Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
1741/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisinta oli se, että vieraat eivät tehneet yhtään mitään, eikä minkäänlaista vuorovaikutusta syntynyt. Odotimme mukavia keskusteluja ym., kun ei oltu tavattu aikoihin, mutta he olivat koko ajan älylaitteillaan. Yksi teki outoja ilmeilyvideoita ym., ja toinen päivityksiä. Kolmas pelasi jotakin, tai mitä lienee tehnyt. En tiedä. Ottivat kuvia ihan jatkuvasti, ja kaikki nähtiin kameran linssin kautta.

Vierailija
1742/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käynyt viime aikoina useita vieraita jotka ovat viipyneet meillä pidempään, esim. miehen äiti oli meillä viikon ja miehen ulkomailla asuva ystävä neljä päivää.

Meillä on vierashuone jossa on vuoteeksi taittuva sohva.

Jätän aina vieraille puhtaat ja viikatut lakanat ja pyyhkeen sängylle ja avustan sängyn petaamisessa. Meillä on myös tarkoitusta varten ostettu vierastyyny ja -peitto, eli ei mitään omasta käytöstä poistettuja tahraisia ja linttaan nukuttuja ällötyksiä.

Nyt viimeiset pari vierailua on ollut niin, että kun olen kysynyt sängyn petaamisesta ja alkanut hoitaa asiaa, vieraat ovat sanoneet, ettei sänkyä tarvitse pedata ja miehen äiti jopa esti sen. Miehen ystävä kävi vuodesohvalle nukkumaan ilman edes lakanaa allaan ja ei-vesipestävä koristetyyny tyynynään. Miehen äiti puolestaan valitteli selkäkipua ja kävi nukkumaan olohuoneen sohvan divaanipalan päälle ilman lakanaa, sohvatyyny päänsä alla ja huopa peittona.

Saatan kuulostaa nipottajalta, mutta minusta tämä on vähän outoa. Lakanat eivät ole vain mukavuutta varten, vaan niiden tarkoitus on myös suojata sänkyä ja vuodevaatteita. En pidä

siitä, että joku nukkuu sohvalla monta yötä niin että mahdollinen hiki kuivuu verhoiluun ja kuola imeytyy sohvatyynyihin.

Mitä pahaa on siinä, jos laitetaan oikeat lakanat? Luulisi sen olevan mukavampaakin niin.

Tuollaiset vuoteeksi taittuvat sohvat ovat niitä pahimpia nukkumapaikkoja. Mieluimmin sitä nukkuu vaikka lattialla jonkun patjan päällä.

Meillä vieraat nukkuvat oikeissa sängyissä, ja vuoteet pedataan aina valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1743/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on käynyt viime aikoina useita vieraita jotka ovat viipyneet meillä pidempään, esim. miehen äiti oli meillä viikon ja miehen ulkomailla asuva ystävä neljä päivää.

Meillä on vierashuone jossa on vuoteeksi taittuva sohva.

Jätän aina vieraille puhtaat ja viikatut lakanat ja pyyhkeen sängylle ja avustan sängyn petaamisessa. Meillä on myös tarkoitusta varten ostettu vierastyyny ja -peitto, eli ei mitään omasta käytöstä poistettuja tahraisia ja linttaan nukuttuja ällötyksiä.

Nyt viimeiset pari vierailua on ollut niin, että kun olen kysynyt sängyn petaamisesta ja alkanut hoitaa asiaa, vieraat ovat sanoneet, ettei sänkyä tarvitse pedata ja miehen äiti jopa esti sen. Miehen ystävä kävi vuodesohvalle nukkumaan ilman edes lakanaa allaan ja ei-vesipestävä koristetyyny tyynynään. Miehen äiti puolestaan valitteli selkäkipua ja kävi nukkumaan olohuoneen sohvan divaanipalan päälle ilman lakanaa, sohvatyyny päänsä alla ja huopa peittona.

Saatan kuulostaa nipottajalta, mutta minusta tämä on vähän outoa. Lakanat eivät ole vain mukavuutta varten, vaan niiden tarkoitus on myös suojata sänkyä ja vuodevaatteita. En pidä

siitä, että joku nukkuu sohvalla monta yötä niin että mahdollinen hiki kuivuu verhoiluun ja kuola imeytyy sohvatyynyihin.

Mitä pahaa on siinä, jos laitetaan oikeat lakanat? Luulisi sen olevan mukavampaakin niin.

Tuollaiset vuoteeksi taittuvat sohvat ovat niitä pahimpia nukkumapaikkoja. Mieluimmin sitä nukkuu vaikka lattialla jonkun patjan päällä.

Meillä vieraat nukkuvat oikeissa sängyissä, ja vuoteet pedataan aina valmiiksi.

No joo, me asumme kahden makuuhuoneen asunnossa, joista toinen vierashuone palvelee myös työhuoneena silloin kun vieraita ei ole, eli ei olisi käytännöllistä tukkia tilaa sängyllä jota käytetään silloin tällöin.

Vuodesohviakin on erilaisia. Meidän sohvamme on laadukas ja siinä on oikea patja rungon päällä, eli varavuoteeksi varsin hyvä.

Niin pitkälle en ole valmis menemään että luovuttaisin oman sänkyni vieraille moneksi päiväksi.

1764

Vierailija
1744/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudointa: Asunnoton kaveri tuli kylään, ja kun kävin vessassa, niin sillä välin tämä oli mennyt keittiöön tonkimaan biojätteitä ja söi sieltä löytämänsä vanhaksi menneet pizzan palat. Olin ne heittänyt bioihin aiemmin päivällä. Kun olin keittänyt kahvit ja laitoin suodatinpussin biojätteisiin, niin ihmettelin, kun pizzan palat olivat kadonneet muiden jätteiden päältä. Tää kaveri oli ollut niin nälissään, että veti biojätteetkin suuhunsa.

Olisinhan minä hänelle ruokaa tarjonnut, jos tuo olisi pyytänyt. Ja miksei voi mennä jääkaapille tai ruokakaapille ottamaan syötävää, jos nälkä on? Ei ku ensimmäisenä menee kaverin kämpillä biojäteastiaa tonkimaan.

Tästä on jo pitkälle toistakymmentä vuotta aikaa.

Vierailija
1745/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin piti tulla päiväksi käymään. Jäikin viikoksi ja oli vielä ostanut meille tuliaisiksi täytettävän patjan jolla sitten viikon nukkui.

Tämän lisäksi valitti aidon harmistuneena siitä miten hyvää kaikki tekemäni ruoka oli + etsimällä etsi vikoja ja toki kaikki oli minun vikani, eikä hänen suhteellisen sottapytyn lapsensa. 😂

Nuorena sitä oli yhteistyöhaluisempi. Nykyään ei menisi tuollainen käytös läpi. Oli mahtava viikko mini kaksiossa anopin ja miehen kanssa.

Vierailija
1746/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei nyt oo mikään megajuttu, mutta nuorempana likkakaveri kävi usein kylässä kun halus kaupunkiin ja baariin. Hänellä oli aina kovasti vaatimuksia mitä syödään ennen lähtöä ja seuraavana päivänä. Ei osallistu ruokakuluihin ollenkaan, ehkä 1 siiderin baarissa tarjos.

Mulla sillon pieni asunto, ei pyykkikonetta kotona. Hän ei tuo koskaan lakanoita tai pyyhettä mukanaan joten mulle tuli aina kamala pyykkivuori kun hän käy.

Ei suostunut nukkumaan vieraspatjalla vaan halus pimeeseen makkariin mun sänkyyn, minä nukuin valosassa olohuoneessa patjalla.

Hän löys baarista jonku kundin ja ehdotti että minä menisin jonnekin muualle yöksi tai tulisin vasta aamulla kotiin että he saavat olla rauhassa. Tämä oli viimeinen pisara, ilmotin että mene hotelliin. Hän oli ihan raivona että en voi joustaa ku oli kuulemma mun paras ystävä (en kyllä niin sanonut koskaan).

Kaveri yritti ehdotella vielä monta kertaa että tulis viikonlopuks mut kerroin että mulla on miesystävä ja me olemme kaksin kotona (vaikkei oikeesti ollu).

Vierailija
1747/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan tumpi heitetään maahan vaikka tuhkakuppi olisi löytynyt kahden metrin päästä. Tämä huomattiin vasta myöhemmin ku siivoiltiin seuraavana päivänä sotkuja

Vierailija
1748/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei nyt oo mikään megajuttu, mutta nuorempana likkakaveri kävi usein kylässä kun halus kaupunkiin ja baariin. Hänellä oli aina kovasti vaatimuksia mitä syödään ennen lähtöä ja seuraavana päivänä. Ei osallistu ruokakuluihin ollenkaan, ehkä 1 siiderin baarissa tarjos.

Mulla sillon pieni asunto, ei pyykkikonetta kotona. Hän ei tuo koskaan lakanoita tai pyyhettä mukanaan joten mulle tuli aina kamala pyykkivuori kun hän käy.

Ei suostunut nukkumaan vieraspatjalla vaan halus pimeeseen makkariin mun sänkyyn, minä nukuin valosassa olohuoneessa patjalla.

Hän löys baarista jonku kundin ja ehdotti että minä menisin jonnekin muualle yöksi tai tulisin vasta aamulla kotiin että he saavat olla rauhassa. Tämä oli viimeinen pisara, ilmotin että mene hotelliin. Hän oli ihan raivona että en voi joustaa ku oli kuulemma mun paras ystävä (en kyllä niin sanonut koskaan).

Kaveri yritti ehdotella vielä monta kertaa että tulis viikonlopuks mut kerroin että mulla on miesystävä ja me olemme kaksin kotona (vaikkei oikeesti ollu).

Vaikka vieraasi kuulostaa monessa mielessä ikävältä tapaukselta, niin tähän liittyen tuli mieleen, että omilla vanhemmillani sekä heidän ystävillään ja useilla minua vanhemmilla sukulaisilla on sellainen tapa, että aina tuodaan omat lakanat ja pyyhkeet. 

Minusta tämä on vähän hassua, varsinkin kun se toisinaan tarkoittaa liinavaatteiden raahaamista julkisilla kulkuvälineillä jopa toiseen maahan, sekä isompaa matkalaukkua jotta kaiken saa mahtumaan. 

Asun tällä hetkellä toisessa maassa, ja tännekin äitini olisi aina raahamassa omia lakanoita. 

Kuitenkin on paljon pienempi vaiva pestä yksi ylimääräinen koneellinen pyykkiä kuin tehdä kaikki edellämainittu. 

Jos ei ole pesukonetta, tässä on tietenkin oma vaivansa, mutta en silti odota vieraani roudaavan omia liinavaatteitaan. Jos kyseessä on usein toistuvat vierailut, niin sitten olisi kohteliasta edes auttaa pyykin pesussa jollain tavalla.

Vierailija
1749/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaisua, mut: Oltiin silloisen naisystäväni kanssa kyläilemässä tuttujen luona, toisella paikkakunnalla (50km). Itse olin koko illan vesiselvänä, koska naiseni kanssa sovittiin, että yöllä kotiin nukkumaan. Noh, se oli todellinen työmaa: Isäntäpariskunta yritti pitää meidät todellakin väenväkisin yöksi siellä. Aivan hirvee vääntö, että päästiin lähtemään kotiin, kuten sitten teimmekin.

Asiaan: Tämä pariskunta tuli sitten meille kylään kerran. J*malauta! Eivät meinanneet millään lähteä. He olettivat mitään etukäteen kysymättä/sopimatta, että he saavat jäädä yöksi. Siis p*rhana melkein puoliväkisin heitimme (tai minä heitin) ne ulos. Menivät sitten jommankumman anopin luokse yöksi.

Mun pointti on se, että etukäteen pitää sopia, mikä on homman nimi: Käydäänkö vaan kaffeella, vietetäänkö iltaa, vai jäädäänkö jopa yöksi? Siis sovitaan etukäteen, eikä "tuosta vaan" oleteta täyttä 24h palvelua ja majoitusta.

Eipä vierailtu sitten enää. Hyvä niin.

Vierailija
1750/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa oltiin baarissa josta se bongasi miehen sitten lähdettiin mun asunnolle...jossa tietenkään eivät kehdanneet alkaa sekstailee kun olin samassa asunnossa..aamulla tämä kaverin mies rupesi sanomaan että lähtisinkö hetkeksi ulos jotta saavat piip piip...ja jankutti sitä aikansa ..meni oikeesti hermo ja rupesin kauheessa krapulassa huutamaan että nyt p: kle kaikki ulos ja äkkiä.

Vierailija
1751/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka vieraasi kuulostaa monessa mielessä ikävältä tapaukselta, niin tähän liittyen tuli mieleen, että omilla vanhemmillani sekä heidän ystävillään ja useilla minua vanhemmilla sukulaisilla on sellainen tapa, että aina tuodaan omat lakanat ja pyyhkeet. 

Minusta tämä on vähän hassua, varsinkin kun se toisinaan tarkoittaa liinavaatteiden raahaamista julkisilla kulkuvälineillä jopa toiseen maahan, sekä isompaa matkalaukkua jotta kaiken saa mahtumaan. 

Asun tällä hetkellä toisessa maassa, ja tännekin äitini olisi aina raahamassa omia lakanoita. 

Kuitenkin on paljon pienempi vaiva pestä yksi ylimääräinen koneellinen pyykkiä kuin tehdä kaikki edellämainittu. 

Jos ei ole pesukonetta, tässä on tietenkin oma vaivansa, mutta en silti odota vieraani roudaavan omia liinavaatteitaan. Jos kyseessä on usein toistuvat vierailut, niin sitten olisi kohteliasta edes auttaa pyykin pesussa jollain tavalla.

Mä tuon nykyisin omat lakanat kavereille kylään. Heidän lakanat kelpais kyllä muuten mutta olen nykyisin niin allerginen hajusteille etten pysty nukkumaan jos lakanat on pesty normipesuaineella. Silmät kutisee, hengenahdistusta jne. kun pää on tyynyä vasten. Yritä siinä nukkua kun pitää hieroa silmiä koko ajan. :/

Vierailija
1752/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh.. tästä riittäis vaikka mitä mutta yks mikä ehkä vähän häiritsi oli se kun eräs kaveri tuli miesystävänsä kanssa ekaa kertaa mun silloiseen kämppään ja tää kaveri (nainen) kaivoi nenäänsä mun sohvalla ihan avoimesti. Siis ei sillee vaivihkaa vaan ihan antaumuksella niin että sormi ihan kunnolla kairaa rajusti nenää.

Se jäi mieleen kyllä. Mun punaisella sohvalla.

Taisin muistaakseni tuijottaa hämmästyneenä.

Vierailija
1753/2728 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen tuttu tuli kahville ja hivutti koko ajan tuoliaan lähemmäs minua, ärsyynnyin ja mieskin tuntui vähän ärtyvän kun puolestani peruutin omalla tuolillani. Sitten mies sanoi suoraan menevänsä kuselle, meni ja  tuli takaisin pelkkä t-paita päällä, muna esillä roikkuen. Huusin että mitä ihmettä sä teet ja  nyt housut jalkaan! Mies puki ja lähti raivon vallassa. 

Olen lesbo ja kyseinen mies tiesi sen.  

Olisit potkaissut sitä dikkiin! Kunnon karatepotku!

1754/2728 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on tapana alkaa availla kaappien ovia ja tutkia niitä ihan kuin kotonaan toisilla on kuvottavia tapoja. Itse en ole näihin törmännyt kotonani koska täällä tehdään kuin minä sanon ja punainen kortti tulee heti jos käytös ei ole kunnollista. Jääkaappiani ei availla ilman minun lupaani. Samoin käyttäydyn itse kylässä en availe kenenkään kaappeja tai pitele tavaroita puhumattakaan söisin ruokaa ilman lupaa.

Vierailija
1755/2728 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuolinen tuttu tuli kahville ja hivutti koko ajan tuoliaan lähemmäs minua, ärsyynnyin ja mieskin tuntui vähän ärtyvän kun puolestani peruutin omalla tuolillani. Sitten mies sanoi suoraan menevänsä kuselle, meni ja  tuli takaisin pelkkä t-paita päällä, muna esillä roikkuen. Huusin että mitä ihmettä sä teet ja  nyt housut jalkaan! Mies puki ja lähti raivon vallassa. 

Olen lesbo ja kyseinen mies tiesi sen.  

Olisit potkaissut sitä dikkiin! Kunnon karatepotku!

Se olisi ollut lain edessä pahoinpitely. Tuomio ja korvaukset.474

Vierailija
1756/2728 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaisua, mut: Oltiin silloisen naisystäväni kanssa kyläilemässä tuttujen luona, toisella paikkakunnalla (50km). Itse olin koko illan vesiselvänä, koska naiseni kanssa sovittiin, että yöllä kotiin nukkumaan. Noh, se oli todellinen työmaa: Isäntäpariskunta yritti pitää meidät todellakin väenväkisin yöksi siellä. Aivan hirvee vääntö, että päästiin lähtemään kotiin, kuten sitten teimmekin.

Asiaan: Tämä pariskunta tuli sitten meille kylään kerran. J*malauta! Eivät meinanneet millään lähteä. He olettivat mitään etukäteen kysymättä/sopimatta, että he saavat jäädä yöksi. Siis p*rhana melkein puoliväkisin heitimme (tai minä heitin) ne ulos. Menivät sitten jommankumman anopin luokse yöksi.

Mun pointti on se, että etukäteen pitää sopia, mikä on homman nimi: Käydäänkö vaan kaffeella, vietetäänkö iltaa, vai jäädäänkö jopa yöksi? Siis sovitaan etukäteen, eikä "tuosta vaan" oleteta täyttä 24h palvelua ja majoitusta.

Eipä vierailtu sitten enää. Hyvä niin.

On tietenkin eri asia olla illanistujaisissa samalla paikkakunnalla kuin 50 km:n päässä. Jos käytetään alkoholia, niin vaikea sitä on lähteä kotiinkin yöksi. Toisaalta taksit ilmeisesti kulkevat.

Vierailija
1757/2728 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin vessaan. Sillä välin vieraat alko penkomaan laatikoita ja kaappeja. Eivät ottaneet huomioon, että kuuluu vessaan ne kaapin ovien kolahdukset ja laatikoitten vedot. Kun tulin vessasta, niin olivat kuin ei mitään olisi tapahtunut. Jätin heidät vähitellen eikä nykään olla missään tekemisissä. Meni luottamus.

Vierailija
1758/2728 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kun olin ehkä päiväkoti-ikäinen ja minulla ja siskollani oli ollut synttärit ja eräs perhe oli meillä kylässä. Tämä koko perhe rikkoi suurimman osan meidän vaaleanpunaisista ilmapalloista, jopa vanhemmat. Siis ihan tahallaan. Me sitten piilotettiin ne muutamat loput ilmapallot johinkin vaatekaappiin, kun ei uskallettu sanoa niille mitään.

Joskus myös erään perheen lapsi repi meidän talon tapetteja vaikka kuinka paljon ja lapsen äiti vain nauroi :).

Vierailija
1759/2728 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituista oli tämä:

Sovittiin, että vieraat käväsee kylässä.

Jäävät kysymättä talon väeltä kolmeksi päiväksi syömään ruokiamme. Tulivat tyhjin käsin.

En edes tunne heitä ennestään, ovat puolison sukulaisia.

Vastakutsua ei tietenkään ole tullut.

Oletko mykkä? Olisit lapulle kirjoittanut, että nyt saakeli ulos ja heti. Nää on jotenkin lapsellisia juttuja, että muka ventovieraat on kylässä monta päivää ja isäntäväki ei saa suutaan auki. Huh, huh.

Vierailija
1760/2728 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja tarinoita tässä ketjussa, noin on käynyt myös meillä, rasittavimpia sohvalla röhnöttävät, valmista odottavat aikuiset, riehuvat lapset ( enää en anna riehu) kuolaavat koirat, jotka päästetään sohvalle makaamaan, jääkaappirosvot ja tuntikausia kännäävät saunojat, lisäksi kotiani arvostelevat ämmät. Ikuisesti muistan sen tyhmän emännän, joka tunki päänsä kaappiin ja tutki minulle tärkeitä koriste-esineitä, joista yksi tipahti lattialle ja meni pirstaleiksi. Emäntä ei edes anteeksi pyytänyt tai ehdottanut korvaavansa esineen. Olin niin vihainen, että teki mieli np-otteella nakata emäntä pihalle. Kysyin kyllä, että miksi ihmeessä pitää mennä koskemaan koriste-esineisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi