Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?

emmaa88
05.12.2016 |

Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa

Kommentit (2728)

Vierailija
2381/2728 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kaveri tuli kylään ja meni jääkaapille, josta otti mehupurkin, avasi sen ja joi suoraan purkin suusta. Tyypillä oli vielä herpes suupielessä. Ojensi purkkia ja kysyi minulta: olisitko sinäkin ottanut? En ottanut ja purkin sisältö kaatui viemäriin myöhemmin kuin tästä itsekkäästä sikailijasta pääsin eroon. Vieläkin ärsyttää, kun nyt tuli mieleen.

Mistään ei mitään välitetä. Mutta jos heille tekisi jonkun samanlaisen tempun, niin johan nousisi hirveä meteli. Mutta kun he tekevät, löytyy sille miljoonia oikeutuksia.

Vierailija
2382/2728 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex anoppi ja appi tulivat kutsuttuina vieraina sanomaan kun heillä ei ole saunaa. Olivat sitte ottaneet koiransa mukaan! Ja kun kerroin että nyt pääsee saunaan (sähkösaunaan) niin istuivat vielä tunnin pällistelemässä ennenku menivät. Kyllä teki mieli käydä sammuttaan se sauna mutta en sitte kuitenkaan. En tosin kertaakaan kutsunut sen jälkeen meille ja nyt ei enää tarttekkan kun ovat exiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/2728 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä tuli kylään toisesta kaupungista ja pyysi kämppää lainaksi p*nosessioille. Minun olisi pitänyt häipyä asunnosta. Kauniisti sanottuna ärsytti vietävästi. Tuntui usein, että piti minua vain ilmaisena majoituksena. Kerran yökylän jälkeen mukaan lähti pari tavaraa, joita ei ikinä löytynyt.

Mulla myös,tämä. Ei tule koskaan kylään, mutta ottaa asuntoni itselleen viikonlopuksi,ym. Miten kieltäytyisin tästä.

Ulkomailla asuva sisarukseni on taipuvainen tähän. Olettaa, että voi tulla yöpymään useammaksi yöksi milloin vain ja että hänelle annetaan oma avain, jotta voi tulla ja mennä miten tahtoo, jos emme itse ole kotona.

Ei välttämättä halua viettää aikaa minun ja puolisoni kanssa, vaan kulkee omilla menoillaan ja harrastuksissaan meiltä käsin. Valvoo myöhään

Näiden ilmaishotellin pitäjien kannattaa tehdä pieni lista lähitienoidensa hotelleista, motelleista ym. matkakodeista ja antaa yhteystietoineen tarvitsijoille.

Ei tarvi lähteä kotoaan, jotta joku pääsee sinne hoitamaan suhteitaan tai olla omassa kodissaan jonkun rajattoman sukulaisen märäiltävänä.

Vierailija
2384/2728 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmaa88 kirjoitti:

Oli aikuinen kyllä. Ja itseä harmitti sen takia enemmän että oli ollut kyseessä pikkaisen hintavammat kalenterit [ dumle ] joita varten lapset oli säästäneet kun olivat halunneet pikkaisen erilaiset/kalliimmat kalenterit.

Ei edes tämä kaveri pyytänyt anteeksi :o

- ap

Sanotko tuollaista kaveriksi.

Vierailija
2385/2728 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä kaikenmoista nähty ja kuultu.

Vierailija
2386/2728 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni pikkuserkku, on rikkaasta perheestä jossa opetettu että mitään ei tarvitse itse tehdä koska rahalla saa, myös opetettu lokiksi ja pummiksi: tää pikkuserkku härskisti syö muiden ruokia, ei kysy lupia,lisäksi ei osaa siivota vaan aina minä ja ystäväni tai joku muu joutuu siivoamaan sen pikkuyksiön kun ei itse osaa,paskaa nurkat täynnä ja palkaksi pitkin hampain keitti kahvia! Kerrankin se ja sen poikaystävä halusivat kutsua yhdessä ruoanlaittoon (kanaa,riisiä yms) no tää tokaisee mulle,opiskelijalle ja erittäin pienituloiselle,tuo sä ne kanat ja juomiset yms me tuodaan riisit!! Ja se ois käyttänyt ne samat nahistuneet riisit jotka ollut vuosikausia kaapin perällä! No onneks sain tekosyyn varjolla livistetty tästä "ihanasta ruoanlaitto tilaisuudesta"!!

Oli sen sortin pummi,ei osannut edes perushygieniasta huolehtia, hais aina hielle ,rasvalle, tupakalle jne.

Aina kun ker

Tiedän tämmöisen haisevan, idiottimaisen olion rikkaasta perheestä. Oli kerran vähän aikaa töissä duunipaikallani. Se tyyppi, jonka käsitys omien jälkien korjaamisesta työpaikan sosiaalitiloissa oli juoda lasista ja laittaa lasi sen jälkeen takaisin kaappiin edes huuhtomatta, kunnon tiskaamisesta nyt puhumattakaan.

Rakas ainokainen, jolle on ihan sama tekeekö mitään, kun ilmankin pärjää, joten ei tee. On auto käytössä ja mamman & papan kanssa asuu. - Älyssä sinänsä ei vikaa, mutta ei vähääkään sosiaalista älykkyyttä, eikä ollut kiinnostusta siihen työhön. Vaikea käsittää, mihin tarkoitukseen vanhemmat sitä olivat kasvattaneet. Nykyisin jo nelikymppinen, joten ei taida olla enää toivoa muunlaisesta urasta. Rikas, mutta syrjäytynyt. Kuitenkin faijansa tehnyt kunnolla rahaa. Sääliksi käy.

Vierailija
2387/2728 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni, jos lähdetään meiltä yhdessä johonkin, vaikka shoppailemas, menee siellä itsekseen ja menee kotiini ja jättää minut yksin. (teini kotona avaamassa hänelle ja lapselleen)

Ei kutsu ikinä meitä heille. Itse on tulossa joka loma meille. Nyt olen kieltäytynyt samoin kuin hän: meille ei mahdu. Asuntomme on samaa kokoa mutta heille ei silti muka mahdu. 

Vierailija
2388/2728 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vähemmän fiksu alkoi ylistämään 30-lukua ja nykyistä pers ujen fasismimeininkiä. Onneksi ulkovestani voi lähteäkin. 

Vierailija
2389/2728 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs hyvin dominoivaluontoinen ex ystäväni tuli viikonlopuksi pidemmän matkan päästä maalta kaupunkiin luokseni. Asuin yksin kaksiossa. Hän linnoittautui mitään kysymättä makuuhuoneeseen tavaroineen ja kommentoi, että kai sulle on ok jos mä nukun täällä koska en voi nukkua olkkarissa sohvalla. Kysyin silmät ympyriäisenä äimistyksestä, että miten niin et voi? Hän vaan kommentoi ylimalkaisesti tavaroitaan levitellen, "selkä tulee kipeeks ja olkkaria ei saa pimeäksi, moneltakos sinä heräät... taidat olla aamuvirkumpi kuin minä ja on hyvä jos minä saan nukkua rauhassa kun tässä on tämä ovi" ....... olin 5 sekuntia hiljaa järkyttyneenä siitä että voiko oikeasti joku tehdä tuolla tavalla ???  kommentoin että, no.... mulla on siinä sängyssä nyt omat lakanat mut.... (pieni viive) ainahan ne saa sieltä pois ja jos sinä päätät vallata minun makkarin niin ehkä se on parempi että nukut siellä ovi kiinni niin saat rauhan.

Aamulla hän vitsaili (lue piikitteli) vähän naljaille, että olin kuullemma aamulla kolistellut keittiön kaappeja ja kahvinkeitin on aika kovaääninen kun hän oli siihen herännyt eikä saa vapaapäivänään nukkua pitkään.

Totesin vaan hyvin yks kantaan : "talo elää tavallaan, vieras kulkee ajallaan". Enkä mitään muuta.

Samainen vieras vaati myös illalla että hänelle pitää käydä ostamassa jotain herkkuja kun tekee mieli makeaa, vaikka itse hyvässä vauhdissa laihdutuskuuria enkä olisi missään tilanteessa halunnut mitään sokerista huusholliini kiusaamaan muutenkin heikkoa itsekuriani. Eihän se auttanut kuin lähteä lähikaupasta hänen kanssaan ostamaan hänelle makeaa.

- empä ole kutsunut tämän jälkeen häntä kylään

Vierailija
2390/2728 |
03.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko lapsena tapahtuneet asiat? Olin kuusi tai seitsemän, kun minun piti olla muutama tunti yksin kotona. Seuraukseni oli kutsuttu serkkuni, joka olivat jo teini-ikäisiä. Heidän olisi pitänyt pitää minulle seuraa ja leikkiä kanssani. Todellisuudessa he linnoittautuivat commondore 64:n ääreen. Yritin kärttää heitä leikkimään ja kerran nykäisin virtajohdon irti, kun eivät muuten suostuneet. Tässä vaiheessa serkkuni suuttuivat ja kävivät päälleni. He hakivat rullan ilmastointeippiä ja teippasivat sillä käteni selkäni taakse, jokani yhteen ja laittoivat pari pätkää suun kohdalle pään ympäri. Jouduin sitten istumaan parisen tuntia sidottuna, kun serkut pelasivat!

Vierailija
2391/2728 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huooooohhh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen työkaveri oli vaimonsa kanssa ensi kertaa kylässä. Olin laittanut salaattia ja ison kasvispiiraan. 

Kahvien jälkeen pariskunta yllättäen penkoi jääkaappiamme ihmetellen, että "eikö teillä oikeasti ole täällä mitään kunnon ruokaa, esim makkaraa?" Heidän teki mieli makkaraa..

Katsoimme mieheni kanssa toisiamme hölmistyneinä. Tämä oli vielä eka kerta, kun olivat meillä, ja he tiesivät, että olemme kasvissyöjiä.

Kaapeille ei tietenkään kylässä ole asiaa, se oli tosi tärkeää tässä tarinassa mutta mitäpä itse tuumaisitte kylässä jos siellä olisi ainoastaan lihaa tarjolla? En ymmärrä näitä pakolla kasviksia ja teetä tarjoilevia ihmisiä. Voisko joskus ajatella myös niitä vieraita? Tee ensi kerralla lisäksi vaikka kinkkupiirakka? Ei kaikki halua syödä pelkkiä rehuja.

Joskus 80-90-lukujen tienoilla oli liikkeellä joku ihana sieni-sipulipiirakan ohje ja oli muillakin kasvistäytteillä toimiva. Oli tosi herkullista ja suosittua ainakin meillä päin. Tosin täytteessä oli kermaa tai kermaviiliä, joten vegaaninen ei ollut, mutta kasvispiirakka kumminkin.

Nykyisin varmaan aiheuttaisi pahastusta vannoutuneiden lihaanien keskuudessa. Silloin kelpasi kaikille.

Taidankin tehdä pitkästä aikaa, kun nyt tuli mieleen.

Vierailija
2392/2728 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Vierailija
2393/2728 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset vuoteeksi taittuvat sohvat ovat niitä pahimpia nukkumapaikkoja. Mieluimmin sitä nukkuu vaikka lattialla jonkun patjan päällä.

Tämä on niin tosi. Mikään ei ole hirveämpi vekotin, kuin kokoontaitettava mekanismi-vuodesohva. Eikä sillä ole väliä, onko se rakkine Ikean rimpula tai laatupeli. Ainoa etäisesti ihmiselle sopiva vuodesohva on se, missä on pari runkopatjaa päällekkäin, eikä minkäänlaista putki-jousi härdelli-mekanismia välissä.

Satunnaiset - jopa itse itsensä kutsuneet - yövieraat voivat hakeutua hotelliin viihtymään, jos on niin herkkä hipiä / selkä, ettei selviydy yhdestä yöstä ilman täydellistä hästenstarjoilua.

Vierailija
2394/2728 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa että nämä tarinat on tosia. Voivatko suomalaiset olla todella näin juntteja? Itse pyyhkisin kyseiset ihmiset elämästäni epäröimättä. Paljon helpompaa elää kun ei tarvitse katsella urpoja. Sitä ovea ei myöskään tarvitse avata. 

Voivat olla juuri noin juntteja.

Olen tästä ketjusta saanut lohtua siihen, etten ole ainoa, jonka kohdalle näitä on sattunut. Esim. puolison puolelta sukua myös ikäviä päästelijöitä täytyy vain sietää. Omat hankalat kaverit on vaivihkaa jääneet taakse.

Vierailija
2395/2728 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri oli kova tekemään kaikenlaisia tempauksia, varmaan on edelleenkin. Eräänä kertana kun yöpyi asunnossani, niin ratkaisi yllättävän nälkänsä kaapimalla paljain käsin paloja graavaantumassa olevasta lohipalasta.

Vierailija
2396/2728 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon päässyt vähällä, kun lukee näitä ketjun kuvauksia.

Vierailija
2397/2728 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs hyvin dominoivaluontoinen ex ystäväni tuli viikonlopuksi pidemmän matkan päästä maalta kaupunkiin luokseni. Asuin yksin kaksiossa. Hän linnoittautui mitään kysymättä makuuhuoneeseen tavaroineen ja kommentoi, että kai sulle on ok jos mä nukun täällä koska en voi nukkua olkkarissa sohvalla. Kysyin silmät ympyriäisenä äimistyksestä, että miten niin et voi? Hän vaan kommentoi ylimalkaisesti tavaroitaan levitellen, "selkä tulee kipeeks ja olkkaria ei saa pimeäksi, moneltakos sinä heräät... taidat olla aamuvirkumpi kuin minä ja on hyvä jos minä saan nukkua rauhassa kun tässä on tämä ovi" ....... olin 5 sekuntia hiljaa järkyttyneenä siitä että voiko oikeasti joku tehdä tuolla tavalla ???  kommentoin että, no.... mulla on siinä sängyssä nyt omat lakanat mut.... (pieni viive) ainahan ne saa sieltä pois ja jos sinä päätät vallata minun makkarin niin ehkä se on parempi että nukut siellä ovi kiinni niin saat rauhan.

Aamull

Miksi annoit kyykyttää itseäsi tällä tavoin? Vieras on vieras vaikka tuttukin ja jos ei kelpaa mitä tarjotaan voi aina poistua. Jos hän kehtaa vaatia niin kehtaat kyllä sinäkin sanoa että "mun koti ja mun säännöt".

Vierailija
2398/2728 |
20.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan oli exän kaveri, joka oli nk. sekakäyttäjä. Tämäkin selvisi jälkikäteen, oli käynyt "kylässä" ja oli nuohonnut lääkekaapin sisältöjä, pöllinyt ohessa mun kipulääkkeitä. Ihmettelin, miten voi puuttua huomattava osa mun lääkkeistä, kun vasta apteekista hakenut ja exä ei tiennyt mitään asiasta, eli tajusi, että tää tyyppi varastanut mun lääkkeet ja väitti ettei tiedä asiasta mitään. Itselläni oli akuutti sairaus, joka vaati suht vahvat opioidipohjaiset kipulääkkeet, kun ei leikkuriin saanut aikaa normiajassa. Homma selvisi, kun tämä tyyppi kävi myöhemmin kylässä ja valitteli, että ei saa terkkarista tiettyä opidoipohjaista lääkettä mitä itselläni on käytössä. Ilmoitin, että voin antaa yhden levyn 10 tabua tuota valmistetta, kun vaihtumassa lääkitykset toiseen valmisteeseen. PKV-lääke, minkä respa jää apteekkiin ja muualta ei sitä saa haettua. Siihen tämä nainen lasautti, että joo mulla on pieni riippuvuusongelma, että saisko näitäkin. Totesin siinä vaiheessa exälle, että tämä tyyppi ei enää jatkossa käy kylässä. Tämä nainen oli nk. "yksinhuoltaja" jolla lapsia eri miesten kanssa, sekä sossun asiakas ja kusetti miesystävänsä kanssa sossua kaikin konstein, molemmilla kaupungin asunnot ja tää jätkä asui naisen asunnossa ja vuokrasi omaa kaupungin luukkuaan ulkopuolisille ilman lupia. Naisolio kehui, että saa monta tonnia kuukaudessa rahaa, elareina yms. tukina, ettei tarvi töissä käydä. Outoa vaan, että sitten pitää käydä pöllimässä toisten kämpiltä lääkkeet, kun olisi voinut katukaupasta nuo ostaa, kun asui Hesan Jakomäessä.

Vierailija
2399/2728 |
04.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei todellakaan ole vieras ketjun pahimmasta päästä, mutta pakko silti avautua.

Veljeni ehdotti että tulisi meille kylään leipomaan. Taustaa sen verran, että meillä oli tässä vaiheessa kaksi kuukautta vanha, melko haastava vauva.

Veli saapui paikalle ilman mitään tuomisia ja linnottautui sohvalle. Hän vaati saada kahvia, koska kuulemma hän oli "sairaan väsynyt", kun oli joutunut heräämään kahtena päivänä putkeen jo aamuseitsemältä. Katsoimme mieheni kanssa toisiamme hieman naureskellen, koska itsellämme viimeisiin viikkoihin ei ollut juuri mahtunut kunnon yöunia. Tämän jälkeen veli jatkoi sohvalla röhnöttämistä ja selasi puhelintaan. Pyysimme häneltä apua joulukuusemme valojen ripustamiseen, ja tähänkin häntä piti maanitella monta kertaa, koska puhelin oli kiinnostavampi.

Ehdotin, että alkaisimme leipoa. Veli jatkoi puhelimen selailua, joten sain tehdä yksin kaikki valmistelut. Onneksi sentään mieheni hoiti vauvan. Veli tuli hetkeksi leipomaan kunnes palasi sohvalle puhelimensa pauloihin. Minä sain hoitaa leipomusten paistamisen ja uunin vahtimisen yksin. Toki valmiit tuotokset maistuivat veljelle. Katsoimme hetken televisiota, minkä jälkeen veli totesi lähtevänsä kotiin. Hän ei osallistunut jälkien siivoamiseen sen vertaa, että olisi vienyt edes omat astiansa keittiöön, keittiön siivoamisesta puhumattakaan.

Niin, ja kyseessä on 28-vuotias aikuinen mies, ei mikään teini.

Vierailija
2400/2728 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pitääkin tehdä jos räkänokka alkaa kiskoa johtoja seinästä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi