman kevyempiin vaatteesi, hiplasitko halukkaana ja huokailit, vai makasit röhnötit päiväpeiton päällä kapakkavaatteissasi ja odottelit että mies alkais anelemaan sulta seksiä?

Saattaa joskus olla ihan pieni asia, mikä tökkäsee ja sen jälkeen ei tee enää niin hirveästi edes mielikään.  Vaikkapa vain jonkin sellaisen asian uteleminen ja siihen jumittuminen, jota ei suhteen tuossa vaiheessa edes tarvitse toisen tietääkään, mikäli on tarkoitus vain seksiä harjoittaa.

Itse olen kyllä aina mennyt aamuyöstä toisen kämpille sillä mielellä, että sitä seksiä harrastetaan... jos ei sitten heti ympäripäissään, niin sitten vaikka aamulla heräämisen jälkeen.

Vierailija
69/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko laitoit miehelle viestin AP?

Vierailija
70/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miehellä ei ole oikeutta "päänsärkyyn"? Olemmeko miehet jotain ihmeen automaatteja?

Vierailija
71/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa muuttaa mieltään, mikäli haluaa, ilman että siihen täytyy kertoa mitään "syytä". Ei tarkoittaa ei, ja sillä siisti.

Vierailija
72/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi haluta heti seksiä? Kai miehilläkin on itsemääräämisoikeus oman kroppansa suhteen. Jos ap olisi mies, niin varmasti saisi haukut täältä, mutta nyt haukutaan vain tuota pihtarimiestä, joka ei ymmärtänyt antaa.

No jos mies ei halua heti seksiä, niin miksi hän sitten edes tuli pokaamaan minua baarissa? Ja vieläpä tuli minun asunnolleni? Hänellä olisi kyllä ollut mahdollisuus olla lähtemättä kanssani luokseni tai perääntyä missä vaiheessa tahansa kun tuli minua iskemään.

Kai sitä voi tutustua ilman että harrastais seksiä?

Voi, mutta kun mies antoi ymmärtää että luvassa on sitä seksiäkin.

Vierailija
73/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaa sun kanssa enemmänkin kuin vain yhden illan jutun. Itselle kävi noin. Mies pihtasi vielä 2kk lisää, vasta kun seurusteltiin alettiin seksiä harrastaa. pelkäsi että haluan vain munaa ja katoan :D

No minulla tuossa tapauksessa tulisi lähinnä sellainen käsitys ettei mies olekaan minusta kiinnostunut. Ei sitä välttämättä tarvi ensitapaamisella panna, mutta että pihtaa 2kk ja siihen asti että seurustellaan.. ei.

Vierailija
74/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies piti sinusta oikeasti eikä halunnut heti sänkyyn

Vierailija
75/79 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän päätti perääntyä myöhemmässä vaiheessa, mitä sitten? Ei miehillä ole mitään velvoitetta panna sen enempää kuin naisillakaan. Ehkä et ollutkaan hänen mieleensä, minkäs teet.

N40

Vierailija
76/79 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys on turn-off. Jos on joskus pärjännyt ulkoluvun SM-kisoissa ei tee ihmisestä parisuhdekamaa, eikä välttämättä ylitä edes nussintarimaa. Itse asiassa seurustelin kerran yhden oikislaisen muijan kanssa joka oli oikeasti tyhmä. Ei sen kanssa pystynyt puhumaan mistään kun se ei tiennyt mistään mitään, ja kavereitten seurassa sai hävetä silmät päästään. Rungoltaan se oli ihan hyvä mutta nou dänks.

Vierailija
77/79 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se määränpää, vaan se matka..."

Vierailija
78/79 |
07.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai olisko ollut viksu mies joka ei pane heti vaan tutustuu

Tuo nyt ole mitään tutustumista. Varmaan miehellä joku kompleksi, ei ole saanut joltain niin kiusaa kostoksi muita.

Noin pitkälle minun kanssa nää kiusaajat ei ole edenneet, mutta siinä vaiheessa kun kapakka menee kiinni ja itse miettii sitä perinteistä "teille vai meille" repliikkiä ja tulee kuin kämmenellä korvalle, että hyvää yötä.

Näitä on ollut useammin ja en kyllä koko iltaa enää vietä jonkun tyypin kanssa samassa pöydässä kikattelemassa sen jutuille, luottaen siihen että pääsemme petiin.

Mikäköhän kompleksi niillä naisilla on, jotka eivät halua harrastaa seksiä vaikka ovat viettäneet miehen kanssa aikaa? Aika törkeästi kiusaavat miehiä ja murskaavat heidän itsetuntonsa ihan vaan huvikseen.

Vierailija
79/79 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki anna ekana iltana.