Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
1221/2728 |
05.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hello

Vierailija
1222/2728 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö joulun alla lisää tarinoita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/2728 |
24.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hello

Vierailija
1224/2728 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-kaveri tuli opiskeluaikoina kylään. Raha oli tuolloin tiukassa ja olin saanut juuri joululahjaksi hienon paketin erilaisia laadukkaampia kosmetiikkatuotteita, mm. pullon vähän parempaa samppoota ja oli silloin nuorena itselle iso juttu. Kaveri oli sitten suihkussa ollessa mitään kysymättä truutannut valtavan määrän sitä parempaa samppoota ja pessyt sillä hiuksensa, varmaan puolen pulloa oli käyttänyt. Lisäksi oli sheivannut jotakin suihkussa, karvoista päätelleen alapäätään, ja jätti sen kikkurakarvakasan keskelle suihkua. Kun sanoin samppoo-asiasta, karva-asiasta en tiennyt vasta kuin seuraavana päivänä, pyöritteli silmiään, että kyllähän hän aina totta kai lainaa kavereilleen samppootta ja kysymättä. Olisinkin minä lainannut, mutta ihan jotakin tavallista perussamppootani silloin. 

Vierailija
1225/2728 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kaveri kyseli Faceookista  että olisiko kellään tarjota yöpaikkaa yhdeksi yöksi kun menee festareille,  ilmoitin että saunankamari on vapaa jos kelpaa. Kelpasi toki. Yöllä herättiin helvetlliseen möykkään,  pihalla oli vieras auto josta musiikit huusi ja kännisiä outoja ihmisiä pyöri örveltämässä ympäriinsä.  Mies meni ajamaan porukan pois, koska eihän lapsetkaan saaneet nukuttua siinä möykässä eikä oltu edes annettu lupaa pitää mitään jatkoja meillä! No tyypit lähti ja niin lähti se tuttavanikin haistateltuaan miehelle kiitokseksi.  Seuraavana päivänä  löydettiin oksennusta saunakamarin sängystä ja kaljatölkkejä pitkin pihaa, tuttavalta jäivät 

farkkutakki ja meikkipussi  joita  ei ikinä tullut hakemaan. Ja oli tuossa vaiheessa 30v, ei 13v.

Vierailija
1226/2728 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-kaveri tuli opiskeluaikoina kylään. Raha oli tuolloin tiukassa ja olin saanut juuri joululahjaksi hienon paketin erilaisia laadukkaampia kosmetiikkatuotteita, mm. pullon vähän parempaa samppoota ja oli silloin nuorena itselle iso juttu. Kaveri oli sitten suihkussa ollessa mitään kysymättä truutannut valtavan määrän sitä parempaa samppoota ja pessyt sillä hiuksensa, varmaan puolen pulloa oli käyttänyt. Lisäksi oli sheivannut jotakin suihkussa, karvoista päätelleen alapäätään, ja jätti sen kikkurakarvakasan keskelle suihkua. Kun sanoin samppoo-asiasta, karva-asiasta en tiennyt vasta kuin seuraavana päivänä, pyöritteli silmiään, että kyllähän hän aina totta kai lainaa kavereilleen samppootta ja kysymättä. Olisinkin minä lainannut, mutta ihan jotakin tavallista perussamppootani silloin. 

Samppppppoo x 1000

Vierailija
1227/2728 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni tuli kylään. Oltiin sovittu että juodaan kahvit ja säästetään rahaa kun ei mennä kahvilaan. Hän on pihi. Siinä siivotessa kahvipöytää siskoni tekee tupatarkastusta. Availee laatikoita makuuhuoneessa ja kiikuttaa hajuvesi pullon luokseni. Miten sulla on varaa ostaa tämän merkin hajuvesi, muttet tarjoo mulle kaupungilla. Ei ollut puhetta että kukaan tarjoaa mitään missään. Hän on ison firman apulaisjohtaja ja minä aikuisopiskelija. Siskoni veti mykkäkoulun ja niskojen nakkeluvaihteen päälle löydettyään hajuveteni. Pienin pullo Chloeta. Olisiko ollut 50 euron luokkaa kun sen ostin. No lähdettiin kaupungille jäätävän ilmapiirin vallitessa. Siskoni jatkoi noin kuukauden jäätävää käytöstään. Ollaan jo yli nelikymppisiä. Hän käyttäytynyt aina näin. Jos jokin ei mene niinkuin hän haluaa alkaa kiukuttelu. Hänen oikeutensa penkoa muiden kaappeja. Hälle ei voi sanoa että älä tee niin, vetää siitökin jauhot henkeen. Kun minö harvoin käyn hänen luonaan, istun kiltisti sohvalla. Ei tulisi mieleenkään penkoa kaappeja. Jokin yksityisyys pitää olla.

Vierailija
1228/2728 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori ja sinkku, äidillä oli tapana tulla viideksi päiväksi kylään itse haluamaansa aikaan. Hän siivosi kaiken lattiasta kattoon, koko ajan moittien minua kun en viitsi siivota tarpeeksi. Hän kävi jääkaapin läpi ja heitti kaiken pilaantuneen menemään, pesi tiskit ja pyykit ja leipoi pullia ja sämpylöitä pakkaseen.

Tämä voi kuulostaa siltä että oli vain hyvä palvelu, mutta jouduin kuuntelemaan  koko ajan hänen puheitaan siitä miten en osaa tehdä mitään, nukun liian myöhään, olen liian lihava, jne. jne. Osa kommenteista tuli moitteina ja osa ilkeänä vitsailuna. Jos loukkaannuin, olin liian herkkänahkainen ja pitäisihän minun ymmärtää että se oli pelkkä vitsi. Illalla sain pari tuntia omaa aikaa kun äiti meni nukkumaan, mutta hän herätti minut sitten viimeistään yhdeksältä tekemään kanssaan kotitöitä.

Kun äiti välillä hetken malttoi levätä puuhailustaan, saattoi olla ihan mukavaakin, katseltiin telkkaria ja juteltiin kun syötiin iltapalaa. Mutta pian äiti nousi ja lähti taas tiskaamaan ja hinkkaamaan kattiloita, ei malttanut olla paikallaan.

Vierailut venyivät ja venyivät, "lähden sitten kun isi pääsee mua hakemaan". Pahin taisi kestää seitsemän päivää.

Onneksi tämä loppui kun muutin miehen kanssa yhteen. Miehen yksityisyyttä äiti kunnioittaa, minun ei.

Mun äiti tekee täysin samaa ja täysin samoja lihomis-juttuja ja selityksiä miksi on pidempää ja pidempää. Kerran toi koon 52 housut minulle ja suuttui itkemään kun totesin, että eihän näitä voi pitää kun tippuvat kun oon normaalisti kokoa 38-40 housuissa. On tosi raskasta kun toinen käy kaikki läpi posteista yöpöydän laatikoihin. Muille sisaruksille ei tee tätä samaa.

Ei ole kiellettyä kieltää äitiä kajoamasta tavaroihin.

Mulle tuli äiti hetkeksi käymään vähän aikaa sitten. Lähes ensimmäisenä oli kysymässä että saako hän laittaa astioita pesukoneeseen. Sanoin ettei tarvitse. Yritti vielä muutamaan otteeseen saada lupaa. En antanut. Syy on juurikin tuo, että koskaan ei malta olla tekemättä jotain ja se ärsyttää mua, koska ei toimi samoin mun sisarusten luona. Jos kerran pystyy kunnioittamaan heidän kotejaan, täytyy siihen pystyä minullakin. Kyse ei ole siitä että mulla olisi sotkuisempaa kuin sisaruksillani.

Tiedän kyllä että haluaa vain auttaa, mutta aina ei tarvitse ja voi kuunnella asianosaisenkin mielipidettä. Oli vähän nyreissään kieltämisestä ja sanoi etten saa loukkaantua jos hän haluaa auttaa. Vastasin siihen, että et sinäkään saa loukkaantua siitä jos minä omassa kodissani kiellän sinua tekemästä mitään. En tiedä ymmärsikö vihdoin, kysely kuitenkin loppui siihen. Huvittavaa että minä en saisi loukkaantua avun tarjoamisesta, mutta hän kyllä saisi sen kieltämisestä.

Terkkuja mut tunnistaville 😂

Voi kuule, ei sinua kukaan tunnista :) tuossa sukupolvessa on yllättävän paljon tällaisia ihmisiä.

Nimimerkillä, anoppini meni muualle itkemään kun sanoin että ei kiitos, tykkään itse siivota kotini. Oli alkamassa tiskaamaan yms.

Ja kerran hän otti vanhan lattialuutuveden (olin siivonnut aamulla), ja alkoi sillä pyyhkimään pöytiä. Mies pyysi lopettamaan, niin vetäytyi seurasta loppuvierailun ajaksi.

Ei tämä siltikään ole oudointa, mitä kodissamme on tapahtunut. Kirkkaasti erikoisin tilanne oli kun ks. henkilö oli yötä eikä halunnut olla vaivaksi käymällä suihkussa. Pyysi kuitenkin pikkupyyhkeen, että hän käy vessassa sen sijaan pesemässä alapäänsä. Oikein korosti, että hän pesee vain *sen*. Aamulla selitti kaiken päälle, kuinka oli yön kärsinyt löysästä vatsasta ja rampannut vessassa.

Toiset eivät vain hahmota minkäänlaisia sosiaalisia "rajoja".

Miehen ystävä tuli meille yökylään. Ja tapahtui vähän tämän lainatun kaltainen juttu. Jo valmiiksi meille tullessaan haisi hielle. Tarjolla olisi ollut iltasauna. Ei hän käy vain oman taloyhtiön perjantai saunassa. Tarjosin pyyhkeen ja kerroin missä suihkuhuoneessa löytyy shampoo ja suihkugeeli. Tämä mies ei mennyt pesulle. Aamulla mieheni ehdotti että hei Antti, käy sinäkin suihkussa niin kivempi lähteä. Olivat lähdössä venemessuille. Anttipa sanoi, voisin deodoranttia lainata. Luulin että menee suihkuun ja suihkii sitten dödöä. Hän kävi hikiseen kroppaansa suihkimassa dödöt. Haiseva vieras. Yök.

Vierailija
1229/2728 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni tuli kylään. Oltiin sovittu että juodaan kahvit ja säästetään rahaa kun ei mennä kahvilaan. Hän on pihi. Siinä siivotessa kahvipöytää siskoni tekee tupatarkastusta. Availee laatikoita makuuhuoneessa ja kiikuttaa hajuvesi pullon luokseni. Miten sulla on varaa ostaa tämän merkin hajuvesi, muttet tarjoo mulle kaupungilla. Ei ollut puhetta että kukaan tarjoaa mitään missään. Hän on ison firman apulaisjohtaja ja minä aikuisopiskelija. Siskoni veti mykkäkoulun ja niskojen nakkeluvaihteen päälle löydettyään hajuveteni. Pienin pullo Chloeta. Olisiko ollut 50 euron luokkaa kun sen ostin. No lähdettiin kaupungille jäätävän ilmapiirin vallitessa. Siskoni jatkoi noin kuukauden jäätävää käytöstään. Ollaan jo yli nelikymppisiä. Hän käyttäytynyt aina näin. Jos jokin ei mene niinkuin hän haluaa alkaa kiukuttelu. Hänen oikeutensa penkoa muiden kaappeja. Hälle ei voi sanoa että älä tee niin, vetää siitökin jauhot henkeen. Kun minö harvoin käyn hänen luonaan, istun kiltisti sohvalla. Ei tulisi mieleenkään penkoa kaappeja. Jokin yksityisyys pitää olla.

Miksi sallit siskosi käytöstä? Sanot suoraan sille, suuttuu sitten. Mitä siitä. Olette siskoksina tasavertaisia. Mikään mahti maailmassa ei anna toisen käyttäytyä mielivaltaisesti. Vallankäyttöä tämä kiukuttelu, mykkäkoulu. Laita välit poikki! Eikös johtaja voisi tarjota opiskelijalle kahvilakierroksen?

Vierailija
1230/2728 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori ja sinkku, äidillä oli tapana tulla viideksi päiväksi kylään itse haluamaansa aikaan. Hän siivosi kaiken lattiasta kattoon, koko ajan moittien minua kun en viitsi siivota tarpeeksi. Hän kävi jääkaapin läpi ja heitti kaiken pilaantuneen menemään, pesi tiskit ja pyykit ja leipoi pullia ja sämpylöitä pakkaseen.

Tämä voi kuulostaa siltä että oli vain hyvä palvelu, mutta jouduin kuuntelemaan  koko ajan hänen puheitaan siitä miten en osaa tehdä mitään, nukun liian myöhään, olen liian lihava, jne. jne. Osa kommenteista tuli moitteina ja osa ilkeänä vitsailuna. Jos loukkaannuin, olin liian herkkänahkainen ja pitäisihän minun ymmärtää että se oli pelkkä vitsi. Illalla sain pari tuntia omaa aikaa kun äiti meni nukkumaan, mutta hän herätti minut sitten viimeistään yhdeksältä tekemään kanssaan kotitöitä.

Kun äiti välillä hetken malttoi levätä puuhailustaan, saattoi olla ihan mukavaakin, katseltiin telkkaria ja juteltiin kun syötiin iltapalaa. Mutta pian äiti nousi ja lähti taas tiskaamaan ja hinkkaamaan kattiloita, ei malttanut olla paikallaan.

Vierailut venyivät ja venyivät, "lähden sitten kun isi pääsee mua hakemaan". Pahin taisi kestää seitsemän päivää.

Onneksi tämä loppui kun muutin miehen kanssa yhteen. Miehen yksityisyyttä äiti kunnioittaa, minun ei.

Mun äiti tekee täysin samaa ja täysin samoja lihomis-juttuja ja selityksiä miksi on pidempää ja pidempää. Kerran toi koon 52 housut minulle ja suuttui itkemään kun totesin, että eihän näitä voi pitää kun tippuvat kun oon normaalisti kokoa 38-40 housuissa. On tosi raskasta kun toinen käy kaikki läpi posteista yöpöydän laatikoihin. Muille sisaruksille ei tee tätä samaa.

Ei ole kiellettyä kieltää äitiä kajoamasta tavaroihin.

Mulle tuli äiti hetkeksi käymään vähän aikaa sitten. Lähes ensimmäisenä oli kysymässä että saako hän laittaa astioita pesukoneeseen. Sanoin ettei tarvitse. Yritti vielä muutamaan otteeseen saada lupaa. En antanut. Syy on juurikin tuo, että koskaan ei malta olla tekemättä jotain ja se ärsyttää mua, koska ei toimi samoin mun sisarusten luona. Jos kerran pystyy kunnioittamaan heidän kotejaan, täytyy siihen pystyä minullakin. Kyse ei ole siitä että mulla olisi sotkuisempaa kuin sisaruksillani.

Tiedän kyllä että haluaa vain auttaa, mutta aina ei tarvitse ja voi kuunnella asianosaisenkin mielipidettä. Oli vähän nyreissään kieltämisestä ja sanoi etten saa loukkaantua jos hän haluaa auttaa. Vastasin siihen, että et sinäkään saa loukkaantua siitä jos minä omassa kodissani kiellän sinua tekemästä mitään. En tiedä ymmärsikö vihdoin, kysely kuitenkin loppui siihen. Huvittavaa että minä en saisi loukkaantua avun tarjoamisesta, mutta hän kyllä saisi sen kieltämisestä.

Terkkuja mut tunnistaville 😂

Voi kuule, ei sinua kukaan tunnista :) tuossa sukupolvessa on yllättävän paljon tällaisia ihmisiä.

Nimimerkillä, anoppini meni muualle itkemään kun sanoin että ei kiitos, tykkään itse siivota kotini. Oli alkamassa tiskaamaan yms.

Ja kerran hän otti vanhan lattialuutuveden (olin siivonnut aamulla), ja alkoi sillä pyyhkimään pöytiä. Mies pyysi lopettamaan, niin vetäytyi seurasta loppuvierailun ajaksi.

Ei tämä siltikään ole oudointa, mitä kodissamme on tapahtunut. Kirkkaasti erikoisin tilanne oli kun ks. henkilö oli yötä eikä halunnut olla vaivaksi käymällä suihkussa. Pyysi kuitenkin pikkupyyhkeen, että hän käy vessassa sen sijaan pesemässä alapäänsä. Oikein korosti, että hän pesee vain *sen*. Aamulla selitti kaiken päälle, kuinka oli yön kärsinyt löysästä vatsasta ja rampannut vessassa.

Toiset eivät vain hahmota minkäänlaisia sosiaalisia "rajoja".

Miehen ystävä tuli meille yökylään. Ja tapahtui vähän tämän lainatun kaltainen juttu. Jo valmiiksi meille tullessaan haisi hielle. Tarjolla olisi ollut iltasauna. Ei hän käy vain oman taloyhtiön perjantai saunassa. Tarjosin pyyhkeen ja kerroin missä suihkuhuoneessa löytyy shampoo ja suihkugeeli. Tämä mies ei mennyt pesulle. Aamulla mieheni ehdotti että hei Antti, käy sinäkin suihkussa niin kivempi lähteä. Olivat lähdössä venemessuille. Anttipa sanoi, voisin deodoranttia lainata. Luulin että menee suihkuun ja suihkii sitten dödöä. Hän kävi hikiseen kroppaansa suihkimassa dödöt. Haiseva vieras. Yök.

Nämä haisulit usein tosiaan vaalii sitä kauan kerättyä ja muhitettua lemuaan kuin kallisarvoista aarretta. Jokin psyykkinen ongelma siinä kai on taustalla. Olen usein ajatellut, että näin he saavat "oman reviirin" julkisilla paikoillakin, kun kukaan ei tule lähelle. Piiloista vallankäyttöä.

Vierailija
1231/2728 |
02.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme viettämässä perjantai-iltaa tyttöjen kanssa ja pari kaveria yöpyi meillä. Lauantai-iltana päätettiin sitten saunoa perheen kanssa ja tajusimme että suihkun lattiakaivo ei vedä. Ei muuta kuin kumihanskat käteen ja putsaamaan: lattiakaivoon oli tungettu käytetty terveysside... 

Vierailija
1232/2728 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli miehen työtuttu tämän naisystävän kanssa yökylään. No tämä nainen kävi sitten asuntomme perusteellisesti läpi, tämän mies joutui hänelle sanomaan että toisten kaapeille ei mennä. Muutenkin käytös oli todella omituista. Meni omin lupinensa jääkaapille, kävi eteisen hallin pöydällä olleen laskupinon läpi, kävi itse valkkaamassa viinikaapista pullon ja korkkasi sen kysymättä jne.  Itse olin ihan hiilenä ja päätin painua aikaisin nukkumaan ennen kuin pinnani napsahtaa niin tämä ämmä toteaa pokkana kun olin kävelemässä makkaria kohti että "Ei kun me ajateltiin jos me nukutaan teidän makkarissa kun ollaan vieraita ja siellä on parempi sänky".

En vastannut mitään, kävelin vain makkariin ja suljin oven. Seuraavana aamuna heräsin aikaisin, nappasin koirat ja lapsen mukaan ja häippäsin. Miehelle naputtelin vain viestin etten palaa kotiin ennen kuin vieraat ovat häipyneet.

Vierailija
1233/2728 |
02.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello

Vierailija
1234/2728 |
18.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se vähän ärsyttää, kun ängetään toisen kotiin puoliväkisin ja sitten vielä arvostellaan eli haukutaan suurinpiirtein kaikki "oijoi miten sulla on noin kapee sänky ja tässä sun telkkarissakin on oudon haalee kuva".

Tällaiset tyypit ovat yleensä niitä jotka hakevat ihan koko ajan ylemmyydentuntoa. Kun muutin itse ensimmäiseen omaan asuntooni, vastaremontoituun kämppään josta olin äärettömän ylpeä ja onnellinen, alkoi kylään kutsumani ystävä jo ulko-oven kynnyksen ylitettyään moittimaan asuntoa ties mistä viasta ja virheestä. Pahoitti mielensä kun kysyin että eikö ole mitään hyvää sanottavaa ja marssi ulos. Myöhemmin ilmeni että oli kateellinen, mikä ei tietenkään ollut kovin yllättävää.

Vierailija
1235/2728 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri halusi tulla katsomaan uutta kotiani. Oli aivan hiljaa, kunnes lopulta kierroksen jälkeen kysyi "Niin tykkäätkö sä tästä?". Nauratti, meillä on todella erilainen tyyli.

Vierailija
1236/2728 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

emmaa88 kirjoitti:

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Onko kaverisi lihava ahmimishäiriöinen? Ehkä hän ei voinut itselleen mitään vaikka tiesi tekevänsä väärin

Näitä skenaarion keksijiä minä en ymmärrä! Se on ihan se ja sama mikä siellä taustalla on, huonoa käytöstä ei tarvitse hyväksyä!

Vierailija
1237/2728 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ole kovin törkeää, mutta yllätyin kun yksi ei-niin-kovin-läheinen kaveri tuli kylään ja meni ensi töikseen laittamaan television johdon seinään ja rupesi katselemaan televisiota suurella volyymilla. Itse katson telkkaria vain harvoin ja hiljaisella äänellä, etteivät naapurit häiriinny... Sitä paitsi pistorasia on niin hankalassa paikassa, että johdon seinään laittaminen vaatii hieman vaivannäköä.

Vierailija
1238/2728 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin pyörittelisin silmiä jos kävisin suihkussa kaverin luona ja tämä alkaisi nillittää että olin käyttänyt jotain ”parempaa” shampoota kun hän olisi halunnut että käytän sitä Pirkka shampoota :,D

Vierailija
1239/2728 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin lapsi oli meillä kylässä, lapset istuivat olohuoneessa pelaamassa jotain. Lapsen äiti soitti ovikelloa ja tuli kysymään lastansa, ehdin sanoa, että ”Tyttö on meillä ja leikkivät jotain, että pyydänkö....” niin jo täti pyyhälsi ohitseni suoraan olohuoneeseen lapselleen jotain sanomaan, samalla näytti kuikuilevan uteliaasti kotiamme katseellaan. Ihme mamma, luulin, että koulutettu aikuinen nainen osaisi edes käyttäytyä, mutta eihän kaikilta voi näköjään vaatia alkeellisimpiakaan käytöstapoja.

Kuullostaa kyllä vähän siltä, että tämä ei ole koko tarina. Itse tekisin juuri noin, jos olisin huolissani lapsestani jostain syystä.

Vierailija
1240/2728 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs tuttu mies oli yötä, nukkui sängyssäni  ja niisti nenänsä tyynyliinaan.