Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

X Factor UK FINAL Week 10 OFFICIAL

04.12.2016 |

JEEEE Saara on finaalissa, ihan uskomatonta!!!

Onkohan finaaliviikolla teemaa? Onko se 80-luku mikä jäi jäljelle viime viikosta? Biisiveikkauksia Saaralle?

Meinaako täältä kukaan mennä Senaatintorille huomenna Saaraa katsomaan?

Kommentit (2391)

1361/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3373 kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä tuo juontaja on toosi hot? .__. Hienoa, että sentään edes Briteissä juontajiksi valitaan kunnon miehiä kaiken maailman roopesalmisten sijaan.

Dermot on hot. Näin metrin päästä maanantaina. Yhtä ihana kuin telkkarissakin.

Myös Xtran juontaja Rylan on ihana

1362/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöminä kirjoitti:

Käyttäjä3373 kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä tuo juontaja on toosi hot? .__. Hienoa, että sentään edes Briteissä juontajiksi valitaan kunnon miehiä kaiken maailman roopesalmisten sijaan.

Kuka se on? Oon koko lähetyksen kysellyt.

Dermot McCleary

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1363/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas lavalla kuultiin suomea :) "Minä rakastan sinua"

Vierailija
1364/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöminä kirjoitti:

Käyttäjä3373 kirjoitti:

Dermot O’Leary

Vierailija
1365/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnainen käyttäjä kirjoitti:

Jellyjortikka kirjoitti:

Satunnainen käyttäjä kirjoitti:

Saaran esitys Adamin kanssa oli HEITTÄMÄLLÄ illan paras!!! Mahtavaa Saara! Hieno biisi, ja wow mikä laulaja Adam Lambert! Olen uusi fani tällä sekunnilla!

No nyt kyllä on katseltu ja kuunneltu melko värikkäiden lasien läpi. Itseasiassa näistä ei ollut kovin onnistuneita yksikään ja erityisesti Saara ja Matt jäivät pahasti duoettoparinsa jalkoihin ja poikabändi nyt oli muuten vaan paska.

Molemmilla, sekä Mattilla, että Saaralla aivan liian moniulotteiset ja pitkät kappaleet typistettäväksi rapiat pariin minuuttiin ja toisaalta sovitukset suosivat aivan liikaa vierailevia duettopareja, jättäen itse kilpailijat pahasti varjoon.

Minusta tästä duettokierrokselta ei yksikään kilpailija saanut lisäpojoja. Kuitenkin ensimmäisten kappaleiden selkeästi paras oli Saara ja huonoin poikabändi, joten kyllähän tässä kohtaa kaiken järjen ja kohtuuden mukaan pitäisi poikabändin tippua huomiselta pois.

Sanoin, että esitys oli illan paras. Jos sinusta ei ollut, niin mikäs oli sitten?

Saaran eka veto ehdottomasti. Mutta siis yksikään tämän illan vedoista ei ollut mikään nappisuoritus, joten Saaran eka veto nousi paskan seasta vähän turhankin hyvin esiin. Ei se toki mikään loistelias veto ollut sekään, mutta koska muut eivät olleet lähelläkään sitä, niin tottahan se erottui selkeästi edukseen.  

Bohemian Rhapsodysta jäi sekava ja hätäisesti kyhätty vaikutelma, joka on tietysti ihan luonnollista, kun monta erilaista osaa sisältävä kuusi minuuttinen klassikko väkisin typistetään reiluun pariin minuuttiin. Lisäksi vielä Saulin eksä varasti kyllä shown melko totaalisesti, mutta ei sekään Saaran vika ollut, vaan sovittajan.

1366/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2341 kirjoitti:

yöminä kirjoitti:

Käyttäjä3373 kirjoitti:

Dermot McCleary

Dermot O'Leary :D

1367/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että vähän aloin kyllä shipata Saaraa ja Adamia Bohemian Rhapsodyn aikana. Se oli kaikkea; koskettavaa, kaunista, hauskaa ja iloista, mukaansatempaisevaa, kaverillista, romanttista, rokkia.

1368/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3373 kirjoitti:

yöminä kirjoitti:

Käyttäjä3373 kirjoitti:

Dermot O’Leary

ei ku se haastattelija ja komee. Partasuu.

1369/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöminä kirjoitti:

Käyttäjä3373 kirjoitti:

yöminä kirjoitti:

Käyttäjä3373 kirjoitti:

Dermot O’Leary

ei ku se haastattelija ja komee. Partasuu.

Rylan Clark-Neal

1370/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simonkin sanoi että tunnelma oli vähän euroviisumainen :D

1371/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Rylan on homo.

1372/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adam ja Saara olivat kyllä niin tajuttoman hyviä, että täytyy kirjoittaa vielä pidempi analyysi kohta.

Vierailija
1373/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2951 kirjoitti:

Mutta Rylan on homo.

Ja minä viriili mies!

1374/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3373 kirjoitti:

Käyttäjä2951 kirjoitti:

Mutta Rylan on homo.

Ja minä viriili mies!

Ilmankos! Mutta Rylan on ollut aikoinaan myös X Factorissa itse kilpailijana, pääsi liveviikoille 6. Näyttäviä esityksiä löytyy YouTubesta :)

1375/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2951 kirjoitti:

Käyttäjä2341 kirjoitti:

yöminä kirjoitti:

Käyttäjä3373 kirjoitti:

Dermot McCleary

Dermot O'Leary :D

:D :D auts! Sori Irlanti

1376/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rylanille ei Suomessa löydy vastinetta. aluksi tuntui kummalliselta mutta nyt olen alkanut pitää. Myös hänen parinsa Matt on hauska. Rylan on ollut itse kisaamassa Nicolen joukkueessa. Rylan on naimisisssa.

1377/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara laula Oh so quietin huomenna.

1378/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara laulaa huomenna Oh so quietin ja Matt Writings on the wall :)

1379/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara laulaa huomenna Oh so Quietin ja Matt sen Sam Smithin biisin

1380/2391 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matt Terry

Writing's On The Wall - Sam Smith

Winner's song (TBC)

Saara Aalto

Oh So Quiet - Björk