Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kuka pokasi minut eilen baarista ei halunnutkaan seksiä kanssani, itsetuntoni on palasina. Miten selvitä tästä?

Vierailija
06.12.2016 |

Tapasin eilen baarissa tosi komean ja viehättävän miehen, kehen ihastuin melkeinpä ensinäkemältä. Mieskin oli ihan selkeästi lääpällään minuun kun oli lähelläni, kosketteli yms. Kehui viehättäväksi ja hyvännäköiseksi ja ties miksi. Meillä oli ihanat keskustelut ja baarin jälkeen menimme minun luokseni jatkoille. Vaihdoimme siinä samassa vielä puhelinnumeromme ja Facebookkimme. Olimme sitten loppuillasta sängyllä makoilemassa ja siinä vaiheessa olin varma, että saan mieheltä seksiä. Rupesimme suutelemaan ja koskettelemaan toisiamme mutta kun yritin viedä tilannetta pidemmälle hän sanoi ettei tahdo kanssani seksiä, haluaa vain nukkua kanssani. Joten me sitten vain nukuimme ja tänä aamuna hän olikin jo lähtenyt ennen kuin edes ehdin herätä.
En ole vielä viitsinyt ottaa mieheen yhteyttä ja kysyä miksi hän torjui minut, koska itsetuntoni on nyt aika nollassa. Miten ihmeessä mies kuka pokasi minut voikin yhtäkkiä kieltäytyä seksistä?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla karvoja alapäässä?

Ei ole karvoja, sheivaan siksi että miehen olisi mukavampi nuolla alapäätäni.

nuoleeko miehet oikeesti tuntemattomien naisten tautivittuja?

No ei ainakaan oikeat MIEHET. Ehkä ne epätoivoisimmat ja miellyttämishaluisimmat tossukat.

Vierailija
22/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistele, sanoitko ehkä hienostellessasi jossakin kohtaa, ettet halua seksiä eka kerralla ja mies uskoi mitä sanoit.    Jotkut nimittäin uskoo kertasanomisella, eikä enääedes odotakaan saavansa.

Tosin siinäkään tapauksessa ei ehkä miehen olisi ollut viisasta häipyä vaivihkaa... aamulla olisi ollut uudet mahikset kuulostella josko olisi mieliteot naisella muuttuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pienimunainen ja pokailen naisia todistaakseni itselleni, että olen kuitenkin jollain tasolla vielä mies. En kuitenkaan koskaan uskalla panna, tai eipä tällaisella kynämallilla edes oikein voi.

Vierailija
24/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin eilen baarissa tosi komean ja viehättävän miehen, kehen ihastuin melkeinpä ensinäkemältä. Mieskin oli ihan selkeästi lääpällään minuun kun oli lähelläni, kosketteli yms. Kehui viehättäväksi ja hyvännäköiseksi ja ties miksi. Meillä oli ihanat keskustelut ja baarin jälkeen menimme minun luokseni jatkoille. Vaihdoimme siinä samassa vielä puhelinnumeromme ja Facebookkimme. Olimme sitten loppuillasta sängyllä makoilemassa ja siinä vaiheessa olin varma, että saan mieheltä seksiä. Rupesimme suutelemaan ja koskettelemaan toisiamme mutta kun yritin viedä tilannetta pidemmälle hän sanoi ettei tahdo kanssani seksiä, haluaa vain nukkua kanssani. Joten me sitten vain nukuimme ja tänä aamuna hän olikin jo lähtenyt ennen kuin edes ehdin herätä.

En ole vielä viitsinyt ottaa mieheen yhteyttä ja kysyä miksi hän torjui minut, koska itsetuntoni on nyt aika nollassa. Miten ihmeessä mies kuka pokasi minut voikin yhtäkkiä kieltäytyä seksistä?

Mitä, jos vaikka ensin opettelisit vähän suomea.

Mies, JOKA pokasi...

Miehen, JOHON ihastuin

Kuka-sanaa ei käytetä noin kuin sinä sitä käytät.

Mitä tulee itse asiaan, niin ehkäpä kyseinen mies hakee sinusta pidempiaikaista seuraa, eikä halua yhdenyönsuhdetta? Anna nyt asian olla, ja jätä miehen vastuulle soittaa. Ehkä hän on vähän vanhanaikainen, ja ajattelee, että on parempi ensin tutustua lähemmin. 

Tai voihan miehilläkin olla ulkonäköpaineita. Ehkä hän nolosteli olla kanssasi heti alasti, ja haluaa ensin "hurmata" sinut ihmisenä, ennen kuin riisuutuu.

Tuskin hän nyt sinua vastenmielisenä pitää, jos jäi luoksesi yöksi.

Vierailija
25/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu

Vierailija
26/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattu, omatunto alkoi kolkuttaa kun tuli laskuhumala.

Tämä.

Vierailija
27/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen pitäisi haluta heti seksiä? Kai miehilläkin on itsemääräämisoikeus oman kroppansa suhteen. Jos ap olisi mies, niin varmasti saisi haukut täältä, mutta nyt haukutaan vain tuota pihtarimiestä, joka ei ymmärtänyt antaa.

Vierailija
28/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panopuuko haluat olla?

En minä nyt sentään mikään panopuu halua pelkästän olla, vaan haluan ihan oikean suhteen. En kuitenkaan voisi elää ilman seksiä.

Vierailija
29/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu oli. Haki jännitystä, mutta ei viitsinyt lopulta mennä loppuun asti, jos alkoi omatunto kolkuttaa. Väsyneenä on helpompi kieltäytyä. Aamulla äkkiä kotiin.

Vierailija
30/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luultavasti haluaisi kanssasi vakavampaa tapailua, eikä vain yhden illan baaripanoa.

Vierailija
31/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä naiset ovat täysin pihalla miesten maailmasta, ja heti jos joku naisen aloite seksiin onkin torjuttu, niin on maailmankirjat sekaisin. Oletuksena on näköjään, että jokainen mies haluaa heti ja aina seksiä ja jos ei halua, niin on varattu. Mieshän vaihtoi naisen kanssa numeroita ja facebookin, joten oletuksena on, että haluaa olla yhteyksissä ja mennä treffeille. Itse ainakin miehenä teen niin, että panoja panen kerran ja sen jälkeen ei olla yhteyksissä, jos vakavammalla mielellä, niin sitten vaihdan yhteistietoja jotta voi kysyä myöhemmin treffeille eikä tietenkään harrasteta seksiä heti suoraan baarista,

Vierailija
32/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luuli että olet kunnollinen nainen, mutta huomasi että oletkin vain baarilutka, joka on heti munassa kiinni.

Vierailija
33/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköinen syy että et ollut miehen tasoa, ehkä ylipainoinen tai vanhempi? Mitä tasokkaampi mies sitä krantumpi on kenelle antaa.

No itseasiassa se mies on ns. vähemmän tasokas kuin minä. Mies työskentelee sairaanhoitajana kun minä taas olen oikeustieteiden maisteri, että eipä taida kyse olla tasokkuudesta. En ole myöskään ylipainoinen tai vanha (olen 29 ja harrastan aktiivisesti liikuntaa). Ei kyse ole m istään mainitsemastasi.

Vierailija
34/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on baarissa maanantaina? 

Vierailija
35/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä naiset ovat täysin pihalla miesten maailmasta, ja heti jos joku naisen aloite seksiin onkin torjuttu, niin on maailmankirjat sekaisin. Oletuksena on näköjään, että jokainen mies haluaa heti ja aina seksiä ja jos ei halua, niin on varattu. Mieshän vaihtoi naisen kanssa numeroita ja facebookin, joten oletuksena on, että haluaa olla yhteyksissä ja mennä treffeille. Itse ainakin miehenä teen niin, että panoja panen kerran ja sen jälkeen ei olla yhteyksissä, jos vakavammalla mielellä, niin sitten vaihdan yhteistietoja jotta voi kysyä myöhemmin treffeille eikä tietenkään harrasteta seksiä heti suoraan baarista,

Aamuöinen vähin äänin häipyminen kertoo kyllä jonkun asteisesta katumuksesta. Ainakin näin naisen näkökulmasta. Mutta ehkäpä joku mies selittää, mistä siinä on kyse jos ei katumuksesta.

Vierailija
36/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla karvoja alapäässä?

Koska en olisi mihinkään visvaiseen broileripimppiin koskenut.

Vierailija
37/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä, jos vaikka ensin opettelisit vähän suomea.

Mies, JOKA pokasi...

Miehen, JOHON ihastuin

Kuka-sanaa ei käytetä noin kuin sinä sitä käytät.

Mitä tulee itse asiaan, niin ehkäpä kyseinen mies hakee sinusta pidempiaikaista seuraa, eikä halua yhdenyönsuhdetta? Anna nyt asian olla, ja jätä miehen vastuulle soittaa. Ehkä hän on vähän vanhanaikainen, ja ajattelee, että on parempi ensin tutustua lähemmin. 

Tai voihan miehilläkin olla ulkonäköpaineita. Ehkä hän nolosteli olla kanssasi heti alasti, ja haluaa ensin "hurmata" sinut ihmisenä, ennen kuin riisuutuu.

Tuskin hän nyt sinua vastenmielisenä pitää, jos jäi luoksesi yöksi.

Kyllä tosta asia selväksi tuli. Jopa paremmin kuin jostakin ulkomaalaistaustaisen televisioesiintymisestä.  Niistä kun ei aina ota selvää ja ymmärrä ikävä kyllä edes vanha vihtahousukaan.  Pointsit niillekin tosin siitä, että edes ovat yrittäneet opetella suomen kielen. Kaikki sitä ei edes vaivaudu tekemään, vaan muuttaa alueelle, jossa paljon toisia samankaltaisia ja samankielisiä. 

Pikkuasioita nuo kekä sun muut.

Vierailija
38/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköinen syy että et ollut miehen tasoa, ehkä ylipainoinen tai vanhempi? Mitä tasokkaampi mies sitä krantumpi on kenelle antaa.

No itseasiassa se mies on ns. vähemmän tasokas kuin minä. Mies työskentelee sairaanhoitajana kun minä taas olen oikeustieteiden maisteri, että eipä taida kyse olla tasokkuudesta. En ole myöskään ylipainoinen tai vanha (olen 29 ja harrastan aktiivisesti liikuntaa). Ei kyse ole m istään mainitsemastasi.

Koulutus ei kerro naisen tasosta mitään. Toisekseen 29 on vanha naiseksi. Mieheksi aikalailla parhaassa iässä. 

Vierailija
39/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hänestä ihan kauhea olit jos pussailitte ja tuli kämpillesi. 

Jos mies oli sinusta hyvännäköinen, eikö se ainakin pidä itsetunnon normaalitasolla että hän vietti aikaansa seurassasi?

Mutta kun hän ei halunnut seksiä kanssani, niin väkisinkin sitä miettii että enkö minä muka ole miehen mielestä tarpeeksi haluttava kuitenkaan.

Vierailija
40/79 |
06.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai olisko ollut viksu mies joka ei pane heti vaan tutustuu

Tuo nyt ole mitään tutustumista. Varmaan miehellä joku kompleksi, ei ole saanut joltain niin kiusaa kostoksi muita.

Noin pitkälle minun kanssa nää kiusaajat ei ole edenneet, mutta siinä vaiheessa kun kapakka menee kiinni ja itse miettii sitä perinteistä "teille vai meille" repliikkiä ja tulee kuin kämmenellä korvalle, että hyvää yötä.

Näitä on ollut useammin ja en kyllä koko iltaa enää vietä jonkun tyypin kanssa samassa pöydässä kikattelemassa sen jutuille, luottaen siihen että pääsemme petiin.