Omituisinta/törkeintä mitä vieraat ovat tehneet ollessaan teillä kylässä?
Itsellä ei tule mieleen muuta kuin se kun kaveri tuli kerran Joulukuussa käymään kylässä ja valitti että hänellä tekee mieli suklaata ja hetken oltuamme olohuoneessa ja kaverin valitusta kuunnellessa päätin keittää meille kahvit ja häippäisin keittiöön ja kun olin laittanut kahvin porisemaan, tulin takaisin ja huomasin että kaveri oli ottanut lasten suklaakalenterit jotka oli olleet olohuoneen tietokonepöydällä ja luukku luukun jälkeen aukoi ja pisteli suklaat suuhunsa
Kommentit (2728)
Kauan sitten kun asuin vielä yksin tuli kaveri kylään oman kaverinsa kanssa. Tämä kaveri meni pissalle ja takaisin tultuaan tivasi, missä v""ussa särkylääkkeet ovat. Oli siis penkonut vessan peilikaappia.
Anoppi tuli usein kylille kun vaimo oli töissä, minä sairaslomalla. Halusi päästä vessaan. kävi aina siellä kakalla ja piti jopa ovea auki koko käyntinsä ajan, haju levisi asuntoon. sentään veti vessan.
saattoi käydä meidän luona tuota tekemässä pari kertaa viikossa, mutta ei oltu sen kummemmin asiasta
vihastuttu kun meillä ei oikein ketään käy.
vaimo on miettinyt että kehtaisiko hän äidilleen sanoa että vessan oven voisi sulkea kun siellä on.
syykin selvisi miksi piti ovea aina auki, vessapelko, jumiin jäämisen trauma.
i
Jätti tulematta.. mies. Törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leivoin vaivalla hienot tarjoiltavat ja tarjosin muutamille tyypeille lupaamani kakku- ja leivoskahvit. Yksi ahtoi sitten napaansa kakkua ja leivosta niin paljon kuin jaksoi, tyrkytti tarjoiluja kaikille muillekin (tyrkkäsi lautaselle ison kasan ja käski syödä), ja kaiken lisäksi vaati vielä saada viedä herkkuannokset kotiinkin, omalle perheelle viemisiksi. (Pitkän matkan päähän ilman jäähdytystä: näinköhän saivat kermaleivonnaisista mahataudin?) :D
En käsitä, mikä hätä hänelle tuli tuhota äkkiä kaikki tarjoiltavat kokonaan parempiin suihin?! Minä kun olin ajatellut säästäväni herkkuja vähäsen itsellekin pakkaseen, myöhempien päivien välipalaksi... Mutta hämmennyin niin, etten edes älynnyt pitää puoliani. :(No tämä on nyt vähän outoa; kutsua väkeä kylään, leipoa ne hienot tarjottavat ja sitten olla pahoillaan, kun ne kelpaavat vieraille... olisit ottanut etukäteen sivuun itsellesi, jos sellaista kerran kaavailit.
Kirjoittaja oli varmaan toiminut ihan normaalisti, tehnyt vähän reilut tarjoilut, joista riittää kaikille hyvät annokset ja vähän jää itselle yli. Harva kuitenkaan tajuaa ottaa huomioon sitä, että yksi VIERAISTA alkaa tyrkyttämään väkisin loppuja muille ja haluaisi ottaa kotipakettiin loput. Miten tämänkin sai väännettyä niin että tarjoiluja olisi ollut liian vähän.
Mun sisko tapailee aina outoja tyyppejä. Kerran seurusteli miehen kanssa joka pahoinpiteli hänet ja pisti palasiksi koko asunnon.
Mä autoin mun siskoa ja sit miehen kanssa puhuttiin ettei meille tarvii tuoda enää tuollaista väkivaltaista miestä. En halua väkivallan uhkaa pienten lasten lähelle. Eipä mennyt kauaakaan kun sisko päräyttää meille autolla uuden miehen kanssa joka oli huumeiden käyttäjä ja taposta tuomittu. Ei ollut mennyt millään lailla jakeluun kun sanoin etten halua meidän lasten enää joutuvan tuollaisten ihmisten lähelle.
Tänä jouluna eräs sukulainen oli lipitellyt salaa aiemmin avatun pullon siideriä meillä. Juomia oli tarjolla muutenkin ihan niin paljon kuin jaksoi juoda, ei olisi tarvinut minun puoliksi juotua erikoissiideriä käydä salaa juomassa loppuun, mutta sellaista se alkoholistin elämä kai on. Avoimesti ei kehtaa juoda niin paljon kuin haluaisi kun yrittää pitää kulisseja pystyssä, niin salaa sitten käy. Eipä tuo sinänsä minua haitannut, siihen oli ihan syy miksi siideri oli jäänyt puolitiehen (ei ollut hyvää). Jotenkin vaan taas sai ihmetellä että kaikkia sitä leipä elättää.
Arvosteli kaiken - sisustuksen, koristeet, maksamani ja laittamani ruoat
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko tapailee aina outoja tyyppejä. Kerran seurusteli miehen kanssa joka pahoinpiteli hänet ja pisti palasiksi koko asunnon.
Mä autoin mun siskoa ja sit miehen kanssa puhuttiin ettei meille tarvii tuoda enää tuollaista väkivaltaista miestä. En halua väkivallan uhkaa pienten lasten lähelle. Eipä mennyt kauaakaan kun sisko päräyttää meille autolla uuden miehen kanssa joka oli huumeiden käyttäjä ja taposta tuomittu. Ei ollut mennyt millään lailla jakeluun kun sanoin etten halua meidän lasten enää joutuvan tuollaisten ihmisten lähelle.
Täällä kans samanlainen sisko tosin tapailtuaan miehiä alkoi lesboksi tai "bi" on omien sanojensa mukaan....
Märän Libressen tuoksu viekoittelee.
Etäinen tuttavanainen tuli kutsumatta kylään ja alkoi popsia omia eväitään. Valitti, että meillä on niin huonot tarjoilut, että pakko tuoda omansa. Kun silmä vältti, hipsi keittiöön ja joi maitoa suoraan purkista ja toisella kädellä kaiveli kankkujaan.
Ei ollut moksiskaan, vaikka huomattiin. Yrittänyt ängetä kylään myöhemminkin. Ei olla kotona.
Omituisinta on se että Mikko känsälä jolla ei ole tyttöystävää pitää toisen ihmisen vauvaa sylissä mielummin kuin stripparia.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuin kerran ystävän kylään ja laitoin kahvit ja tarjottavat. Noh heti kun hän saapui, hänen nenä oli kiinni puhelimessaan ja näpytteli sanaakaan sanomatta. Joi kahvinsakin kuin robotti, nenä kännykässä kiinni ja aina kun yritin puhua, hän viittoi mut olemaan hiljaa ja voitte kuvitella kuinka ärsyttävää se oli! Oikeesti teki mieli napata se puhelin sen kädestä ja heittää se ikkunasta ulos.
Tunnin oli kylässä ja koko aikana ei sanonut mitään, näpytteli puhelintaan, joi kahvinsa ja sitten läks, sanomatta sanaakaan. Tän jälkeen en oo pyytänyt kylään
Oiva tapa sanoa ystävyys irti sanomatta sanaakaan. Lienet perin tylsä tyyppi kun tollasta sattuu kohdallesi.
Christiiina kirjoitti:
Olin kahdesti käynyt treffeillä erään miehen kanssa ja kolmannen kerran tavattiin mun kotona. Olin tehnyt pääruokaa ja jälkkäriä, joita hän otti molempia, mutta ei syönyt annoksiaan loppuun vaan heitti osan biojätteeseen. Ilmeisesti ne maistuivat niin pahalta. Jos minä olisin vieraana ja saisin pahan makuista ruokaa, söisin minä ruuan loppuun vaikka hampaat irvessä.
Voihan olla, että tekemäsi ruoka oli hyvää, mutta tyyppi oli tosi nirso.
Joskus tietenkin kohteliaisuuttaan on syötävä. Itsellekin muutaman kerran sattunut, että tarjottu ruoka on ollut rehellisesti sanottuna pahaa. Mutta niin vaan muina miehinä olen sen syönyt. Lisää en kylläkään ole ottanut.
Vierailija kirjoitti:
Serkkuni ei ole koskaan ymmärtänyt minkäänlaisia rajoja.
Aina kun tulee käymään (ilmoittamatta) kävelee jääkaapille ja alkaa etsimään voileipäaineita, tai nappaa kaapista mehun ja alkaa ryystämään tonkasta. Saattaa ohi kävellessään availla satunnaisia kaapin ovia kurkatakseen sisään, ja on avoimesti penkonut jopa pyykkikoria! Lapsena oli vielä pahempi, saattoi napata hyllyltä jonkun lelun ja vain ilmoitti että "Otan tän lainaan.". Kerran Playstation 1 avasi kesken kun sitä pelasin, otti levyn ja sanoi että ottaa lainaan.
Se mikä viimein sai meikän hermon täyteen oli kun serkku saapui valmistujaisiini ja ensimmäisenä käveli jääkaapille, otti leipäkakun kaapista ja alkoi omatoimisesti siitä leikkaamaan "maistiaista"! Siinä vaiheessa taisin karjumalla ilmoittaa että nyt on paras laittaa se takaisin ihan välittömästi tai saa luvan lähteä.
Tiedän että tässä saa kuvan että serkku olisi joku totaalinen sekopää, mutta hän on oikeasti muuten täysin normaali ihminen ja ammatiltaan eläinlääkäri!
Mulle nää vauva-foorumin keskustelut ja varsinkin keskustelijat vaikuttavat hyvin oudoilta tyypeiltä. En oo sellasiin elävässä elämässä törmännyt ikinä. Junttifiltteri toimii onneksi ihan itsestään ja suodattaa moniongelmaiset automaattisesti elämänpiiristä. Seura tekee kaltaisekseen tai paremminkin niin, että vakka kantensa valitsee.
Mutta tämäkin: "muuten täysin normaali ihminen ja ammatiltaan eläinlääkäri". Ei oo normaali mitenkään. Selkeesti autismikirjava adhd. Se, että tarkkaavaisuushäiriöinenkin voi olla ns. korkeasti koulutettu, ei ole lainkaan mahdotonta. Eivät kaikki adhd-tapaukset ole sataprosenttisesti kaiken suhteen kaoottisia ja käveleviä katastrofeja. Tarkkaavaisuushäiriö ilmenee myös niin, että fokusoituu johonkin niin, ettei mitään muuta aistikaan (näe, kuule) ja se mahdollistaa myös menestymisen opinnoissa ja korkeankin koulutustason. Kolikon toinen puoli niinku, mutta yhtä kaikki iso haaste ja ongelma lähiympäristölle kuitenkin. Paljon puhutaan adhd:sta voimavaranakin ja sillä kai tarkoitetaan juurikin tätä kolikon kääntöpuolta, mutta se nyt on vaan pään silittelyä ja pään pensaaseen piilottamista. Tarkkaavaisuushäiriö ei oo ikinä eikä missään kenellekään hyödyksi. Se on mielenterveyden ongelma. On se sitten pieni tai iso.
Siskon mies kun yökylässä runkkasi ja pyyhki munansa verhoon..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minua ärsyttää eniten vanhemmat, jotka tulevat meille, heittäytyvät sohvalle passattavaksi (no kyllä vieraan sopikin olla passattava muuten mutta...) ja antavat jälkikasvunsa levittäytyä huusholliin täysin katsomatta niiden perään. Siellä sitten yhdessä huoneessa kaksivuotias potkii pianoa ja neljävuotias kohta pudottaa pianonkannen kaksivuotiaan sormille, takkahuoneessa kuusivuotias harjoittelee sytyttimen käyttöä ja kahdeksanvuotias on kiivennyt kirjastohuoneen ylimmälle hyllylle nostamaan kristallivatia jonka kiikuttaa äidilleen näytettäväksi "kato ku hiano".
Ei näin. Kun tulette kylään lapsenne ovat vastuullanne. Jos tämä tuntuu liian vaikealta niin älkää tulko meille kylään. Näkyy kyllä jo pihalta, että talomme on aika suuri, ja tiedossa varmaan on sekin että meillä ei ole henkilökuntaa.
Haha. Tämän kirjoittajalla taisi olla tarve esitellä jotain ihan muuta kuin vieraitten käyttäytymistä... no, meitähän on moneksi.
Enpä usko, että oli mikään tarve esitellä yhtään mitään muuta. Voin samaistua ihan satasella. Exän kummilapsiperheen vanhemmat erityisesti olivat sellaisia, etten kahta kertaa kyläilemään halunnut. Eka kerta (viikonloppu) sai riittää. Pianoa ei ole (olisikin ollut, tämä kummipoika musiikillinen nero, mutta urpot vanhempansa eivät sitäkään kyenneet ymmärtämään), kirjastoihini en antanut koskea (juntteja ei edes kiinnostanut), takkahuoneeseen en päästänyt kuin saunoessamme ja uidessamme. Se oli helppo rajata kielletyksi alueeksi, koska saunaosasto ja uima-allas ovat sen yhteydessä ja sen verran tolkkua lasten vanhemmilla sentään oli, että ymmärsivät siihen sisältyvän riskin. Mitään eivät itse kieltäneet lapsiltaan, mutta itselleni ei rajojen asettaminen muille ole aivan ylivoimaista, vaikka vieraanvarainen haluankin olla. Eihän juntti itse ymmärrä juntti olevansa, vaikka pahastuukin pikkusieluisesti, jos junttius/ wt-piirteet vilahtavat näkyville ja niitä kyseenalaistaa. Olutta toivat reilusti tullessaan, vaikkei isäntäväelle niin maistunutkaan kun semiraittiita ollaan kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko itse niin suvaitsevainen vai mitä, mutta ikinä ei ole ollut meillä vieraita jotka olisi tehnyt tai toiminut jotenkin törkeästi 😊
Hurraa, mene muualle kiillottamaan sädekehääsi. Sinäkin varmaan olisit suvaitsevainen, jos vieraasi masturboisi edessäsi, iskisi miestäsi, haukkuisi sinut lyttyyn tms. mistä täällä ketjussa on puhuttu.
Oletko itse jotenkin kateellinen tai katkera? Ei kukaan mitään sädekehäänsä täällä kiillottele, vaikka elämäänsä katkeroituneelta siltä tuntuisikin. Sellaisilta kun kaikki on aina itseltä pois. Nää on kiintoisaa luettavaa, vaikka paikoin vaikea uskoa todeksi. Uskoa voi kun ymmärtää, että samankaltaiset pyörivät pienissä piireissä kaltaistensa kanssa. Ei kai kukaan ole niin tyhmä, että kutsuu kotiinsa sellaisia, jotka jo muutenkin vaikuttavat arveluttavilta... vai onko niin, että on?
Puolituttu mies naapurista tuli kylään, kävi veskissä...ja pölli verkon mun lavuaarin hanasta! Sitä kuulemma käytetään hasispiipun verkkona, jos ei ole varaa ostaa verkkoa, tiesi toinen naapuri, kun ihmettelin asiaa. Oisin voinut antaa verkkoon rahat, mutta kaveri pääti sitten varastaa.
Ansaitsit sen, miksi kiusasit.