Mä olen aivan rakastunut mun ripsienpidennyksiin
En olisi ikinä uskonut, miten iloiseksi tällainen ihmisen tekee. Suoraan sängystä ilman meikkiä töihin!!
Aiemmin mulla oli rakennekynnet, joista tykkäsin myös, mutta nämä ripset piristävät niin paljon!
Jos mietit lahjaa itsellesi, suosittelen kokeilemaan. Alkusatsaus on isompi, jatkossa huollot halvempia.
Kommentit (31)
Ripsenpidennykset on vähintään tonnin satsaus vuositasolla.Jos on tuon verran ylimääräistä rahaa, niin se kannattaisi sijoittaa rahastoihin tai osakkeisiin.
Sama täällä. Mun juttu on silmät ja pitkät ripset sopivat silmäni muotoon.
Mä tykästyin myös niihin,vuoden ollut eikä omat ripset oo kärsinyt yhtään!
Toi rahallinen satsaus.. tietysti pitää muut asiat olla kunnossa. Mutta jos rahaa on ja haluaa kerrankin satsata itseensä, ripset ovat mainio kohde!
Suomessa täytyy aina puolustella, jos haluaa laittaa rahaa kauneudenhoitoon. Minusta on ok, jos esim nainen ei meikkaa. Se on hänen oikeutensa. Mutta myös minulla on oikeus tehdä niin kuin hyvältä tuntuu.
En muuten saa millään laskukaavalla 1000 euroa ripsiin menemään vuodessa. Huollot ovat 55 eur kuukaudessa. Sen rahan joku polttaa kirjaimellisesti savuna ilmaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ripsenpidennykset on vähintään tonnin satsaus vuositasolla.Jos on tuon verran ylimääräistä rahaa, niin se kannattaisi sijoittaa rahastoihin tai osakkeisiin.
Ei mene. Kun löydät kaverin joka laittaa kotonaan, niin voi päästä 40 € /kk. Miten paljon olen säästänyt kun en ole koskaan polttanut? Tai jos on kaupungin asunto? Tai ostan lapselle laatua kirppareilta?
Joskus yksi kampaaja lohdutti kun avauduin töiden loppumisesta ja huonosta omasta tunnosta, että joskus kun rahaa kuluttaa siihen mikä piristää, niin se voi tuoda rahaa takaisin parempana itsetuntoa. Joskus se yksi viinilasi hyvässä seurassa voi pelastaa illan.
Katselin kai eilen Kioski ohjelmaa, jossa taksissa istui Silvia Modig ja Susanna Koski. Silvialla oli jotenkin sama elämänasenne kuin mulla, että nautintoihin kuten ravintolaruokaan ja tennareihin joskus lankeaa. Mä ostin yhdessä vaiheessa vuoden sisällä converset kolmessa eri värissä. Silvia on dyykannyt, sitä mä en tee, mutta nyt kun raha on tiukalla niin teen kirpparilöytöjä.
Susanna Koskella on muuten nykyään älyttömän kauniit hiukset ja mageet kynnet. Mulla on tällä hetkellä täysin samanlaiset kynnet. Lankesin maltillisiin rakennekynsiin ensimmäisen kerran viiteen vuoteen ja yllätys että värini on sama hyvin tumma sellainen fatal noire red.
Vierailija kirjoitti:
Nii ja kunno myrkkyjä on ne liimat millä ne kiinnitetään.
Oletko koskaan värjännyt hiuksiasi? Tai ajanut autoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan värjännyt hiuksiasi? Tai ajanut autoa?
tai syönyt roskaruokaa...
Mun kaverilla tuli niin kauheat silmät ripsienpidennyskokeilun jälkeen, etten uskaltaisi itse kokeilla. Hän tuli allergiseksi kiinnitysaineille ja hänen omatkin ripsensä lähtivät. Joillakin ripset näyttävät kivalta, mutta suurimmalla osalla ripset ovat liian erottuvat tönköt.
Mulla katkesi omat ripset ihan kauheiksi. Kesti tosi kauan palautua.
Eihän ne enää edes ole muodissa? Rumat kun mitkä. Eivät sovi suomalaiseen naamaan missä karvoitus on muutenkin vähäistä, joten kaikki huomaa jo kilometrien päähän feikki karvasi naamassa. Enkä lähde edes niistä myrkyistä puhumaan mitä niissä on..
Jep jep.. rakennekynnet, tekoripset, hiuslisäkkeet, silikonit. Luuleeko joku todella, että on kaunis noilla systeemeillä?
Ja en muuten kenelläkään itseoppineella kotilaittajalla kävisi ripsiliimauksessa. Ystäväni laitatti pari vuotta ripsiä ammattilaisella ja yllättäen allergisoitui liimalle. Taisipa mennä tovi jos toinenki, että iho parani. Tuli pikkasen pidempi paussi silmien meikkaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne enää edes ole muodissa? Rumat kun mitkä. Eivät sovi suomalaiseen naamaan missä karvoitus on muutenkin vähäistä, joten kaikki huomaa jo kilometrien päähän feikki karvasi naamassa. Enkä lähde edes niistä myrkyistä puhumaan mitä niissä on..
"Eihän ne ole enää muodissa?"
Taas näitä muodin perässä kohkaajia. Entäs, jos ne oikeesti helpottaa elämää?
Mun mielestä ripsienpidennykset nimenomaan huutavat muuta meikkiä. Näyttää tosi typerältä sellaiset laitetun näköiset ripset muuten naturellissa naamassa. Jos jaksaa muutenkin meikata, niin pidennykset on ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep.. rakennekynnet, tekoripset, hiuslisäkkeet, silikonit. Luuleeko joku todella, että on kaunis noilla systeemeillä?
Ja en muuten kenelläkään itseoppineella kotilaittajalla kävisi ripsiliimauksessa. Ystäväni laitatti pari vuotta ripsiä ammattilaisella ja yllättäen allergisoitui liimalle. Taisipa mennä tovi jos toinenki, että iho parani. Tuli pikkasen pidempi paussi silmien meikkaamiseen.
En ole ap, mutta kyllä on useakin kaunis. Kaikki eivät ole siunattuja luonnollisella kauneudella, jolloin mun mielestä on ihan oikein haluta sitä muilla keinoin. Ja en ymmärrä, miten ripsenpidennykset on pahempi juttu, kuin ripsiväri? Ihan yhtä pinnallista mun mielestä. Entä kynsilakka vs rakennekynnet?
Ja mun mielestä ap puhu vain ripsenpidennyksistä ja tekokynsistä eikä mistään silareista.
Ja mun pitää vielä lisätä, että esim. itelläni on niin heikot kynnet, että lohkeavat heti, kun vähänkin kasvaa nätin pituiseksi. Ne eivät siis ikinä kasva siten, että peittäisivät sormen ihon ylhäältä kokonaan. Aina iho pilkottaa sieltä, ja se jos joku on rumaa. Eli kyllä kelpaisi tekokynnet todellakin. Sama ripsenpidennyksissä, omat ripset niin olemattomat ja näytän suorastaan tylsältä ilman mitään, eikä aina ole aikaa alkaa taivuttamaan ripsiä, laittamaan ripsiväriä ja illalla yrittää varovasti hangata vedenkestävää väriä pois, ettei ripset irtoa kokonaan sen tökötin mukana. (joudun käyttämään vedenkestävää, koska normi ei pysy kunnolla koko pitkää päivää)
Hassua, että sä olet rakastunut SUN ripsienpidennyksiin. Ettet ole rakastunut naapurin vastaaviin
Toisaalta outoa, että olet rakastunut SUN ripsihärpäkkeisiin etkä SUN läheisiin ihmisiin. Mutta sehän on SUN maailma ja siellä SUN ajatukset SUN ripsistä on SUN oma asia.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että sä olet rakastunut SUN ripsienpidennyksiin. Ettet ole rakastunut naapurin vastaaviin
Toisaalta outoa, että olet rakastunut SUN ripsihärpäkkeisiin etkä SUN läheisiin ihmisiin. Mutta sehän on SUN maailma ja siellä SUN ajatukset SUN ripsistä on SUN oma asia.
Voi vittu te jaksatte kaikkeen takertua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap, mutta kyllä on useakin kaunis. Kaikki eivät ole siunattuja luonnollisella kauneudella, jolloin mun mielestä on ihan oikein haluta sitä muilla keinoin. Ja en ymmärrä, miten ripsenpidennykset on pahempi juttu, kuin ripsiväri? Ihan yhtä pinnallista mun mielestä. Entä kynsilakka vs rakennekynnet?
Ja mun mielestä ap puhu vain ripsenpidennyksistä ja tekokynsistä eikä mistään silareista.
Näissä sun asetelmissa toinen näyttää luonnolliselta kun toinen taas siltä että sussa on jotain ylimäärästä minkä tekis mieli napsii irti.