Mies kuka pokasi minut eilen baarista ei halunnutkaan seksiä kanssani, itsetuntoni on palasina. Miten selvitä tästä?
Tapasin eilen baarissa tosi komean ja viehättävän miehen, kehen ihastuin melkeinpä ensinäkemältä. Mieskin oli ihan selkeästi lääpällään minuun kun oli lähelläni, kosketteli yms. Kehui viehättäväksi ja hyvännäköiseksi ja ties miksi. Meillä oli ihanat keskustelut ja baarin jälkeen menimme minun luokseni jatkoille. Vaihdoimme siinä samassa vielä puhelinnumeromme ja Facebookkimme. Olimme sitten loppuillasta sängyllä makoilemassa ja siinä vaiheessa olin varma, että saan mieheltä seksiä. Rupesimme suutelemaan ja koskettelemaan toisiamme mutta kun yritin viedä tilannetta pidemmälle hän sanoi ettei tahdo kanssani seksiä, haluaa vain nukkua kanssani. Joten me sitten vain nukuimme ja tänä aamuna hän olikin jo lähtenyt ennen kuin edes ehdin herätä.
En ole vielä viitsinyt ottaa mieheen yhteyttä ja kysyä miksi hän torjui minut, koska itsetuntoni on nyt aika nollassa. Miten ihmeessä mies kuka pokasi minut voikin yhtäkkiä kieltäytyä seksistä?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Muistele, sanoitko ehkä hienostellessasi jossakin kohtaa, ettet halua seksiä eka kerralla ja mies uskoi mitä sanoit. Jotkut nimittäin uskoo kertasanomisella, eikä enääedes odotakaan saavansa.
Tosin siinäkään tapauksessa ei ehkä miehen olisi ollut viisasta häipyä vaivihkaa... aamulla olisi ollut uudet mahikset kuulostella josko olisi mieliteot naisella muuttuneet.
En kyllä missään vaiheessa noin ole sanonut. Olen ennenkin harrastanut ensitapaamisella seksiä enkä näe siinä mitään väärää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköinen syy että et ollut miehen tasoa, ehkä ylipainoinen tai vanhempi? Mitä tasokkaampi mies sitä krantumpi on kenelle antaa.
No itseasiassa se mies on ns. vähemmän tasokas kuin minä. Mies työskentelee sairaanhoitajana kun minä taas olen oikeustieteiden maisteri, että eipä taida kyse olla tasokkuudesta. En ole myöskään ylipainoinen tai vanha (olen 29 ja harrastan aktiivisesti liikuntaa). Ei kyse ole m istään mainitsemastasi.
Koulutus ei kerro naisen tasosta mitään. Toisekseen 29 on vanha naiseksi. Mieheksi aikalailla parhaassa iässä.
29 mies, no ei ainakaan minun pedissä. Vain yli 30 vuotiaat kelpaa ja paras ikä alkaa vasta jotain 35 vuotiaasta.
t. N24
Vierailija kirjoitti:
Kuka on baarissa maanantaina?
80 luvulla paljolti baarihenkilökunta vapaalla vietti kovia bileitä maanantaisin. Kuulin myös juttuja että maanataisin ei ole kuin tositoimijoita, pintaliitäjät ja kattoo nyt, tyypit käyvät näyttäytymässä vain silloin kun baareissa on kaikki muutkin.
Joskin tuo Apn tyhjäarpa taisi ola baarissa vain nyt kun on tiistaina vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä naiset ovat täysin pihalla miesten maailmasta, ja heti jos joku naisen aloite seksiin onkin torjuttu, niin on maailmankirjat sekaisin. Oletuksena on näköjään, että jokainen mies haluaa heti ja aina seksiä ja jos ei halua, niin on varattu. Mieshän vaihtoi naisen kanssa numeroita ja facebookin, joten oletuksena on, että haluaa olla yhteyksissä ja mennä treffeille. Itse ainakin miehenä teen niin, että panoja panen kerran ja sen jälkeen ei olla yhteyksissä, jos vakavammalla mielellä, niin sitten vaihdan yhteistietoja jotta voi kysyä myöhemmin treffeille eikä tietenkään harrasteta seksiä heti suoraan baarista,
Aamuöinen vähin äänin häipyminen kertoo kyllä jonkun asteisesta katumuksesta. Ainakin näin naisen näkökulmasta. Mutta ehkäpä joku mies selittää, mistä siinä on kyse jos ei katumuksesta.
Ehkäpä tilanne oli kiusallinen, kun mies huomasi, että nainen olikin vain seksiä vailla joten päätti hipsiä vähin äänin pois. Tai sitten sitten ei halunnut aamudarrassa naama rutussa kissanpaska suussa maistuen viitsinyt alkaa tekemään enää tuttavuutta naisen kanssa, vaan vasta sitten deiteillä paremmin valmistautuneena. Ehkä luuli, että nainen ei halua herättyään katsella kuorsaavaa krapulaista miestä, joten päätti lähteä herättämättä naista. Ehkä mies olis herättänyt tai sanonut naiselle jotakin lähtiessään aamusella, mutta nainen ei muista heränneensä tai sopertaneensa jotakin takaisin krapulaisesta unenpöpperöstä ja nukahtaneensa uudestaan. Syitä voi olla monia. Kertoo toki luonteesta jotakin, jos aina on epäilemässä pettämistä tai muuta
Kuinka usein tapaat pestä toosasi?
Vaihtoehdot on vähissä mutta valinta pakko tehdä: pyydä kahvitreffeille tai unohda koko mies.
Mun veikkaus: Mies koki alemmuudentuntoa ammattisi vuoksi eikä halunnut tulla heitetyksi ulos panon jälkeen. Niinpä hän pelasti kasvonsa tällä tavalla. Sinun yhteydenotto antaisi hänelle uuden mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai olisko ollut viksu mies joka ei pane heti vaan tutustuu
Tuo nyt ole mitään tutustumista. Varmaan miehellä joku kompleksi, ei ole saanut joltain niin kiusaa kostoksi muita.
Noin pitkälle minun kanssa nää kiusaajat ei ole edenneet, mutta siinä vaiheessa kun kapakka menee kiinni ja itse miettii sitä perinteistä "teille vai meille" repliikkiä ja tulee kuin kämmenellä korvalle, että hyvää yötä.
Näitä on ollut useammin ja en kyllä koko iltaa enää vietä jonkun tyypin kanssa samassa pöydässä kikattelemassa sen jutuille, luottaen siihen että pääsemme petiin.
Totta. Kyllä tuossa tilanteessa kuuluisi harrastaa seksiä velvollisuudesta toista ihmistä kohtaan, vaikka ei itse haluaisikaan. Onhan siinä sentään baarissa jutusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä naiset ovat täysin pihalla miesten maailmasta, ja heti jos joku naisen aloite seksiin onkin torjuttu, niin on maailmankirjat sekaisin. Oletuksena on näköjään, että jokainen mies haluaa heti ja aina seksiä ja jos ei halua, niin on varattu. Mieshän vaihtoi naisen kanssa numeroita ja facebookin, joten oletuksena on, että haluaa olla yhteyksissä ja mennä treffeille. Itse ainakin miehenä teen niin, että panoja panen kerran ja sen jälkeen ei olla yhteyksissä, jos vakavammalla mielellä, niin sitten vaihdan yhteistietoja jotta voi kysyä myöhemmin treffeille eikä tietenkään harrasteta seksiä heti suoraan baarista,
Aamuöinen vähin äänin häipyminen kertoo kyllä jonkun asteisesta katumuksesta. Ainakin näin naisen näkökulmasta. Mutta ehkäpä joku mies selittää, mistä siinä on kyse jos ei katumuksesta.
Ehkäpä tilanne oli kiusallinen, kun mies huomasi, että nainen olikin vain seksiä vailla joten päätti hipsiä vähin äänin pois. Tai sitten sitten ei halunnut aamudarrassa naama rutussa kissanpaska suussa maistuen viitsinyt alkaa tekemään enää tuttavuutta naisen kanssa, vaan vasta sitten deiteillä paremmin valmistautuneena. Ehkä luuli, että nainen ei halua herättyään katsella kuorsaavaa krapulaista miestä, joten päätti lähteä herättämättä naista. Ehkä mies olis herättänyt tai sanonut naiselle jotakin lähtiessään aamusella, mutta nainen ei muista heränneensä tai sopertaneensa jotakin takaisin krapulaisesta unenpöpperöstä ja nukahtaneensa uudestaan. Syitä voi olla monia. Kertoo toki luonteesta jotakin, jos aina on epäilemässä pettämistä tai muuta
Niin, katumuksella en tarkoittanut katumusta siitä, että olisi pettänyt, vaan katumusta siitä että oli siihen naisen viereen päätynyt. Tässä tapauksessa kumpikaan ei ollut edes humalassa, joten nuo krapulavaihtoehdot voidaan unohtaa. Jos tilanne oli miehelle kiusallinen, koska nainen olisikin vain halunnut seksiä, niin silloin kai ei ole kyse siitä että mies haluaa valmistautua tutustumaan naiseen paremmin kunnon treffien merkeissä. Joka tapauksessa, oli syy mikä tahansa, en naisena odottaisi kuulevani miehestä mitään tuollaisen nolon poistumisen jälkeen, enkä todellakaan ottaisi itse mieheen enää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varattu, omatunto alkoi kolkuttaa kun tuli laskuhumala.
Tämä.
Heh heh. En tiedä miten näihin naisten analyyseihin pitäisi suhtautua. Jos mies haluaa naista ja on jo kämpillä, varmasti panee.
Yleisin syy on että ei vain enää tehnyt mieli, syystä tai toisesta tuli turn off. Todennäköisesti näki vähän paremmin että narttu onkin aika lihava tai ehkä hengitys haisi tms.
Jos vieressä Sara Sieppi hyvältä tuoksuvana alusvaatteissa niin varmasti panee tai ainakin yrittää panna jos vain saa pelin ylös.
M43
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi haluta heti seksiä? Kai miehilläkin on itsemääräämisoikeus oman kroppansa suhteen. Jos ap olisi mies, niin varmasti saisi haukut täältä, mutta nyt haukutaan vain tuota pihtarimiestä, joka ei ymmärtänyt antaa.
No jos mies ei halua heti seksiä, niin miksi hän sitten edes tuli pokaamaan minua baarissa? Ja vieläpä tuli minun asunnolleni? Hänellä olisi kyllä ollut mahdollisuus olla lähtemättä kanssani luokseni tai perääntyä missä vaiheessa tahansa kun tuli minua iskemään.
Se oli nälkäinen.
Olisit valmistanut ensin perunamuusia ja tölkkilihapullia niin se olisi jassanut painaa.
Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta , pipari on kyllä hyvä bonus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä voi olla monia. Oliko mies todella humalassa? Jos pelkäsi sen vaikuttavan suoritukseen. Jos tuli huono olo, eikä halunnut jatkaa ettei oksentaisi? (Siis ei sinun takia, vaan alkoholin). Nämä asiat ovat arkoja paikkoja myös miehelle, joten antaisin olla.
Voit laittaa viestiä (mutta älä heti kysy mitään yöstä), mutta itse ehkä loukkaantuisin aamuöistä pakenemista, etten laittaisi enää mitään.
Mies ei ollut missään kännissä, oli juonut illan aikana pari tuoppia eikä yhtään muuta. (Enkä kyllä minäkään, join muutaman drinkin.) En edes tiedä viitsinkö laittaa viestiä hänelle, ja hän sanoisi että olin liian päällekäyvä tms. Vaikka ihan yhtä mukana mies mielestäni oli.
En vain voi ymmärtää miten minulle voi käydä näin, ei kukaan aiempi mies ole kieltäytynyt seksistä kanssani.
Voi ei, taas yhden prinsessa unelmat ja pilvilinnat murentui kun ei ollut miehelle maailman keskipiste. Voi meitä miehiä kun olemme hirviöitä kun näin kiusaamme naisia!
Vierailija kirjoitti:
Varattu oli. Haki jännitystä, mutta ei viitsinyt lopulta mennä loppuun asti, jos alkoi omatunto kolkuttaa. Väsyneenä on helpompi kieltäytyä. Aamulla äkkiä kotiin.
En usko että oli varattu. Hän vaikutti sen verran täyspäiseltä mieheltä ettei varmasti olisi ainakaan lähtenyt luokseni, mikäli olisi ollut varattu.
(Ja kuka varattu mies muka muutenkaan edes tekisi samalla tavalla kuin tässä tapauksessa, en ymmärrä?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi haluta heti seksiä? Kai miehilläkin on itsemääräämisoikeus oman kroppansa suhteen. Jos ap olisi mies, niin varmasti saisi haukut täältä, mutta nyt haukutaan vain tuota pihtarimiestä, joka ei ymmärtänyt antaa.
No jos mies ei halua heti seksiä, niin miksi hän sitten edes tuli pokaamaan minua baarissa? Ja vieläpä tuli minun asunnolleni? Hänellä olisi kyllä ollut mahdollisuus olla lähtemättä kanssani luokseni tai perääntyä missä vaiheessa tahansa kun tuli minua iskemään.
Joskus poikamiehenä kun flaksi oli käynyt paremmin, harrastin juuri tuollaista eli iskettiin nainen, mentiin naisen kämpille, vähän pusuttelua/hyväilemistä yms mutta ei sen pidemmälle. Riitti nääs pelkästään tieto että olisi saanut myös pillua, mutta ei jaksanut alkaa äheltämään.
Mies oli juonut liian vähän. Siinä syy.
Vierailija kirjoitti:
Mies luultavasti haluaisi kanssasi vakavampaa tapailua, eikä vain yhden illan baaripanoa.
En siltikään ymmärrä miksi mies kieltäytyi seksistä. Kyllä ainakin minulla vakavaan tapailuun kuuluu se seksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies luultavasti haluaisi kanssasi vakavampaa tapailua, eikä vain yhden illan baaripanoa.
En siltikään ymmärrä miksi mies kieltäytyi seksistä. Kyllä ainakin minulla vakavaan tapailuun kuuluu se seksi...
Entä jos tämä mies katsoo ensin onko hommalla aineksia vakavaksi? Sinä olet kevytkenkäinen, en mäkään miehenä haluaisi noin kevytkenkäistä naista, joka ei kykene yhtään odottamaan. Ja ei osaa edes suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos tämä mies katsoo ensin onko hommalla aineksia vakavaksi? Sinä olet kevytkenkäinen, en mäkään miehenä haluaisi noin kevytkenkäistä naista, joka ei kykene yhtään odottamaan. Ja ei osaa edes suomea.
Olisin minä voinutkin odottaa, jos vain mies olisi antanut ymmärtää ettei seksiä tule ensitapaamisella. Mutta hän tuli ihan pillunkiilto silmissään pokaamaan minua ja olin varma, että hän haluaisi seksiä.
Mistä olit varma että hän haluaa seksiä? On vissiin sun maailma nyt murentunu kun et olekaan seksuaalisesti ihan kaikkien mieleen.
Harvemmin tavikset onkaan.
Jos se ei sanonut suoraan "haluan seksiä" niin sillon sulla ei mitään satavarmuutta ollu. Ja vaikka olisikin sanonut niin silti on oikeus muuttaa mieltään.
Kaikki ympärillä olevasi miehet eivät ole tunteettomia seksirobotteja.
Jos hän oli vain läheisyyden tarpeessa ja havaitsi että olet helppo joka lähtee naps noin vaan mukaan? Se kämpille ottaminen ei ole tae seksistä, herää oikeaan maailmaan.
Eivät kaikki koe sinua potentiaalisena seksikumppanina.
Tuli varmaan muualta kaupunkiin ja tinder matchi ei päästänytkään kämpilleen yöksi, joten piti nopeasti saada joku yöpaikka. Harrastan itsekin tuota festareilla, että pokaan jonkun paikallisen ja saan ilmaisen yöpaikan, eikä tarvitse telttaan mennä nukkumaan. Parempi tietenkin jos on sänkyhommiin kelpaava, mutta hätätapauksessa kelpaa mikä tahansa, jotta saa vain sen yöpaikan. Eivät kehtaa painostaa seksiin, joten pääsen aika helpolla.